Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 19:45 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ben net gestart met Cyberpunk (was gratis te downloaden via PlayStation plus). Maar vind het wat lastig om erin te komen. Ben nu voor het eerst Johny Silverhand tegengekomen en merk dat er nu wat meer vaart in zit.
Hebben meer mensen hier last van gehad?

Je bent niet eens voorbij het intro. Ff doorspelen! Dat spel is puur goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 10:05 

Hardtraxx Addict

Moet zeggen dat ik bij Cyberpunk Keanu Reeves in de eerste stukken als Johnny Silverhand wel een beetje houterig vond. Werd later in de game gelukkig wel merkbaar beter! DLC is ook erg tof gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 08:22 

Hardtraxx Veteran

Cyberpunk een mooi vervolg als ik over 250 uur eindelijk weer klaar ben met the Witcher 3 dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 12:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Cyberpunk een mooi vervolg als ik over 250 uur eindelijk weer klaar ben met the Witcher 3 dus?

Speelt zich wel in de zelfde universe af. Sterker nog, Ciri heeft het er over in The Witcher 3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 13:56 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:

Speelt zich wel in de zelfde universe af. Sterker nog, Ciri heeft het er over in The Witcher 3 :P

wtf... echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Rickzel schreef:

wtf... echt?

Ja

Spoiler
Ergens in een missie in The Witcher 3 verteld Ciri waar ze o.a. zich verstopt heeft en op een plek is beland waar The Wild hunt niet heen kan. Ze verteld "people had metal in their heads, they used megascope like devices to wage war from a distance and everyone had a personal flying ship". Kleine knipoog naar Cyberpunk 2077
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 08:49 

Hardtraxx Elite

lol, dit is nieuwtje en tevens een wtf-momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 09:55 

Hardtraxx Veteran

Ja heb de main story al eens volledig uitgespeeld maar goed feitje idd, is dit ooit bevestigd door CDPR ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 12:02 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben erkent dat beide games verwijzingen naar elkaar hebben ja. Dingen als termen, items en zelfs puzzels die alleen met beide games op te lossen valt. (Puzzel code FF:06:B5 is nog steeds niet opgelost aldus de devs en komt in beide games voor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 21:31 

Hardtraxxer

oke thx boys weer motivatie om cyberpunk op te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 13:20 

Hardtraxx Elite

Alvast Ghost of Yotei gepreorderd!
Over 51 dagen spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 13:37 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Alvast Ghost of Yotei gepreorderd!
Over 51 dagen spelen :D

Ja vet, ben ergens gestrand in AC Shadows haha, moet ik eigenlijk nog wel een keer mee verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 15:02 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend de beta van Battlefield 6 gespeeld. Miste nog de echte grote BF maps, maar voor een beta speelde het ziek soepel en gestroomlijnd. Ga hem zeker aanschaffen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 21:42 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Afgelopen weekend de beta van Battlefield 6 gespeeld. Miste nog de echte grote BF maps, maar voor een beta speelde het ziek soepel en gestroomlijnd. Ga hem zeker aanschaffen :cool: .

Me 2! Battlefield Bad Company 2 en Battlefield 3 veel gespeeld, 4 echt helemaal kapot gespeeld. Echt mega hyped voor de full release van 6 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 07:47 

Hardtraxx Veteran

BC2 maar vooral Battlefield 3 echt helemaal kapot gespeeld inderdaad. Toen was ik nog PC, speel nu met maten op PS5. Moet zeggen met controller was het besturen van de heli's en jets echt niet te doen nog voor mij. Hopelijk komt er ook een soort practice range voor vehicles.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 12:05 

Hardtraxx Veteran

Same same. Veteraan sinds Battlefield 1942 (Forgotten Hope mod) en gespeeld tot ~ Battlefield 4. Toen een beetje gaming moe geraakt. Vorige week BF6 gespeeld en het was weer pret. Miste idd de grotere maps en RPGs doen echt 0 damage op mensen :huh:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 10:15 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Miste idd de grotere maps.

Kan je mij dit aub uitleggen want ik lees dit zo onwijs vaak. BF6 Demo is 2 weekenden en ze hebben gezegd: ER ZITTEN GEEN GROTE MAPS IN!

En toch lees ik zoveel precies wat MWAT neer zet, leest men dan niet of mis ik iets?

De RPG ben ik het mee eens maar dat is te tunen voor release
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 11:10 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Miste idd de grotere maps.

Kan je mij dit aub uitleggen want ik lees dit zo onwijs vaak. BF6 Demo is 2 weekenden en ze hebben gezegd: ER ZITTEN GEEN GROTE MAPS IN!

En toch lees ik zoveel precies wat MWAT neer zet, leest men dan niet of mis ik iets?

Ik heb dat nooit ergens gelezen.

ErikZ schreef:
De RPG ben ik het mee eens maar dat is te tunen voor release

Ik ben benieuwd. Net zoals shotguns zijn zoiets als RGPs lastig te balanceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 13:57 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ik kwam er echt totaal niet in. Heb hem ook uitgezet. Niet helemaal mijn genre... Had beetje hetzelfde als bij Fallout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 14:13 

Hardtraxx Veteran

Paar dagen geleden de nieuwe Mafia game uitgespeeld.
Was leuk, niet innoverend en voelt alsof je in een Mafia film speelt.

Heb me vermaakt maar was de prijs niet echt waard eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 14:14 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:

Ik kwam er echt totaal niet in. Heb hem ook uitgezet. Niet helemaal mijn genre... Had beetje hetzelfde als bij Fallout.

Had dit met fallout, met Cyberpunk 2077 totaal geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 22:41 

Hardtraxx Veteran

Idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 08:21 

Hardtraxx Veteran

Haha en ik weer andersom. Doe mij maar een map zoals Fallout ipv (vooral) één grote stad. Plus Fallout is was "dommer" wat mooi uitkomt gezien ik weleens Uptempo luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 10:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Clair Obscure: Expedition 33 uitgespeeld. Wat een prachtige game met een geweldig verhaal over verlies en verwerking, ongelofelijk mooi gedaan. Zwaar aan te raden.
Misschien ga ik nog de post-game in, weet ik nog niet zeker.

Hierna: God of War: Ragnarok. Vorige heb ik alle bosses gedaan, ben benieuwd wat ik tegen ga komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 10:36 

Hardtraxx Veteran

Absoluut GOTY voor mij tot dusver.

Er zitten echt pittige postgame battles tussen, maar met de juiste build zeker te doen.

Ik deed ze voorafgaande aan naar de afsluitende verhaallocatie te gaan.
Vervolgens veeeeel te OP voor het eindgevecht, in twee beurten verslagen, dat was wat minder.

Endless Tower is vooral waves aan gevechten. Niet per se leuk.
Wel erg goed om te levellen.
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic