Hekzitter schreef:
Reviews zijn ook niet perse positief. Open wereld is ook te leeg vinden mensen.
Hmm dit is niet het sentiment die ik zie. So far is er juist veel lof voor het spel. Zowel binnen de communities als bij grote game critici. Op metacritics heeft het op basis van 32 critici een 88 en op basis van user reviews een 82. Dikke prima.
Rickzel schreef:
90 euro voor het spel en 650 euro voor een nieuwe switch.
E
n dan krijg je een mariokart game die er identiek uit ziet als de versie van de Switch 1 en met een gimmick die geen flikker aan is.
Nou veel plezier d'r mee. Ben een nintendo fan maar deze laat ik schieten

Ik vind het helemaal prima als jij het niks vindt hoor, maar dit is zo ontzettend ver van de waarheid af

Het is zo veel anders dan mario kart 8 deluxe. Ja, het is en blijft mario kart dus op face value als je 5 sec even snel kijkt lijkt het misschien op elkaar. Maar het driften is zo anders, de races zitten zo anders in elkaar, je heb knock out tour wat vrij hilarisch is, je hebt 24 ipv 12 racers, een open world met opdrachten, je kunt echt van alles af tricken, ground hop, rail rijden, intermission stukken. Ze hebben juist flink uitgepakt om het anders te doen dan de vorige mario kart.
Daarnaast is de switch met mario kart 509 euro, geen idee hoe je aan 650 komt.
Speel het zelf paar dagen en vind het fantastisch. Hoop wel op vs race mode online en 200cc in toekomst. Maar verder is het mooi. Scheelt natuurlijk dat ik mijn switch 1 en aantal games op de dag van switch 2 aankondiging op marktplaats heb gedropt en voor mooi prijs heb verkocht

Verzacht de prijs ontzettend.