Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 15:58 

Bierkoning

Ik vind Mario Kart World wel echt vernieuwend hoor! fijna game play, leuke extraatjes, super smooth. Dus zeker geen slechte remake ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2025 12:47 

Hardtraxx Elite

Iemand misschien nog een ideetje waar de Switch 2 te krijgen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 08:04 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:

Reviews zijn ook niet perse positief. Open wereld is ook te leeg vinden mensen.

Hmm dit is niet het sentiment die ik zie. So far is er juist veel lof voor het spel. Zowel binnen de communities als bij grote game critici. Op metacritics heeft het op basis van 32 critici een 88 en op basis van user reviews een 82. Dikke prima.

Rickzel schreef:
90 euro voor het spel en 650 euro voor een nieuwe switch.

En dan krijg je een mariokart game die er identiek uit ziet als de versie van de Switch 1 en met een gimmick die geen flikker aan is.

Nou veel plezier d'r mee. Ben een nintendo fan maar deze laat ik schieten :lol:

Ik vind het helemaal prima als jij het niks vindt hoor, maar dit is zo ontzettend ver van de waarheid af :lol: :lol: Het is zo veel anders dan mario kart 8 deluxe. Ja, het is en blijft mario kart dus op face value als je 5 sec even snel kijkt lijkt het misschien op elkaar. Maar het driften is zo anders, de races zitten zo anders in elkaar, je heb knock out tour wat vrij hilarisch is, je hebt 24 ipv 12 racers, een open world met opdrachten, je kunt echt van alles af tricken, ground hop, rail rijden, intermission stukken. Ze hebben juist flink uitgepakt om het anders te doen dan de vorige mario kart.

Daarnaast is de switch met mario kart 509 euro, geen idee hoe je aan 650 komt.

Speel het zelf paar dagen en vind het fantastisch. Hoop wel op vs race mode online en 200cc in toekomst. Maar verder is het mooi. Scheelt natuurlijk dat ik mijn switch 1 en aantal games op de dag van switch 2 aankondiging op marktplaats heb gedropt en voor mooi prijs heb verkocht :P Verzacht de prijs ontzettend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2025 08:53 

Hardtraxx Veteran

Dit zijn Rickzel tarieven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 08:42 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Het leven is ook erg duur als je 2 kinderen hebt natuurlijk haha. De kinderbijslag straks weer gestort en dan kan papa rick gewoon een switch kopen met de gezamelijke rekening lijkt me haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 09:32 

Hardtraxxer

samwisnie schreef:
Ik vind Mario Kart World wel echt vernieuwend hoor! fijna game play, leuke extraatjes, super smooth. Dus zeker geen slechte remake ofzo!

Ik begreep dat ze alleen nog steeds geen rondetijden bijhouden? Vind dat echt zonde :/ (bij normale courses, time trial daarbuiten gelaten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 10:18 

Hardtraxx Newbie

Marks schreef:
samwisnie schreef:

Ik begreep dat ze alleen nog steeds geen rondetijden bijhouden? Vind dat echt zonde :/ (bij normale courses, time trial daarbuiten gelaten)

nee maar rondetijden zijn al 20 jaar weg ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 12:08 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:

Het leven is ook erg duur als je 2 kinderen hebt natuurlijk haha. De kinderbijslag straks weer gestort en dan kan papa rick gewoon een switch kopen met de gezamelijke rekening lijkt me haha

Sluit niet uit dat ik een Switch 2 koop maar Mario Kart gaat nite gekocht worden. Vind het een prachtig betoog maar lees alleen maar reviews van mensen die die open world feature keeenker saai vinden. Maar mooi dat Makrooy er wel van kan genieten natuurlijk.

Die Donkey Kong game kan me nog wel overtuigen.

Maar momenteel zit ik nog vuistdiep in de nextgen update van The Witcher op m'n PC dus wie doet me wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 08:39 

Hardtraxx Veteran

Gisteren een Pokemon game gekocht voor de Switch. Mag die van m'n zusje lenen en deze vakantie, die na vandaag begint, ouderwets Pokemon spelen. Mooie is dat ik dus na Pokemon Gold geen game meer gedaan heb en dus ook al die Pokemon na generatie 2 niet ken. Ga ook niets opzoeken over wanneer ze evalueren en hoe goed ze zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 10:39 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
evalueren

Wat een moderne zelfbewuste pokemons bestaan er in 2025

"maar WAAROM moet ik de Ultra Beam inzetten"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:02 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Mooie is dat ik dus na Pokemon Gold geen game meer gedaan heb en dus ook al die Pokemon na generatie 2 niet ken.

Je gaat versteld staan. :lol:

Wat betreft hoe de Pokemons eruit zien.. Classic generaties >
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:05 

Hardtraxx Veteran

Haha ja dit kan ook wel eens een koortsdroom gaan worden. We gaan het zien.
Een bezemsteel met oogjes of een koekenpan met een staart. Waarschijnlijk komen ze allemaal voorbij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
evalueren

Wat een moderne zelfbewuste pokemons bestaan er in 2025

"maar WAAROM moet ik de Ultra Beam inzetten"

*evolueren

Evalueren doen ze wellicht ook ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:03 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Citaat:
Mooie is dat ik dus na Pokemon Gold geen game meer gedaan heb en dus ook al die Pokemon na generatie 2 niet ken.

Je gaat versteld staan. :lol:

Wat betreft hoe de Pokemons eruit zien.. Classic generaties >

Generatie 3 en 4 waren voor mij wel echt peak pokemon. Laatste jaren worden ze echt mega slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 14:35 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Gisteren een Pokemon game gekocht voor de Switch. Mag die van m'n zusje lenen en deze vakantie, die na vandaag begint, ouderwets Pokemon spelen. Mooie is dat ik dus na Pokemon Gold geen game meer gedaan heb en dus ook al die Pokemon na generatie 2 niet ken. Ga ook niets opzoeken over wanneer ze evalueren en hoe goed ze zijn. xd

Dan is let's go pikachu of eevee zeker een aanrader! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:05 

Hardtraxx Newbie

fijn weer dit nintendo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 21:40 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Parvuz schreef:

Das toch remake van Red en Blue?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 23:13 

Hardtraxx Veteran

Nu ik dus weer Pokemon aan het doen ben dacht ik; hoe ben ik er ooit in godsnaam achtergekomen in Red hoe je oneindig rare candy en masterballs kon krijgen met die Missingno truc.

Daar waren toen geen tutorial video’s van of iets wat viral ging online. En toch denk ik dat iedereen van die generatie het weet. Sterker nog, ik denk dat we het allemaal nog kunnen reproduceren als we een gameboy met Red of Blue in onze handen gedrukt zouden krijgen. Dat is toch bizar hoe dat toen toch heel bekend werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 06:00 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Nu ik dus weer Pokemon aan het doen ben dacht ik; hoe ben ik er ooit in godsnaam achtergekomen in Red hoe je oneindig rare candy en masterballs kon krijgen met die Missingno truc.

Daar waren toen geen tutorial video’s van of iets wat viral ging online. En toch denk ik dat iedereen van die generatie het weet. Sterker nog, ik denk dat we het allemaal nog kunnen reproduceren als we een gameboy met Red of Blue in onze handen gedrukt zouden krijgen. Dat is toch bizar hoe dat toen toch heel bekend werd.

Game tijdschriften? Heb ook geen idee. Enige dat ik nog weet, is dat je ergens moet vissen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 07:01 

Hardtraxx Veteran

Dat ging ook een beetje van mond op mond vgm. Gouden tijden waren dat, één groot mysterie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:44 

Hardtraxx Veteran

Deuntje schreef:
Game tijdschriften? Heb ook geen idee. Enige dat ik nog weet, is dat je ergens moet vissen toch?

Nou ja, wellicht dat het in de PU wel stond. Maar die las ik niet. Dus inderdaad mond op mond. Mooie tijden toen.

Je moest eerst het item wat je vaker wou op plek 7 in je inventory hebben. Praten met een mannetje die je voordoet hoe je een Pokemon vangt in het eerste dorpje. Dan vliegen naar zo'n eilandje. Surf aan de rechterkant aan de rand van het eiland. Heen en weer. Tot je MissingNo tegen komt, of een random Pokemon level 100. Ik dacht altijd dat je die niet mocht vangen want dan ging je spel kapot... lijkt me niet maar toch, je weet niet, gewoon niet doen haha. Daarna had je lomp veel rare candy's bijvoorbeeld.

Nostalgie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Dat ging ook een beetje van mond op mond vgm. Gouden tijden waren dat, één groot mysterie.

Ja ik heb het in het speeltuintje gehoord destijds.

Hoe je het eerste fluitje in Mario Bros 3 haalt ook nog op die manier te weten gekomen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik dacht altijd dat je die niet mocht vangen want dan ging je spel kapot... lijkt me niet maar toch, je weet niet, gewoon niet doen haha.

Oh zeker wel, MissingNo kon de cache laten crashen op je chip en zo je gehele save data weggooien, 2x gebeurt bij mijn schoolvriendje toentertijd en we hadden geen idee waarom dat nou gebeurde xd

Van mond op mond is hetzelfde met het blazen in je cartridge van de SNES, van Finland tot mijn kleine dorpje tot New York, iedereen deed het. Had 0 functie en toch geloofde we het allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 12:02 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
het blazen in je catridge van de SNES

Ik hoor dit geluid nu voor me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:06 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Marks schreef:
Parvuz schreef:

Das toch remake van Red en Blue?

Klopt inderdaad, plus wat inspiratie van yellow. Mooie upgrade met een gedeeltelijk nieuw speelsysteem (wilde pokémon vang je ipv ertegen te vechten.
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic