Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 11:42 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Gwent

Dan adviseer ik je Thronebreaker: The Witcher Tales, verhaal in de Witcher verse over de oorlog in deel 2 (net voor 3). Elke battle is een Gwent puzzel

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 09:56 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Gwent

Dan adviseer ik je Thronebreaker: The Witcher Tales, verhaal in de Witcher verse over de oorlog in deel 2 (net voor 3). Elke battle is een Gwent puzzel

poah wat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 17:33 

Hardtraxx Elite

Laatst mijn Nintendo Switch weer eens wat meer in gebruik genomen en eerder dit jaar ook Thonebreaker: The Witcher Tales gespeeld. Erg van genoten! Hele leuke diepgaande gameplay met die duels. Verhaal was ook leuk. Destijds eens voor een tientje of twee tientjes in de aanbieding in de Switch shop gekocht.

Nu bezig met Octopath Traveler. Was laatst ook in de aanbieding. Je klassieke RPG. Tot nu toe heel erg dik, na zo'n 20 uur gameplay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 18:30 

Hardtraxx Veteran

Gisteren het verhaal van Assassin's Creed Shadows uitgespeeld na zo'n 100 uur playtime (waarvan uiteraard een groot deel side quests is). De ending kwam wel echt uit het niets, alsof ze gewoon gezegd hebben "Oké hier stoppen we met de base game, de rest van het oorspronkelijke verhaal zit in de DLC". Wel erg genoten van het verhaal, komende maanden als ik zin heb nog eens wat side quests doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ben nu wel weer een goede paar uur onderweg, merk nu al dat ik mijn 2e keer heel anders speel. Kom nu al een paar verhaallijnen tegen die ik eerste keer spelen OF helemaal gemist heb OF die nu door m'n keuzes anders zijn.

Wat een game...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 09:39 

Hardtraxx Veteran

Gestart met Clair Obscure: Expdition 33. Moeilijk door sommige quick time events, dodgen is super belangrijk. Wel goede combi tussen goed verhaal en absurde humor. Ik vind het heel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 08:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vermaak mij nog steeds met TES IV Oblivion remaster. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 09:30 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Ik vermaak mij nog steeds met TES IV Oblivion remaster. :worship:

Ja ik zag wat beelden, ziet er echt bizar goed uit. Ga hem na de zomer halen waarschijnlijnlijk. Lekker die regenachtige herfstdageninfietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 10:14 

Hardtraxx Veteran

Tijdje terug bedacht om de dex van verschillende Pokémon games te completen. In Pokémon Home krijg je per game een shiny mythical. Eerst Sword afgemaakt, daar was ik al vrij ver mee. Tijd terug Legends Arceus gehaald en sinds gisteren compleet. Vind de nieuwe mechanic van Pokémon vangen eigenlijk best leuk. Binnenkort aan Violet beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 12:01 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Gisteren het verhaal van Assassin's Creed Shadows uitgespeeld na zo'n 100 uur playtime (waarvan uiteraard een groot deel side quests is). De ending kwam wel echt uit het niets, alsof ze gewoon gezegd hebben "Oké hier stoppen we met de base game, de rest van het oorspronkelijke verhaal zit in de DLC". Wel erg genoten van het verhaal, komende maanden als ik zin heb nog eens wat side quests doen.

Kan je een random Assassin's Creed game spelen zonder ooit een Assassin's Creed te hebben gespeeld? Ben wel benieuwd ook naar deze, maar weet niet of je eerst de andere moet spelen voor het verhaal o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 12:28 

Hardtraxx Veteran

TondH schreef:
Joey schreef:

Kan je een random Assassin's Creed game spelen zonder ooit een Assassin's Creed te hebben gespeeld? Ben wel benieuwd ook naar deze, maar weet niet of je eerst de andere moet spelen voor het verhaal o.i.d.

Ja dat kan prima. Van de eerste t/m AC3 is het een doorlopende verhaallijn (althans, in het heden), daarna zijn het grotendeels losstaande verhalen. Zit hier en daar nog wel wat overlap in, maar niet heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 13:49 

Hardtraxx Elite

TondH schreef:
Joey schreef:

Ik ben met alleen 1 gespeeld te hebben, een jaartje terug, begonnen (en uitgespeeld) aan Unity. Geen moment iets gemerkt dat is wat mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 14:31 

Hardtraxx Veteran

Je kan inderdaad de meeste AC games (op de eerste paar na) spelen zonder anderen gespeeld te hebben. Deed me overigens wel denken aan een minpunt van Shadows (spoilers): Er is (op die paar kistjes na waarvan ik vermoed dat ze Isu relikwieën bevatten maar waarover met geen woord gerept wordt) geen enkele verwijzing naar de Isu lore, wat ik toch wel erg jammer vind. In Valhalla werd het verhaal m.i. nog enigszins gered door de Eivor/Odin, Sigurd/Tyr en Basim/Loki lore. Hoewel het verhaal van Shadows vele malen beter is mis ik toch wel echt Isu temples enz. in het spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2025 12:04 

Hardtraxxer

Dank! Ga m eerdaags ff aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 10:47 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Gwent

Waarom heb ik dit spel nu ook gekocht. Wat top dit haha. Echt toffe gameplay. Moest wel even wennen aan de andere manier van Gwent spelen, maar het is echt heel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 13:50 

Hardtraxx Elite

Iemand de nieuwe switch al geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 14:10 

Bierkoning

Hij is onderweg met de pakketbezorger, ik wacht met smacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 20:02 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Iemand de nieuwe switch al geprobeerd?

Jep, mooi ding. Gewoon net als de switch maar op zoveel fronten gewoon stuk beter of praktischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 20:39 

Hardtraxx Veteran

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of is de nieuwe mario kaart zwaar underwhelming?

Ziet eruit alsof je er na een week al weer klaar mee bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 21:02 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

]

Veel te vroeg om te zeggen. Er is echt best veel tech dat bij komt kijken. Denk dat dit spel erg moeilijk wordt om te masteren terwijl mk8 vrij easy was om goed in te worden.

Vind die tussenstukjes waarmee je naar ander circuit rijdt wel vrij matig, heb toch liever gewoon lekker een baan met 3 rondjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 09:55 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Rickzel schreef:

]

Veel te vroeg om te zeggen. Er is echt best veel tech dat bij komt kijken. Denk dat dit spel erg moeilijk wordt om te masteren terwijl mk8 vrij easy was om goed in te worden.

Vind die tussenstukjes waarmee je naar ander circuit rijdt wel vrij matig, heb toch liever gewoon lekker een baan met 3 rondjes.

Reviews zijn ook niet perse positief. Open wereld is ook te leeg vinden mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 14:18 

Hardtraxx Veteran

90 euro voor het spel en 650 euro voor een nieuwe switch.

En dan krijg je een mariokart game die er identiek uit ziet als de versie van de Switch 1 en met een gimmick die geen flikker aan is.

Nou veel plezier d'r mee. Ben een nintendo fan maar deze laat ik schieten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 14:21 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
90 euro voor het spel en 650 euro voor een nieuwe switch.

De Mario Kart bundle is 510 euro. (Nog steeds duur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2025 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de Switch wel echt een vet ding en sommige games had ik graag gedaan. Ook op de oude Switch. Maar heb daar echt geen tijd voor. Mijn PS5 draait al geen overuren, laat staan ook nog een Switch er bij.

Denk wel dat er een Switch komt als mijn zoontje oud genoeg is om samen wat te spelen. Duurt nog wel ff.
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic