Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 12:57 

Hardtraxx Elite

Tomyio schreef:

Ghost Of Tsushima is echt mijn favoriete spel voor de PS5 (komt volgensmij dit jaar een vervolg op uit).
Eergisteren Forza Horizon voor de PS5 aangeschaft, wat een top spel (en grafisch pooooooh :D )

Ghost of Yōtei komt idd op 2 oktober uit van dit jaar.
Echt heel benieuwd naar die game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 15:49 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Ik neig nu toch meer naar een ps halen ivm gta 6 eind dit jaar of whatever. Maar zijn er nog andere leuke games? Heb al 2 jaar terug mijn andere ps heb weggedaan dus beetje eruit

Ik zie net dat je nog wel ff kan wachten ivm gta 6... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2025 08:51 

Hardtraxx Elite

Dat scheel tweer ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2025 15:27 

Hardtraxx Veteran

Mensen hier bezig met Clair Obscur: Expedition 33? Overweeg om hem te proberen, maar ben vooral benieuwd of de combat wat meer interactief wordt naar mate je verder in het spel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2025 16:30 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Mensen hier bezig met Clair Obscur: Expedition 33? Overweeg om hem te proberen, maar ben vooral benieuwd of de combat wat meer interactief wordt naar mate je verder in het spel komt.

Heb het een anderhalf uur gespeeld maar vond het uiteindelijk erg saai.
Ook de exploratie is gewoon mwa. Gebeurt niet veel eigenlijk als je gewoon free roamed.

En als je dan steeds de zelfde animaties ziet word het heel eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 10:34 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Ik vond het echt mega tegenvallen. Zit weinig diepgang imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 14:32 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik vond het echt mega tegenvallen. Zit weinig diepgang imo.

Moet zelfs de haven nog uit zo saai vond ik de intro. Ook het feit dat die gozer eruit ziet als Robert Patterson maar met de stem van Charly Cox fucked echt met mijn hoofd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 21:28 

Hardtraxx Elite

Toh maar ps5 besteld. Zijn er mensen met ervaring ps5 slim en pro en of daar echt wat van te merken is op een normale tv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 21:39 

Hardtraxxer

zolang je geen 4k 120hz tv scherm, wat je denk ik niet hebt aangezien je praat over normale tv, maakt het niet echt uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
zolang je geen 4k 120hz tv scherm, wat je denk ik niet hebt aangezien je praat over normale tv, maakt het niet echt uit

Mwah de normale tv is tegenwoordig wel 4k. Dan is de ps5 pro wel echt beter denk ik. Vooral met games die steeds zwaarder gaan worden.

Ligt helemaal aan hoe dik je gaat. Heb je genoeg geld? Lekker ps5 pro halen, zit je voorlopig ook heel goed. Beetje krap bij kas? Haal dan een ps5 op marktplaats ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2025 10:23 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Vooral met games die steeds slechter geoptimaliseerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2025 10:49 

Hardtraxx Veteran

Ik heb speciaal voor de PS5 toen een een nieuwe TV aangeschaft. Ben nu de Ps5 versie van The Witcher aan het spelen. Wat een bizar verschil was dat zeg, niet normaal.
Dus alleen maar hyped met GTA VI nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 08:55 

Hardtraxx Veteran

Ziet er ook vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 12:21 

Hardtraxx Veteran

Bijna aan het eind van FF7 Rebirth, 132 uur tot nu toe inzitten en een zeer aanzienlijk deel van de siderquests gedaan. Hierna vermoedelijk Expedition 33 of God of War Ragnarok :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 08:47 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Bijna aan het eind van FF7 Rebirth, 132 uur tot nu toe inzitten en een zeer aanzienlijk deel van de siderquests gedaan. Hierna vermoedelijk Expedition 33 of God of War Ragnarok :).Bij Starzino https://starzinonl.com/storting/ wordt storting eenvoudig en veilig gemaakt. De site biedt verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcards, en e-wallets, zodat je snel en zonder zorgen kunt beginnen met spelen. Of je nu kleine bedragen wilt storten of grotere sommen, het proces is snel en betrouwbaar. Bovendien worden je betalingen beschermd door de nieuwste beveiligingstechnologieën, zodat je altijd met een gerust hart kunt spelen. Voor vragen over stortingen kun je altijd terecht bij de klantenservice van Starzino, die 24/7 beschikbaar is om te helpen.

Ik heb Expeditie 33 uitgespeeld. Ik hou niet zo van het JPRG-genre, maar ik vond het spel leuk. Ik heb ook de FF7-remake gespeeld. Die heb ik uitgespeeld, maar ik vond hem niet echt leuk. Moet ik ff7 rebirth proberen? Ik heb hier al zo lang over gerekt, het lijkt mij dat het ondraaglijk lang duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 09:29 

Hardtraxx Veteran

Hangt er vanaf wat je niet leuk vindt aan FF7 Remake, zou je dat kunnen omschrijven? Ik heb zelf het origineel gespeeld, dus veel is herkenbaar en ook wel nostalgisch voor mij. Karakters zijn heel goed uitgewerkt en bijzonder sterk ingesproken. Muziek is net als in iedere Final Fantasy extreem goed. Actie & battle system is heel vergelijkbaar met Remake en vloeit daardoor heel fijn. Wereld is een stuk meer open, maar het verhaal en het unlocken van werelden is wel lineair. De Japanse over de top dingen uit Remake zitten er ook in, dat is niet persé mijn smaak, maar het is te tolereren. Verhaal is sterk, al vind ik de flow soms wat minder, want er zijn een paar stukken waar veel minigames te doen zijn en relatief weinig verhalende elementen. Je kunt de minigames (vaak ook wel een eerbetoon aan andere games) grotendeels links laten liggen als dat niet jouw ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 12:29 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Hangt er vanaf wat je niet leuk vindt aan FF7 Remake, zou je dat kunnen omschrijven? Ik heb zelf het origineel gespeeld, dus veel is herkenbaar en ook wel nostalgisch voor mij. Karakters zijn heel goed uitgewerkt en bijzonder sterk ingesproken. Muziek is net als in iedere Final Fantasy extreem goed. Actie & battle system is heel vergelijkbaar met Remake en vloeit daardoor heel fijn. Wereld is een stuk meer open, maar het verhaal en het unlocken van werelden is wel lineair. De Japanse over de top dingen uit Remake zitten er ook in, dat is niet persé mijn smaak, maar het is te tolereren. Verhaal is sterk, al vind ik de flow soms wat minder, want er zijn een paar stukken waar veel minigames te doen zijn en relatief weinig verhalende elementen. Je kunt de minigames (vaak ook wel een eerbetoon aan andere games) grotendeels links laten liggen als dat niet jouw ding is.

Bedankt voor je open antwoord!
in de ff7 remake vond ik niet echt leuk hoe het vechtsysteem/personage leveling was opgebouwd... In Expeditie 33 was het naar mijn mening veel makkelijker/handiger gedaan of zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2025 13:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Expedition 33 nog niet gespeeld, dus ik kan daar nog niet zo veel over zeggen. Ik bel zelf wel fan van turn based, dus aan dat spel kom ik nog wel een keer toe :).
Als je leveling & vechten van FF7 Remake niet fijn vond zou ik zeggen dat deze je niet zou liggen. Er zitten wel wat meer variaties in hoe je bepaalde abilities krijgt, maar combat met ATB en abilities van wapens zijn grotendeels hetzelfde, alleen soms wat soepeler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2025 09:59 

Hardtraxx Veteran

Qua turnbased games vind ik zelf Fire Emblem echt eenzaam aan de top staan. Heb de oude fire emblem op de game cube en game boy gespeeld. Laatst nog Three Houses aangeschaft. Die vind ik zelf ook erg vermakelijk, maar al die poespas er om heen hoeft van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2025 10:18 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Qua turnbased games vind ik zelf Fire Emblem echt eenzaam aan de top staan. Heb de oude fire emblem op de game cube en game boy gespeeld. Laatst nog Three Houses aangeschaft. Die vind ik zelf ook erg vermakelijk, maar al die poespas er om heen hoeft van mij niet.

Eens, die game ligt hier stof te happen daardoor, ik kreeg ook dezelfde maps weer opnieuw maar het was dan een ander level ofzo? Misschien nog eens een kans geven, maar ik heb nog veel ongespeelde games die me leuker lijken.

Ik speel de GBA Fire Emblems nog wel eens op de emulator m'n telefoon, Advance Wars ook wel eens, maar die potjes kunnen vrij langdradig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2025 10:34 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Hekzitter schreef:

Eens, die game ligt hier stof te happen daardoor, ik kreeg ook dezelfde maps weer opnieuw maar het was dan een ander level ofzo? Misschien nog eens een kans geven, maar ik heb nog veel ongespeelde games die me leuker lijken.

Ik speel de GBA Fire Emblems nog wel eens op de emulator m'n telefoon, Advance Wars ook wel eens, maar die potjes kunnen vrij langdradig worden.

Was wel hyped om te zien dat Fire Emblem: Path of Radiance naar de Game Cube emulator komt op de Switch 2. Voor mij de beste Fire Emblem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 11:02 

Hardtraxx Veteran

The WItcher 3 complete edition voor 10,- op steam

Mijn nextgen playthrough gister eindelijk gestart :thumbsup:

eerste playthrough geen gwent gespeeld en amper aan blood & wine toegekomen, dus heb nog wat mooie dingen in het verschiet.

(gwent kan alsnog m'n ballen likken trouwens)

Enige dingetje is dat ik echt heel blij was met hoe de main story line eindigde in m'n eerste keer spelen, maar het is denk ik wel leuker om wat andere keuzes te maken de tweede keer of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 11:05 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
The WItcher 3 complete edition voor 10,- op steam

Mijn nextgen playthrough gister eindelijk gestart :thumbsup:

eerste playthrough geen gwent gespeeld en amper aan blood & wine toegekomen, dus heb nog wat mooie dingen in het verschiet.

(gwent kan alsnog m'n ballen likken trouwens)

Enige dingetje is dat ik echt heel blij was met hoe de main story line eindigde in m'n eerste keer spelen, maar het is denk ik wel leuker om wat andere keuzes te maken de tweede keer of niet?

Heb ook echt nooit om gwent gegeven :lol:

Ik heb iig bij mijn 2e en 3e run wel andere keuzes gemaakt. Gewoon om te kijken hoe het schip strand verhaalwijze. Maar ook vooral de romantische dingen. Vond het wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 11:11 

Hardtraxx Veteran

Pffff Gwent is echt GOATED. En tering verslavend.
elke fucking keer weer: "Oke nu geen Gwent spelen... Nu geen Gwent spelen..."
*Ziet merchant die Gwent kan spelen* "Oke even dan"

8 uur later....

"Aah godver"

Afgelopen week voor de 7e keer (volgens mij) uitgespeelt. Heb nu alle eindes van de main quest en DLC"s gehad. En afgelopen keer toch weer missies tegengekomen waar ik echt geen weet van had. Oprecht een van de beste RPG's die ooit is gemaakt denk ik.
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic