Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 11:59 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
https://tweakers.net/nieuws/233568/nintendo-deelt-lijst-met-switch-games-die-niet-of-minder-goed-op-switch-2-werken.html

Nintendo deelt lijst met games die niet of minder werken op de switch 2

Oke 100% switch 2 halen dus haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 20:11 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
Die prijzen zijn bizar. Maar prijs voor de Switch zelf vind ik helemaal redelijk. Het is 2025 en ze weten nog altijd consoles te verkopen voor onder 500 euro.

Ik heb mijn oude switch + games al verkocht (op Zelda botw en totk na). Dus ik ben helemaal klaar voor de pre order. Zelda op 4k spelen :drool:

Voor dit geld koop je een betere Steam Deck

Heb ik al. Maar nintendo games spelen niet zo lekker op steam deck ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2025 20:47 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Af en toe heb ik savonds een uurtje of 2 tijd om AC Shadows te doen. Zit nu op zo'n 15 speeluurtjes. En ik zit er wel helemaal in. Speel vooral met Naoe. Yasuke is wel een lompe baas maar speelt me net wat te traag in de open wereld.

Ik heb er nu 23 uur in zitten en ben net klaar met act 1. Die laatste missies + cutscenes + de muziek in Lightning and Thunder. :surrender: Gebeurt me niet vaak in games maar dat was een ervaring waar ik toch wel even stil van was, zo bizar vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 14:59 

Hardtraxx Elite

Zit te twijfelen om een switch 2 te halen. Maar als ik dan zie wat mario al gaat kosten.......

Maar het is dat of wachten op gta en dan een nieuwe ps halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 19:22 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Zit te twijfelen om een switch 2 te halen. Maar als ik dan zie wat mario al gaat kosten.......

Als je mario kart in bundel koopt met switch 2, kost het 50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 10:11 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
pim__ schreef:

Maar ook gelijk 510,- dus ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
makrooy schreef:
pim__ schreef:

Maar ook gelijk 510,- dus ja

Ja, maar je hebt een switch nodig om mkw te spelen toch :P Dus als je de Switch haalt en je wil mario kart spelen, koop je het gwn als bundel. Als je geen interesse hebt in mkw, koop je de Switch 2 los.

Ezpz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 12:51 

Hardtraxx Veteran

Kan je gelijk aan de cartridge likken en dan zul je zien dat het best bitter smaakt :P

Maar zonder dollen, weet niet wat ik zou doen. De switch ligt hier ook al twee jaar stof te happen dus ben niet meer de doelgroep. Al kan ik wel enorm genieten van MK en MP. En die nieuwe open wereld in MK vind ik niet echt een reden genoeg om die te halen. En op 4k spelen is leuk als de games grafisch ook een spectacle zijn imo.

Denk dat ik het nog even bij de switch houd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:18 

Hardtraxx Elite

Ja ik heb dus een bon van 400€ icm mn ziggo abbo. Moet het ergens aan kwijt, maar twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb mn switch 2 gepre-ordered bij media markt, inclusief mkw. Ik heb 4 jaar geleden mn Switch gehaald en dat heb ik met veel meer passie gespeeld dan ik vooraf had verwacht. Heb mn Switch + aantal games verkocht voor 400 euro zodra de trailer uitkwam van de Switch 2 in januari, dus voor mij valt de pijn heel erg mee :P

Enorm veel zin. Heb Zelda ToTk nog niet gespeeld, bewust uitgesteld in de hoop dat ik heb in betere kwaliteit op Switch 2 kan spelen. Enorm blij dat het een enhanced upgrade heeft voor tien euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 14:37 

Hardtraxx Veteran

In augustus een weekend te vinden op Gamescom, nooit bij zoiets geweest dus ben heel benieuwd wat ik allemaal ga zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 18:34 

Hardtraxx Newbie

ik ben een paar jaar geleden geweest. Was erg vet. Je hebt zeker wel meerdere dagen nodig om alles te zien.

Oh en blijkbaar is Die Fette Kuh goed qua hamburgers al is het wel lastig om plek te vinden. Wij wilden toen ook maar er stond echt een rij tot aan de hoek van de straat.
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic