Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 17:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Begonnen aan Assassins Creed Shadows. Ziet er heel vet uit! Zit er nu al met net zo veel enthousiasme in als bij Ghost of Tsushima destijds. :D

Ben er ook mee begonnen gisteren en was net voorbij de proloog gekomen. Ben er ook erg enthousiast over! Wel iets meer cinematics dan ik zou willen tot nu toe dus hoop dat die balans nog wat beter wordt.

Overigens ook gisteren een nieuwe grafische kaart in m'n computer gestopt, een PowerColor Red Devil RX 9070 XT. Alles graphics + ray tracing maxed out en speel Assassin's Creed op 140-150 FPS (wel met frame generation, native zat ik rond de 80 FPS). Erg blij mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2025 10:13 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Overigens ook gisteren een nieuwe grafische kaart in m'n computer gestopt, een PowerColor Red Devil RX 9070 XT. Alles graphics + ray tracing maxed out en speel Assassin's Creed op 140-150 FPS (wel met frame generation, native zat ik rond de 80 FPS). Erg blij mee! :D

Haha tering. Op mijn PS5 is t ook mooi…. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 10:36 

Hardtraxx Newbie

Ik vond de nieuwe Assassins Creed ook leuk, veel beter dan de vorige delen, ik herinnerde me 2007 en het eerste deel, oh mijn jeugd, ik ben blij dat Ubisoft naar de spelers heeft geluisterd en een normaal spel heeft gemaakt, niet zonder gebreken natuurlijk, maar het is nog steeds speelbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 09:45 

Hardtraxx Veteran

Die nieuwe is met die gay, gekleurde samurai hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 10:08 

Hardtraxx Newbie

Ik weet niet zeker of hij homo is, ik hoop dat dit geen spoiler is. Maar gekleurd ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:32 

Hardtraxx Veteran

Wat?! Is hij gekleurd?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:39 

Hardtraxx Veteran

Kei woke bah 1 ster
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 16:23 

Bierkoning

Gelukkig wel nog gewoon een man dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 20:46 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Die nieuwe is met die gay, gekleurde samurai hè?

Het gay gedeelte is optioneel, als keuze van de speler, heb ik begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 08:24 

Hardtraxx Veteran

Af en toe heb ik savonds een uurtje of 2 tijd om AC Shadows te doen. Zit nu op zo'n 15 speeluurtjes. En ik zit er wel helemaal in. Speel vooral met Naoe. Yasuke is wel een lompe baas maar speelt me net wat te traag in de open wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 09:23 

Hardtraxx Veteran

De nieuwe Switch 2 announcement (Mario Kart WORLD en de Gamecube Emulator met name) heel enthousiast over. Net een nieuwe PS5 gehaald... Dus weet niet of ik het kan verkopen om in Juni een Switch 2 te halen haha. Maar gok dat ik die gewoon met kerst haal tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:14 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
De nieuwe Switch 2 announcement (Mario Kart WORLD en de Gamecube Emulator met name) heel enthousiast over. Net een nieuwe PS5 gehaald... Dus weet niet of ik het kan verkopen om in Juni een Switch 2 te halen haha. Maar gok dat ik die gewoon met kerst haal tegen die tijd.

Ik vind de console eigenlijk best prijzig voor Nintendo's doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:15 

Hardtraxxer

Ja en de spellen zelf ook. 90 euro voor mario kaart zijn geen grapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:39 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:

80 dollar lees ik, en Donkey Kong voor 70.

Wel tyfusduur vergeleken bij wat je op PC betaald, maar vergeleken bij de 60 euro die je 23 jaar geleden moest betalen met je gespaarde zakgeld valt het mee. Dat zou nu 98 euro zijn, zo redeneer ik dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:43 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Wel tyfusduur vergeleken bij wat je op PC betaald, maar vergeleken bij de 60 euro die je 23 jaar geleden moest betalen met je gespaarde zakgeld valt het mee. Dat zou nu 98 euro zijn, zo redeneer ik dan maar :P

Ik redeneer niet zo want dit is gewoon een luxe product en probleem :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:51 

Hardtraxxer

ja fysiek is 90 dus noemde even die prijs voor het dramatische effect
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 10:59 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Delt-A schreef:

Ik redeneer niet zo want dit is gewoon een luxe product en probleem :P :lol:

Ik bedoel goedpraten voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 11:03 

Hardtraxx Veteran

Die prijzen zijn bizar. Maar prijs voor de Switch zelf vind ik helemaal redelijk. Het is 2025 en ze weten nog altijd consoles te verkopen voor onder 500 euro.

Ik heb mijn oude switch + games al verkocht (op Zelda botw en totk na). Dus ik ben helemaal klaar voor de pre order. Zelda op 4k spelen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 11:33 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Die prijzen zijn bizar. Maar prijs voor de Switch zelf vind ik helemaal redelijk. Het is 2025 en ze weten nog altijd consoles te verkopen voor onder 500 euro.

Ik heb mijn oude switch + games al verkocht (op Zelda botw en totk na). Dus ik ben helemaal klaar voor de pre order. Zelda op 4k spelen :drool:

Voor dit geld koop je een betere Steam Deck
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 11:40 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Mario Kart WORLD.

Laat maar weten wanneer ik kan komen afteren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 12:28 

Hardtraxx Veteran

Tis nou niet dat ik ben weggeblazen van hoe dat mario kart world eruit ziet in vergelijking met de oude switch.

Denk dat ik hem tzt wel haal maar dan vooral om te spelen met m'n dochter. Maar ben zelf wel klaar met die achterhaalde consoles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 14:10 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of de Switch 1 spellen op de switch 2 gewoon gespeeld kunnen worden?

Want ik heb wel wat spellen die ik gewoon wil houden namelijk als ik mijn switch 1 verkoop (of ik zet die op school neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 14:16 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Weet iemand of de Switch 1 spellen op de switch 2 gewoon gespeeld kunnen worden?

Want ik heb wel wat spellen die ik gewoon wil houden namelijk als ik mijn switch 1 verkoop (of ik zet die op school neer.

https://letmegooglethat.com/?q=switch+2 ... compatible
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 14:42 

Bierkoning

Hekzitter schreef:

Ze zeiden in de presentatie dat "some" Switch games er op werken.. beetje vaag dus.

Wat ik wel vet vond is dat je een upgrade kan kopen als ze een nieuwe versie van een game maken voor Switch 2 en je hebt de Switch variant al. Is goedkoper denk ik dan de game opnieuw kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 17:31 

Hardtraxx Veteran

https://tweakers.net/nieuws/233568/nint ... erken.html

Nintendo deelt lijst met games die niet of minder werken op de switch 2
Vorige  1 ... 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic