pim__ schreef:
'ok boomers'. Ik vind dit een van de meest domme opmerkingen ooit, zo kinderachtig. Mijn mening.
Maar ben wel benieuwd, wat vind jij van darten/paardrijden/schaken? Even om het in perspectief te zetten, ik vind darten echt geweldig, doe het graag en kijk er ook graag naar, maar ik zou me toch echt niet woest maken als iemand zegt; het is maar een kroegspelletje.
Je maakt je niet woest om je kroegspelletje maar wel om 'OK boomers'? Wat overduidelijk als grapje wordt gebruikt? Interessant

Darten vind ik prachtig, schaken vind ik prachtig. Maar ook al vind ik het niet prachtig, ik zie 0 reden in om erop neer te kijken als het iemand zijn passie is. Ik heb totaal niks met paardrijden, maar ik ga niet iemand uitlachen omdat ie een video kijkt over paarden. Als jij dat wel prima vindt, helemaal goed. Maar dan noem ik je wel een boomer
En het mag zo overkomen, maar woest ben ik echt totaal niet

Ik snap die instelling gewoon niet om neer te kijken op iemand zn hobby. Prima als jij daar wel gelukkig van word. Lekker doen. Maar niet woest worden als iemand je dan een boomer noemt