Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2025 17:52 

Hardtraxx Veteran

Aha, op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2025 23:46 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Dit soort video's betalen voor hem de huur.

Ja prima als dat je wereldje is, dan zal het ongetwijfeld leuk en boeiend en te kort zijn.
Ik als casual gamer spuug ook op cheaters, daar niet van. Maar heb wel betere dingen te doen dan een diepe analyse van 50 minuten te kijken over een sneue egel die niet eerlijk zijn spelletjes kan winnen en dan maar gaat cheaten. Git gud enzo.

*slingert Kingdome come 2 weer aan*
Leuk spel man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 13:20 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Pffff stelletje boomers zijn jullie ook :lol: :lol: Hoe er wordt neergekeken op e-sport. Deze mensen hebben een grote passie voor deze game. Steken er duizenden uren in om beter te worden en te winnen. Om aan hun competitive trekken te komen. Wat voor sommige mensen voetbal is, is voor deze mensen counter strike. Vervolgens heb je een trieste ventje als atmozfears die na 2000 uur in dit spel besluit om mensen voor de gek te houden.

Jullie snappen het misschien niet, maar atmozfears weet heel goed hoe triest cheaten is in cs. Dat is totaal niet vergelijkbaar met spelletje ganzenbord :lol:

En wat Mark zegt. Deze video heeft hij meer aan verdient dan de meeste van jullie in een jaar verdienen aan salaris.

Doe ff kalm joh gladiool. Ik begrijp ook dat er miljoenen om gaat in e-sports en weet ik het wat, betekent verder niet dat het mij kan rotten wat atmos doet. Als messi nu naar voren komt dat íe doping heeft gebruikt zou het me ook roesten. Vind ik het superdom en triest? Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 10:33 

Hardtraxx Veteran

Paniek! Atmozfears cheat met CS! Ff filmpje van een uur kijken!

makrooy schreef:
jankverhaal om spelletje

Kearl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 10:58 

Hardtraxx Veteran

OK Boomers. Gaat mij toch niet om of het je boeit of niet, meer de houding hoe er op wordt neergekeken dat een 'spelletje' je kan interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 11:35 

Hardtraxx Elite

'ok boomers'. Ik vind dit een van de meest domme opmerkingen ooit, zo kinderachtig. Mijn mening.

Maar ben wel benieuwd, wat vind jij van darten/paardrijden/schaken? Even om het in perspectief te zetten, ik vind darten echt geweldig, doe het graag en kijk er ook graag naar, maar ik zou me toch echt niet woest maken als iemand zegt; het is maar een kroegspelletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 11:41 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
'ok boomers'. Ik vind dit een van de meest domme opmerkingen ooit, zo kinderachtig. Mijn mening.

Maar ben wel benieuwd, wat vind jij van darten/paardrijden/schaken? Even om het in perspectief te zetten, ik vind darten echt geweldig, doe het graag en kijk er ook graag naar, maar ik zou me toch echt niet woest maken als iemand zegt; het is maar een kroegspelletje.

Je maakt je niet woest om je kroegspelletje maar wel om 'OK boomers'? Wat overduidelijk als grapje wordt gebruikt? Interessant :P

Darten vind ik prachtig, schaken vind ik prachtig. Maar ook al vind ik het niet prachtig, ik zie 0 reden in om erop neer te kijken als het iemand zijn passie is. Ik heb totaal niks met paardrijden, maar ik ga niet iemand uitlachen omdat ie een video kijkt over paarden. Als jij dat wel prima vindt, helemaal goed. Maar dan noem ik je wel een boomer :D

En het mag zo overkomen, maar woest ben ik echt totaal niet :lol: Ik snap die instelling gewoon niet om neer te kijken op iemand zn hobby. Prima als jij daar wel gelukkig van word. Lekker doen. Maar niet woest worden als iemand je dan een boomer noemt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 12:07 

Hardtraxx Veteran

Cheaten is gewoon dom bij competitive games. Ik schaar mij achter Makrooy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 14:11 

Hardtraxxer

holy fak dit topic.

Makrooy deelt filmpje over een merkwaardige gebeurtenis in gamen op het hoogste niveau in het game topic.
De mannen: haha boeie! gast facking kinderachtig!

xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 14:47 

Hardtraxx Elite

Wie lacht er iemand uit en zegt dat het kinderachtig is? Volgens mij benoemt iedereen dat het triest is dat 'ie cheat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 14:54 

Hardtraxx Elite

Maar game vooral lekker vrinden. Is jullie gegund. Ik kan me er niet meer toe zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 18:07 

Hardtraxx Elite

toevallig mensen hier die osrs (of rs3) spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 21:44 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
toevallig mensen hier die osrs (of rs3) spelen?

Af en toe wel eens osrs maar recent niet meer eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 14:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben toch heel voorzichtig positief over de nieuwe Battlefield 6 beelden. Mag dan wel gelekte Alpha zijn, maar het ziet er nice uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 11:40 

Hardtraxx Veteran

Mensen die Splitfiction toevallig al hebben gespeeld of willen aanschaffen? Nu met de meid It Takes Two aan het doen (zelden mijn geduld zo op de proef gesteld gezien haha). Maar volgens mij is Split Fiction stuk moeilijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 11:51 

Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Mensen die Splitfiction toevallig al hebben gespeeld of willen aanschaffen? Nu met de meid It Takes Two aan het doen (zelden mijn geduld zo op de proef gesteld gezien haha). Maar volgens mij is Split Fiction stuk moeilijker.

Heb hem als cadeautje voor mijn vriendin gekocht op releasedag. Gaan hem vrijdag spelen, dan zal ik het laten weten. :D

Haha tijdens It Takes Two ook meerdere malen ruzie gehad. Dus dit zal aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook gebeuren tijdens Split Fiction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 12:46 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:

Heb er op dit moment 10 uur in zitten, is idd een stukje moeilijker dan It Takes Two (vooral sommige boss fights) maar wel een heel leuke co-op game weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 12:46 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:

Gisteren 3 uur gespeeld en als je ITT leuk vond moet je deze echt spelen. Ja het is inderdaad een stuk moeilijker, vorige was meer kid friendly. Deze niet qua gameplay en al helemaal niet qua verhaalelementen.

Meerdere malen stuk gelegen door gebeurtenissen of elkaar fucken met het helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 15:31 

Hardtraxx Veteran

Pohh nog niet eerder van gehoord, maar heel hype. Ga zeker halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Ook nog nooit van gehoord, maar de gameplay trailer is heel gaaf.
ITT ook de gratis versie gespeeld met de meid, spelen nu nog af en toe Unravel. Maar Split Fiction ziet er wel next level uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 22:06 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Hekzitter schreef:

Heb er op dit moment 10 uur in zitten, is idd een stukje moeilijker dan It Takes Two (vooral sommige boss fights) maar wel een heel leuke co-op game weer :P

Inmiddels klaar, pff :worship: :worship: dat laatste anderhalf uur.. echt what the fuck :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2025 09:24 

Hardtraxx Veteran

Eergisteren aangeschaft, klein uurtje erop zitten nu met m'n vriendin. Nog een hoop plezier en ruzie aan te beleven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2025 10:13 

Hardtraxx Veteran

Heb die laatst op m'n Wishlist gezet, ziet er veelbelovend uit, en de reviews zijn Overwhelmingly Positive op Steam zag ik, dus wie weet over een tijdje eens checken.

Gisteren Chronicles: Battle for Greece en The Mountain Royals DLC's gekocht voor Age of Empires 2, in de Steam Sale
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 09:30 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Assassins Creed Shadows. Ziet er heel vet uit! Zit er nu al met net zo veel enthousiasme in als bij Ghost of Tsushima destijds. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 10:46 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Heb die laatst op m'n Wishlist gezet, ziet er veelbelovend uit, en de reviews zijn Overwhelmingly Positive op Steam zag ik, dus wie weet over een tijdje eens checken.

Gisteren Chronicles: Battle for Greece en The Mountain Royals DLC's gekocht voor Age of Empires 2, in de Steam Sale

Poah wat een jeugdsentiment is dat zeg. AoE 2. Mooi dat daar nieuwe DLC's voor uit zijn gekomen.

Nu de PS5 aangeschaft is de mogelijkheid om The Witcher op betere graphics te spelen, dus die nu opnieuw gestart. Wat een gruwelijk spel blijft dat ook.
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic