Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 17:16 

Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
PS5 en nieuwe monitor gekocht dus weer beetje gamen. Warzone is wel echt stuk ongezelliger geworden dan helemaal begin begin poh.

Nog strijders die beetje WZ spelen?

Heb met actie van KPN ook een PS5 gekregen, nog nooit op een console gegamed maar eens kijken of het bevalt. Gisteren ding geïnstalleerd en Pubg, Fortnite en Rocket League vannacht gedownload.
Warzone kon ik niet vinden in de lijst met games. Is die nog altijd gratis te downloaden en spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 17:42 

Hardtraxxer

Ja hij staat goed verstopt. Heb ook moeten googlen haha. Als je Black ops 6 aanklikt in playstation store op die puntjes klikken naast ''buy'' ofzo. Daar staat warzone tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 19:52 

Hardtraxx Veteran

PS5 en nieuwe monitor gekocht dus weer beetje gamen. Warzone is wel echt stuk ongezelliger geworden dan helemaal begin begin poh.

Ja, Solo BR alleen.
Niveau is bizarre malen hoger dan in het begin.

Alle diehards zijn overgebleven.
en ik .... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 20:24 

Hardtraxx Elite

Stalker 2 vorige week geïnstalleerd, game zelf is prima buiten de bekende bugs, kapotte spawns en vijanden met te veel gezondheid. hopen dat de patches dit fixen want de rest is super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2024 20:31 

Hardtraxx Veteran

SBMM is geen grap, iedere pot is net een pro match, ongekend. Speel nu veel ranked op BO6 laatste tijd, want WZ voelt slecht optimaliseerd zeg. Ook daar is het flink aanpoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 10:11 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend een PS5 ontvangen dus nu een hele backlog van goede games terugspelen :). Oa Final Fanasty 7 Rebirth, Final Fantasy 16, God Of War Ragnarok en Ratchet & Clank staan hoog op de speellijst. Daar ben ik wel weer een flink aantal maanden zoet mee :P.
Daarnaast nu veel bezig met Baldurs Gate 3, heerlijk spel om in te duiken. Ook wachtend op Civ 7 :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 10:50 

Hardtraxx Veteran

Hardcore TDM :thumbup:. Tempo lekker laag en veel minder Ritalin sliders. Ik word echt te oud voor die mega snelle gameplay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2024 14:52 

Hardtraxx Veteran

Begonnen op redelijk onbekend terrein: The Witcher 3.
Merk nu al dat de main quest volgen een issue gaat worden, ik duik altijd op elk icoontje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2024 16:39 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Merk nu al dat de main quest volgen een issue gaat worden, ik duik altijd op elk icoontje :lol:

Jaloers, beste game ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2024 21:14 

Hardtraxx Veteran

Iets meer dan een maandje terug Baldur's Gate 3 gekocht, wat een top spel hey. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2024 09:38 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Final Fanasty 7 Rebirth

Ik heb dus de ps4 remake van FF7 gekocht en een tijd gespeeld, maar na 10 uur spelen vind ik het nog steeds niet zo geweldig. Wordt het nog beter of is het niet mijn game? Ik heb nooit FF gespeeld (wel ontzettend grote Kingdom Hearts fan) en misschien mis ik de nostalgie. Thanks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2024 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik speelde hem zonder 7 origineel gespeeld te hebben. Vond het wel oké, niet bijzonder.
Om die reden Rebirth ook nog niet opgepakt, speel ik wel als ie bij PS Plus zit.
Verwacht niet dat jouw ervaring heel veel anders gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2025 22:55 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Iets meer dan een maandje terug Baldur's Gate 3 gekocht, wat een top spel hey. :worship:

Net eerste playthrough uitgespeeld, wat goed zeg. Zit nu al na te denken over m'n volgende playthrough. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2025 23:19 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Joey schreef:

Net eerste playthrough uitgespeeld, wat goed zeg. Zit nu al na te denken over m'n volgende playthrough. :lol:

Net toevallig sorin verslagen :lol: die was makkelijker dan ik dacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 13:42 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Joey schreef:

Nu ook uitgespeeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 13:56 

Hardtraxx Veteran

Ik lees veel positieve dingen over Baldurs poort 3, is dat ook leuk om solo te spelen? Of beter met vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 14:18 

Hardtraxx Veteran

Mag allebei. Ik speel het met mijn verloofde, heel traag (paar uur per week maar), maar kan wel. Je moet dan wel zo goed als altijd samenspelen. De host kan wel alleen door, de gast niet zeg maar.
Het is leuk om samen beslissingen te maken, maar alleen heb je wel meer invloed op het verhaal en keuzes die gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 19:20 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik lees veel positieve dingen over Baldurs poort 3, is dat ook leuk om solo te spelen? Of beter met vrienden

Zeker, dit was voor mij dan een solo playthrough maar ik speel er ook één met een vriendin. Ontzettend goeie lore, en misschien zelfs fijner om je eerste playthrough alleen te spelen om echt het verhaal te ervaren en aan het combat systeem te wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 21:56 

Hardtraxx Veteran

Ik zit er momenteel ook helemaal in, erg verslavend ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 11:50 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:

Toch kwam ik er niet in haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 13:26 

Hardtraxx Veteran

Herkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 13:44 

Hardtraxx Crew

Ja zelfde, prima verhaal (wat ik ervan gespeeld heb iig) maar vond de combat niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 15:00 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Ja zelfde, prima verhaal (wat ik ervan gespeeld heb iig) maar vond de combat niks aan.

Combat is echt een kwestie van wennen merkte ik uit eigen ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 15:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Rickzel schreef:
Parvuz schreef:

Toch kwam ik er niet in haha

Dit heb ik dus ook. Ik vond de eerste paar quests veel hetzelfde: je wordt ingehuurd, loopt ergens heen, daar blijkt dat je voor een karretje wordt gespannen door de inhuur en de andere kant. Kies maar wie je helpt. Daardoor nooit geinteresseerd geweest om door te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 15:30 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik er wel redelijk in kom. Ook net begonnen voor het eerst. Merk dat ik juist verstrengeld raak in die verschillende verhalen, op een goede manier
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic