Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 08:15 

Hardtraxx Veteran

Cyberpunk Phantom Liberty uitgespeeld, ook wel weer heel vet hoor. Nu God of War Ragnarok weer oppakken. Was ik in januari mee gestopt na een uurtje of 10.

In de toekomst even op een mooie aanbieding op Wukong Black Myth wachten. Die game ziet er zo dik uit maar is normaal gesproken niet helemaal mijn ding. Dat soulslike achtige. Schijnt wel wat minder moeilijk te zijn dan dat maar toch. Ik wil die wel een keer proberen voor een leuk prijsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 18:30 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
speelt iemand nog ooit league of legends?

Eerder veel gedaan! Maar word ik te toxic door.

Speelt iemand trackmania? TMNF in dit geval?

Vroeger eeeerg veel gespeeld. Tegenwoordig heb ik zo een fase dat ik het weer even speel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 19:42 

Hardtraxx Elite

Ook hier tering veel trackmania gespeeld. Vooral rpg maps tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2024 11:56 

Hardtraxx Addict

doe het sinds kort weer, echt schik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2024 16:00 

Hardtraxx Veteran

Tijdje terug toch de Playstation Portal gekocht. Had een tijdje zo'n Backbone controller voor mn telefoon maar dat werkte toch niet heel lekker. Zodra je een appje kreeg en je bekeek die verloor je de verbinding met je PS5. Daarnaast nodigt dit ding veel meer uit om toch te gaan gamen als mijn vrouw een voor mij niet zo interessante serie zit te kijken.

Ik kon die Backbone nog voor leuk prijsje verkopen dus besloten de Portal te gaan proberen. Ik heb de Portal nu een aantal keer gebruikt en het werkt echt top. Thuis tenminste. Ik ga morgen voor een business trip naar België met overnachting dus dan even kijken hoe het op hotel wifi gaat. Desnoods via 5G op mijn telefoon eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ik durf inmiddels wel te stellen dat ik in jaren niet meer zoveel plezier hebt beleefd aan een game zoals ik nu ervaar met Deadlock. Is op dit moment nog in closed beta, maar mochten er mensen een invite willen drop even je steam Friend Code in de dm :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2024 12:10 

Hardtraxx Veteran

Satisfactory 1.0 update :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2024 20:56 

Hardtraxx Veteran

Playstation Portal werkte top via hotel wifi. Kon er zeer goed op gamen. 1 keer dipje gehad met wat korrelig beeld maar was met 2 seconden weg. Had na tijdje niet meer door dat t streaming was. Bijzonder eigenlijk, PS5 paar honderd km verder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2024 21:45 

Hardtraxx Veteran

Klinkt goed, een PC handheld schaf ik niet snel aan denk ik.
Bij een sale wellicht eens overwegen.

De PS5 Pro laat ik aan me voorbij gaan.
Belachelijke kostenpost, zeker met de disk drive en vertical stand die je er zelf nog bij moet regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2024 11:40 

Hardtraxx Elite

Ik heb een maand of 2 - 3 geleden een Switch gekocht. Helemaal leuk. Heb sinds mijn jeugd zo goed als alle Nintendo consoles gehad (m.u.v. de Wii U), maar nog nooit in mijn leven een Zelda spel gespeeld. Recent Breath of the Wild gekocht en daar nu een beetje in aan het kloten, maar ik vind het wel echt dik hoor. Of ik het nu al een 10/10 vind weet ik niet, daar waar ik in een open wereld toch liever een JRPG setting heb. Maar het wordt wel steeds vetter, dus ben heel benieuwd naar wat er nog gaat komen :D . Ik vermaak me er in ieder geval dus prima mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 12:05 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ik heb een maand of 2 - 3 geleden een Switch gekocht. Helemaal leuk. Heb sinds mijn jeugd zo goed als alle Nintendo consoles gehad (m.u.v. de Wii U), maar nog nooit in mijn leven een Zelda spel gespeeld. Recent Breath of the Wild gekocht en daar nu een beetje in aan het kloten, maar ik vind het wel echt dik hoor. Of ik het nu al een 10/10 vind weet ik niet, daar waar ik in een open wereld toch liever een JRPG setting heb. Maar het wordt wel steeds vetter, dus ben heel benieuwd naar wat er nog gaat komen :D . Ik vermaak me er in ieder geval dus prima mee.

Bij Breath of the Wild moest ik heel erg wennen maar Tears of the Kingdom (het vervolg) is echt bizar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2024 13:01 

Hardtraxx Veteran

Breath Of The Wild is sws de solo game waar ik meeste uren in heb gestopt, 100+. Fantastisch spel. Totk ben ik nog niet lekker ingekomen, druk met andere games. Denk dat ik die oppak als er een switch 2 komt met betere graphics :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2024 08:15 

Hardtraxx Veteran

Zowel Breath of the Wild als Tears of the Kingdom zijn meesterwerken inderdaad. Maar zoals met elke gigantische RPG
ben ik helaas niet verder gekomen dan pakweg 25% in de game. Maar zeker een aanrader.

Mario Oddyssey is ook een aanrader. Bijzonder veel plezier aan gehad.

Weet niet of je the Witcher 3 al gespeeld hebt? Ik heb die ook op de Switch gespeeld. Als je niet al te spastisch bent rondom graphics dan kan ik je deze ook aanraden puur omdat die game en het verhaal zo ongelofelijk goed zijn. Achteraf gezien had ik hem zelf denk ik wel liever op een PC of console gespeeld waar die iets beter uit de verf komt.

Maar was voor mij wel heel nice om hem op een handheld te kunnen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 12:56 

Hardtraxx Veteran

Iemand al God of War: Ragnarök gespeeld op de PC? Wil graag weten of de PC port een beetje fatsoenlijk draait voor ik hem koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 09:15 

Hardtraxx Veteran

Als ik zo online kijk dan zijn er slechts kleine issues.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:10 

Hardtraxx Veteran

Diablo 4 Vessel of Hatred vandaag :woot:

Seizoen 5 helemaal uitgewoond en kijk erg uit naar deze DLC en seizoen 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:36 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend ineenkeer random een ban van FIFA25. Bezwaar aangemaakt, en zonder tegen bericht weer plotseling weer toegang gekregen.

Iemand dit wel eens vaker gehad? Foutje van een auto banner oid?

Zou niet weten waarom ik die ban gekregen moet hebben, ben geen cheater, gebruik geen externe software of bots.

Heel vaag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:40 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Weet niet of je the Witcher 3 al gespeeld hebt? Ik heb die ook op de Switch gespeeld. Als je niet al te spastisch bent rondom graphics dan kan ik je deze ook aanraden puur omdat die game en het verhaal zo ongelofelijk goed zijn. Achteraf gezien had ik hem zelf denk ik wel liever op een PC of console gespeeld waar die iets beter uit de verf komt.

Maar was voor mij wel heel nice om hem op een handheld te kunnen spelen.

Thanks voor de tip! Nog nooit een Witcher game gespeeld. Kan ik dan wel gewoon blanco bij 3 instappen? Graphics maken mij eerlijk gezegd heel weinig uit, dus dat is geen probleem.

Rickzel schreef:
Afgelopen weekend ineenkeer random een ban van FIFA25. Bezwaar aangemaakt, en zonder tegen bericht weer plotseling weer toegang gekregen.

Zou niet weten waarom ik die ban gekregen moet hebben, ben geen cheater, gebruik geen externe software of bots.

Heel vaag >.<

Misschien dacht EA dat je iedereen elk potje expres liet winnen?

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:43 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Diablo 4 Vessel of Hatred vandaag :woot:

Seizoen 5 helemaal uitgewoond en kijk erg uit naar deze DLC en seizoen 6

Je bent de eerste die ik positief hoor over Diablo 4. Is er veel verbeterd vanaf release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:50 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Heel vaag >.<

100% dat jij gewoon een 12 jarig kind helemaal de kanker in gewenst hebt omdat je in de 93e minuut verloor met een no scope 360 uit de draai met verkeerde standbeen in de kruising.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:52 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Thanks voor de tip! Nog nooit een Witcher game gespeeld. Kan ik dan wel gewoon blanco bij 3 instappen? Graphics maken mij eerlijk gezegd heel weinig uit, dus dat is geen probleem.:

Zeker doen! beste game ooit gemaakt voor mij. En je moet wel even schakelen bij sommige personages, maar klein beetje googlen en dan zit je er wel redelijk in. Je krijgt zeker geen spijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 14:44 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Zeker doen! beste game ooit gemaakt voor mij.

Same here, al heb ik sindsdien niet heel veel meer gegamed afgezien van God of War.

De wereld is echt mega immersive met alle kleine quests die je kan doen en de keuzes die je moet maken door het spel heen. Zelf heb ik eerst de witcher 2 gespeeld op de PC zodat ik de save kon importeren in witcher 3. Heeft beperkte invloed op een aantal karakters in voice lines, dus verder niet heel waardevol (en denk niet eens mogelijk op andere platforms). Was echter wel leuk om witcher 2 te spelen voor 3 en de characters te leren kennen. Tis een korter spel maar afhankelijk van je keuze halverwege krijg je 2 compleet andere areas, verhaallijnen en quests. Zou het zeker aanraden om het een keer te spelen (ook na W3), al is het vgm alleen te spelen op PC of XBOX.

1 is echt een boutspel, niet aan beginnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 15:16 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Thanks voor de tip! Nog nooit een Witcher game gespeeld. Kan ik dan wel gewoon blanco bij 3 instappen? Graphics maken mij eerlijk gezegd heel weinig uit, dus dat is geen probleem.

Absoluut! Ik heb 1 en 2 ook niet gespeeld. Je mist natuurlijk wel wat details, maar dat is geen ramp vind ik.

Hekzitter schreef:
100% dat jij gewoon een 12 jarig kind helemaal de kanker in gewenst hebt omdat je in de 93e minuut verloor met een no scope 360 uit de draai met verkeerde standbeen in de kruising.

Zou niet weten hoe ik tegen die lijers moet praten, en dat is ook meteen mijn redding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 10:26 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Je bent de eerste die ik positief hoor over Diablo 4. Is er veel verbeterd vanaf release?

Game is sinds seizoen 4 volledig op de schop gegaan, hele andere game geworden door de mechanics die er nu inzitten.

In dit seizoen hebben ze runes terug gehaald van Diablo 2, nieuwe class sinds 2012 (Spiritborrn) in de DLC en heel erg veel end game content
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 16:43 

Hardtraxxer

PS5 en nieuwe monitor gekocht dus weer beetje gamen. Warzone is wel echt stuk ongezelliger geworden dan helemaal begin begin poh.

Nog strijders die beetje WZ spelen?
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic