Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net weer mijn PS plus abonnement geüpgraded naar extra (is een kortingsactie van 33%).
Nu ben ik benieuwd, wie weet wat mooie pareltjes die ik kan spelen uit de waslijst van games die beschikbaar zijn voor ps plus extra?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 10:16 
 
Hardtraxx Elite

Iemand de game Enshrouded gespeeld en mening hier over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Iemand de game Enshrouded gespeeld en mening hier over?


Veel van gezien via Twitch, zelf niet gespeeld.

Het is een fantasy survival game, het is ARK meets Valheim in een fantasy setting.

Game wordt geprezen om de diversiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
diversiteit


Woke, skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
diversiteit


Woke, skip.


Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie osrs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen met The Witcher 3: Wild Hunt. Laatst een aanbieding meegepakt van de Complete Edition in de store voor EUR 14,99. Was even inkomen, maar dat heb ik altijd met dit soort spellen, maar speelt fantastisch nu na een paar uur spelen. Hier ga ik nog ongekend veel uren mee bezig zijn, wat een bak aan content. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Begonnen met The Witcher 3: Wild Hunt. Laatst een aanbieding meegepakt van de Complete Edition in de store voor EUR 14,99. Was even inkomen, maar dat heb ik altijd met dit soort spellen, maar speelt fantastisch nu na een paar uur spelen. Hier ga ik nog ongekend veel uren mee bezig zijn, wat een bak aan content. :thumbsup:


Zo, wat een geluk dat je nog lekker blanco die game in kan gaan. Ik had EXACT hetzelfde. Moest echt even flink wennen aan de gameplay en de regels van de wereld zeg maar. Maar dit is de eerste game in jaren die ik voor een heel groot gedeelte uitgespeeld heb.

Nog altijd by far de aller beste game die ik ooit gespeeld heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb The Witcher 3: Wild Hunt ook nog steeds in m'n steam library, nooit gespeeld. Misschien ook maar eens aan beginnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond zelf de twee DLC's misschien nog wel beter dan de base game. Hearts of Stone heeft echt een fantastische verhaallijn, en Blood & Wine juist weer een prachtige nieuwe setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb The Witcher 3: Wild Hunt ook nog steeds in m'n steam library, nooit gespeeld. Misschien ook maar eens aan beginnen..


GAST. Nooit gespeeld???? Doe AUB. SCHNEL! Beste spel ooit gemaakt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Joey schreef:
Heb The Witcher 3: Wild Hunt ook nog steeds in m'n steam library, nooit gespeeld. Misschien ook maar eens aan beginnen..


GAST. Nooit gespeeld???? Doe AUB. SCHNEL! Beste spel ooit gemaakt imo.

Tot de missie met van die wolven en niet kunnen progressen :thumbsup:. Tot 2x toe overkomen en ik snap er geen hol van.


Wat ik overigens mk kut vind omdat ik het spel wel erg graag leuk wil vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hekzitter schreef:
Joey schreef:
Heb The Witcher 3: Wild Hunt ook nog steeds in m'n steam library, nooit gespeeld. Misschien ook maar eens aan beginnen..


GAST. Nooit gespeeld???? Doe AUB. SCHNEL! Beste spel ooit gemaakt imo.

Tot de missie met van die wolven en niet kunnen progressen :thumbsup:. Tot 2x toe overkomen en ik snap er geen hol van.


Wat ik overigens mk kut vind omdat ik het spel wel erg graag leuk wil vinden.

Ik dacht al dat het aan mij lag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Tot de missie met van die wolven en niet kunnen progressen :thumbsup:


Als je bedoelt bij een boom met een kampvuur dan heb je het hier over letterlijk de 1e missie xd.

Ben nu zelf bezig met:
- Palworld met een vriend
- Dragon Ball Z: Kakarot
- Brawlhalla
- Remnant 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf ook gehad bij The Witcher dat ik ergens vastliep en er daardoor niet echt in kon komen. Staat nog wel steeds in de bibliotheek om een keer op te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2024 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hetzelfde met The Witcher, kon me in de eerste uren niet grijpen. Eigenlijk nog een poging wagen later..
Net Hogwarts Legacy uitgespeeld, toch 55 uur mee bezig geweest :). Nu mogelik naar Horizon Zero Dawn of Octopath 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2024 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Tot de missie met van die wolven en niet kunnen progressen :thumbsup:


Als je bedoelt bij een boom met een kampvuur dan heb je het hier over letterlijk de 1e missie xd.

Nope. Was een x aantal uur in de game (10 ofzo??). Weet de naam van de missie ook niet meer maar kon maar niet verder komen.

Khadber schreef:
Heb hetzelfde met The Witcher, kon me in de eerste uren niet grijpen. Eigenlijk nog een poging wagen later..
Net Hogwarts Legacy uitgespeeld, toch 55 uur mee bezig geweest :). Nu mogelik naar Horizon Zero Dawn of Octopath 2.

Horizon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heb hetzelfde met The Witcher, kon me in de eerste uren niet grijpen. Eigenlijk nog een poging wagen later..
Net Hogwarts Legacy uitgespeeld, toch 55 uur mee bezig geweest :). Nu mogelik naar Horizon Zero Dawn of Octopath 2.


Hogwarts legacy grootste tegenvaller die ik ooit gespeeld heb, ik heb met moeite 5 uur gespeeld, maar vond er echt geen flikker aan.

WBT Witcher, heb ik ook wel een paar keer op youtube moeten checken wat exact de bedoeling was. Maar das geen ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alan Wake 1(opnieuw) en nu ook 2 gespeeld maar moin dokter wat een ziek goede game.

Eens een keer een game met een niet compleet open (lege) world met een halfbakken onsamenhangend verhaal. Shit als dat en Baldur's Gate zijn echt verademingen tussen de triple A titels.

In dat opzicht na de positieve verhalen hier over AC: Odyssey het nog eens een kans gegeven en hoewel het begin nog interessant was maakt de gigantisch lege open wereld, repetetieve missies en onoverzichtelijk verhaal het wel echt een matige game imo. De cult en mercenary dingen zijn wel geinig.

Ook is de level progressie, builds maken en combat aanzienlijk kutter dan Origins. Spartan kick is leuk maar je kan mensen niet over de laagste verhoginkjes heen trappen. Warrior class en Assassin zijn sowieso beiden underpowered vergeleken met Hunter, wat imo de enigste satisfying class is gezien de rest gewoon button mashing op dodge en slaan is.

De wereld is tof om in te zijn, als in de setting, maar de zee is veel te klein en de gameplay op het schip is stukken saaier dan Black Flag. Land is dan wel groot maar alles lijkt op elkaar, het is vrij leeg en ook alle daadwerkelijke oudheden en gebouwen zien er identiek uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wartales maar eens geprobeerd, vermaak mij er nu nog prima mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Khadber schreef:
Heb hetzelfde met The Witcher, kon me in de eerste uren niet grijpen. Eigenlijk nog een poging wagen later..
Net Hogwarts Legacy uitgespeeld, toch 55 uur mee bezig geweest :). Nu mogelik naar Horizon Zero Dawn of Octopath 2.


Hogwarts legacy grootste tegenvaller die ik ooit gespeeld heb, ik heb met moeite 5 uur gespeeld, maar vond er echt geen flikker aan.


WBT Witcher, heb ik ook wel een paar keer op youtube moeten checken wat exact de bedoeling was. Maar das geen ramp.


Ik heb hetzelfde helaas... Moet ook wel zeggen dat dit mede ligt aan het feit dat ik het op de switch speel en die graphics echt niet best zijn + de hoeveelheid laadschermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem op de PS4 gespeeld, prima graphics, soms wel langere laadtijden. Ik vond vooral de verwondering heel leuk, ik was lekker een sidequest aan het doen en kwam daarna weer wat anders tegen om te doen en zo werd ik lekker bezig gehouden, vond het daarom eigenlijk wel tof. Tweede deel vond ik wel wat minder omdat je minder met lessen bezig was en meer met vliegen/fast travel naar een punt en vanaf daar questen. Overall vond ik het wel een sterke game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook wel een leuke game. Zeker omdat het gewoon single player only is. De wereld was echt goed te verwonderen en ze hadden de kleine wizardingworld details leuk verwerkt in vanalles.

Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft en ik het spel niet goed genoeg vind om dan nog verder te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Khadber schreef:
Heb hetzelfde met The Witcher, kon me in de eerste uren niet grijpen. Eigenlijk nog een poging wagen later..
Net Hogwarts Legacy uitgespeeld, toch 55 uur mee bezig geweest :). Nu mogelik naar Horizon Zero Dawn of Octopath 2.


Hogwarts legacy grootste tegenvaller die ik ooit gespeeld heb, ik heb met moeite 5 uur gespeeld, maar vond er echt geen flikker aan.


WBT Witcher, heb ik ook wel een paar keer op youtube moeten checken wat exact de bedoeling was. Maar das geen ramp.


Ik heb hetzelfde helaas... Moet ook wel zeggen dat dit mede ligt aan het feit dat ik het op de switch speel en die graphics echt niet best zijn + de hoeveelheid laadschermen.


Ja ik speel hem op PC zonder laadtijden en op maximale graphics en vind er alsnog geen reet aan dus misschien helpt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja ik speel hem op PC zonder laadtijden en op maximale graphics en vind er alsnog geen reet aan dus misschien helpt dat.


Leuk detail: De laadschermen zitten er nog steeds in, echter hebben ze bij de PC build (en die van de Series X en PS5) bijvoorbeeld de gangen wat langer gemaakt. Hierdoor start je laadpunt al voordat je bij de deur bent en heb je geen laadscherm als je deze opent
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic