Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vind ik ook, heb Origins na Odyssey gespeeld en vind de controls daardoor heel kut, 3 pogingen gedaan maar gestopt toen de combat wat moeilijker werd. Wellicht nog een keer proberen maar dan met controller.


Dat soort games uberhaupt zonder controller spelen is ook niet te doen toch, ik heb gewoon zo'n XBOX bluetooth controller voor m'n pc gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook een Xbox controller om op de PC mee te gamen, wel bedraad.
Vind het wel prettiger met pijl- en boog schieten om een muis te gebruiken.

Met Jedi: Fallen Order, Spyro Trilogy en 2D platformers vind ik een controller wel fijner. Bij Mafia 1 en 2 gebruikte ik muis en toetsenbord, en als ik dan een auto instapte, pakte ik de controller, was wel een leuke ervaring, en ging naadloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Van mij mogen er dus wel nog 2 games zoals Mirage komen. :D


Qua setting en focus op stealth wel, maar vind het niet een hele soepele game. Als je in combat komt werkt dat echt kut, het freerunnen gaat vaak niet precies zoals je zou willen en vind ook de cutscenes saai. Zit weinig emotie in die karakters vind ik.

Wel mee eens. Al vind ik freerunnen nog best prima gaan. Dus voor 85% stoor ik me aan vrij weinig. Cutscenes mogen wel naar een volgende level toe nu. Ook qua verhaal mag het spannender. Maar het stealth gameplay principe is voor mij nooit saai zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 22:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat freerunnen vind ik sinds Assassins Creed III echt schijt geworden. Hij deed in III al moeilijk maar het doet inderdaad altijd precies wat je niet wilt. En juist wanneer je sommige overduidelijke sprongen wilt doen, blijft hij haken. Helemaal die losse knoppen voor naar beneden klimmen en naar boven klimmen is zo onnodig. Het werkte goed in III, dus waarom die extra knop er bij.

Moet zeggen dat Origins dat wel weer goed had, maar daar is klimmen niet echt een belangrijke game mechanic oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat free runnen blijft een ding maar denk ook dat dit erg moeilijk te finetunen is door aan te voelen wat de speler nou echt wilt en waar de cross-hair nou echt op is gericht. Denk een gevalletje less = more maar ja de gemiddelde spelers wilt natuurlijk meer een meer manieren om te free runnen.

Zo vind ik het naar beneden gaan bij Mirage dus echt wel kut omdat hij vaak gewoon zijn grip los laat en grote hoogtes valt ipv steeds naar de dichtsbijzijnde stukken grijpt om naar beneden te klimmen. De enige waar dit een beetje goed ging is Unity. Naar mijn gevoel versimpelde hier het free runnen van vloeiend omhoog en vloeiend naar beneden.

Dat wat Odyssey had was natuurlijk ook wel fijn maar flink onrealistisch. Die hoogtes die hij daar gewoon even weg rolt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 19:26 
 
Hardtraxx Crew

Afbeelding

(15:00 in Nederland)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2023 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hype Hype Hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Hype Hype Hype


Idem hier :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 01:26 
 
Hardtraxx Crew


Citaat:
‘Grand Theft Auto VI’ heads to the state of Leonida, home to the neon-soaked streets of Vice City and beyond in the biggest, most immersive evolution of the Grand Theft Auto series yet.


Daar is ie dan, zou later vandaag uitkomen maar iemand had de trailer gelekt dus ze hebben hem nu gedropt. Komt in 2025 uit op Playstation 5 en Xbox Series X|S. Geen PC aangekondigd, dus zal wel weer een jaar+ later worden zoals met GTA 4, GTA 5 & RDR2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 01:42 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het er wel bizar vet uitzien. Maar nog 2 jaar wachten dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wel ff wachten inderdaad, maar ziet er wel heel nice uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om dit in 2027 te spelen als ie eindelijk uitkomt op de pc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kan niet wachten om dit in 2027 te spelen als ie eindelijk uitkomt op de pc!


Ik koop er wel een PS5 voor en verpats 'm weer als ik er klaar mee ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er al heel vet uit en zo te zien zijn de beelden behoorlijk in-game engine zoals we dat gewend zijn van Rockstar.
Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoever ze het lat nu gelegd hebben rondom detail. RDR2 was echt ongekend goed als het ging om detail en NPC gedrag.

Er zijn veel reacties gaande over de wokeness en waarom ze de trailer zo 'ver' van te voren droppen als de game pas over 1,5 jaar komt. Ik vind het persoonlijk wel meevallen maar goed.

Ik weet wel dat ik er veel zin in heb, met name de single player omdat ik Rockstar echt een money-grabbing draak vind in de Online wereld. Maar we gaan het zien. Het gaat ongetwijfeld gespeeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Kan niet wachten om dit in 2027 te spelen als ie eindelijk uitkomt op de pc!


Ik koop er wel een PS5 voor en verpats 'm weer als ik er klaar mee ben :lol:


Ja overweeg ik ook. Vooral omdat die dingen echt goed verkopen op MP xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Er zijn veel reacties gaande over de wokeness en waarom ze de trailer zo 'ver' van te voren droppen als de game pas over 1,5 jaar komt. Ik vind het persoonlijk wel meevallen maar goed.


Volgens mij zat er bij GTA5 en RDR2 ook telkens zo'n twee jaar tussen de eerste trailer en de release, dus zo ver van te voren is het voor Rockstar niet. Daarnaast verwacht ik dat het wokegebeuren geen issue gaat zijn, aangezien Rockstar altijd overal de spot mee drijft. Al is het voor de mensen die moeite hebben met 'woke' waarschijnlijk al te veel dat er een vrouwelijk karakter speelbaar is straks, dus die kan je beter gewoon negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet wel dat je een grote bent als je binnen 10u al meer dan 50 miljoen views vangt op 1 platform alleen al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ziet er al heel vet uit en zo te zien zijn de beelden behoorlijk in-game engine zoals we dat gewend zijn van Rockstar.
Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoever ze het lat nu gelegd hebben rondom detail. RDR2 was echt ongekend goed als het ging om detail en NPC gedrag.

Er zijn veel reacties gaande over de wokeness en waarom ze de trailer zo 'ver' van te voren droppen als de game pas over 1,5 jaar komt. Ik vind het persoonlijk wel meevallen maar goed.

Ik weet wel dat ik er veel zin in heb, met name de single player omdat ik Rockstar echt een money-grabbing draak vind in de Online wereld. Maar we gaan het zien. Het gaat ongetwijfeld gespeeld worden.


Al dat getwerk, stripclubs, typische GTA lompheid en dan vallen mensen alsnog over een vrouw die hoofdrolspeler is :lol:

Dat er zoveel aandacht is dat 1 van de 2 hoofdpersonages een vrouw is, vind ik echt bijzonder irritant. Vooral ook media die het zo moet benadrukken. Totaal niet nieuw ook, lara croft in jaren 90 was ook al een stoere vrouw. Ipv een badass guy is er nu ook een badass chick. En ze lijkt nog heet ook. Lekker boeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rockstar is Rockstar:
https://x.com/CGHchannel/status/1732019 ... 32115?s=20
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi ook dat de in game beelden er beter uit zien dan de daadwerkelijke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avatar: Frontiers of Pandora maar eens proberen. Grafisch ziet het er mooi uit.
Krijg wel een groot FarCry Primal gevoel bij de game en die is best welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Irritatie: Suicide Squad: Kill the Justice Leaguea lijkt uit te lopen op een drama qua game. Keek er naar uit om weer terug de wereld van de Arkham verse te stappen. Laatste optreden van Kevin Conroy lijkt helaas in een game te zien wat niet hoger komt dan een 5...

Geniet: Palworld, heel erg leuk in multiplayer. Solo leuk om te relaxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Palworld is toch precies hoe we ooit hoopten dat Pokemon er nu uit zou zien? Snap alleen het schieten met geweren niet heel erg maar goed. Denk ook niet dat ik die ooit aan ga raken. Is ook nog niet op PS5 zag ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Palworld is toch precies hoe we ooit hoopten dat Pokemon er nu uit zou zien? Snap alleen het schieten met geweren niet heel erg maar goed. Denk ook niet dat ik die ooit aan ga raken. Is ook nog niet op PS5 zag ik.


Ja klopt, de bow en guns zijn het alternatief voor Poke battles dus vandaar dat ze in de game zitten. Als je puur een PS5 gamer bent dan houdt het op inderdaad. De game werkt goed via steam, lopen zelfs voor qua patches vs console

Edit: Hier wordt het best goed en kort uitgelegd

https://www.youtube.com/shorts/1GINVeRd4UU
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic