Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Welke singleplayer games op PC kun je nog aanraden?

Ik heb the Witcher op de Switch helemaal uitgespeeld en zit er aan te denken om die nog eens met goeie graphics te proberen, maar misschien hebben mijn vrienden van het op sterven na dooie forum nog tips!


Ik ben zelf echt fan van de Assasins Creed lijn! Vond Origins en Oddessy beide echt lekker spelen! Valhalla sprak me niet zo aan en Mirage is echt heel vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Welke singleplayer games op PC kun je nog aanraden?

Ik heb the Witcher op de Switch helemaal uitgespeeld en zit er aan te denken om die nog eens met goeie graphics te proberen, maar misschien hebben mijn vrienden van het op sterven na dooie forum nog tips!


Ik ben zelf heel groot fan van Dragon Age Inquisition en de Shadow of Mordor/War games
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah ja die mordor games waren vet, had die eerste wel eens gedaan. Die opvolger lijkt me idd wel nice

Assassins Black Flag jaren geleden gepeeld maar verder veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Aah ja die mordor games waren vet, had die eerste wel eens gedaan. Die opvolger lijkt me idd wel nice

Assassins Black Flag jaren geleden gepeeld maar verder veel van hetzelfde.


Als je toch op PC gaat gamen dan adviseer ik XBOX Game Pass voor de PC, 15 euro per maand en alle games die nu genoemd zijn staan daar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat loont voor mij niet, ik game echt hooguit 2 uurtjes per week denk ik. Maar wel weer zin in wat nieuws. vandaar m'n vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Cyberpunk, God of War, The Last of Us, Horizon
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2023 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shadow of War gepakt, zag dat hij 5 euro was op Steam haha. Heb die eerste ook gespeeld. lekkere game dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Shadow of War gepakt, zag dat hij 5 euro was op Steam haha. Heb die eerste ook gespeeld. lekkere game dit. :thumbsup:


Super veel plezier aan die games gehad. Niet te lang, overzichtelijk en speelt handig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heerlijke game. Echt goeie tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb maar een Ubisoft+ abbo afgenomen voor deze maand.
Nu lekker bezig met AC Mirage. en halvewege december maar Avatar eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Assassin's Creed Syndicate is nu gratis bij Ubisoft Connect. In de store wat naar onder scrollen en daar staat 'ie als giveaway.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heb ik ook nog wel een flink stuk gespeeld maar heb altijd wel het gevoel als je 1 AC game gespeeld hebt dat je ze allemaal wel zo'n beetje gespeeld hebt.

Heb de eerste gespeeld, italie, amerika, piraten en london. Is er nog één die super vet is die ik gemist heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origins (in Egypte) vind ik zelf één van de dikkere in de reeks. Ook qua manier van spelen heel anders dan de spellen die je al gedaan hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Die heb ik ook nog wel een flink stuk gespeeld maar heb altijd wel het gevoel als je 1 AC game gespeeld hebt dat je ze allemaal wel zo'n beetje gespeeld hebt.

Heb de eerste gespeeld, italie, amerika, piraten en london. Is er nog één die super vet is die ik gemist heb?


Na Londen (Syndicate) hebben ze het over de andere boeg gegooid, meer rpg, minder stealth.

Je kan uit 3 tijdperken kiezen:
Origins - Egypte (imo beste verhaal)
Odyssey - Griekenland (imo beste gameplay)
Valhalla - Vikingen (grootste game)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 11:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die heb ik ook nog wel een flink stuk gespeeld maar heb altijd wel het gevoel als je 1 AC game gespeeld hebt dat je ze allemaal wel zo'n beetje gespeeld hebt.

Heb de eerste gespeeld, italie, amerika, piraten en london. Is er nog één die super vet is die ik gemist heb?


Assassins Creed: Rogue

Speelt zich af tussen Black Flag en Unity en is imo een betere game dan beiden. Speelt nagenoeg hetzelfde als Black Flag maar dan nog meer verfijnd en met een veel beter verhaal.

En als je Assassins Creed Brotherhood en Assassins Creed Revelations nog niet hebt gedaan is het waard om Assassins Creed II opnieuw te spelen en die er achteraan te doen

Ik vond Unity al slecht en Syndicate is niet veel beter. Origins is ok, maar Odyssey en Valhalla zijn echt je 13/12 open world games die enorm leeg aanvoelen met repetetieve gameplay en een enorm saai verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank mannen, zet het op het verlanglijstje om nog eens een kans te gunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Die heb ik ook nog wel een flink stuk gespeeld maar heb altijd wel het gevoel als je 1 AC game gespeeld hebt dat je ze allemaal wel zo'n beetje gespeeld hebt.

Heb de eerste gespeeld, italie, amerika, piraten en london. Is er nog één die super vet is die ik gemist heb?


Assassins Creed: Rogue

Speelt zich af tussen Black Flag en Unity en is imo een betere game dan beiden. Speelt nagenoeg hetzelfde als Black Flag maar dan nog meer verfijnd en met een veel beter verhaal.

En als je Assassins Creed Brotherhood en Assassins Creed Revelations nog niet hebt gedaan is het waard om Assassins Creed II opnieuw te spelen en die er achteraan te doen

Ik vond Unity al slecht en Syndicate is niet veel beter. Origins is ok, maar Odyssey en Valhalla zijn echt je 13/12 open world games die enorm leeg aanvoelen met repetetieve gameplay en een enorm saai verhaal.


Dit vind ik dus niet omdat als je weg bent van mythelogie en monumentale geschiedenis het echt nog wel interessant genoeg is om de wereld te verkennen en alles in detail te bekijken. Want grafisch is het ook een mooi plaatje.

Het verhaal... ja is wat generiek maar de side quests en karakters zorgen dan wel weer voor wat afwisseling.
Ik had ook de hele tijd als ik weer een historisch figuur tegen kwam op mijn telefoon wikipedia open en raakte steeds in een zwart gat van informatie terecht :lol:

Dit had ik met Valhalla veel minder. De viking era is erg gaaf maar de game is groot maar ook erg leeg en de missies waren hierdoor saai. De historische figuren waren verder ook niet echt interessant neergezet en hadden maar een korte rol in het hele verhaal. De raids die je moest doen werden veel te herhalend zodra de game klaar was.. is er ook helemaal niets interessants meer te doen. Dit was met Origins en Odyssey echt anders vanwege de monumenten, godendom en cultuur die daar werd neergezet. Verkennen bleeft hierdoor interessant.

Als ik een top moet geven dan zal het zijn

1. AC II
2. AC: Brotherhood
3 AC: Black Flag
4. AC: origins
5. AC: Mirage

AC Black Flag is gewoon een hele goede piraten game. Het echte AC verhaal is verder erg kort en nietszeggend behalve dat het wat meer in de lore van beide kanten (tempelier en de creed) duikt. Hier kan je namelijk best veel lees materiaal vinden en linkjes leggen als je zoals ik helemaal in de in de AC franchise zit.

Origins is gewoon een hele vette tijd en ik hoorde veel mensen klagen over de level locked area's. Maar zodra je dit vergeet en gewoon de route volgt die bedoelt is, is dit een erg sterke game met een goed verhaal en een hele levendige wereld waar je goed ziet dat Ubisoft echt zijn research heeft gedaan rondom de Egyptische en griekse cultuur en samenleving. Het ontdekken van oudheden is ook erg gaaf gedaan en is sinds de 4K update nog gedetailleerder.

De Ezio games zijn wel echt een toppunt van AC. Dit verhaal en karakter is erg sterk en de soundtrack maakt het helemaal af. Ook is het één van de weinige karakters die een goede opening en eind krijgt. Zelfs met een korte animatie film over de laatste momenten van Ezio die het stokje over geeft aan June.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De Ezio games zijn wel echt een toppunt van AC. Dit verhaal en karakter is erg sterk en de soundtrack maakt het helemaal af. Ook is het één van de weinige karakters die een goede opening en eind krijgt. Zelfs met een korte animatie film over de laatste momenten van Ezio die het stokje over geeft aan June.


Vind ik ook, maar heeft waarschijnlijk ook met mijn leeftijd te maken destijds en bijhorende aantrekkingskracht tot gamen (wat volledig verdwenen is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Odyssey ook wel heel vet.
Leuker dan Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ook, heb Origins na Odyssey gespeeld en vind de controls daardoor heel kut, 3 pogingen gedaan maar gestopt toen de combat wat moeilijker werd. Wellicht nog een keer proberen maar dan met controller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 19:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2 plus uitbreidingen blijft het beste doordat het qua gameplay interessant is, het heeft een goed verhaal en een goed progressie systeem en een interessante wereld. 3 en Rogue hadden dat ook voor mij nog wel.

De rest van de Assassins Creed games hebben voor mij een veel te plat verhaal wat ook enorm veel van de hak op de tak is. Karakters zijn niet interessant omdat je ze echt spaarzaam ziet of spreekt en je springt telkens over enorme stukken heen in hun karakterontwikkeling. Soms is de gameplay nog wel goed zoals bij Black Flag en Origins maar games als Unity, Syndicate, Odyssey en Valhalla vielen daardoor voor mij compleet plat.

De geschiedenis blijf ik interessant vinden, maar als je historische karakters, evenementen en werelden zo leeg en versneld introduceert dan verliest het voor mij ook kracht. Juist hoe bijvoorbeeld Da Vinci in 2 wordt gebruikt en Washington en Monro in 3 + Rogue dat maakt voor mij ook de beleving van de geschiedenis een stuk interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt altijd gezegd dat AC games altijd het zelfde zijn en repetitief aanvoelen. Maar als ik zo aan terug denk zijn het toch best wel veel verschillende games qua opzet. Ik vond Syndicate vet qua sfeer omdat ik toen ook midden in Peaky Blinders zat en die game was ook wel weer anders dan de AC games er voor. En uiteraard Origins opeens ook hele andere opzet met een bizar vette wereld. Odyssey nooit afgemaakt omdat ik naar werd van alle losse kleine eilandjes. Valhalla vond ik vooral eerste gedeelte heel vet, zat toen midden in Vikings ook. Maar inderdaad te groot. Wel uitgespeeld met toewijding.

Nu Mirage is heerlijk. Combineert voor mij wel fijn de vrijheid van Origins etc maar stuk compacter qua wereld. Zit er nu denk ik 25 uur in en bijna klaar. En ik baal er zelfs een beetje van dat het verhaal straks klaar is. Het meer moeten sluipen, klimmen en klauteren werkt verslavend wel.

Ik denk dat toch elke AC game mij wel weer gaat bevallen. Wel mijn type gameplay vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Er wordt altijd gezegd dat AC games altijd het zelfde zijn en repetitief aanvoelen. Maar als ik zo aan terug denk zijn het toch best wel veel verschillende games qua opzet. Ik vond Syndicate vet qua sfeer omdat ik toen ook midden in Peaky Blinders zat en die game was ook wel weer anders dan de AC games er voor. En uiteraard Origins opeens ook hele andere opzet met een bizar vette wereld. Odyssey nooit afgemaakt omdat ik naar werd van alle losse kleine eilandjes. Valhalla vond ik vooral eerste gedeelte heel vet, zat toen midden in Vikings ook. Maar inderdaad te groot. Wel uitgespeeld met toewijding.

Nu Mirage is heerlijk. Combineert voor mij wel fijn de vrijheid van Origins etc maar stuk compacter qua wereld. Zit er nu denk ik 25 uur in en bijna klaar. En ik baal er zelfs een beetje van dat het verhaal straks klaar is. Het meer moeten sluipen, klimmen en klauteren werkt verslavend wel.

Ik denk dat toch elke AC game mij wel weer gaat bevallen. Wel mijn type gameplay vaak.


Ik vond Unity en Syndicate nagenoeg het zelfde. Ze waren beiden wel een beste switch vanaf Rogue, en 1 tm Rogue waren ook nagenoeg het zelfde. Daarna was Origins ook wel weer een beste switch vanaf Syndicate maar Odyssey en Valhalla leken ook wel weer op Origins.

Maar dat heeft meer met de engine te maken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja volgens mij lijken er altijd 2-3 op elkaar en dan doen ze weer net wat anders. Dat vind ik wel een fijne manier. Van mij mogen er dus wel nog 2 games zoals Mirage komen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Van mij mogen er dus wel nog 2 games zoals Mirage komen. :D


Qua setting en focus op stealth wel, maar vind het niet een hele soepele game. Als je in combat komt werkt dat echt kut, het freerunnen gaat vaak niet precies zoals je zou willen en vind ook de cutscenes saai. Zit weinig emotie in die karakters vind ik.
Vorige  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic