Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel knap he. T duurt nog zo lang, maar iedereen al zo hyped
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me meteen denken aan die surprise trailer release van GTA 5, Stevie Wonder - Skeletons op de achtergrond, kust van Los Santos dat voorbij schuift. Magisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja als ze hetzelfde doen als dat ze met RDR2 deden... 3 maanden van te voren aankondigen en dan releasen...
Denk het zelf niet als ik zo naar de fiscale plannen kijk. Maar hopen mag haha.

Ben zelf bang dat ze online de boel net zo hard verkrachten als dat ze nu doen in de game.
We gaan het zien in december wat ze allemaal 'laten' zien en of we ook gelijk een release datum krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat ze het zsm doen. GTA V was de eerste dagen ook half onspeelbaar en online was nog veel langer onspeelbaar. Laat ze maar lekker de tijd nemen en een werkende game afleveren.

De hele trend bij games in de laatste jaren is release rushen en dan een kapotte game afleveren die geen beloftes waarmaakt waardoor je alsnog een jaar moet wachten op de beloofde game. Bijna alle triple A titels die je kan verzinnen zijn zo uitgebracht in de laatste jaren. Recentelijk City Skylines II, Alles van EA, Modern Warfare 3, Starfield, Redfall en Battlefield 2042 als grootste voorbeeld.

Alleen Resident Evil 4: Remake en Baldurs Gate III waren voor mijn gevoel games die af werden afgeleverd en niet game killing bugs of fps tanks waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antwoord is heel simpel: niet pre-orderen en wachten op de reviews. Zolang mensen blijven pre-orderen zal er druk zijn om een release datum aan te houden waardoor de game met een kleine vertraging direct minder van kwaliteit is.
Is het zo erg om niet op dag 1 al een game te spelen? De laatste 5 jaar heb ik misschien 1 of 2 games in de buurt van de launch gekocht, rest is allemaal budgetbak geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoop niet dat ze het zsm doen. GTA V was de eerste dagen ook half onspeelbaar en online was nog veel langer onspeelbaar. Laat ze maar lekker de tijd nemen en een werkende game afleveren.

De hele trend bij games in de laatste jaren is release rushen en dan een kapotte game afleveren die geen beloftes waarmaakt waardoor je alsnog een jaar moet wachten op de beloofde game. Bijna alle triple A titels die je kan verzinnen zijn zo uitgebracht in de laatste jaren. Recentelijk City Skylines II, Alles van EA, Modern Warfare 3, Starfield, Redfall en Battlefield 2042 als grootste voorbeeld.

Alleen Resident Evil 4: Remake en Baldurs Gate III waren voor mijn gevoel games die af werden afgeleverd en niet game killing bugs of fps tanks waren.


Dit was in Online zo en volgens mij kwam Online ook later, maar de single player was wel speelbaar. Weinig problemen mee gehad destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Antwoord is heel simpel: niet pre-orderen en wachten op de reviews. Zolang mensen blijven pre-orderen zal er druk zijn om een release datum aan te houden waardoor de game met een kleine vertraging direct minder van kwaliteit is.
Is het zo erg om niet op dag 1 al een game te spelen? De laatste 5 jaar heb ik misschien 1 of 2 games in de buurt van de launch gekocht, rest is allemaal budgetbak geweest.


100% eens, doe het zelf verder ook nooit. Maar de hype om als eerste een game te spelen om dat maar te kunnen zeggen (vooral in de VS) is vaak groter. En vervolgens zitten ze met een game die ze twee weken doen en daarna links laten liggen.

@Nura, singleplayer had ook een paar game breaking bugs in de eerste maand als ik het me herinner. Vooral door vloeren glitchen, deuren voor missies die niet open wouden en missies die niet wouden starten als je over het icoontje heen liep.

En dan bedoel ik ook meer dat soort glitches, de klassieke launch glitches in GTA en GTA online zijn iconisch en zorgen voor meer lol dan frustratie, dat is niet eens erg, maar wel als je een doel hebt en je die niet of moeilijk kan voltooien door het spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er genoeg Nederlanders ook pre-orderen, zou dat niet specifiek een Amerikaans fenomeen noemen. Maar goed, is wel het resultaat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GTA 5 maar voor een deel gedaan afgelopen jaar. Werd helemaal naar van dat switchen tussen de karakters. En voelde toch wel erg verouderd aan in gameplay. Wel benieuwd wat ze met GTA 6 gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
GTA 5 maar voor een deel gedaan afgelopen jaar. Werd helemaal naar van dat switchen tussen de karakters. En voelde toch wel erg verouderd aan in gameplay. Wel benieuwd wat ze met GTA 6 gaan doen.


Ik ben ook wel voor het teruggaan naar een hoofdpersoon a la San Andreas.
Vond ook alleen Trevor echt een goed karakter in GTA V.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 15:40 
 
Hardtraxx Crew

GTA VI heeft ook character switching tussen een man en een vrouw, zat in die leaked footage toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat switchen van verhaallijn vond ik juist erg vet. Is echt jaaaaaaaaren geleden dat ik hem bespeeld heb, maar is één van de weinige games waarvan ik de main storyline heb uitgespeeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had de eerste weken toen last van een bug waardoor m'n PS3 destijds (godverdomme 10 jaar geleden) continu vastliep bij de missie dat je vanaf zee met een helikopter een onderzeëer naar Trevor z'n vliegveld moest brengen. Het duurde echt heel lang voordat dat eindelijk gefixt was.

Wel nu al hyped voor de trailer van GTA VI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste bug is nog steeds de schommel glitch van gta 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is voor mij dé game waarbij de single player mij altijd echt weet te boeien. Multiplayer ben ik te oud voor ondertussen, vrjiwel met elke game tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Afbeelding


Dit is een concept gemaakt door iemand op basis van info die bekend is en de originele map van Vice City, dus dit is niet de officiele nee Arnes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hogwarts Legacy gekocht voor op de switch, maar nog niet helemaal content met het spel. Al veel bugs gehad en ook grafisch had ik het wel iets beter verwacht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hogwarts Legacy gekocht voor op de switch, maar nog niet helemaal content met het spel. Al veel bugs gehad en ook grafisch had ik het wel iets beter verwacht imo.

Blijft tenslotte een Switch waarbij er een hele optimalisatie slag is gemaakt om het uberhaupt te kunnen laten runnen op de oude hardware en beschikbare storage dat de Switch heeft. Het blijft tenslotte een port en is geen game die vanaf het begin al voor de switch is ontwikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat had je van tevoren wel kunnen checken op Youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hogwarts Legacy gekocht voor op de switch, maar nog niet helemaal content met het spel. Al veel bugs gehad en ook grafisch had ik het wel iets beter verwacht imo.


Zat er ook al maanden op te wachten, tot mijn laptop vorige maand plotseling overleed. Supersonische nieuwe unit gekocht om daarop op full graphics al wat weken geleden te beginnen aan de game.

Grafisch: geweldig

Game zelf: na 4 uur spelen al klaar mee, vind er geen reet aan :lol:

Enorm blij dat ik hem niet voor m'n switch gekocht heb want zonder de mooie graphics blijft er bar weinig over
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spider-Man 2 deze week uitgespeeld. Weer een enorm vermakelijke game en ook een sterk verhaal. Eerstvolgende games die ik weer ga herspelen zijn denk ik de Arkham games; lang geleden dat ik die heb gespeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke singleplayer games op PC kun je nog aanraden?

Ik heb the Witcher op de Switch helemaal uitgespeeld en zit er aan te denken om die nog eens met goeie graphics te proberen, maar misschien hebben mijn vrienden van het op sterven na dooie forum nog tips!
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic