Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Starfield :loving: :loving:

Hier ben ik zelf nog niet over uit. De game voelt voor mij als 'niet af' aan. De GUI is heel erg verwarrend en onhandig en het hele ruimte gebeuren lijkt op een slechte uitgevoerde rip-off van Elite Dangerous.

Daarnaast merk je echt nog altijd dat de engine die ze al jaren gebruiken voor hun Elder Scrolls games gewoon echt verouderd is en zijn de controls gewoon niet modern en ook onhandig.

Nu heb ik slechts 1,5u gespeeld en kom ik van Elite Dangerous vandaan waar ik meer dan 1000 uur heb zitten dus misschien ben ik wel wat verwend maar vooralsnog speelt het niet echt fijn voor mijn gevoel.

Die laad schermen zijn ook echt super irritant. Voor elk gebied moet je weer 20s laden, het voelt gewoon niet naadloos aan. Had het laadscherm dan gewoon onder een interactief scene gegooid ofzo.

Ook het wapen wisselen of uberhaupt bij je skills, inventory of start menu voor je settings komen is omslachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Daarnaast merk je echt nog altijd dat de engine die ze al jaren gebruiken voor hun Elder Scrolls games gewoon echt verouderd is en zijn de controls gewoon niet modern en ook onhandig.

Dit vond ik bij Fallout 4 al ongelofelijk irritant, en zorgt er ook voor dat mijn verwachtingen voor bijvoorbeeld ES6 echt hoog liggen. Die game heeft nog grotere schoenen te vullen dan Starfield, maar Bethesda loopt als het om gameplay aankomt voor m'n gevoel echt jaren achter op de meeste andere devs.

Heb Starfield nog niet gespeeld (nog altijd te druk met Baldur's Gate), maar vrienden beschreven het als Skyrim in de ruimte (zowel qua flexibiliteit als gameplay). Daar zou ik 5 tot 10 jaar geleden erg enthousiast van zijn geworden, maar ik verwacht vandaag de dag van games dat ze gewoon beter spelen dan Skyrim. Ik pak daarom Starfield maar een keer op als 'ie op sale gaat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 15:04 
 
Hardtraxx Crew

Duurde bij mij ook wel eventjes (~5 uur denk ik?) voordat ik Starfield leuk begon te vinden. Het begin is ook gewoon heel overweldigend, en niet zo goed gedaan als normaal in Fallout/Elder Scrolls waar alle mechanics een beetje langzamer geintroduceerd worden. Main story vind ik ook niet veel aan (faction missions & side missions zijn veel beter), en performance op PC is echt bagger maar de rest is prima tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cs2, opvolger van csgo, eindelijk kunnen spelen. Het heeft hier en daar kleine bugs. Maar voor een beta staat is het super goed. Heb enorme zin in de komende jaren als valve verder spijkert hieraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
chas1n schreef:
God of War bijna uitgespeeld, zodat ik aan Ragnarok kan beginnen. Fantastisch spel deel 1 :worship: .

Heb het op normaal niveau uitgespeeld, maar als ik zie hoe vaak ik al dood ging door sommige Valkyries, wil ik niet weten hoe lastig dat is op moeilijkere niveaus, tering :P . Al heb ik er wel een aantal verslagen toen ze een hoger level nog waren dan ik.


Dan staat je nog wat te wachten bij Ragnarok. De boss fights in God Of War waren vond ik heel eentonig, maar daar zat in Ragnarok veel meer variatie in. Combat ook een stuk leuker en soepeler imo


En inmiddels ook door Ragnarok heen: Veel meer variatie in de combat van Ragnarok inderdaad, geweldige game ook. Die King Hrolf fight, wel wat uurtjes aan kwijt geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze: https://fanatec.com/eu-en/racing-wheels ... laystation
en deze gehaald: https://fanatec.com/eu-en/steering-whee ... heel-p1-v2

Nog meer sim liefhebbers hier? Deze tweede hands gepakt. Fenomenaal verschil met gear driven wheelbases. En dan zijn dit instapmodelletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Assassin's Creed Mirage gekocht van de week. Gisteren een kleine 3 uurtjes gespeeld, vind dat ze (tot nu toe) best goed de oude Assassin's Creed vibe te pakken hebben, maar ook wel met wat interessante exploration elementen van de meer recente spellen (Origins voornamelijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb Assassin's Creed Mirage gekocht van de week. Gisteren een kleine 3 uurtjes gespeeld, vind dat ze (tot nu toe) best goed de oude Assassin's Creed vibe te pakken hebben, maar ook wel met wat interessante exploration elementen van de meer recente spellen (Origins voornamelijk).

Ook mee bezig. Vind het vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hyped voor Mario Wonder :D Gisteren de Contra 3/de NTSC converter op de SNES weer aan de praat gekregen, was ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb Assassin's Creed Mirage gekocht van de week. Gisteren een kleine 3 uurtjes gespeeld, vind dat ze (tot nu toe) best goed de oude Assassin's Creed vibe te pakken hebben, maar ook wel met wat interessante exploration elementen van de meer recente spellen (Origins voornamelijk).


Vermaak me er tot nu toe prima mee! Dat de setting weer in het Midden-Oosten is draagt ook wel bij aan die oldschool vibe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog maar je zou 'm aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 19:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is het verhaal een beetje goed?

Zelf nog steeds bezig met Baldur's Gate 3, wat echt verrassend goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verhaal en het acteerwerk is niet top, maar kan er wel mee door tot nu toe vind ik. De setting en het teruggaan naar meer stealth maakt wel dat ik 'm zou aanraden, zeker als je de oude AC games vet vond. Als je meer van Odyssey en Valhalla was kan je deze beter overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien de marketing voor deze AC nihil is in vergelijking met de "rpg" AC games lijkt me dit inderdaad gewoon een filler. Daar is niets mis mee maar ga er maar niet van uit dat ze toekomstige games weer terug maken in de oude AC stijl.

Prima voor de liefhebbers van zowel de oude games als de lore zodat je toch wat achtergrond info krijgt over Basim.
40,- is dan ook wel een goede prijs voor een game met ongeveer 15u verhaal (side quests e.d niet meegenomen).

Denk dat ik hem wel een keertje haal want ben in het algemeen altijd wel blij met de AC games, zeker de oude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is het verhaal een beetje goed?

Zelf nog steeds bezig met Baldur's Gate 3, wat echt verrassend goed is.


Wil daar ook wel eens een keer mee beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ben aan het genieten van FF16 :loving:.
Sterk verbeterd t.o.v. 15 en (naar mijn mening en smaak) ook beter dan FF7 Remake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Verhaal en het acteerwerk is niet top, maar kan er wel mee door tot nu toe vind ik. De setting en het teruggaan naar meer stealth maakt wel dat ik 'm zou aanraden, zeker als je de oude AC games vet vond. Als je meer van Odyssey en Valhalla was kan je deze beter overslaan.


Dan val ik wel af.

Ik vond Assassins Creed I namelijk doodsaai na een gegeven moment vanwege de repetitie. Sure toen de tijd was het revolutionair maar nu niet meer.

Assassins Creed II had die repetitie al minder EN had een goed verhaal. Na Assassins Creed III zijn de verhalen en storytelling echt hard achteruit gegaan met alleen Rogue nog als lichtpuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de stealth en de eenvoudige combat in de eerste games wel vet.
Heb toch verlof, aanschaffen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eenzijdig vind ik het tot nu toe nog niet qua gameplay, maar zo sterk qua verhaal als de Ezio-trilogie is het zeker niet. Ik gameshare met Parvuz, dus die €25 pp is het zeker waard voor mij. Snap dat het sommigen niet gelijk €50 waard is, maar als 'ie een keer in de sale komt zou ik 'm zeker halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ben aan het genieten van FF16 :loving:.
Sterk verbeterd t.o.v. 15 en (naar mijn mening en smaak) ook beter dan FF7 Remake.

Veel FF delen gespeeld, maar 15 kon me niet bekoren. FF7 remake vond ik erg sterk, als deze nog beter is klinkt het wel als een goede deal. Nu nog een PS5 :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zelf nog steeds bezig met Baldur's Gate 3, wat echt verrassend goed is.

Hier ook, inmiddels de 150 uur aangetikt en nog steeds niet bij het einde (al komen een uur of 30 van een co-op playthrough). Ongekend hoeveel er in deze game is gepropt, en echt iedere character en quest lijkt goed uitgedacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb van de week Assassin's Creed Mirage uitgespeeld, inclusief alle collectibles. Heb er een kleine 30 uur speeltijd ingestoken dus die 25-30 uur die ze hadden gecommuniceerd voor completionists klopte aardig. De gameplay met stealth was heel tof weer en hoewel ik het verhaal in eerste instantie wel een beetje onsamenhangend vond was dat snel weer weg. Erg genoten van de story!

Twee kleine minpuntjes: 1. Hoe verschrikkelijk dom NPCs nog steeds zijn als het om stealth gaat, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad.
2. Throwing knives en die assassinations die je met je focus bar kunt doen zijn behoorlijk overpowered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met die minpunten. Maak zelf ook geen gebruik van die focus functie. Vind ik niet positief bijdragen aan de spelervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 15:16 
 
Hardtraxx Crew

Rockstar Games schreef:
We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto. We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.

Thank you,
Sam Houser

https://twitter.com/RockstarGames/status/1722237703553798312
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

_O_
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic