Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap best dat ze testen door externen laten doen. Maar een blinde zag toch nog dat die PS4 versie echt niet kon. Dat wisten ze echt wel voor ze m gingen releasen. Overigens is Cyberpunk nu echt een gruwelijke game. Loopt top op PS5 en ziet er fantastisch uit. Qua bugs: 1 keer iemand zien zweven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik snap best dat ze testen door externen laten doen. Maar een blinde zag toch nog dat die PS4 versie echt niet kon. Dat wisten ze echt wel voor ze m gingen releasen. Overigens is Cyberpunk nu echt een gruwelijke game. Loopt top op PS5 en ziet er fantastisch uit. Qua bugs: 1 keer iemand zien zweven.


Al lang aan t twijfelen over Cyberpunk, maar misschien toch maar halen dan. Sinds oktober nieuwe pc die dat vast leuk zal vinden. Wij smachten saampjes naar GTA VI. Zal nog wel even duren.

Overigens: F1 22 top. AI reageert soms nog wat vaag tijdens kwalificaties, maar ok, verder heeft EA er prima werk van gemaakt. Gaan weer (te)veel uurtjes inzitten.

Phasmo update mag ook wel komen nou -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neon White op de Switch, heeft echt zo'n gigantisch verslavende gameplay. Doet me qua opzet beetje denken aan de simpele mobile games qua verslavende gameplay, maar dan een triple A actie platform shooter.

Je speelt een level, level is vaak korter dan 1 minuut door te wandelen. Je moet alle enemies dood hebben voor je de game kan finishen, en het is echt opgezet om het als een soort speedrun te zien. Je kunt brons/zilver/goud/diamant medaille pakken als je voor bepaalde tijd finisht, en ik kan gewoon onmogelijk een level afsluiten voor ik de beste tijd heb gehaald.

Het blijft leuk, het stimuleert een beetje die 'speedrun' achtige gameplay en het zoeken van shortcuts enzo.

Benieuwd of meer mensen dit spelen of gespeeld hebben! Zou graag eens tijden van levels willen vergelijken :lol:

onderstaande video is van niet de meest serieuze reviewer, maar is wel de video die me enthousiast kreeg voor de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de release van AC Origins altijd al eigenaar geweest van de game maar kon ik er steeds niet in komen. De controls, het format en de verhaallijn konden mij op dat moment niet dusdanig bekoren om het spel uit te spelen.

Sinds deze maand na de 60FPS 4K update toch maar weer een kans gegeven en ik was gelijk hooked.
Wat een prachtig spel die je ook heerlijk veel over de geschiedenis van oud Egypte kan vertellen.

De vele updates de afgelopen jaren hebben de game ook goed gefinetuned en de open-wereld is dynamisch genoeg en zorgde er voor dat ik vol interesse alle in-en-out van de kaart heb verkend. Geen missie meer te vinden, alle punten en locaties ontdekt en klaargespeeld.

Nu dit is uitgespeeld heb ik ook gelijk maar besloten Odyssey op te starten want ik had daar in eerste instantie het zelfde gevoel bij. Dus ben benieuwd of ik hier ook goed mee uit te voeten kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssey vond ik zelf wel minder leuk dan Origins. De wereld zelf lag mij ook gewoon niet zo. Veel te veel losse eilandjes. Origins toch wel de beste AC van de 'nieuwe' versies. Hoop wel dat ze in de toekomst AC eer aan blijven doen. Geen rare online variant maken. Hou op joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest Odyssey ook een 2e kans geven destijds, maar ik kwam er uiteindelijk wel goed in. Maar die game is zo groot, niet normaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb van zowel Origins (85 uur) als Odyssey (151 uur) erg genoten, beide games 100% completion. Ik vond het verhaal van Odyssey denk ik wel wat beter, met de Fate of Atlantis DLC als kers op de taart. Raad wel aan om die pas te spelen zodra je de main story helemaal af hebt.

Fun fact, Valhalla (ook 100% completion op de laatste mastery challenges na, met 207 uur gespeeld :lol: ) was mijn allereerste Assassin's Creed die ik destijds gekocht heb omdat het me wel een tof spel leek en ik mijn RTX 3080 eens goed wilde uittesten. Pas nadat ik die 100% had uitgespeeld ben ik eerst met Origins en daarna met Odyssey aan de haal gegaan. Vond Valhalla wel overduidelijk de minste van de drie. Ondanks dat het verhaal wel goed was, vond ik de gebieden waar je in speelde heel erg eentonig. Dat had ik bij Origins en Odyssey niet, daar zat voor mijn gevoel veel meer variatie in.

Uiteindelijk was ik van plan om alle AC games te gaan spelen. Heb AC 1, 2 en Brotherhood al gehad en vooral 1 kwam ik wat moeilijker door heen, maar Revelations heb ik nu al een paar keer geprobeerd op te pakken en daar kan ik écht niet in komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ook wel zeggen dat het varen mij wel dwars ligt. Dit had ik bij Black Flag niet omdat de wereld daar divers genoeg voor was maar in Odyssey voelt het wat geforceerd. Ben ondertussen de interesse al weer een beetje kwijt ondanks dat het wel een mooie wereld is en de setting mij dan wel weer pakt. Het is zoals hierboven word beschreven is de wereld best groot, er is zoveel te zien en te doen :lol: Ik ga het binnenkort weer oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger speelden we altijd Hot Wheels op de Nintendo 64. Nu heb je ook dus die Hot Wheels Unleashed die vorig jaar uitkwam. Is nu in de aanbieding bij Playstation. Iemand die weet of dat wat is? Ik ga die 2 uur trial wel nog even proberen ook.

Maar vroeger was dat zo vet. Denk alleen dat het spelprincipe nu niet meer zo leuk is. Dat is vaak zo met dingen die vroeger wel vet waren om te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vroeger speelden we altijd Hot Wheels op de Nintendo 64. Nu heb je ook dus die Hot Wheels Unleashed die vorig jaar uitkwam. Is nu in de aanbieding bij Playstation. Iemand die weet of dat wat is? Ik ga die 2 uur trial wel nog even proberen ook.

Maar vroeger was dat zo vet. Denk alleen dat het spelprincipe nu niet meer zo leuk is. Dat is vaak zo met dingen die vroeger wel vet waren om te spelen.


Als je Hot Wheels wilt spelen pak dan de uitbreiding van Forza, is erg grote uitbreiding en is de echte Hot Wheels licentie

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb geen Xbox of gamepc en dus ook geen gamepass.
Maar waarom zou je die DLC gaan spelen als er ook een hele game is die gemaakt is met precies dezelfde baan onderdelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Heb geen Xbox of gamepc en dus ook geen gamepass.
Maar waarom zou je die DLC gaan spelen als er ook een hele game is die gemaakt is met precies dezelfde baan onderdelen?


Als je dat niet hebt is het geen optie inderdaad ;)
Als ik een indruk wil krijgen van een game kijk ik altijd deze Before You Buy reviews:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb geen Xbox of gamepc en dus ook geen gamepass.
Maar waarom zou je die DLC gaan spelen als er ook een hele game is die gemaakt is met precies dezelfde baan onderdelen?

Tegenwoordig heb je dat niet meer nodig en kan je via Gamepass op elke device cloud gamen. Zo kan je de controller op je smart tv aansluiten bijvoorbeeld en gewoon gamen.

Misschien interessant voor je om te proberen zonder al dat hardware geneuzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Heb geen Xbox of gamepc en dus ook geen gamepass.
Maar waarom zou je die DLC gaan spelen als er ook een hele game is die gemaakt is met precies dezelfde baan onderdelen?


Als je dat niet hebt is het geen optie inderdaad ;)
Als ik een indruk wil krijgen van een game kijk ik altijd deze Before You Buy reviews:

Die is best wel positief over de game. Eerst de proefversie maar even spelen.
Voor reviews kijk ik eigenlijk altijd naar Gamekings, maar die hebben deze overgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Die is best wel positief over de game. Eerst de proefversie maar even spelen.
Voor reviews kijk ik eigenlijk altijd naar Gamekings, maar die hebben deze overgeslagen.

Demo gedaan. Ga m niet kopen... Was er na half uurtje al wel klaar mee haha heeft niet de nostalgische feeling. Verder beetje adhd race game die denk ik leuker is tegen elkaar op de bank. Maar dan kun je beter Mariokart achtig iets doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer de jaarlijkse Elite Dangerous virus te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 18:29 
 
Hardtraxxer

AC:unity gehaald en een uurtje 3 erop zitten. Heb hiervoor alleen de eerste AC gehad.

Spel zit vooralsnog erg prima in elkaar, wel nog veel aan het uitvinden hoe het allemaal weer werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk gelukt een Xbox Series X aan te schaffen voor de normale retail prijs en zonder alle die rare bundels erbij.
Gewoon bij Bol :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valorant ontdekt. Pittig maar vermakelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben aan het twijfelen of ik Hell Let Loose moet halen. Iemand ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 21:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben aan het twijfelen of ik Hell Let Loose moet halen. Iemand ervaring?


Ja.

Het is ziek moeilijk en hyperrealistisch. Een schot en je bent meestal dood, geen hitmarker, killfeed of kill confirmed, mikken is enorm moeilijk, lopen naar de actie duurt enorm lang. Het is eigenlijk Battlefield maar dan 10x realistischer en moeilijker. Als dat je ding is, dat hyperrealisme, dan zeker een aanrader, maar het was mij te realistisch om leuk te zijn. Dat komt van een ww2 nerd. Het is te janky om immersief te zijn ook, al is de laatste keer dat ik het deed wel wat jaar terug.

Ik ben zelf meer een fan van Enlisted. Dat is echter wel meer pay to win, al is het niet onmogelijk als niet betalend persoon. Al was dit makkelijker toen het net uitkwam, ze hebben nu de upgrade mechanics veranderd wat het lastiger maakt. Mij maakt dat minder uit omdat ik al mijn shit al heb gehaald toen ik begon in de vroegere versies, maar als beginner kan het lastiger zijn om met rifles tegen machinegeweren te moeten. Enlisted is gratis, dus dat kan je vrij laagdrempelig proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enlisted heb ik inderdaad al eens geprobeerd en het pay to win gehalte weerhoud mijner van terug te gaan.

Ik kan best fan zijn van hyperrealistische games zoals Escape From Tarkov en kan mij zeker vinden in de role-Play als die plaatsvind. Wat bij hell Let Loose geloof ik wel is

Ik ga het toch maar eens proberen want ook ik ben echt een WWII nerd. De laatste dagen weer shit gekeken zoals Band of Brothers , docus etc dus het was echt weer aan het kriebelen. Het verhaal van CoD WWII ook maar weer eens gedaan vanwege de wat BoB gevoel-achtige sfeer. Ik heb de griep weer te pakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is ziek moeilijk en hyperrealistisch. Een schot en je bent meestal dood, geen hitmarker, killfeed of kill confirmed, mikken is enorm moeilijk, lopen naar de actie duurt enorm lang. Het is eigenlijk Battlefield maar dan 10x realistischer en moeilijker. Als dat je ding is, dat hyperrealisme, dan zeker een aanrader, maar het was mij te realistisch om leuk te zijn. Dat komt van een ww2 nerd. Het is te janky om immersief te zijn ook, al is de laatste keer dat ik het deed wel wat jaar terug.


Doet me wat denken aan de Forgotten Hope mods voor Battlefield 1942 en Battlefield 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 08:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Enlisted heb ik inderdaad al eens geprobeerd en het pay to win gehalte weerhoud mijner van terug te gaan.

Ik kan best fan zijn van hyperrealistische games zoals Escape From Tarkov en kan mij zeker vinden in de role-Play als die plaatsvind. Wat bij hell Let Loose geloof ik wel is

Ik ga het toch maar eens proberen want ook ik ben echt een WWII nerd. De laatste dagen weer shit gekeken zoals Band of Brothers , docus etc dus het was echt weer aan het kriebelen. Het verhaal van CoD WWII ook maar weer eens gedaan vanwege de wat BoB gevoel-achtige sfeer. Ik heb de griep weer te pakken xd


Voor als je het nog nooit gedaan hebt, Company Of Heroes is een aanrader. WWII rts game waarvan deel 3 binnenkort uitkomt.

1 is imo de beste game ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
vanwege de wat BoB gevoel-achtige sfeer.


Ondertussen al weer een beetje dated, maar Brothers in Arms: Hell's Highway is ook erg vermakelijk.


Broken Balance schreef:
Voor als je het nog nooit gedaan hebt, Company Of Heroes is een aanrader.


Erg mee eens. Ook al is 1 alweer uit 2006, het spel is tijdloos en speelt ontzettend lekker weg. Ook wat coole mods voor als je het basis spel beu bent. Keer in de Steam grabbelbak score is zeker een aanrader.
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic