Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke storyline, maar wel wat langdradig op gegeven moment. Zeker als je alle side missies erbij doet.

Odessy pakte mij persoonlijk meer, maar ik vond Valhalla ook een prima spel. Wel beter dat je het x jaar na dato gaat spelen, want het scheen eerst retevol bugs te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
FRArnold schreef:
Bijna klaar met Assassin's Valhalla, komt geen einde aan. Wel prima spelervaring trouwens.


Ik moet nog aan Valhalla beginnen, is het de moeite waard? Net klaar met odessy en al zijn uitbreidingen!

Valhalla vet als je van het sfeertje kan genieten. Maar inderdaad wel echt lomp groot en tegen het einde een was ik er wel beetje klaar mee. Geen DLC enzo gedaan.

Odyssey vond ik zelf een stuk minder leuk. Vooral na Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
FRArnold schreef:
Bijna klaar met Assassin's Valhalla, komt geen einde aan. Wel prima spelervaring trouwens.


Ik moet nog aan Valhalla beginnen, is het de moeite waard? Net klaar met odessy en al zijn uitbreidingen!


Als je hebt genoten van Odyssey kom je wel aan je trekken met Valhalla. Absoluut de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Nieuwe (kleine) Phasmophobia update is wel weer leuk, had het spel ook wel nodig. Grote update komt binnenkort.

Spelen we ook vaak met een groepje en gisteravond ook weer hard zitten lachen tijdens het spelen. Hadden ook een keer een Deogen en een Demon die constant aan het hunten was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
FRArnold schreef:
Nieuwe (kleine) Phasmophobia update is wel weer leuk, had het spel ook wel nodig. Grote update komt binnenkort.

Spelen we ook vaak met een groepje en gisteravond ook weer hard zitten lachen tijdens het spelen. Hadden ook een keer een Deogen en een Demon die constant aan het hunten was.


Haha, de Deogen is epic op kleine mapjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
TkTT schreef:
FRArnold schreef:
Bijna klaar met Assassin's Valhalla, komt geen einde aan. Wel prima spelervaring trouwens.


Ik moet nog aan Valhalla beginnen, is het de moeite waard? Net klaar met odessy en al zijn uitbreidingen!


Als je hebt genoten van Odyssey kom je wel aan je trekken met Valhalla. Absoluut de moeite waard.


Dan ga ik hem kopen als hij weer ergens in de aanbieding is! Geniet toch altijd het meeste van de sfeer en verhaal, dus dat moet goed komen! Uiteindelijk worden alle AC veel van hetzelfde! :)

Alleen moet zeggen qua besturing werkt Odyssey wel heel erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valhalla is wel leuk en bracht toch het AC gedeelte meer terug dan de voorgangers. Je merkt dat het algehele verhaal langzaam op gang begint te komen en dat de game ook wat meer terug naar de roots krabbelt. De wereld is ook erg mooi, divers en er zitten ook leuke micromanagement stukken in zoals het beheren van de eigen Dorp. Dit zonder dat
dit het verhaal te veel beinvloed dus het is echt aan jou om ook aandacht te geven aan je raids of dorp.

De setting is ook erg gaaf gedaan en de leercurve (zeker met die speelbare 'museum') is erg leuk, zeker als de vikingen je interesseert. Goed, de characters zijn natuurlijk een fictieve versie van de echte maar in de game laten ze wel mooi zien hoe er geleefd werd in die tijd (tot zekere hoogte natuurlijk, het blijft een fictief spel gebaseerd op historische gebeurtenissen).

Had eigenlijk gehoopt dat ze de besturingselementen van Origins zouden updaten naar dat van Valhalla.
Die werkte daar perfect wat bij Origins nog veel probeersel was.

Maar helaas. Ach, wel een 4K 60FPS patch gekregen vorige week dus ik ga weer een poging wagen aan Origins binnenkort. Ik moet Odyssey eigenlijk ook nog uitspelen maar die region-locked levels bij beide games weerhield mij er van om verder te spelen. Ik wil gewoon op pad en ontdekken zonder dat ik iemand tegenkom die mij met 1 klap dood. Dit was bij Valhalla toch wat meer 'refined' (kan het Nederlandse woord niet vinden..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond is er een Assassins Creed stream iets van Ubisoft. Misschien maken ze wel wat bekend over volgende AC. Hoop stiekem wel op gewoon nieuw deel en niet een DLC-achtig vervolg weer op Valhalla. Maar volgens mij waren dat wel de geruchten. AC met die Basim als hoofdpersonage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AC Infinite heet het geloof ik maar dat word een live-service die telkens nieuwe content krijgt. Het zou een soort van hub worden waar je om de zoveel tijd een compleet nieuwe AC verhaal in kan starten in verschillende era's.

Basim lijkt mij totaal niet interessant om een origine verhaal te gevenen ik zou het bijzonder vinden als ze hier een aparte game van maken.

Spoiler
Zeker aangezien dit in Valhalla ontwikkelde tot een vjiand is het zonde hier nog apart aandacht aan te geven terwijl je dit al kan in het vervolgstuk om je character wat meer te ontwikkelen tijdens je volgend avontuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil gewoon een vette nieuwe AC in een vette omgeving en tijd. Gewoon iets nieuws. Zoveel mogelijkheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alive-service die telkens nieuwe content krijgt

Fuck dat. Met Battlefield V nog vers op het netvlies is dat een instant no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Alive-service die telkens nieuwe content krijgt

Fuck dat. Met Battlefield V nog vers op het netvlies is dat een instant no-go.

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 20:16 
 
Hardtraxx Crew

Inderdaad ja :sick: Ben blij dat er nog studios (zoals bijv Insomniac) zijn die gewoon goeie singleplayer games maken zonder extra gedoe erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vanavond is er een Assassins Creed stream iets van Ubisoft. Misschien maken ze wel wat bekend over volgende AC. Hoop stiekem wel op gewoon nieuw deel en niet een DLC-achtig vervolg weer op Valhalla. Maar volgens mij waren dat wel de geruchten. AC met die Basim als hoofdpersonage.

Nou was top.... Weer paar DLC dingen voor Valhalla...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Parvuz schreef:
Vanavond is er een Assassins Creed stream iets van Ubisoft. Misschien maken ze wel wat bekend over volgende AC. Hoop stiekem wel op gewoon nieuw deel en niet een DLC-achtig vervolg weer op Valhalla. Maar volgens mij waren dat wel de geruchten. AC met die Basim als hoofdpersonage.

Nou was top.... Weer paar DLC dingen voor Valhalla...


Aa ruk zeg. Ik maar hopen dat ze eens de Nederlandse geschiedenisboeken zouden openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik wil gewoon een vette nieuwe AC in een vette omgeving en tijd. Gewoon iets nieuws. Zoveel mogelijkheden.


Jaa lijkt mij ook tof! Ben nog steeds wel benieuwd of het in een Eerste of tweede WO setting leuk kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Parvuz schreef:
Ik wil gewoon een vette nieuwe AC in een vette omgeving en tijd. Gewoon iets nieuws. Zoveel mogelijkheden.


Jaa lijkt mij ook tof! Ben nog steeds wel benieuwd of het in een Eerste of tweede WO setting leuk kan zijn.

Ik zie dit dus helemaal niet goed komen. Iets wat ze ook even hebben geprobeerd in Syndicate maar het leent zich voor hele specifieke situaties. Dan word het meer een hitman achtige game ben ik bang aangezien lange afstands wapens e.d. veel te aanwezig zijn.

Ik zie Feudal Japan anders wel gebeuren, lijkt me heel gaaf om in die setting een AC game te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TkTT schreef:
Parvuz schreef:
Ik wil gewoon een vette nieuwe AC in een vette omgeving en tijd. Gewoon iets nieuws. Zoveel mogelijkheden.


Jaa lijkt mij ook tof! Ben nog steeds wel benieuwd of het in een Eerste of tweede WO setting leuk kan zijn.

Ik zie dit dus helemaal niet goed komen. Iets wat ze ook even hebben geprobeerd in Syndicate maar het leent zich voor hele specifieke situaties. Dan word het meer een hitman achtige game ben ik bang aangezien lange afstands wapens e.d. veel te aanwezig zijn.

Ik zie Feudal Japan anders wel gebeuren, lijkt me heel gaaf om in die setting een AC game te hebben.


Dan wordt het wellicht indd meer een shooter, al zou WO 1 zich hier dan wel een beetje voor lonen.
Of Pre WO1 dat je bijvoorbeeld Frans Ferdinad moet redden of Hitler probeert af te stoten in Duitsland voor WO2.

Las ook wat over de 80jarige oorlg, zou ook wel leuk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 17:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

WW1 of WW2 zou echt niet werken nee. Ze zien je aankomen en ze schieten je overhoop met een (machine)geweer. Ren weg en ze schieten je volop in je rug. WW1 waren de gevechten in loopgraven tegenover elkaar met weinig beweging en in WW2 was het overal en vrij bewegelijk. Je kan niet echt in een land/stad blijven hangen.

Rondom 1870, waar Syndicate in was, is echt het randje inderdaad. Iedereen had eigenlijk toen al geweren, geen zwaarden meer. Ze schoten vaak al relatief snel door breechloading, maar weinig vuurden nog snel genoeg. Alles was enkelschots, soms zelfs nog musketten. Alleen revolvers schoten relatief snel.

De meeste repeating rifle's (waar je meer schoten kunt lossen voor je weer een kogel/magazijn/clip in je geweer drukt) waren in de VS en zelfs daar niet standaarduitrusting. In Europa kwamen ze pas aan het einde van de 1880's. En dan heb je ook meteen de opkomst van normale pistolen en machinegeweren, vliegtuigen komen ook.

Dit is volgens mij een voornamelijke beweegreden voor Assassins Creed om niet echt later dan Syndicate te gaan met een full game. Omdat je simpelweg gewoon een third person open-world shooter bent dan. Sneaken en met een mes rondgaan is niet zo effectief. Sniper Elite is eigenlijk al wat Assassins Creed in WW2 is. Midden in een moderne oorlog lijkt me sowieso vrij lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TkTT schreef:
Parvuz schreef:
Ik wil gewoon een vette nieuwe AC in een vette omgeving en tijd. Gewoon iets nieuws. Zoveel mogelijkheden.


Jaa lijkt mij ook tof! Ben nog steeds wel benieuwd of het in een Eerste of tweede WO setting leuk kan zijn.

Ik zie dit dus helemaal niet goed komen. Iets wat ze ook even hebben geprobeerd in Syndicate maar het leent zich voor hele specifieke situaties. Dan word het meer een hitman achtige game ben ik bang aangezien lange afstands wapens e.d. veel te aanwezig zijn.

Ik zie Feudal Japan anders wel gebeuren, lijkt me heel gaaf om in die setting een AC game te hebben.


Mocht je een playstation hebben en echt fan zijn van dat ninja/samurai/assassin thema, dan zou ik zeker ghosts of tsushima checken. Niet helemaal assassins creed, maar je kan er ook vrij sneaky in spelen en de combat is echt solide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Nuracore schreef:
Ik zie Feudal Japan anders wel gebeuren, lijkt me heel gaaf om in die setting een AC game te hebben.


Mocht je een playstation hebben en echt fan zijn van dat ninja/samurai/assassin thema, dan zou ik zeker ghosts of tsushima checken. Niet helemaal assassins creed, maar je kan er ook vrij sneaky in spelen en de combat is echt solide.


Dit zou ik sowieso doen. Hele dikke game :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog even op de PC port, maar staat echt wel op mijn to-do
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghost of Tsushima is zeker vet, maar vond ik naar einde ook wat langdradig worden. Maar dat is imo tegenwoordig met de meeste open world RPG's wel. Weinig innovatie op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar is een kwaliteitslab mede schuldig aan de release van Cyberpunk 2077.

Nasleep en onderzoek:

In een 72-pagina's tellend document, dat naar boven is gekomen door het YouTube-kanaal Upper Echelon Games, is namelijk te lezen dat de ontwikkelaar zou zijn misleid door Quantic Lab. Dit ingehuurde bedrijf werd ingehuurd om kwaliteitscontroles uit te voeren, echter deden ze dit onder valse voorwendselen.

In het document is te lezen dat diverse medewerkers van Quantic Labs in 2019 naar CD Projekt waren afgereisd om met de ontwikkelaar afspraken te maken over het proces. Eén van deze afspraken was dat er ervaren testers zouden worden ingezet, toch bleek dit niet het geval en bestond het team grotendeels uit junioren die nog geen jaar ervaring hadden. Zelfs de projectleider was geen ervaren medewerker en had ongeveer één jaar ervaring.

Een ander probleem dat in het document naar voren komt is dat het management van Quantic Labs naar verluidt iedere QA-medewerker verplichtte om tien bugs per dag te rapporteren. Het resulteerde in een enorme lijst aan kleine visuele en prestatieproblemen waar geen prioriteit aan werd gegeven. Gevolg was dat kleine visuele of prestatieproblemen werden vermengd met significante bugs. Hoewel Quantic Labs uiteindelijk werd geïnstrueerd om de bugs met een lage prioriteit niet langer door te zenden en zich te richten op de grotere problemen was het kwaad al geschied.

Bovenop dit alles zou Quantic Lab hun partners, waaronder ook CD Projekt, misleid hebben over het aantal testers dat op projecten werd gezet zodat ze verbeterde contracten af konden sluiten. In de video van Upper Echelon Games komt naar voren dat Quantic Labs zowel in 2019 als 2020 had gelogen over de grootte van hun teams zodat ze meer en betere contracten binnen konden halen. In het geval van Cyberpunk 2077 zou het team in de zomer van 2020 zijn vergroot van dertig naar zestig personen, de nieuwe medewerkers die bij het project werden gevoegd zouden echter nieuw geworven zijn met slechts enkele weken van training. Niet alleen konden zij het werk niet aan, ze zouden de ervaren medewerkers ook van hun werk afhouden en druk leggen op het toch al moeizame proces.

Het hogere management binnen Quantic Labs zou testers hebben verboden om te verwijzen naar hun werkzame periode aan Cyberpunk 2077, zo mochten ze de game ook niet opnemen in hun portfolio bij het solliciteren naar toekomstig werk.

Een woordvoerder van CD Projekt RED heeft aangegeven niet te willen reageren op geruchte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt mij als schuld ergens anders leggen om hun reputatie minder te schaden :P
Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic