Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exact, zou zelfs zeggen dat qua Graphics 1 beter blijft dan 2 en 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie nog meer hyped voor Hogwarts Legacy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wie nog meer hyped voor Hogwarts Legacy?


:clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat die game uitgesteld is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 19:44 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe "game" TV aangeschaft die 4K 120hz aan kan.
De PS5 afgestoft en het gamen weer wat opgepakt!
Binnenkort beginnen aan de nieuwste AC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog een manier om aan een PS5 te komen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wie nog meer hyped voor Hogwarts Legacy?

Game waar ik het meest hyped voor ben momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Is er nog een manier om aan een PS5 te komen eigenlijk.

3k overmaken naar mijn rekening en ik kom 'm brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Is er nog een manier om aan een PS5 te komen eigenlijk.


Paar Telegram groepen joinen die notificaties geven wanneer er ergens weer een bulk PS5's worden verkocht, dan proberen zo snel mogelijk erbij te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een Horizon Forbidden West bundle via via gekocht voor 6 en een half. Met de prijsstijging van 50eu heb ik nu dus maar 50 ipv 100eu meer betaald. Nou prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rickzel schreef:
Is er nog een manier om aan een PS5 te komen eigenlijk.


Paar Telegram groepen joinen die notificaties geven wanneer er ergens weer een bulk PS5's worden verkocht, dan proberen zo snel mogelijk erbij te zijn...


Dit, of twitter-bots (@PS5voorraadNL) volgen/notificatie aanzetten. Heb er vorig jaar zelf 4 kunnen kopen, allemaal via betrouwbare sites (Bol, Coolblue, Mediamarkt, BCC).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wie nog meer hyped voor Hogwarts Legacy?

Niet meer :mad: Zwerfbal kan niet worden gespeeld in de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwerkbal*

Nieuwe Assassin's Creed setting Bagdad rond 865 zag ik, ik vind het wel een interessante setting, jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt een prequel te zijn waar je Basim speelt voordat je door Europa trekt
Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alm1ghty schreef:
Wie nog meer hyped voor Hogwarts Legacy?

Niet meer :mad: Zwerfbal kan niet worden gespeeld in de game.


Wat? Het meest iconische sportspel uit de Harry Potter serie kan niet gespeeld worden? Die kunnen een mail van mij verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Ben aan het twijfelen of ik Hell Let Loose moet halen. Iemand ervaring?


Ja.

Het is ziek moeilijk en hyperrealistisch. Een schot en je bent meestal dood, geen hitmarker, killfeed of kill confirmed, mikken is enorm moeilijk, lopen naar de actie duurt enorm lang. Het is eigenlijk Battlefield maar dan 10x realistischer en moeilijker. Als dat je ding is, dat hyperrealisme, dan zeker een aanrader, maar het was mij te realistisch om leuk te zijn. Dat komt van een ww2 nerd. Het is te janky om immersief te zijn ook, al is de laatste keer dat ik het deed wel wat jaar terug.

Ik ben zelf meer een fan van Enlisted. Dat is echter wel meer pay to win, al is het niet onmogelijk als niet betalend persoon. Al was dit makkelijker toen het net uitkwam, ze hebben nu de upgrade mechanics veranderd wat het lastiger maakt. Mij maakt dat minder uit omdat ik al mijn shit al heb gehaald toen ik begon in de vroegere versies, maar als beginner kan het lastiger zijn om met rifles tegen machinegeweren te moeten. Enlisted is gratis, dus dat kan je vrij laagdrempelig proberen.


Om hier even op terug te komen. Ik ben helemaal verslaaft aan de game :lol: wat een game, zou er zelf bijna post traumatische stress van krijgen. En de nodige hiërarchie maakt het echt af in de game. Dit ligt echt helemaal in mijn straatje.

De gameplay zorgt er ook voor dat K/D ratio niet uitmaakt en dat je heel strategisch met goed teamwork en comms je objectives haalt. Grafisch is de game erg mooi en het geluid is erg authentiek. Zeker de bombardementen zijn erg realistisch gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:22 
 
Hardtraxx Elite

AC Valhalla is toch niet mijn ding, weer uninstalled.
Ben benieuwd naar Far Cry 6. Ik heb Far Cry 4 helemaal uitgespeeld en Far Cry 5 vond ik niets aan.
Iemand die FC6 al gespeeld heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nieuwe Assassin's Creed setting Bagdad rond 865 zag ik, ik vind het wel een interessante setting, jullie?


Zeker interessante setting! Hopelijk wordt stealth weer een focus ipv lomp hakken als een Viking
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
AC Valhalla is toch niet mijn ding, weer uninstalled.
Ben benieuwd naar Far Cry 6. Ik heb Far Cry 4 helemaal uitgespeeld en Far Cry 5 vond ik niets aan.
Iemand die FC6 al gespeeld heeft?

Far Cry 6 recent uitgespeeld. Vond m vet. Tropische omgeving doet het wel goed voor mij. Gameplay technisch natuurlijk wel weer het zelfde. Maar ik vond de setting en het verhaal wel goed. Heb er 40 uur plezier mee gehad. Maar openstaande sidemissions laat ik lekker voor wat het is.

Wel weer zin in die nieuwe AC. Benieuwd wat ze donderdag gaan laten zien. Eerste tekenen zijn goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand die FC6 al gespeeld heeft?

FC5 vond ik persoonlijker leuker. Maar dat had meer met de setting te maken (Amerika, sekte). FC6 vind ik de setting niet leuk, het spawnmechanisme van de enemy is raar en de supremo wapens vind ik niks. Buiten dat vind ik Far Cry altijd wel vermakelijke shooters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Delt-A schreef:
Nieuwe Assassin's Creed setting Bagdad rond 865 zag ik, ik vind het wel een interessante setting, jullie?


Zeker interessante setting! Hopelijk wordt stealth weer een focus ipv lomp hakken als een Viking

Geruchten gaan rond dat deze game weer terug gaat naar de oorspronkelijke mechanics van de eerste games. De RPG elementen zullen ze dus verlaten, iets wat ik persoonlijk kan toejuichen. De recente games zijn niet slecht maar met een andere naam hadden ze hiermee net zo goed een nieuwe franchise kunnen starten. Het deed de Assassins Creed naam niet echt eer aan in ieder geval.

Morgen horen wij als het goed is meer over de game :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De RPG elementen zullen ze dus verlaten, iets wat ik persoonlijk kan toejuichen. De recente games zijn niet slecht maar met een andere naam hadden ze hiermee net zo goed een nieuwe franchise kunnen starten. Het deed de Assassins Creed naam niet echt eer aan in ieder geval.


En toch had ik daar met Origins totaal geen moeite mee, juist omdat de setting en het verhaal wel goed bij AC past in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt want hier ging het echt om de oorsprong. De rest van de games had voor mijn gevoel dit niet en ging het grotere plaatje eerder aan andere artefacten met een kleine knipoog naar de templars en assassin's.

Zo gingen ze van 50BCE (Origins) wat dus de oorsprong moest vertellen naar 450BCE (Odyssey) wat voornamelijk over de artefacten gingen en eigenlijk DE game die een identieteit crisis ontketende met de vele nietszeggende mechanics zoals de veldslagen die niets veranderde aan de wereld, de keuzes die niets betekende en de romances als opvulling maar eigenlijk niets waard zijn. Vervolgens maken ze een gigantische sprong naar 830AD (Valhalla) wat de link met het heden legde. Maar wat gebeurde er nou eigenlijk behalve je bijl in schedels hakken en typische Viking taferelen uitvoeren.

De laatste twee games zijn meer een ontdekking in de mythes zonder een in game encyclopedia (wtf).

Alle drie ontzettend mooie settings maar voor het verhaal ontzettend langdradig zonder dat het echt spannend werd.

De RPG elementen voegde eigenlijk weinig toe imo. Open wereld natuurlijk wel, die zijn gewoon erg mooi (al was Valhalla gauw leeg).

Het word tijd dat ze wat meer houvast creëeren in de AC en Templar geschiedenis. Er zijn veel interessante settings die hier de leiding in kunnen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Klopt want hier ging het echt om de oorsprong. De rest van de games had voor mijn gevoel dit niet en ging het grotere plaatje eerder aan andere artefacten met een kleine knipoog naar de templars en assassin's.

Zo gingen ze van 50BCE (Origins) wat dus de oorsprong moest vertellen naar 450BCE (Odyssey) wat voornamelijk over de artefacten gingen en eigenlijk DE game die een identieteit crisis ontketende met de vele nietszeggende mechanics zoals de veldslagen die niets veranderde aan de wereld, de keuzes die niets betekende en de romances als opvulling maar eigenlijk niets waard zijn. Vervolgens maken ze een gigantische sprong naar 830AD (Valhalla) wat de link met het heden legde. Maar wat gebeurde er nou eigenlijk behalve je bijl in schedels hakken en typische Viking taferelen uitvoeren.

De laatste twee games zijn meer een ontdekking in de mythes zonder een in game encyclopedia (wtf).

Alle drie ontzettend mooie settings maar voor het verhaal ontzettend langdradig zonder dat het echt spannend werd.

De RPG elementen voegde eigenlijk weinig toe imo. Open wereld natuurlijk wel, die zijn gewoon erg mooi (al was Valhalla gauw leeg).

Het word tijd dat ze wat meer houvast creëeren in de AC en Templar geschiedenis. Er zijn veel interessante settings die hier de leiding in kunnen pakken.


Jaa ben het hier roerend mee eens, allen echt top games maar het verhaal pakte mij toch minder! Als je kijkt naar AC's met Ezio dan hoop ik dat ze dat terugbrengen. Wat ik lees is dat de wereld ook kleiner wordt en er weer meer gefocust wordt op het parkour gedeelte in de stad. Met deze games was het vooral met je paard zo snle mogelijk van A naar B rijden! Terwijl juist het parkouren heel vet was! Wat ik lees bied wel hoop! :)

Ben nu net met Valhalla begonnen vind het tot nu toe een goede game maar niet echt een AC game qua speelstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Om vast te hypen kun je je toverstok, huis en patronus kiezen voor hogwarts legacy.

Ik zit bij Griffoendor. Deerhound is mijn patronus en dezelfde stok als hermelien, voldemort en perkamentus.
Wizardingworld.com kun je dit doen, dit kun je linken naar de game.

Ben benieuwd naar jullie keuzes!
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic