Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:


Ziet er heel dik uit! Heel veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
makrooy schreef:
Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:

Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.



Holy fuck wat goed. Ik wist dat dit het wachten waard was. Gaat sowieso gehaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
makrooy schreef:
Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:

Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.




Dat is een andere gamestudio die ook Avalanche heet hehehe.
Hogwarts Legacy ziet er wel ongelofelijk vet uit zeg pff, hoop dat het de torenhoge verwachtingen waar kan maken!
Er was eerst sprake van een release rond de zomer maar ik ben in ieder geval blij dat nu blijkt dat de game pas aan het eind van dit jaar uitkomt, dan kunnen ze er nog even aan werken.
Dit is zo'n game waar heel veel lui al hun halve leven op wachten dat mag van mij nog wel een paar maanden extra duren als de game echt echt goed wordt. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo naar een game heb uitgekeken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

HYPE! Wat vet zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op Xbox, PC en Switch lees ik, dacht even PS only.

Benieuwd hoe dit op de Switch draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh op de switch is erg vet. Ik ga het gewoon op mn pc draaien, maar mn vriendin had het erg graag gewild dus dit is top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Pannenkoek schreef:
Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.



Dat is een andere gamestudio die ook Avalanche heet hehehe.

Oh ja zie het nu, Avalanche Software ipv Avalanche Studios. Totaal niet verwarrend zo :P Als ik dan kijk naar welke games deze studio heeft ontwikkeld ben ik nog wat minder overtuigd, maar ik ben nog steeds erg benieuwd. Hoop dat dit één van de weinige grote nieuwe titels wordt die op release gelijk de verwachtingen waarmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
makrooy schreef:
Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:

Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.



Ja knetter verwarrend inderdaad :lol: las ergens dat ze sinds de laatste release (het fameuze Cars 3: Driven to win) vrijwel het hele team vernieuwd hebben. Er zit knetterveel geld achter dus ga er maar vanuit dat ze wat toptalent hebben aangenomen! We gaan het zien, deze presentatie was iig erg indrukwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de bekendmaking anderhalf jaar geleden ofzo ben ik al zwaar hyped voor Hogwarts Legacy. Vroeger ook veel van die Harry Potter games gespeeld. Ik kan niet wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens wel ontzettend jammer dat het geen 2-4p co-op heeft. Denk dat dit nog wel zou werken op een game als dit.
Maar wel ontzettend vet om op dit niveau weer eens een SP game te zien.

Het is moeilijk om niet te hypen over dit spel dus hopelijk kunnen ze het allemaal waarmaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik vanavond thuis kom van werk ligt (hopelijk) Lego Star Wars: The Skywalker Saga op de mat. Echt sinds tijden niet zoveel hype gehad voor een game! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 17:13 
 
Hardtraxx Crew

Komt ook over 1 of 2 uur uit op Steam uit (beetje onduidelijk xd), gvd zin in :loving: maarja.. dan nog downloaden want geen preload :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyberpunk 2077 een paar weekjes terug uitgespeeld. Nou ja, mainstory en aardig veel side missions. Noodzaak om alles te doen voelde ik niet zo meer. Misschien als er nieuwe DLC is dat ik dat dan ook even meepak.

Nu Far Cry 6 begonnen. Toch wel genieten ook hoor die wereld waar je in rond loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vinden we van de vernieuwde PS+ service? Denk wel dat ik ga upgraden naar extra. Zitten genoeg (PS exclusives) games tussen die ik nog niet heb gespeeld. Premium lijkt niet veel toe te voegen als je PS1/PS2/PSP games gewoon kunt kopen in de store tegen waarschijnlijk een zacht prijsje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Same, vind het een grote plus dat je de games kan downloaden tov PS Now en ze dus in volle glorie kan spelen.
Heb al diverse games die ik erop ga spelen zodra ik klaar ben met Horizon FW; Returnal, Ghost of Tsushima DLC, de Spidermans wellicht wel even proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 00:55 
 
Hardtraxx Crew


Jaaaaaaaaaaaa :love:
Spider-Man: Miles Morales komt ook later dit jaar naar PC. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ergens wel ontzettend jammer dat het geen 2-4p co-op heeft. Denk dat dit nog wel zou werken op een game als dit.
Maar wel ontzettend vet om op dit niveau weer eens een SP game te zien.

Het is moeilijk om niet te hypen over dit spel dus hopelijk kunnen ze het allemaal waarmaken :D


Ik weet niet wat het zegt als ik snel alleen '2-4p co-op' zag staan en me af vroeg wat voor designer drug er bedoeld werd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Jaaaaaaaaaaaa :love:
Spider-Man: Miles Morales komt ook later dit jaar naar PC. :D

Spider-Man vond ik wel echt een vette game. Miles Morales moet ik nog een keer gaan doen. Maar was me altijd nog te duur, komt dus blijkbaar wel bij nieuwe PS Plus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Life is Strange: True Colors

Damn wat een meeslepend verhaal, het had mij gelijk in zijn greep ook al gebeurt er niet echt veel spannends (actie wijze bedoel ik). Had de game binnen no-time uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 16:13 
 
Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
MYTZE schreef:
Jaaaaaaaaaaaa :love:
Spider-Man: Miles Morales komt ook later dit jaar naar PC. :D

Spider-Man vond ik wel echt een vette game. Miles Morales moet ik nog een keer gaan doen. Maar was me altijd nog te duur, komt dus blijkbaar wel bij nieuwe PS Plus.

Heb hem toen eventjes via Playstation Now op PC kunnen spelen (streamen), maar na een paar dagen was ie weg >.< Ben dus blij dat ze nu beide naar PC komen, heb het echt overwogen om er een Playstation voor te kopen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Heel veel zin in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 13:17 
 
Hardtraxx Crew


:drool:

Forza Motorsport ziet er ook goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Poh die Xbox showcase was wel dik gisteren.
Veel nieuwe vette games die eraan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister de raytacing eens bekeken in Minecraft. Ziet er wel tof uit, maar het is en blijft een lelijk ding. >.<
Je kan het helaas niet gebruiken op random servers.

Nieuwe (kleine) Phasmophobia update is wel weer leuk, had het spel ook wel nodig. Grote update komt binnenkort.

Bijna klaar met Assassin's Valhalla, komt geen einde aan. Wel prima spelervaring trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Bijna klaar met Assassin's Valhalla, komt geen einde aan. Wel prima spelervaring trouwens.


Ik moet nog aan Valhalla beginnen, is het de moeite waard? Net klaar met odessy en al zijn uitbreidingen!
Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic