Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 22 minutes ago
Zag net staan dat het opgelost zou zijn. Dus heb even gecheckt, inderdaad, kon nu gratis de update downloaden. ^^
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Meteen Cyberpunk aangeschaft, lekker om meteen die 50 % discount in de PS store erop te gooien.
Had nog een tegoed van 20 euro, dus voor 5 euro al klaar :) zin in.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
View on YouTube
:clap: Die cinematische trailers van SWTOR zijn altijd ijzer sterk
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Horizon Forbidden West :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Cyberpunk op PS5, wat vet. Ben nog niet heel ver maar zit er al helemaal in.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Parvuz wrote:Cyberpunk op PS5, wat vet. Ben nog niet heel ver maar zit er al helemaal in.
Ja is het toch wat? Vanwege de hele heissa uiteindelijk niet gekocht. Heb ook gewoon PS4. Maar op de PS5 met alle nieuwe patches wel weer prima?
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Ja draait heel goed. Ben nog geen rare bug tegen gekomen. En het ziet zo gruwelijk uit.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Ps5 update is goud, zoveel nieuwe dingen ingame.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik ben ook echt optimaal aan het genieten, en het voelt alsof je een gloednieuw spel voor een prikkie aan het spelen bent.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
View on YouTube

En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Zou dit in de trent van Arceus zijn? Of gewoon traditionele.

Ziet er in ieder geval nog steeds lelijk uit.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Rickzel wrote: En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Je zou toch willen dat Pokemon een keer zo gaat worden als DokeV er uit gaat zien:
View on YouTube

En dat ze Pokemon dan ook een keer op andere consoles uitbrengen... maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren haha
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Op aanraden van enkele nerds uit de hardtraxx gruppenappe gisteren The Witcher besteld. Vanavond de PS maar eens onder het stof vandaan halen en dr aan beginnen, ben benieuwd!
A
THArdstyler wrote:nerds
THArdstyler wrote:hardtraxx
Is dat niet een tautologie/pleonasme
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:View on YouTube

En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Ik wil zo graag hyped zijn, maar Game Freak levert zulke brakke visuele kwaliteit af (Zie Sword/Shield en vooral Arceus). Ook in deze trailer zie je dat de kwaliteit echt niet goed is en dat haalt mij zo uit de ervaring als ik een spel speel. Bij Sword is het niet zo erg als in Arceus en daar erger ik me er al dood aan (Random pop-ins, lelijke sprites van bomen, bosjes etc, rare bewegingen van karakters). Je kan op een switch een goeie kwaliteit game afleveren en ze vertikken het gewoon voor de grootste franchise die er is.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
https://twitter.com/SnoopDogg/status/15 ... 4509598720

Dit is toch wel de laatste persoon die ik bij een E-Sports team zou verwachten xd
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Pannenkoek wrote:https://twitter.com/SnoopDogg/status/1500879154509598720

Dit is toch wel de laatste persoon die ik bij een E-Sports team zou verwachten xd
Nee, had dit wel verwacht. Snoop is al sinds release van de eerste Xbox een fanatieke gamer. En heeft regelmatig streams. Dit komt voor mij niet aan als verassing en heeft echt wel leuke grappige streams
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Denk dat hij bedoelt als daadwerkelijke competitive speler van het team.
En dat zal in de praktijk dus wel wat genuanceerder liggen, ik verwacht dat het meer een soort commerciële toevoeging is.
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
Firetrap wrote:Denk dat hij bedoelt als daadwerkelijke competitive speler van het team.
En dat zal in de praktijk dus wel wat genuanceerder liggen, ik verwacht dat het meer een soort commerciële toevoeging is.
Dit inderdaad, ken Faze vooral van de professionele teams in games als CoD, CSGO en andere shooters. Daar leek me Snoop nou net niet de persoon voor, zou denken dat hij met al die jointjes elke dag slechtere reflexen dan m'n oma heeft. Inmiddels even op de website gekeken en ze hebben tegenwoordig inderdaad ook een hoop content creators op hun platform. Dan is het het hele verhaal gelijk een stuk logischer.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Laatst bij een maat Divinity 2 gespeeld. Jezus wat de actual fuck is dat spel vet. Maar zo tering moeilijk. Na paar uur spelen gestrand in een grot met allemaal leipe insecten. Toen toch wel de hoop opgegeven haha
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Hekzitter wrote:Laatst bij een maat Divinity 2 gespeeld. Jezus wat de actual fuck is dat spel vet. Maar zo tering moeilijk. Na paar uur spelen gestrand in een grot met allemaal leipe insecten. Toen toch wel de hoop opgegeven haha
Erg leuk spel inderdaad maar makkelijk om vast te zitten :P
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 4 days ago
Anonymous wrote:
THArdstyler wrote:nerds
THArdstyler wrote:hardtraxx
Is dat niet een tautologie/pleonasme
Contaminatie :list:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Nee, dat is een samenvoeging van twee gezegdes in één.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Van een collega vervroegd verjaardags cadeau gekregen in de vorm van Elden Ring. Vandaag maar eens schreeuwen tegen de tv :D
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
makrooy wrote:Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:
Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.

View on YouTube