Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag net staan dat het opgelost zou zijn. Dus heb even gecheckt, inderdaad, kon nu gratis de update downloaden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Meteen Cyberpunk aangeschaft, lekker om meteen die 50 % discount in de PS store erop te gooien.
Had nog een tegoed van 20 euro, dus voor 5 euro al klaar :) zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:clap: Die cinematische trailers van SWTOR zijn altijd ijzer sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2022 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Horizon Forbidden West :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyberpunk op PS5, wat vet. Ben nog niet heel ver maar zit er al helemaal in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Cyberpunk op PS5, wat vet. Ben nog niet heel ver maar zit er al helemaal in.


Ja is het toch wat? Vanwege de hele heissa uiteindelijk niet gekocht. Heb ook gewoon PS4. Maar op de PS5 met alle nieuwe patches wel weer prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja draait heel goed. Ben nog geen rare bug tegen gekomen. En het ziet zo gruwelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ps5 update is goud, zoveel nieuwe dingen ingame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook echt optimaal aan het genieten, en het voelt alsof je een gloednieuw spel voor een prikkie aan het spelen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Zou dit in de trent van Arceus zijn? Of gewoon traditionele.

Ziet er in ieder geval nog steeds lelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Zou dit in de trent van Arceus zijn? Of gewoon traditionele.

Ziet er in ieder geval nog steeds lelijk uit.

Je zou toch willen dat Pokemon een keer zo gaat worden als DokeV er uit gaat zien:


En dat ze Pokemon dan ook een keer op andere consoles uitbrengen... maar dat gaat uiteraard nooit gebeuren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op aanraden van enkele nerds uit de hardtraxx gruppenappe gisteren The Witcher besteld. Vanavond de PS maar eens onder het stof vandaan halen en dr aan beginnen, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
nerds


THArdstyler schreef:
hardtraxx


Is dat niet een tautologie/pleonasme
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:


En alweer de volgende, dacht dat het een opgepoetste DS game was maar komt gewoon op de Switch >.<

Zou dit in de trent van Arceus zijn? Of gewoon traditionele.

Ziet er in ieder geval nog steeds lelijk uit.

Ik wil zo graag hyped zijn, maar Game Freak levert zulke brakke visuele kwaliteit af (Zie Sword/Shield en vooral Arceus). Ook in deze trailer zie je dat de kwaliteit echt niet goed is en dat haalt mij zo uit de ervaring als ik een spel speel. Bij Sword is het niet zo erg als in Arceus en daar erger ik me er al dood aan (Random pop-ins, lelijke sprites van bomen, bosjes etc, rare bewegingen van karakters). Je kan op een switch een goeie kwaliteit game afleveren en ze vertikken het gewoon voor de grootste franchise die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://twitter.com/SnoopDogg/status/15 ... 4509598720

Dit is toch wel de laatste persoon die ik bij een E-Sports team zou verwachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
https://twitter.com/SnoopDogg/status/1500879154509598720

Dit is toch wel de laatste persoon die ik bij een E-Sports team zou verwachten xd

Nee, had dit wel verwacht. Snoop is al sinds release van de eerste Xbox een fanatieke gamer. En heeft regelmatig streams. Dit komt voor mij niet aan als verassing en heeft echt wel leuke grappige streams
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat hij bedoelt als daadwerkelijke competitive speler van het team.
En dat zal in de praktijk dus wel wat genuanceerder liggen, ik verwacht dat het meer een soort commerciële toevoeging is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Denk dat hij bedoelt als daadwerkelijke competitive speler van het team.
En dat zal in de praktijk dus wel wat genuanceerder liggen, ik verwacht dat het meer een soort commerciële toevoeging is.

Dit inderdaad, ken Faze vooral van de professionele teams in games als CoD, CSGO en andere shooters. Daar leek me Snoop nou net niet de persoon voor, zou denken dat hij met al die jointjes elke dag slechtere reflexen dan m'n oma heeft. Inmiddels even op de website gekeken en ze hebben tegenwoordig inderdaad ook een hoop content creators op hun platform. Dan is het het hele verhaal gelijk een stuk logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst bij een maat Divinity 2 gespeeld. Jezus wat de actual fuck is dat spel vet. Maar zo tering moeilijk. Na paar uur spelen gestrand in een grot met allemaal leipe insecten. Toen toch wel de hoop opgegeven haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Laatst bij een maat Divinity 2 gespeeld. Jezus wat de actual fuck is dat spel vet. Maar zo tering moeilijk. Na paar uur spelen gestrand in een grot met allemaal leipe insecten. Toen toch wel de hoop opgegeven haha

Erg leuk spel inderdaad maar makkelijk om vast te zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
THArdstyler schreef:
nerds


THArdstyler schreef:
hardtraxx


Is dat niet een tautologie/pleonasme


Contaminatie :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dat is een samenvoeging van twee gezegdes in één.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van een collega vervroegd verjaardags cadeau gekregen in de vorm van Elden Ring. Vandaag maar eens schreeuwen tegen de tv :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zo the fuck hey die twintig min trailer van de nieuwe Harry Potter game :worship: :worship:

Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit! Hoop dat ze de hoge verwachtingen ook echt gaan waarmaken als de game straks een keer uitkomt. Was zelf nooit de grootste Harry Potter fan, maar dit lijkt me echt wel de moeite waard. Avalanche heeft met games als Mad Max, Rage en Just Cause gelukkig al wel een aantal keer bewezen dat ze erg vermakelijke open world games kunnen neerzetten, dus ik heb op zich wel vertrouwen dat dit geen totale flop gaat worden.

Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic