Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Misschien dat ze hierdoor aan de max zitten van wat zo'n Switch aan kan.


Nouja, als je ziet wat er qua andere games gerealiseerd is (Breathe of the Wild dat overigens ook al bijna 4 jaar oud is) vind ik "de switch is niet zoveel mogelijk" echt een dooddoener, dat is gewoon niet waar. Verschil is dat er aan Breathe of the Wild jarenlang gewerkt is om een fatsoenlijke game neer te zetten, tijd die ze bij pokemon nooit krijgen.

Dat er weinig tot geen laadtijden zijn mag ik toch lijen als die wereld grafisch zo matig en leeg is :x

Niet om nou onnodig de Broken Balance uit te hangen hoor, alleen ik had zelf gewoon gehoopt dat ze hier de tijd voor hadden genomen om écht iets vets te maken, en niet een "leuke game met haken en ogen".

Het is ook gewoon letterlijk de allergrootste franchise ter wereld, qua games/speelgoed enzv, groter dan Marvel groter dan Star Wars of whatever. Dan mag je toch verwachten dat ze niet de kantjes er vanaf lopen. Dat is het meest frustrerende voor een (oud) fan als ik.


Haha. Ik snap je punt wel hoor. Ik probeerde ook maar een verklaring te vinden, waarbij ik mijn bek ook maar een douw geef. Ik game eigenlijk (bijna) nooit, dus ik stoor mij niet aan de mindere graphics. Maar als een ander dat wel doet, dan kan ik dat ook begrijpen. Laten we dan voor je hopen dat ze hier op verder bouwen en dat het vervolg hier van dé ultieme Pokemon game wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, hopen dat dit succesvol genoeg gaat zijn dat ze er nog eens een slinger in de goeie richting aan geven bij een eventuele volgende editie. Aangezien het schijnbaar wel barst van de potentie.

Daarnaast mooi dat degenen die het daadwerkelijk spelen er een bak plezier uit halen. Bij andere games zou ik zeggen, ik download hem wel een keer als hij 30 euro is, alleen bij nintendo gebeurt dit nooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
een slinger aan geven

Zal het voor jou de komende tijd sowieso worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Misschien dat ze hierdoor aan de max zitten van wat zo'n Switch aan kan.


Nouja, als je ziet wat er qua andere games gerealiseerd is (Breathe of the Wild dat overigens ook al bijna 4 jaar oud is) vind ik "de switch is niet zoveel mogelijk" echt een dooddoener, dat is gewoon niet waar. Verschil is dat er aan Breathe of the Wild jarenlang gewerkt is om een fatsoenlijke game neer te zetten, tijd die ze bij pokemon nooit krijgen.

Dat er weinig tot geen laadtijden zijn mag ik toch lijen als die wereld grafisch zo matig en leeg is :x

Niet om nou onnodig de Broken Balance uit te hangen hoor, alleen ik had zelf gewoon gehoopt dat ze hier de tijd voor hadden genomen om écht iets vets te maken, en niet een "leuke game met haken en ogen".

Het is ook gewoon letterlijk de allergrootste franchise ter wereld, qua games/speelgoed enzv, groter dan Marvel groter dan Star Wars of whatever. Dan mag je toch verwachten dat ze niet de kantjes er vanaf lopen. Dat is het meest frustrerende voor een (oud) fan als ik.


Haha. Ik snap je punt wel hoor. Ik probeerde ook maar een verklaring te vinden, waarbij ik mijn bek ook maar een douw geef. Ik game eigenlijk (bijna) nooit, dus ik stoor mij niet aan de mindere graphics. Maar als een ander dat wel doet, dan kan ik dat ook begrijpen. Laten we dan voor je hopen dat ze hier op verder bouwen en dat het vervolg hier van dé ultieme Pokemon game wordt.


Het is gewoon het resultaat van een soort van kosten-baten analyse. Ze weten toch wel dat Pokémon games verkopen, dus waarom zouden ze er zoveel extra moeite in gaan stoppen?

De Pokémon games worden ook niet ontwikkeld door Nintendo zelf, maar door Game Freak. Kan ook meespelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
De Pokémon games worden ook niet ontwikkeld door Nintendo zelf, maar door Game Freak. Kan ook meespelen.


Jep

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spalken schreef:
Broken Balance schreef:
Ze vissen nu een beetje uit beide vijvers, ondanks dat het er wel goed uit ziet is het uiteindelijk het verhaal dat de boel moet redden. Anders krijg je het Marvel/DC-syndroom. Veel vfx, het ziet er goed uit, maar het verhaal e.d. zijn zo dun of afwezig dat de film/serie alsnog schijt is.


Wat mij betreft hoeft het verhaal niet bizar ingewikkeld of origineel te zijn. Als ze gewoon toffe visuals hebben, goeie actie en her en der wat knipogen naar de videogames dan heb je al een hitje voor de halo liefhebbers

Kijk maar naar een film als Mad Max. Die film heeft eigenlijk nauwelijks verhaal en toch weet het je lang te boeien vanwege de vette cinematografie


Ik denk dat dat wel vrij niche is. Ook gezien Mad Max een film is en niet een serie.

Dan zou je moeten kijken naar een serie als Breaking Bad. Die is qua verhaal niet heel bijzonder. Maar hoe het verteld, getoond en uitgespeeld wordt maakt het heel boeiend en ingrijpend. Ik weet alleen niet of dat met iets als Halo gaat lukken. Ik hoop het natuurlijk van harte, maar ik zou zelf meer juichen voor een parallel canon verhaal. Het is moeilijk, maar als je het nailt heb je ook meteen de hele Halo fanbase aan je voeten.


Ben het overigens wel eens met je dat een canon verhaal waarschijnlijk vetter zou zijn. Je hebt zoveel Spartans naast master chief waar je over kan vertellen en zoveel lore waar je inspiratie uit kan halen (the fall of reach zou zich hier ook wel echt voor lenen). Een film/serie over de ODST zou me ook niet misselijk lijken verder. Maar goed, ik ben ook wel echt een enorme halo nerd en ben wel voorzichtig een beetje hyped voor de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bungie gekocht door Sony... damn
https://tweakers.net/nieuws/192670/sony ... ungie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rockstar bevestigd aan een nieuwe GTA game te werken
Citaat:
Met ieder nieuw project waar we aan beginnen, is het ons doel om significant verder te gaan dan wat we eerder hebben gebracht. En we bevestigen graag dat actieve ontwikkeling aan de volgende GTA-game in volle gang is.


https://tweakers.net/nieuws/192878/rock ... erken.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Rockstar bevestigd aan een nieuwe GTA game te werken
Citaat:
Met ieder nieuw project waar we aan beginnen, is het ons doel om significant verder te gaan dan wat we eerder hebben gebracht. En we bevestigen graag dat actieve ontwikkeling aan de volgende GTA-game in volle gang is.


https://tweakers.net/nieuws/192878/rock ... erken.html


Mega hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Grim schreef:
Rockstar bevestigd aan een nieuwe GTA game te werken
Citaat:
Met ieder nieuw project waar we aan beginnen, is het ons doel om significant verder te gaan dan wat we eerder hebben gebracht. En we bevestigen graag dat actieve ontwikkeling aan de volgende GTA-game in volle gang is.


https://tweakers.net/nieuws/192878/rock ... erken.html


Mega hype

GTAV is 9 jaar geleden gereleased. Het is ronduit achterlijk dat over een jaar of 5 misschien een nieuwe GTA komt. Zelfde geld voor Skyrim dat nóg ouder is (2011). Andere uiterste is bijv een COD of FIFA die elk jaar verschijnt maar elke keer hetzelfde is. Die hele industrie is helemaal verneukt.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Andere uiterste is bijv een COD of FIFA die elk jaar verschijnt maar elke keer hetzelfde is.

/rant


Yep, bij COD ook heel erg merkbaar. Vanguard is in november 2021 gereleased, maar pas recentelijk komt er League play, het hele product voelde nog niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hey die nieuwe switch games. Met name kirby en mario strikers lijkt me gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

48 nieuwe tracks voor Mario Kart 8 Deluxe als DLC, netjes. Ik heb 'm op de Wii U al grijs gespeeld maar al die extra tracks zijn wel cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
48 nieuwe tracks voor Mario Kart 8 Deluxe als DLC, netjes. Ik heb 'm op de Wii U al grijs gespeeld maar al die extra tracks zijn wel cool.


Ja ik zelf ook erg blij mee! Nieuwe Mario Kart maken maakt dan ook niet zoveel uit als met zoveel nieuwe tracks aan komt zetten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 19:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt die DLC ook voor de Wii u versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Komt die DLC ook voor de Wii u versie?


Helaas, had anders deze DLC wel aangeschaft. Ik ga niet nog eens €50,- betalen voor Deluxe die nauwelijks dingen toevoegde aan de Wii U versie, plus dan zou ik er ook een Pro Controller bij willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een toffe toevoeging. Prijs valt ook mee. Al is het vrij goedkoop natuurlijk, allemaal retro tracks dus weinig moeite hoeft er ingestoken te worden.

Persoonlijk hoopte ik wel op een nieuwe mario kart, vind mk8 niet zo super denderend. Het is leuk, maar komt voor mij niet in de buurt van mario kart wii.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
allemaal retro tracks dus weinig moeite hoeft er ingestoken te worden.


Komt veel bij kijken, ook doordat de dynamiek van MK8 weer anders is dan die van de originele games waar de tracks in zaten is het niet alleen maar de graphics helemaal opnieuw doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
makrooy schreef:
allemaal retro tracks dus weinig moeite hoeft er ingestoken te worden.


Komt veel bij kijken, ook doordat de dynamiek van MK8 weer anders is dan die van de originele games waar de tracks in zaten is het niet alleen maar de graphics helemaal opnieuw doen.


Haha nee joh, als ik de screenshots zie lijkt het letterlijk een port. Vervolgens beetje mk8 proof maken en thats it. Ik hoop dat het nog early beelden zijn, of ongelukkige beelden. Maar retro track maken kost veel minder manuren dan een gloednieuwe track maken.

Zoek eens mario kart wii ctgp op. Is een mod waar je 200+ tracks online kan spelen. Allemaal door de community zelf gemaakt. Vaak ook echt hoogwaardig kwaliteit. Als zij het kunnen, kan ik me niet voorstellen dat het voor nintendo devs veel moeite is om tracks te remaken. Laat staan om gewoon nieuwe tracks te maken. Het regent miljoenen bij nintendo, zou geen probleem moeten zijn om de devs goed te betalen.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel als ze geen nieuwe mario kart voor de switch gaan maken. Zijn goede argumenten voor te geven. Het is gewoon een goede base game, die iedere casual begrijpt. Ook heeft iedereen al dit spel. Maar ik zou toch iets meer moeite willen zien in mk8. Je kunt echt wel nog een boel leuke game modes maken als je het toch al bij dit spel wil houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja Nintendo is wel vaak low effort, high price. Dus wat dat betreft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja Nintendo is wel vaak low effort, high price. Dus wat dat betreft..


Ja verschrikkelijk, het bedrijf lijkt soms echt hun best te doen om onsympathiek over te komen. Wel jammer, want het merk nintendo is gewoon legendarisch, waar een boel hele goede dingen zijn uitgerold. Als je kijkt naar BOTW en Mario Odyssey zie je gewoon dat er getalenteerde devs werken. Maar het bedrijf zelf heeft soms hele aparte praktijken helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dat de PS5 upgrade van Cyberpunk in Nederland niet gratis is omdat landcode op de disc niet overeenkomt met het PSN account. Nog maar even wachten voor we Cyberpunk gaan doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lekker dat de PS5 upgrade van Cyberpunk in Nederland niet gratis is omdat landcode op de disc niet overeenkomt met het PSN account. Nog maar even wachten voor we Cyberpunk gaan doen dan.

Sony heeft vaker vage taferelen met regio's en een hele aparte update/upgrade beleid.

Ben verder wel benieuwd hoe de upgrade met de bijbehorende fixes in de praktijk het verschil gaat brengen t.o.v. zijn eerdere releases (behalve grafisch natuurlijk).
Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic