Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2021 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Damn wat ziet dit er goed uit zeg,.

Ik heb de demo gedownload op de PS5 en holy shit, wat een prachtig spel. Alles ziet er zo echt uit :worship:
Ik hoop oprecht dat GTA6 net zo wordt


Heb 'm zelf op de series X + 4k TV mogen checken. Echt heel erg indrukwekkende visuals, hier en daar wel wat framedrops maar het feit dat ze zo vroeg in 't leven van deze generatie consoles dit al uit zo'n machine weten te persen is niets meer dan indrukwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ben laatst begonnen met Far Cry 5. Nooit een Far Cry gedaan. Sterker nog, first person was ik totaal niet van. Maar ben er nu aardig aan gewend geraakt. Ga deze eerst doen voor ik naar de nieuwste ga. Kan die mooi nog verder in prijs zakken. Gelukkig hoef je daar bij Ubisoft nooit lang op te wachten. Nu met Black Friday al aardig in de aanbieding.

Ben nu aardig eindje op weg. Ik begrijp dat FC5 niet de vetste Far Cry uit de reeks is maar als je deze als eerste doet is het wel heel vet. Heerlijk om alle locaties helemaal uit te pluizen en dingen te zoeken. Ben ook wel echt iemand die alle icoontjes op de map af gaat. Kan me hier nog wel aardig wat uurtjes mee vermaken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel de laatste tijd veel Gartic Phone dat is wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Speel de laatste tijd veel Gartic Phone dat is wel leuk


Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super mario odyssey verhaallijn uitgespeeld, wat een goed spel zeg :worship: Vooral met je vriendin samen, als ze het leuk vindt om cappy te spelen. Prachtige werelden en nog erg veel spelplezier over als ik alle manen wil verzamelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Super mario odyssey verhaallijn uitgespeeld, wat een goed spel zeg :worship: Vooral met je vriendin samen, als ze het leuk vindt om cappy te spelen. Prachtige werelden en nog erg veel spelplezier over als ik alle manen wil verzamelen.


Aah held zo herkenbaar dit. Beschouw Oddyssey ook echt als één van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Feit dat je gewoon dingen inturitief uitprobeert (petje ergens naartoe smijten) en dat je dan iets kan overnemen wat je eigenlijk niet verwacht had haha.

Geniaal idd.

Moet je voor de gein eens Oddyssey speedruns gaan kijken op youtube, dan zie je mensen die het hele verhaal binnen het uur uit kunnen spelen. Niet normaal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Super mario odyssey verhaallijn uitgespeeld, wat een goed spel zeg :worship: Vooral met je vriendin samen, als ze het leuk vindt om cappy te spelen. Prachtige werelden en nog erg veel spelplezier over als ik alle manen wil verzamelen.


Aah held zo herkenbaar dit. Beschouw Oddyssey ook echt als één van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Feit dat je gewoon dingen inturitief uitprobeert (petje ergens naartoe smijten) en dat je dan iets kan overnemen wat je eigenlijk niet verwacht had haha.

Geniaal idd.

Moet je voor de gein eens Oddyssey speedruns gaan kijken op youtube, dan zie je mensen die het hele verhaal binnen het uur uit kunnen spelen. Niet normaal :drool:


Haha tering bizar, waar kijk ik naar :lol:
Ging jij nog voor alle manen? Het zijn er zo gvd moeilijk veel, gaat me nooit lukken zonder youtube ben ik bang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin is nu bezig met alle manen. Ik had er zelf rond de 350, maar laatst kwam ik thuis. Was mijn vriendin weer tegen de tv aan het schelden. Zie ik dat zij al meer dan 500 manen heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mijn vriendin is nu bezig met alle manen. Ik had er zelf rond de 350, maar laatst kwam ik thuis. Was mijn vriendin weer tegen de tv aan het schelden. Zie ik dat zij al meer dan 500 manen heeft. :lol:


En dan mag jij niet schelden op Warzone, ik ruik hypocrisie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
[
Ging jij nog voor alle manen? Het zijn er zo gvd moeilijk veel, gaat me nooit lukken zonder youtube ben ik bang :lol:


Heb na de main story nog wel flink doorgespeeld, op gegeven moment gaan al die kubussen open in die wereld waardoo rer nog veel nieuws komt.

Weet niet of je het als spoiler ziet, maar stukje pre-game

Op gegeven moment kwam er nog een extra gedeelte bij de darkest side of the moon, dat je echt een gigantisch level zonder safe vlaggetjes door moet en die was zo ondenkbaar moeilijk dat ik ben gestopt haha

Maar toch wel een flinke slag geslagen qua maantjes na het verhaal uitgespeeld te hebben, gingen gewoon omstebeurten maan zoeken, als je maan gevonden had weer switchen tussen cappy/mario. Dat was nog wel leuk, nog drankspelletje van gemaakt met z'n 2en :lol:

Vgm zijn er ook iets van 800 manen te vinden ofzo pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha goed man, vind heel nice dat er nog zoveel gameplay is. Beetje de werelden induiken en verder zoeken, helemaal top.

Ik zie ook dat WR speedrun voor alle manen op 7 en half uur ligt, tering jantje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Microsoft to acquire Activision Blizzard

Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de ActiBlizzard games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

68,7 miljard ... poeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de ActiBlizzard games.


Voor de games niets maar nu kunnen de hoge piefen die door slecht beleid en rechtzaken makkelijk via de achterdeur verdwijnen en zullen nog meer ActiBliz games op game pass komen ''Upon close, we will offer as many Activision Blizzard games as we can within Xbox Game Pass and PC Game Pass, both new titles and games from Activision Blizzard’s incredible catalog''
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal WoW dan ook op een Xbox te spelen zijn?

Dan word het eventueel aanschaffen van Xbox nog wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Zal WoW dan ook op een Xbox te spelen zijn?

Dan word het eventueel aanschaffen van Xbox nog wel interessant.


Not sure if....

Het antwoord is Nee dat zal niet zo zijn, WoW gaat vanuit de Battle.net van Blizzard wat een opzich zelf staande portal is zoals Steam en Origin.

Edit: Wat zou kunnen is dat je WoW abbo in Game Pass maand kosten wordt verwerkt zoals EA Play maar WoW spelen op je console gaat niet gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Mijn vriendin is nu bezig met alle manen. Ik had er zelf rond de 350, maar laatst kwam ik thuis. Was mijn vriendin weer tegen de tv aan het schelden. Zie ik dat zij al meer dan 500 manen heeft. :lol:


En dan mag jij niet schelden op Warzone, ik ruik hypocrisie!


Mijn gescheld bevat iets meer de letter 'K' hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Mijn vriendin is nu bezig met alle manen. Ik had er zelf rond de 350, maar laatst kwam ik thuis. Was mijn vriendin weer tegen de tv aan het schelden. Zie ik dat zij al meer dan 500 manen heeft. :lol:


En dan mag jij niet schelden op Warzone, ik ruik hypocrisie!


Mijn gescheld bevat iets meer de letter 'K' hahaha


Kak
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Martin schreef:
Zal WoW dan ook op een Xbox te spelen zijn?

Dan word het eventueel aanschaffen van Xbox nog wel interessant.


Not sure if....

Het antwoord is Nee dat zal niet zo zijn, WoW gaat vanuit de Battle.net van Blizzard wat een opzich zelf staande portal is zoals Steam en Origin.

Edit: Wat zou kunnen is dat je WoW abbo in Game Pass maand kosten wordt verwerkt zoals EA Play maar WoW spelen op je console gaat niet gebeuren

Nee was geen troll haha

Is wel jammer dat dat niet gaat gebeuren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot wtf moment: die Pokemon Arceus game komt al bijna uit >.< dacht dat dit nog in een super vroeg stadium was, die laatste trailer zag er echt lachwekkend slecht uit.

Enige hoop die die game kan hebben is dat de gameplay heel tof/vernieuwend is, want het ziet er iig voor geen meter uit.

edit: pfffffffffff
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu heb ik weer zin om The Elder Scrolls IV: Oblivion te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Groot wtf moment: die Pokemon Arceus game komt al bijna uit >.< dacht dat dit nog in een super vroeg stadium was, die laatste trailer zag er echt lachwekkend slecht uit.

Enige hoop die die game kan hebben is dat de gameplay heel tof/vernieuwend is, want het ziet er iig voor geen meter uit.

edit: pfffffffffff
Afbeelding


Vrij pijnlijk inderdaad.... in 2022 een game uitbrengen die bij vlagen doet denken aan (nog erger dan Oblivion) een N64-game lol. Ik hoop natuurlijk dat het een goede game wordt maar ieder nadeel heb zijn voordeel. Stel dat ze keihard op de bek gaan dan verandert er hopelijk eindelijk een keer iets en durft Nintendo de boel eens te veranderen, de laatste echt goede Pokémon-game was Black/White 2. Het is al bijna 10 jaar - naar mijn mening - pure middelmaat:

- Hetzelfde knip- en plak verhaal
- Totaal geen uitdaging
- Geen difficulty setting
- Knetter korte/saaie endgame content
- Elke keer weer een gimmick die ze na één game weer veranderen (Dynamax)

etc. etc. Kijk naar Heart Gold en Soul Silver, uitdagend, super uitgebreide endgame content.
Het kan zo goed zijn en nou is het al jaren een drama :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kijk, als de gameplay super tof is dan zou ik het eventueel kunnen accepteren, maar wat ik tot nu toe heb gezien is het gewoon een iets uitgewerkte versie van de WIld Area van Sword & Shield, en vond het in die games al bagger :lol:

Sword voelde ook al als weggegooid geld, dus moet wel heel veel goeie reveiws lezen voor ik weer een full price pokemon game ga kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al jaren geen pokémon game meer aangeraakt en moet ook zeggen dat ik Nintendo's zijn ontwikkeling in games niet in de gaten houd maar dit ziet er wel erg slecht uit. Volgens mij ziet Breath of Wild er nog beter uit dan dit.

Nu is Nintendo grafisch nooit van het jewelste geweest en hebben zij het van de arcade/story games. Maar toen ik ook de Switch versie van Life Is Strange zag.... Dat was een behoorlijke downscale.

Nu snap ik best dat je in een handheld maar zo ver kan gaan maar dit is wel extreem in vergelijking met Zelda :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Volgens mij ziet Breath of Wild er nog beter uit dan dit.


10 keer beter
Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic