Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crab Game! :lol:

Ik speel veel Satisfactory, F1 2021, Age of Empires IV en Phasmophobia laatste tijd. (PC)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Phasmophobia

Die gaat er in onze groep ook al een jaar goed in. Net als Golf It!, Human Fall Flat, CS:GO, Quiplash, Rocket League, Gang Beasts, Fall Guys en https://skribbl.io/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
FRArnold schreef:
Phasmophobia

Die gaat er in onze groep ook al een jaar goed in. Net als Golf It!, Human Fall Flat, CS:GO, Quiplash, Rocket League, Gang Beasts, Fall Guys en https://skribbl.io/

Bij ons ook, dingen als First Class en Pummel Party zijn ook dikke aanraders
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2021 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben laatst begonnen met Far Cry 5. Nooit een Far Cry gedaan. Sterker nog, first person was ik totaal niet van. Maar ben er nu aardig aan gewend geraakt. Ga deze eerst doen voor ik naar de nieuwste ga. Kan die mooi nog verder in prijs zakken. Gelukkig hoef je daar bij Ubisoft nooit lang op te wachten. Nu met Black Friday al aardig in de aanbieding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2021 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Far Cry 3 en 4 gespeeld. 3 was echt baanbrekend, echt een hele vette game ervaring zo'n open wereld al die kampen overnemen en een ijzersterk verhaal

Was vgm ook een van de eerste EA game die beetje dat Assasins Creed model pakte hoe je die game door spitte met die torens overnemen enzo.

Maar vond het bij Far Cry 4 al weer zoveel van hetzelfde dat ik daar ook vrij snel ben afgehaakt.

Maar als het je eerste Far Cry game is kan ik me goed voorstellen dat je er tering veel plezier aan hebt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
EA game

Mogguh Rikkert

Mocht van een oud studiegenoot Ratchet & Clank: Rift Apart lenen. Dus eerst maar eens Ratchet & Clank PS4 voorrang geven en daarna Rift Apart anders heb ik die over een half jaar nog liggen met de backlog die alleen maar groter wordt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb Far Cry 3 en 4 gespeeld. 3 was echt baanbrekend, echt een hele vette game ervaring zo'n open wereld al die kampen overnemen en een ijzersterk verhaal

Was vgm ook een van de eerste EA game die beetje dat Assasins Creed model pakte hoe je die game door spitte met die torens overnemen enzo.

Maar vond het bij Far Cry 4 al weer zoveel van hetzelfde dat ik daar ook vrij snel ben afgehaakt.

Maar als het je eerste Far Cry game is kan ik me goed voorstellen dat je er tering veel plezier aan hebt. :thumbsup:

Die oudere ken ik wel maar nooit gedaan. Het stealthy en met een plan een campje clearen is inderdaad heerlijk om te doen. Net als in AC. Ik ben deze gaan doen zodat ik daarna die nieuwe kan gaan doen. Maar wou eerst weten of het mij wel lag. De omgeving en sfeer in 6 is wel vetter dan 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Rickzel schreef:
EA game

Mogguh Rikkert

Mocht van een oud studiegenoot Ratchet & Clank: Rift Apart lenen. Dus eerst maar eens Ratchet & Clank PS4 voorrang geven en daarna Rift Apart anders heb ik die over een half jaar nog liggen met de backlog die alleen maar groter wordt >.<


EA/Ubisoft bunt beide flikkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
_theon_ schreef:
Rickzel schreef:
EA game

Mogguh Rikkert

Mocht van een oud studiegenoot Ratchet & Clank: Rift Apart lenen. Dus eerst maar eens Ratchet & Clank PS4 voorrang geven en daarna Rift Apart anders heb ik die over een half jaar nog liggen met de backlog die alleen maar groter wordt >.<


EA/Ubisoft bunt beide flikkers

Vergeet Activision-Blizzard niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Far Cry 5 vond ik heerlijk. Far Cry 6 bijna uitgespeeld maar het hele thema pakt mij niet. Vond Amerikaanse-ontspoorde-religie-gekkies leuker dan de salsa-dictator van FC6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even en dan is Halo Infinite Campagin uit.
Aangezien ik ook gigantisch fan ben van de soundtracks is dit toch wel heel vet om te zien/horen :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyberpunk 2077 van de Sint gekregen. Wel nog even wachten op de next gen versie die in Q1-2022 moet komen. Maar goed, kan uiteraard ook wel weer later worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Cyberpunk inmiddels al speelbaar op PS4/5? Kan me een hele roadmap herinneren om die game te fixen maar die patches hebben tussendoor ook alweer een delay gehad volgens mij.

Heb The Witcher 3 ook nog liggen. Daarmee wacht ik nog even op de next gen patch voordat ik daar aan begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er nog iets noemenswaardigs uit op de Switch deze maand? Vaak rond December dat ze nog wel wat uitbrengen toch?

Misschien iets dat ik gemist heb?

Diamond & Pearl remake sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Komt er nog iets noemenswaardigs uit op de Switch deze maand? Vaak rond December dat ze nog wel wat uitbrengen toch?

Misschien iets dat ik gemist heb?

Diamond & Pearl remake sla ik over.

Week 48: 01-12-2021 -- 03-12-2021
Asterix & Obelix: Slap Them All!
Big Brain Academy: Brain vs. Brain
Danganronpa Decadence
Disney Magical World 2: Enchanted Edition
Gear.Club Unlimited 2: Definitive Edition

Week 49: 06-12-2021 -- 10-12-2021
Crysis 3 Remastered
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

Week 50: 13-12-2021 -- 17-12-2021
Among Us

Dus eigenlijk niet, enige wat nog leuk is dat is Among Us. Maarja leukst is dat je die met maten doet (gratis via telefoon is mogelijk en het is crossplay dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige shit hee, slecht dat Nintendo gewoon geen boeiende releases heeft dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Is Cyberpunk inmiddels al speelbaar op PS4/5? Kan me een hele roadmap herinneren om die game te fixen maar die patches hebben tussendoor ook alweer een delay gehad volgens mij.

Heb The Witcher 3 ook nog liggen. Daarmee wacht ik nog even op de next gen patch voordat ik daar aan begin.


PS4 gaat nooit echt goed werken ben ik bang, wat ze ook doen. Is de game te zwaar voor.
PS5 is nog wachten op de next-gen patch, al schijnt de game best speelbaar te zijn nu.

Hoe dan ook wacht ik zelf tot die Q1 patch, je bent een dief van je eigen ervaring wanneer je dit niet doet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hoe dan ook wacht ik zelf tot die Q1 patch

Precies wat ik doe voor ik er aan begin. De game is niet finished afgeleverd en hopelijk brengt de Q1 patch een soort van 'volledige' game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PC gamers, Dead By Daylight is vandaag nog gratis op Epic. Joe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat ziet dit er goed uit zeg,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg dat wel, wow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe vet ook, toch blijven die facial animations wat steken in CGI. Bij Corridor Crew hebben ze het daar wel een paar keer over gehad waar ze het neerleggen bij "the facial pores don't stretch".

Hier wordt dat vgm en ook de originele Matrix making off besproken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de loop animatie van die vrouw, en hoe een auto op straat een bocht maakte (gewoon perfecte constante 90 graden draai zegmaar). Ff snel gekeken onder werktijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Hoe vet ook, toch blijven die facial animations wat steken in CGI. Bij Corridor Crew hebben ze het daar wel een paar keer over gehad waar ze het neerleggen bij "the facial pores don't stretch".

Hier wordt dat vgm en ook de originele Matrix making off besproken.



Zit wel een mega verschil tussen een game zoals die Matrix trailer of CGI in films, is eigenlijk helemaal niet met elkaar te vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zit wel een mega verschil tussen een game zoals die Matrix trailer of CGI in films, is eigenlijk helemaal niet met elkaar te vergelijken


Achterliggende principes zijn gewoon hetzelfde. De omgevingen in The Mandalorian komen grotendeels regelrecht uit Unreal Engine. Zal voor facial animations nog niet met elkaar lopen, maar ook in big budget films blijven volledige CGI facial animations een probleem.

Vorige  1 ... 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic