Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
Idd, hoop alleen dat online snel gefixed wordimmuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
Halo Infinite is ook vet
Idd, hoop alleen dat online snel gefixed wordimmuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
Oewh ga ik vanavond even installeren!Jeffrey2107 wrote:voor de halo fans:
de Halo infinite multiplayer is nu al te downloaden op steam en xbox etc. het is dan nog wel een beta maar ik denk dat dat niet uit hoeft te maken. het voelt zeker niet als een beta
Ik ben nog niet overtuigd, vind de gezette toon een beetje te kinderachtig en overdreven en het is wel enorm veel herhaling van Horizon 4. Vermakelijk spel wel, maar vind hem niet per sé beter dan 4.MYTZE wrote:Idd, hoop alleen dat online snel gefixed wordimmuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!kan t Horizon Arcade gedeelte van de weeklijkse dingen nu niet doen
Eens, het is geen vernieuwende game maar gebruikt gewoon dezelfde formule (en die werkt, daar niet van).Broken Balance wrote:Ik ben nog niet overtuigd, vind de gezette toon een beetje te kinderachtig en overdreven en het is wel enorm veel herhaling van Horizon 4. Vermakelijk spel wel, maar vind hem niet per sé beter dan 4.MYTZE wrote:Idd, hoop alleen dat online snel gefixed wordimmuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!kan t Horizon Arcade gedeelte van de weeklijkse dingen nu niet doen
Ja die spinning wheel is wel leuk, maar ik heb echt iets van 10 a 15 races gedaan en ik heb al een Senna, 918 en een Arial Atom V8 die op X zitten. Wil alle auto's natuurlijk, en ze ook proberen maar ik krijg ze haast sneller binnen dan dat ik ze fatsoenlijk kan inrijden.Nuracore wrote:
Stoor me trouwens wel aan hoe makkelijk je aan andere autos kan komen.
Vanwege mijn historie in Horizon games begon mijn game ook met een Lambo Aventador e.d. Maargoed, het verhaal speelt zich ook wel dat jij de superster bent dus ja...Broken Balance wrote:Ja die spinning wheel is wel leuk, maar ik heb echt iets van 10 a 15 races gedaan en ik heb al een Senna, 918 en een Arial Atom V8 die op X zitten. Wil alle auto's natuurlijk, en ze ook proberen maar ik krijg ze haast sneller binnen dan dat ik ze fatsoenlijk kan inrijden.Nuracore wrote:
Stoor me trouwens wel aan hoe makkelijk je aan andere autos kan komen.
Dit is echt de eerste reden dat ik ook wel een Xbox had willen hebben. Ziet er heel vet uit inderdaad. Maar ook wel heel blij met mn PS5 haha Daar komen de dikke exclusives vanzelf.immuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
De exclusiviteit word wel steeds minder bij Microsoft inderdaad. Niet zo zeer vanwege hun console maar door dingen als gamepass en de producten zowel voor PC als Xbox uit te brengen. Aan de andere kant is een abonnementen dienst als Gamepass wel weer ontzettend gunstig.Parvuz wrote:Dit is echt de eerste reden dat ik ook wel een Xbox had willen hebben. Ziet er heel vet uit inderdaad. Maar ook wel heel blij met mn PS5 haha Daar komen de dikke exclusives vanzelf.immuunm wrote:Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
Farming Simulator 2022 schijnt goeie te zijn.patrickjeb wrote:Afgelopen jaren eigenlijk alleen op console gegamed en ook niet veel van de 'grote' games gedaan, maar heb nu een zeer degelijke PC, dus zijn er games van de afgelopen 5 (?) jaar die een must zijn?
Hersenloos knallen: Doom (& Doom Eternal)patrickjeb wrote:Afgelopen jaren eigenlijk alleen op console gegamed en ook niet veel van de 'grote' games gedaan, maar heb nu een zeer degelijke PC, dus zijn er games van de afgelopen 5 (?) jaar die een must zijn?
Goeie! Antigelt op Steam is vaak wel een ding.Grim wrote:Voor meer zou ik gewoon een keertje wat rondbladeren op de Steam store. Vanavond om 19u begint de autumn sale die een week duurt en van 22/12 tem 05/01 is er de winter sale. Het ideale moment om wat games voor een lager prijsje te kopen.
Neem xbox gamepass en dan heb je voor even wel genoeg keuzes aan games op zich.patrickjeb wrote:Goeie! Antigelt op Steam is vaak wel een ding.Grim wrote:Voor meer zou ik gewoon een keertje wat rondbladeren op de Steam store. Vanavond om 19u begint de autumn sale die een week duurt en van 22/12 tem 05/01 is er de winter sale. Het ideale moment om wat games voor een lager prijsje te kopen.
En XBox Cloud is nu eerste maar 1 euro dus kan je met hoge specs spelen ondanks dat je PC het misschien niet aankan (120-160 fps etc, mits goed internet)Broken Balance wrote:Neem xbox gamepass en dan heb je voor even wel genoeg keuzes aan games op zich.
Waar heb je deze gekocht (en voor hoeveel)?_theon_ wrote:Nog meer mensen black friday aankopen gedaan?
Ik heb het volgende gehaald:
Pokémon Shining Pearl
Op allyourgames voor €52,95. Zat geen korting op maar is toch €7 goedkoper. De rest van die games waren wel voor <€20 per stuk.ULTIMO wrote:Waar heb je deze gekocht (en voor hoeveel)?_theon_ wrote:Nog meer mensen black friday aankopen gedaan?
Ik heb het volgende gehaald:
Pokémon Shining Pearl
Voor mij maakt het niet per se uit dat een game er 'verouderd' uitziet zolang de gehele artstyle me maar ligt en de gameplay goed is. Speel ook wel eens games die pixelart gebruiken zoals Celeste en dat was een super goede 2D platformer. Dus hopelijk brengt Legends Arceus verfrissende gameplay aan de Pokémon formule want grafisch gaat het geen vooruitgang zijn. Aan de trailers te zien moet dat wel goedkomen maar goed we wachten nog even de reviews af.Rickzel wrote: Jammer dat Pokemon Arceus ook een mislukking wordt, die game ziet er nu al zwaar verouderd uit op de beelden die ze hebben laten zien.
En het is ook geen volledig open wereld. Tussen de verschillende gebieden zitten laadschermenRickzel wrote:Verouderd misschien niet juiste woord, de beelden die ik van Arceus gezien heb nodigen mij in ieder geval op geen enkele manier uit. (lege doodse wereld).
Vergelijk die trailer van Arceus eens met Breath of the Wild.