Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:37 
 
Hardtraxx Crew

immuunm schreef:
Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!

Idd, hoop alleen dat online snel gefixed word :P kan t Horizon Arcade gedeelte van de weeklijkse dingen nu niet doen :/


Halo Infinite is ook vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
voor de halo fans:

de Halo infinite multiplayer is nu al te downloaden op steam en xbox etc. het is dan nog wel een beta maar ik denk dat dat niet uit hoeft te maken. het voelt zeker niet als een beta


Oewh ga ik vanavond even installeren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
immuunm schreef:
Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!

Idd, hoop alleen dat online snel gefixed word :P kan t Horizon Arcade gedeelte van de weeklijkse dingen nu niet doen :/


Ik ben nog niet overtuigd, vind de gezette toon een beetje te kinderachtig en overdreven en het is wel enorm veel herhaling van Horizon 4. Vermakelijk spel wel, maar vind hem niet per sé beter dan 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MYTZE schreef:
immuunm schreef:
Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!

Idd, hoop alleen dat online snel gefixed word :P kan t Horizon Arcade gedeelte van de weeklijkse dingen nu niet doen :/


Ik ben nog niet overtuigd, vind de gezette toon een beetje te kinderachtig en overdreven en het is wel enorm veel herhaling van Horizon 4. Vermakelijk spel wel, maar vind hem niet per sé beter dan 4.


Eens, het is geen vernieuwende game maar gebruikt gewoon dezelfde formule (en die werkt, daar niet van).
Hij is vermakelijk maar dat is het dan ook wel.

Stoor me trouwens wel aan hoe makkelijk je aan andere autos kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Stoor me trouwens wel aan hoe makkelijk je aan andere autos kan komen.


Ja die spinning wheel is wel leuk, maar ik heb echt iets van 10 a 15 races gedaan en ik heb al een Senna, 918 en een Arial Atom V8 die op X zitten. Wil alle auto's natuurlijk, en ze ook proberen maar ik krijg ze haast sneller binnen dan dat ik ze fatsoenlijk kan inrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:

Stoor me trouwens wel aan hoe makkelijk je aan andere autos kan komen.


Ja die spinning wheel is wel leuk, maar ik heb echt iets van 10 a 15 races gedaan en ik heb al een Senna, 918 en een Arial Atom V8 die op X zitten. Wil alle auto's natuurlijk, en ze ook proberen maar ik krijg ze haast sneller binnen dan dat ik ze fatsoenlijk kan inrijden.


Vanwege mijn historie in Horizon games begon mijn game ook met een Lambo Aventador e.d. Maargoed, het verhaal speelt zich ook wel dat jij de superster bent dus ja...

It Takes Two gisteren voor het eerst gespeeld met een maat van mij en wat een verademing is dat zeg. Het is echt een ongelooflijk leuk spel en heeft best grappige elementen. Heb in een lange tijd nog niet zoveel gelachen en plezier gehad in een spel als dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!

Dit is echt de eerste reden dat ik ook wel een Xbox had willen hebben. Ziet er heel vet uit inderdaad. Maar ook wel heel blij met mn PS5 haha Daar komen de dikke exclusives vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
immuunm schreef:
Die nieuwe Forza Horizon is wel een dik spel!

Dit is echt de eerste reden dat ik ook wel een Xbox had willen hebben. Ziet er heel vet uit inderdaad. Maar ook wel heel blij met mn PS5 haha Daar komen de dikke exclusives vanzelf.


De exclusiviteit word wel steeds minder bij Microsoft inderdaad. Niet zo zeer vanwege hun console maar door dingen als gamepass en de producten zowel voor PC als Xbox uit te brengen. Aan de andere kant is een abonnementen dienst als Gamepass wel weer ontzettend gunstig.

Sony focust zich wel wat meer op de exclusiviteit van hun games maar ik zou je niet echt kunnen opnoemen voor welke franchises ik bijv een ps5 zou willen halen aangezien Sony er wel een handje van heeft de rechten te verkopen of te laten verlopen waardoor die zelfde franchises ook voor de PC uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaren eigenlijk alleen op console gegamed en ook niet veel van de 'grote' games gedaan, maar heb nu een zeer degelijke PC, dus zijn er games van de afgelopen 5 (?) jaar die een must zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afgelopen jaren eigenlijk alleen op console gegamed en ook niet veel van de 'grote' games gedaan, maar heb nu een zeer degelijke PC, dus zijn er games van de afgelopen 5 (?) jaar die een must zijn?

Farming Simulator 2022 schijnt goeie te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afgelopen jaren eigenlijk alleen op console gegamed en ook niet veel van de 'grote' games gedaan, maar heb nu een zeer degelijke PC, dus zijn er games van de afgelopen 5 (?) jaar die een must zijn?


Hersenloos knallen: Doom (& Doom Eternal)
VR: Half-Life: Alyx
Pakketdienst simulator: Death Stranding (even serieus, wel een goed verhaal en prachtige wereld)

Voor meer zou ik gewoon een keertje wat rondbladeren op de Steam store. Vanavond om 19u begint de autumn sale die een week duurt en van 22/12 tem 05/01 is er de winter sale. Het ideale moment om wat games voor een lager prijsje te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Voor meer zou ik gewoon een keertje wat rondbladeren op de Steam store. Vanavond om 19u begint de autumn sale die een week duurt en van 22/12 tem 05/01 is er de winter sale. Het ideale moment om wat games voor een lager prijsje te kopen.

Goeie! Antigelt op Steam is vaak wel een ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Grim schreef:
Voor meer zou ik gewoon een keertje wat rondbladeren op de Steam store. Vanavond om 19u begint de autumn sale die een week duurt en van 22/12 tem 05/01 is er de winter sale. Het ideale moment om wat games voor een lager prijsje te kopen.

Goeie! Antigelt op Steam is vaak wel een ding.


Neem xbox gamepass en dan heb je voor even wel genoeg keuzes aan games op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Neem xbox gamepass en dan heb je voor even wel genoeg keuzes aan games op zich.


En XBox Cloud is nu eerste maar 1 euro dus kan je met hoge specs spelen ondanks dat je PC het misschien niet aankan (120-160 fps etc, mits goed internet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen black friday aankopen gedaan?

Ik heb het volgende gehaald:
Pokémon Shining Pearl
Uncharted: The Nathan Drake Collection
Middle-Earth: Shadow of Mordor
Middle-Earth: Shadow of War
Immortals Fenyx Rising
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens mijn quarantaine anderhalve maand terug een Switch van een maatje mogen lenen. Afgelopen week een week vakantie gehad en toen van een collega Pokemon Sword geleend. Echt mega vet. Voelt heel vrij allemaal en ik vind het heerlijk om een beetje door die Wild Area rond te crossen, alles te vangen wat ik vangen kan en een beetje van die Dynamax battles te doen. Mijn team is daardoor ondertussen veel te OP, maar dat maakt me niet zo veel uit. Positief verrast door de hoeveelheid verschillende Pokemon die al vanaf het begin beschikbaar zijn, waardoor je vanaf het begin al heel veel keuze hebt om je team samen te stellen. Dit i.t.t. de vroegere Pokemon games.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Nog meer mensen black friday aankopen gedaan?

Ik heb het volgende gehaald:
Pokémon Shining Pearl

Waar heb je deze gekocht (en voor hoeveel)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier beleefd aan Pokémon. Helaas zijn voor volwassen de spellen eigenlijk gewoon te makkelijk en zit er weinig uitdaging in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pokemon Shield nog aangeschaft toen die uitkwam, vind de nieuwere generaties idd echt geen bal meer aan.

Jammer dat Pokemon Arceus ook een mislukking wordt, die game ziet er nu al zwaar verouderd uit op de beelden die ze hebben laten zien.

Blijft ook voor mij als bijna 30er altijd wel jeugdsentiment maar ze weten veel potentie altijd wel flink om zeep te helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'k Vind vooral die spellen nog schandalig duur. Sword/Shield kost nog gewoon 50 euro en dat spel is al 2 jaar oud.
Nintendo houdt de prijzen altijd wel hoog. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
_theon_ schreef:
Nog meer mensen black friday aankopen gedaan?

Ik heb het volgende gehaald:
Pokémon Shining Pearl

Waar heb je deze gekocht (en voor hoeveel)?

Op allyourgames voor €52,95. Zat geen korting op maar is toch €7 goedkoper. De rest van die games waren wel voor <€20 per stuk.

En Pokémon is inderdaad een outdated franchise en (te) duur maar nostalgie wint het nog altijd van deze factoren bij mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jammer dat Pokemon Arceus ook een mislukking wordt, die game ziet er nu al zwaar verouderd uit op de beelden die ze hebben laten zien.

Voor mij maakt het niet per se uit dat een game er 'verouderd' uitziet zolang de gehele artstyle me maar ligt en de gameplay goed is. Speel ook wel eens games die pixelart gebruiken zoals Celeste en dat was een super goede 2D platformer. Dus hopelijk brengt Legends Arceus verfrissende gameplay aan de Pokémon formule want grafisch gaat het geen vooruitgang zijn. Aan de trailers te zien moet dat wel goedkomen maar goed we wachten nog even de reviews af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verouderd misschien niet juiste woord, de beelden die ik van Arceus gezien heb nodigen mij in ieder geval op geen enkele manier uit. (lege doodse wereld).

Vergelijk die trailer van Arceus eens met Breath of the Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Verouderd misschien niet juiste woord, de beelden die ik van Arceus gezien heb nodigen mij in ieder geval op geen enkele manier uit. (lege doodse wereld).

Vergelijk die trailer van Arceus eens met Breath of the Wild.

En het is ook geen volledig open wereld. Tussen de verschillende gebieden zitten laadschermen
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic