Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Het nieuwe Fifa tijdperk is weer aangebroken.
Hypermotion techniek voldoet aan de verwachtingen, je hebt meteen een stuk meer gevoel van controle.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Firetrap wrote:Reviews voor Kena zijn gelukkig goed, die ga ik zeker eens spelen.
Deze zag er zeker goed uit. De studio hierachter is schijnbaar van origine een animatiestudio en is dit hun eerste game. Dat van de animaties straalt al van de trailers af maar als dit zelfs hun eerste game is :surrender:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 43 minutes ago
Parvuz wrote:Snowboarden met een dino, ik sla over. :P Kan wellicht ook wel serieus maar totaal niets voor mij dit. Ik ben nu bijna klaar met God Of War en ga dan Horizon Zero Dawn doen.
Horizon Zero Dawn kwam ik echt niet in. Nu Spiderman uit 2018 aan het doen. Die pakt me wel gelijk. Gameplay technisch ook een fijnere game.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Alm1ghty wrote:Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^
Onbevreesde rakker.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 43 minutes ago
MYTZE wrote:Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P
Die zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Spider-Man toen alleen begin missie gedaan en verder niet. Nu op PS5 weer opgepakt. Ben nu wel hooked. Combat voelt zo lekker aan als je er goed in zit. Je speelt dan echt met de boefjes.
M
Hardtraxx Veteran
Parvuz wrote:
MYTZE wrote:Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P
Die zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Spider-Man toen alleen begin missie gedaan en verder niet. Nu op PS5 weer opgepakt. Ben nu wel hooked. Combat voelt zo lekker aan als je er goed in zit. Je speelt dan echt met de boefjes.
Dacht er een tijdje terug aan om er een PS4 voor te kopen, maar denk dat ik uiteindelijk voor een PS5 ga vanwege de Spider-Man 2 & Wolverine announcements :P Heb Spider-Man vorig jaar ofzo wel even kunnen spelen via Playstation Now op PC maar staat er nu niet meer op helaas. :cry:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Geen game maar vooral gamegerelateerd: Twitch.tv is ''gehacked' waardoor niet alleen de broncode maar ook gevoelige data over streamers en wat zij verdient hebben met donaties en/of campagnes. Mijn favo streamer heeft eer een kort filmpje aan geweid waarin hij uitleg geeft en dat de data zeker niet klopt (hij zou 10 miljoen per jaar verdienen volgens die data).

View on YouTube

Twitch gebruikers: Verander je wachtwoord en als je het nog niet had zet 2FA aan aub
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Alm1ghty wrote:Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^
Wat zijn de spawns van de enemies fucked up zeg. Veel te snel.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Iemand hier die ook New World speelt?
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Mensen hier nog een beetje hyped voor de nieuwe battlefield? Vandaag beginnen de gameplay filmpjes een beetje binnen te stromen en de game ziet er wel echt heel nice uit. Vooral die portal mode lijkt me heel erg gaaf. Mooi om al die oude battlefield maps en wapens in de nieuwe engine te zien.

View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
Vond de beta heel slecht, ziet er nu wel wat beter uit maar toch even wachten tot ie uit is :P
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Heb de beta zelf op de Series X gespeeld en vond het daar nog redelijk soepel. Er moest nog wel veel aan gewerkt worden, maar de nieuwe gameplay filmpjes die zien er al stukken beter uit.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Spalken wrote:Mensen hier nog een beetje hyped voor de nieuwe battlefield? Vandaag beginnen de gameplay filmpjes een beetje binnen te stromen en de game ziet er wel echt heel nice uit. Vooral die portal mode lijkt me heel erg gaaf. Mooi om al die oude battlefield maps en wapens in de nieuwe engine te zien.

View on YouTube
Tering hyped! :yay:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Ik ben compleet verslaafd aan Vanguard nu :D
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ja godver jongens, ik heb toch geen tijd om en Vanguard en Battlefield en GTA San Andreas te spelen :lol:

Ziet er allemaal veel te interessant uit.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Nuracore wrote:GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie
Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.
Wel deels mee eens. Ik had dat met de Halo remasters ook, juist die oude graphics maken de game wat het is. Zal wel nostalgie wezen.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:
De mod community heeft de games mooier gemaakt met mods dan deze zooi :lol:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
M
Hardtraxx Veteran
Rickzel wrote:
Idd :lol: maarja was ook te verwachten want ze lieten 0 gameplay zien voor de release.
En wtf is dit :lol:
Image
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
hahahaha schandalig, ik heb San Andreas en Vice City echt he-le-maal grijs gespeeld maar waarom moet dat nou weer full prize opnieuw uitgebracht worden.

Toen ik het in die tijd speelde voelde het alsof ik door een fantastische wereld heen manouvreerde, maar vind het juist afbreuk doen aan hoe ik het me herinner, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maargoed iedereen die er lol aan heeft gun ik het natuurlijk van harte.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Rickzel wrote:hahahaha schandalig, ik heb San Andreas en Vice City echt he-le-maal grijs gespeeld maar waarom moet dat nou weer full prize opnieuw uitgebracht worden
Inspelen op nostalgie denk ik maar hoorde al dat het niet soepel loopt en vele nummers niet in deze versies zitten

OT: Zelf gisteren begonnen met Ghost of Tsushima op de PS4 (Pro), ga overstappen naar XBOX maar er is bijna niets leverbaar zonder dat je er bovenop zit dus lekker een nieuwe game aangeschaft voor de donkere avonden