Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het nieuwe Fifa tijdperk is weer aangebroken.
Hypermotion techniek voldoet aan de verwachtingen, je hebt meteen een stuk meer gevoel van controle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Reviews voor Kena zijn gelukkig goed, die ga ik zeker eens spelen.

Deze zag er zeker goed uit. De studio hierachter is schijnbaar van origine een animatiestudio en is dit hun eerste game. Dat van de animaties straalt al van de trailers af maar als dit zelfs hun eerste game is :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Snowboarden met een dino, ik sla over. :P Kan wellicht ook wel serieus maar totaal niets voor mij dit. Ik ben nu bijna klaar met God Of War en ga dan Horizon Zero Dawn doen.

Horizon Zero Dawn kwam ik echt niet in. Nu Spiderman uit 2018 aan het doen. Die pakt me wel gelijk. Gameplay technisch ook een fijnere game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 16:00 
 
Hardtraxx Crew

Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^

Onbevreesde rakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P

Die zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Spider-Man toen alleen begin missie gedaan en verder niet. Nu op PS5 weer opgepakt. Ben nu wel hooked. Combat voelt zo lekker aan als je er goed in zit. Je speelt dan echt met de boefjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 17:57 
 
Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
MYTZE schreef:
Wil de Spider-Man games echt zo graag spelen, maar heb geen Playstation helaas :P

Die zat bij mijn PS4 toen ik die kocht. Spider-Man toen alleen begin missie gedaan en verder niet. Nu op PS5 weer opgepakt. Ben nu wel hooked. Combat voelt zo lekker aan als je er goed in zit. Je speelt dan echt met de boefjes.

Dacht er een tijdje terug aan om er een PS4 voor te kopen, maar denk dat ik uiteindelijk voor een PS5 ga vanwege de Spider-Man 2 & Wolverine announcements :P Heb Spider-Man vorig jaar ofzo wel even kunnen spelen via Playstation Now op PC maar staat er nu niet meer op helaas. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Geen game maar vooral gamegerelateerd: Twitch.tv is ''gehacked' waardoor niet alleen de broncode maar ook gevoelige data over streamers en wat zij verdient hebben met donaties en/of campagnes. Mijn favo streamer heeft eer een kort filmpje aan geweid waarin hij uitleg geeft en dat de data zeker niet klopt (hij zou 10 miljoen per jaar verdienen volgens die data).



Twitch gebruikers: Verander je wachtwoord en als je het nog niet had zet 2FA aan aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga morgen gewoon Far Cry halen omdat ik zeker wel weer zin heb om een gebiedje uit te spelen. ^^

Wat zijn de spawns van de enemies fucked up zeg. Veel te snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:28 
 
Hardtraxxer

Iemand hier die ook New World speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen hier nog een beetje hyped voor de nieuwe battlefield? Vandaag beginnen de gameplay filmpjes een beetje binnen te stromen en de game ziet er wel echt heel nice uit. Vooral die portal mode lijkt me heel erg gaaf. Mooi om al die oude battlefield maps en wapens in de nieuwe engine te zien.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 16:56 
 
Hardtraxx Crew

Vond de beta heel slecht, ziet er nu wel wat beter uit maar toch even wachten tot ie uit is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de beta zelf op de Series X gespeeld en vond het daar nog redelijk soepel. Er moest nog wel veel aan gewerkt worden, maar de nieuwe gameplay filmpjes die zien er al stukken beter uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Mensen hier nog een beetje hyped voor de nieuwe battlefield? Vandaag beginnen de gameplay filmpjes een beetje binnen te stromen en de game ziet er wel echt heel nice uit. Vooral die portal mode lijkt me heel erg gaaf. Mooi om al die oude battlefield maps en wapens in de nieuwe engine te zien.



Tering hyped! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben compleet verslaafd aan Vanguard nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ja godver jongens, ik heb toch geen tijd om en Vanguard en Battlefield en GTA San Andreas te spelen :lol:

Ziet er allemaal veel te interessant uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie


Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie


Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.


Wel deels mee eens. Ik had dat met de Halo remasters ook, juist die oude graphics maken de game wat het is. Zal wel nostalgie wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie


Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.


De mod community heeft de games mooier gemaakt met mods dan deze zooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 15:24 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
GTA trilogy Definitive edition :worship: De nostalgie


Pff wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er wel echt lachwekkend slecht uit, schandalig dat ze daar nog 60 piek voor durven te vragen.

Idd :lol: maarja was ook te verwachten want ze lieten 0 gameplay zien voor de release.
En wtf is dit :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha schandalig, ik heb San Andreas en Vice City echt he-le-maal grijs gespeeld maar waarom moet dat nou weer full prize opnieuw uitgebracht worden.

Toen ik het in die tijd speelde voelde het alsof ik door een fantastische wereld heen manouvreerde, maar vind het juist afbreuk doen aan hoe ik het me herinner, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maargoed iedereen die er lol aan heeft gun ik het natuurlijk van harte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
hahahaha schandalig, ik heb San Andreas en Vice City echt he-le-maal grijs gespeeld maar waarom moet dat nou weer full prize opnieuw uitgebracht worden


Inspelen op nostalgie denk ik maar hoorde al dat het niet soepel loopt en vele nummers niet in deze versies zitten

OT: Zelf gisteren begonnen met Ghost of Tsushima op de PS4 (Pro), ga overstappen naar XBOX maar er is bijna niets leverbaar zonder dat je er bovenop zit dus lekker een nieuwe game aangeschaft voor de donkere avonden
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic