Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben met Super Mario 64 met consolegamen begonnen, dus logischerwijs moet deze een plek krijgen.
Daarnaast pik ik dan graag Bloodborne, Pokémon Goud/Zilver en The Last of Us 2 eruit.

Eerstgenoemde voor de voor mij revolutionaire gameplay, wat mij direct de eerdere FromSoftware games heeft doen spelen die ik toen niet eens van naam kende.
Pokémon omdat ik daarin denk ik de meeste uren heb zitten, en je beste vriend was op vakantie / lange reizen.
Het fijne van goud/zilver was dan ook dat ze heel Kanto er na de "main story" ook nog in hadden zitten.
TLOU2 omdat ik verhalende games heel erg waardeer, en deze daar recent een zeer hoge lat voor heeft gelegd. Maar waarschijnlijk als ik goed nadenk, kan ik er zo nog 10 andere in die categorie opnoemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad natuurlijk Pokémon! Talloze uren daar aan beleefd, Pokémon Pikachu in mijn geval. Uiteraard ook tijd doorgebracht met Super Mario op de N64 bij familie.

Ik trok in mijn jeugdige jaren alles wat er een beetje leuk uit zag van het internet af. Heb enorm veel gegamed vroeger. Honorable mentions naar Battlefield 1942 (Forgotten Hope mod), Assassins's Creed en de Total War reeks. Total War heb ik over de jaren heen waarschijnlijk tienduizenden uren gespeeld en ik was vanaf mijn 14e redelijk actief in de Total War modding scene; poppetjes tekenen in 3D Studio Max en die dan in Rome, Medieval II of Empire Total War zetten.

Tegenwoordig ben ik er helemaal op uitgekeken en raak ik nooit meer een game aan. Ik haal er geen plezier meer uit en als ik het probeer voelt als tijdsverspilling. Heeft iemand anders dat hier ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo zeer dat het als tijdverspilling voelt maar eerder dat er niet echt games meer zijn die me weten te pakken. Plus door de hoeveelheid uur ik werk, thuiswerk en type beroep dat ik heb zorgt er voor dat ik bijna niet meer game. Wil nu juist meer van de PC af na een dag gewerkt te hebben.

En de cancel culture in combinatie met de 'early access' trend word ik ook behoorlijk moe van. Games die nooit af komen of AAA games die te vroeg uit komen, vol met bugs e.d
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 23:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan me ook niet een recente triple A game herinneren die de hype waar maakte waardoor ik ook nul vertrouwen heb in dat soort nieuwe games. Red Dead Redemption II is de enige uitzondering imo. Gevalletje eerst zien dan geloven. Helaas leren veel mensen niet en kopen alsnog blind om teleurgesteld worden.

Vind het hele goksysteem en pay to win in games ook triest blijven. Zeker gezien het op YouTube veel gepromote wordt waarbij je weet dat veel jongere kinderen kijken. Veel games zijn ook vaak maar een jaar actueel en proberen zo veel mogelijk DLC te pushen in dat jaar om de omzet te maximaliseren. Uiteindelijk na dat jaar heb je geld uitgegeven aan een game die na 1,5 a 2 jaar eigenlijk niet meer relevant is en online dood is. Bijna alles draait alleen nog maar om multiplayer omdat daar het meeste geld uit te melken is.

Geldt ook bijna voor alles, Nintendo poept de ene naar de andere Mario en PokéMon game uit die elke keer weer slechter worden. Luisteren verder ook totaal niet naar de terechte kritiek. EA die een monopoly wilt, gameseries verneukt en alles uit zijn klanten wilt knijpen.

Studio's als Activision en Ubisoft die recepten maar blijven herhalen met beloftes dat het nu wel een nieuwe game is door fancy trailers. Bethesda die alleen maar bugfestijn na bugfestijn kan uitgeven.

Ik wacht nog eens op GTA VI omdat Rockstar een van de weinige grote studios is die het nog wel kan. Duurt lang, maar dan heb je ook wat. Ben ook benieuwd naar de nieuwe Age Of Empires, Company Of Heroes en Mass Effect die komen, maar ook daar ga ik er niet van uit dat ze zo goed worden als de vorige versies.

Imo, de beste games in recente tijd zijn allemaal van kleinere studios. Zoals Valheim, Hades, The Forest e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou, dan hou je een rant er over, krijg je dit. Bioshock 4 mogelijk in 2022. @rikscholtenmaatje

https://www.gamingbible.co.uk/news/game ... 76E5noOOK0

Zoals gezegd, enthousiast er voor, maar hou mn hart vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt ietwat te rigoureus, gezien er nog geen beeld vrijgegeven is.
Maar hey, dat het überhaupt in de pijpleiding zit zou al mooi nieuws zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Om eens een nieuwe slinger aan het topic te geven, ben wel nieuwsgierig wat voor jullie de beste game is die jullie ooit gespeeld hebben?

Waarschijnlijk iets van Pokémon voor Gen 5, Super Mario Galaxy 2 of The Last of Us part 1.

Pokémon blijft toch altijd die nostalgische vibe houden waardoor ik er elke keer naar terugkeer.

Super Mario Galaxy 2, net iets gekker/leuker/creatiever dan 1. Een betere platformer ga je niet zo snel vinden.

Last of Us 1 vond ik qua gameplay maar saai/omslachtig. Dan heb ik liever de gameplay van part 2. Alleen het doel van die games is om een verhaal te vertellen en daar slaat part 1 de spijker echt precies op de kop.
De dynamiek tussen Joel en Ellie en de verandering die Joel doormaakt is hartverwarmend en schokkend tegelijk. Aan het einde van part 1 zat ik met een bek vol tanden. Part 2 vond ik goed maar dat lege doch euforische gevoel had ik niet na het zien van de credits. Daarom voor mij part 1 > 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ook onmogelijk euforisch zijn na het einde van The Last of Us 2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is zeker waar haha.

Laat ik het zo stellen. Part 1 en part 2 raken allebei een andere emotionele snaar. Maar part 2 raakt hem niet zo hard als part 1 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough, ik heb het juist andersom. Ik ga altijd het best op verhalen die heel deprimerend eindigen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben je heel goed gegaan want veel negatiever ga je het niet krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Poah zag deze trailer voorbijkomen. Heel benieuwd hiernaar. Openbeta filmpjes zagen er ook wel gruwelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Het is Ubisoft, dus houd wel een slag om de arm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 21:45 
 
Hardtraxx Crew

Heb de closed beta gespeeld, en vond m zelf niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Heb de closed beta gespeeld, en vond m zelf niet zoveel aan.


me 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah jammer om te horen! Vroeger veel SSX Tricky gespeeld en dit lijkt me best tof om te spelen zo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Aah jammer om te horen! Vroeger veel SSX Tricky gespeeld en dit lijkt me best tof om te spelen zo. :D


De game is opzich wel tof hoor, maar voor mij niet weggelegd. The first person mode is wel echt ziek. Alleen denk ik dat het snel verveelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mensen die zoeken naar een toffe JRPG: Tales of Arise!

Heb er nu zo'n 25 uur in zitten en nog steeds speel ik nieuwe features vrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



@Job vind deze kerel altijd wel goede reviews/impressions geven. Laat altijd zien waarom iets wel of niet je tijd en geld waard is en het waarom van meerdere invalshoeken uitlegt. Dat gezegd hebbende,
Firetrap schreef:
Het is Ubisoft, dus houd wel een slag om de arm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snowboarden met een dino, ik sla over. :P Kan wellicht ook wel serieus maar totaal niets voor mij dit. Ik ben nu bijna klaar met God Of War en ga dan Horizon Zero Dawn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen hier die afgelopen weekend de beta van Age of Empires 4 gespeeld hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Reviews voor Kena zijn gelukkig goed, die ga ik zeker eens spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om nog terug te komen op de all-time favorite game:

Tales of Symphonia op de Gamecube.

Paar keer uitgespeeld en honderden uren in deze JRPG gestopt. Dat spel ging voor mijn gevoel zo ongelooflijk diep; qua verhaal, sidequests en extra's. Lekker verslavend real time action battle systeem. Wereld waar ik mij volledig in kon verliezen. Het spel had ook meerdere discs, wat ik voor de Gamecube ook nooit eerder had gezien. Toen helemaal fan geworden van de Tales Of reeks en ook veel van deze games gespeeld op andere consoles. Deze waren echter nooit meer zo goed als Tales of Symphonia. Zie dat de game ook al uit 2003 / 2004 is, maar ik zou hem zo weer oppakken. Echter:

Mark With A Tarrel schreef:
Tegenwoordig ben ik er helemaal op uitgekeken en raak ik nooit meer een game aan. Ik haal er geen plezier meer uit en als ik het probeer voelt als tijdsverspilling. Heeft iemand anders dat hier ook?


Heb ik ook. Vroeger veel gegamed, maar nu ook al maandenlang geen spel meer aangeraakt. Begin dit jaar nog eens begonnen aan een RPG, maar hier ook na 10 of 15 uur totaal weer afgehaakt. Zie het dan op de een of andere manier ook wel als tijdsverspilling, terwijl ik ook wel weet dat het gewoon een vorm van ontspanning is en dat ontspanning natuurlijk helemaal geen tijdsverspilling is. Echter stop ik dan toch liever mijn tijd in bijvoorbeeld muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook Destiny 2 spelers hier? :D
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic