Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Of doe anders een Man in The High Castle setting oid :whistle:

Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.

Bedoel je Wolfenstein? Dat is na de 2e wereld oorlog met de duitsers die hebben gewonnen (in 1950) als uitkomst.


Nee het was een game van rond begin 00's denk ik. Beetje in de trend van Battlefield 1942 / Call of Duty.

Wolfenstein borduurt op de Duitsers die WOII hebben gewonnen, niet WOI ;).

EDIT: al gevonden... haha


Dat staat er ook :P

Ik ken deze game niet maar ziet er wel interesant uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat Mark een nerveuze tik krijgt als hij niet minstens een keer een "well actually" doet in een bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Well actually, ik heb toch duidelijk over WOI in het initiƫle bericht, en niet WOII :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nura ging er vanuit dat je het verkeerd had neergezet of je had vergist, wat natuurlijk niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, eerst begon je namelijk over Man In The Highcastle (60s na 2e wereld oorlog) en had je het nog eens over de jaren zestig. 1+1 is twee en dacht inderdaad dat je Wolfenstein bedoelde en jij je had vergist/typ fout had gemaakt en dus WWII bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2021 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Grim schreef:
Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.


Nu ik het nieuws rond de release date van CoD lees besef ik mij dat ik hier geflaterd heb. CoD Vanguard krijgt WEL singleplayer. Het is de nieuwe Battlefield, Battlefield 2042, die geen single player campaign krijgt.

:x :x


mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag begonnen aan de eerste Halo. Beter laat dan nooit! Spel weet me ook al vanaf het begin te boeien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar F1 2021 gehaald. Als iemand dus interesse heeft in een co-op career mode op de Xbox, hmu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Toch maar F1 2021 gehaald. Als iemand dus interesse heeft in een co-op career mode op de Xbox, hmu.

Kan het niet cross platform?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee helaas niet, Codemasters had aangegeven dat ze er wel naar aan het kijken zijn aangezien het een zeer gewenste feature is tegenwoordig maar dat het onwaarschijnlijk is dat F1 2021 deze feature nog gaat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om eens een nieuwe slinger aan het topic te geven, ben wel nieuwsgierig wat voor jullie de beste game is die jullie ooit gespeeld hebben?

Voor mij een gedeelde eerste plek aan The Witcher 3 en Super Mario Oddyssey

Honoroble mention aan Command & Conquer Renegade, eerste online game die ik jaren gespeeld heb met maten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Online: CSGO
Solo: Bioshock Infinite
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unreal tournament heeft altijd plek in mijn hart. Dat was echt super local met wat maten.
Maar de Halo franchise blijft echt koning. Zeker de eerste 3 games kan ik keer op keer doen. In dat verhaal zit zoveel emotie.

Verder blijven de Ezio games en AOE games altijd goed.

Helaas is het zo dat het niveau van een goed meeslepend verhaal in combinatie met goede gameplay tegenwoordig lastig te vinden is. Heb al jaren geen game meer gehad met een meeslepende verhaal. Tis allemaal kort of MP gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cod 1.



zo veel uren deze map gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn PC maakt zich direct van kant als ik dit probeer :lol: RDR2 met 50 reality mods


Vond de base game er al dik uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik voor de Red Dead Redemption en The Last of Us series, met vlak daarachter Assassin's Creed t/m Black Flag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit een Playstation gehad dus Last of Us en Red Dead nooit gespeeld, maar weet zeker dat die ook heel hoog zouden komen bij mij. Black Flag voor mij ook de beste Assasins Creed (L)

Als het aanbod wat minder kut is misschien toch maar voor de PS5 gaan. Kun je "oude" games daar op spelen?

Multiplayer games ga ik me niet meer aan wagen, was er altijd al slecht in, ga er vanuit dat dit zeker niet beter is geworden met de jaren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nooit een Playstation gehad dus Last of Us en Red Dead nooit gespeeld, maar weet zeker dat die ook heel hoog zouden komen bij mij. Black Flag voor mij ook de beste Assasins Creed (L)

Als het aanbod wat minder kut is misschien toch maar voor de PS5 gaan. Kun je "oude" games daar op spelen?

Multiplayer games ga ik me niet meer aan wagen, was er altijd al slecht in, ga er vanuit dat dit zeker niet beter is geworden met de jaren :lol:


Yes, kunt er PS4 games op spelen. Je krijgt bij aankoop van een PS5 ook een aantal van de beste PS4 games die je gratis kunt spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Cod 1.



zo veel uren deze map gespeeld.


Voor mij Cod:UO. Het aantal uren wat ik op mp_harbor heb gespeeld met sniper only, wat een herinneringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nooit een Playstation gehad dus Last of Us en Red Dead nooit gespeeld, maar weet zeker dat die ook heel hoog zouden komen bij mij. Black Flag voor mij ook de beste Assasins Creed (L)

Als het aanbod wat minder kut is misschien toch maar voor de PS5 gaan. Kun je "oude" games daar op spelen?

Multiplayer games ga ik me niet meer aan wagen, was er altijd al slecht in, ga er vanuit dat dit zeker niet beter is geworden met de jaren :lol:


Red Dead is niet alleen op PS uitgekomen, heb ik zelf op XBOX gespeeld. Inmiddels een half jaar een PS5 en daardoor The Last of Us gaan spelen. Ondanks dat de eerste game al relatief oud is (PS3 origineel) nog steeds een aanrader en remastered te spelen op de PS5. Deel 2 is de grootste emotionele draaimolen waar ik ooit in heb gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 15:27 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Om eens een nieuwe slinger aan het topic te geven, ben wel nieuwsgierig wat voor jullie de beste game is die jullie ooit gespeeld hebben?

Denk Red Dead Redemption 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alltime favo en meeste nostalgische waarde voor mij Wolfenstein Enemy Territory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Alltime favo en meeste nostalgische waarde voor mij Wolfenstein Enemy Territory.


oef deze even helemaal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 19:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. Company Of Heroes
02. Mass Effect trilogie
03. Bioshock trilogie
04. Gears Of War trilogie (de eerste)
05. Serious Sam series

Games als CoD MW2 en Medal Of Honor Allied Assault laat ik er buiten omdat het grootste aspect er van online was, en die zijn grotendeels uitgestorven nu op dat gebied. Andere titels speel ik nog regelmatig en ben ik nooit minder leuk gaan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Alltime favo en meeste nostalgische waarde voor mij Wolfenstein Enemy Territory.

godver ja (L) daar heb ik veel uren in gestoken vroeger.

Ik was er op 'n bepaald moment ook belachelijk goed in (toen ik 15/16 was denk ik) en er was toen zo'n leaderbord (splatterladder) waar ik zelfs een poosje top 25 ofzo heb gestaan. :lol:
Veel scrims gespeeld toen ook. Krijg eigenlijk spontaan weer zin om het te spelen.
't Gebrek aan actieve spelers (er zijn veel botservers) en een te grote hoeveelheid mod's is eigenlijk wat dat spel niet echt aantrekkelijk meer maakt maar de engine en game balance was dik in orde.

edit:
jammer, zo te zien houdt splatterladder het niet tot in de eeuwigheid bij. Nu ik dit zo zie bedenk ik me ineens dat ik aan 't begin vd coronacrisis dit spel ook nog een poosje gespeeld heb :D

Afbeelding
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic