Ratchet & clank, spiderman en Demon Souls idd
Maar dan nog, 800 is echt teveel voor een ps5 met die 3 spellen
Laatst een ps5 bemachtigd bij Bol.com met de nieuwste Ratchet & Clank game.ULTIMO wrote:Mensen hier met ervaring met het kopen van een PS5?
Ik zit nu in een paar telegram groepen waar automatisch berichten komen als er ergens PS5s gedropt worden maar mijn ervaring tot nu toe is dat zodra er iets online komt a) de site meteen plat ligt en b) het vaak veel te dure bundels zijn van tegen de 800 euro omdat er 3 games en een controller bij zitten die ik helemaal niet hoef.
Ik had me ingeschreven voor de coolblue loting begin dit jaar al, toen stond erbij dat ik automatisch meedeed aan alle toekomstige lotingen maar blijkbaar dus niet want de loting afgelopen vrijdag deed ik niet aan mee
Oh nee, dat absoluut.ULTIMO wrote:Ratchet & clank, spiderman en Demon Souls idd
Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen.Jeffrey2107 wrote:ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.
Ding ding. Ik kan ook een ps1 emulator downloaden op mn pc. Maar dat is niet hetzelfdeParvuz wrote:Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen.Jeffrey2107 wrote:ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.
https://www.2dehands.be/a/games-en-spel ... ousPage=lrmakrooy wrote:Ding ding. Ik kan ook een ps1 emulator downloaden op mn pc. Maar dat is niet hetzelfdeParvuz wrote:Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen.Jeffrey2107 wrote:ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.Het liefst koop ik nog zo'n oude bak tv. Waar oude consoles het sowieso beter op doen.
Daarbij komt dat het waardevast is. Sommige ps1 games gaan voor 30 euro weg. Dat zie ik alleen maar meer worden.

In mijn buurt zijn de meeste 50+. Vind ik echt veel geld voor een ding dat 20+ jaar oud is.
Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.Broken Balance wrote:ik zou graag gewoon een campaign hebben die waarheidsgetrouw is. Er is nog zo veel shit dat niet is teruggekomen in CoD van die oorlog zoals:
- Engeland vs Japan in Maleisië/Myanmar/Singapore
- Nederland vs Japan in Indonesië
- China vs Japan
- Rusland vs Japan in Manchuria in het begin en eind van de oorlog
- VS vs Japan op de Filipijnen, Alutians, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway
- Zeeslagen e.d.
wat kut zeg. Grote kans dat ik m ook oversla danGrim wrote:Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.Broken Balance wrote:ik zou graag gewoon een campaign hebben die waarheidsgetrouw is. Er is nog zo veel shit dat niet is teruggekomen in CoD van die oorlog zoals:
- Engeland vs Japan in Maleisië/Myanmar/Singapore
- Nederland vs Japan in Indonesië
- China vs Japan
- Rusland vs Japan in Manchuria in het begin en eind van de oorlog
- VS vs Japan op de Filipijnen, Alutians, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway
- Zeeslagen e.d.
Bedoel je Wolfenstein? Dat is na de 2e wereld oorlog met de duitsers die hebben gewonnen (in 1950) als uitkomst.Mark With A Tarrel wrote:Of doe anders een Man in The High Castle setting oid![]()
Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.
In dit geval dus beide waarvan de warzone thema later komt.Nuracore wrote:Word volgens mij een warzone dingetje, geen aparte game.
Maar wel in WWII ja
Nee het was een game van rond begin 00's denk ik. Beetje in de trend van Battlefield 1942 / Call of Duty.Nuracore wrote:Bedoel je Wolfenstein? Dat is na de 2e wereld oorlog met de duitsers die hebben gewonnen (in 1950) als uitkomst.Mark With A Tarrel wrote:Of doe anders een Man in The High Castle setting oid![]()
Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.
Nu ik het nieuws rond de release date van CoD lees besef ik mij dat ik hier geflaterd heb. CoD Vanguard krijgt WEL singleplayer. Het is de nieuwe Battlefield, Battlefield 2042, die geen single player campaign krijgt.Grim wrote:Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.