Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 06:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ratchet & clank, spiderman en Demon Souls idd

Maar dan nog, 800 is echt teveel voor een ps5 met die 3 spellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mensen hier met ervaring met het kopen van een PS5?

Ik zit nu in een paar telegram groepen waar automatisch berichten komen als er ergens PS5s gedropt worden maar mijn ervaring tot nu toe is dat zodra er iets online komt a) de site meteen plat ligt en b) het vaak veel te dure bundels zijn van tegen de 800 euro omdat er 3 games en een controller bij zitten die ik helemaal niet hoef.

Ik had me ingeschreven voor de coolblue loting begin dit jaar al, toen stond erbij dat ik automatisch meedeed aan alle toekomstige lotingen maar blijkbaar dus niet want de loting afgelopen vrijdag deed ik niet aan mee


Laatst een ps5 bemachtigd bij Bol.com met de nieuwste Ratchet & Clank game.

Paar keer gehad dat ik bij Nedgame wou afrekenen, ineens terug naar de winkelmand stond er UITVERKOCHT >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ratchet & clank, spiderman en Demon Souls idd

Maar dan nog, 800 is echt teveel voor een ps5 met die 3 spellen


Oh nee, dat absoluut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, t is me gelukt om 2 bundels te kopen bij de Mediamarkt.
Een van 622 en een van 694 euro :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er al 3 weten te scoren (1 voor mezelf en 2 voor vrienden). Via BCC, Mediamarkt en Bol.com ook nog eens en gewoon een fatsoenlijke bundel met controller of 1 spel voor €569 tot €600. Allemaal dankzij een twitterbot, volgen en meldingen aanzetten: @fsclprs of @PS5voorraadNL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Compleet hooked aan Ark nu :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PS2 slim +26 games gekocht voor 25 euro xd Dikke deal om weer terug de tijd in te kunnen gaan. Nu nog alleen een PS1 fixen, maar die dingen gaan nog vrij duur weg op marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.

Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jeffrey2107 schreef:
ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.

Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen. :P


Ding ding. Ik kan ook een ps1 emulator downloaden op mn pc. Maar dat is niet hetzelfde :P Het liefst koop ik nog zo'n oude bak tv. Waar oude consoles het sowieso beter op doen.

Daarbij komt dat het waardevast is. Sommige ps1 games gaan voor 30 euro weg. Dat zie ik alleen maar meer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Parvuz schreef:
Jeffrey2107 schreef:
ps1 spellen werken anders prima op een ps2 dus als het alleen gaat om het spelen is het niet nodig moeilijk te doen.

Denk dat het gaat om de nostalgische gevoelens die je krijgt van het hebben van de Playstation 1 en die aansluiten en gaan spelen. :P


Ding ding. Ik kan ook een ps1 emulator downloaden op mn pc. Maar dat is niet hetzelfde :P Het liefst koop ik nog zo'n oude bak tv. Waar oude consoles het sowieso beter op doen.

Daarbij komt dat het waardevast is. Sommige ps1 games gaan voor 30 euro weg. Dat zie ik alleen maar meer worden.


https://www.2dehands.be/a/games-en-spel ... ousPage=lr

40 euro is toch niet veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nieuwe CoD, reveal op 19 augustus in Warzone (de game).

Lijkt een WW2 game in het pacific theater.

Al lijkt het qua realisme meer naar BF V te gaan (mensen in flashy outfits, meerdere nationaliteiten en wapens die daar niet horen te zijn bij elkaar).

Als ze Warzone/MP in die stijl doen, prima, maar ik zou graag gewoon een campaign hebben die waarheidsgetrouw is. Er is nog zo veel shit dat niet is teruggekomen in CoD van die oorlog zoals:

- Engeland vs Japan in Maleisië/Myanmar/Singapore
- Nederland vs Japan in Indonesië
- China vs Japan
- Rusland vs Japan in Manchuria in het begin en eind van de oorlog
- VS vs Japan op de Filipijnen, Alutians, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway
- Zeeslagen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word volgens mij een warzone dingetje, geen aparte game.
Maar wel in WWII ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:


In mijn buurt zijn de meeste 50+. Vind ik echt veel geld voor een ding dat 20+ jaar oud is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ik zou graag gewoon een campaign hebben die waarheidsgetrouw is. Er is nog zo veel shit dat niet is teruggekomen in CoD van die oorlog zoals:

- Engeland vs Japan in Maleisië/Myanmar/Singapore
- Nederland vs Japan in Indonesië
- China vs Japan
- Rusland vs Japan in Manchuria in het begin en eind van de oorlog
- VS vs Japan op de Filipijnen, Alutians, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway
- Zeeslagen e.d.


Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 10:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan skip ik hem al bijna zeker. Warzone in WW2 stijl kan nog leuk zijn, maar ik denk dat het alleen in die setting gaat zijn en vrij weinig met iets van WW2 te maken gaat hebben verder.

Ik hou het wel bij Enlisted, is free to play en is iig enorm waarheidsgetrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Broken Balance schreef:
ik zou graag gewoon een campaign hebben die waarheidsgetrouw is. Er is nog zo veel shit dat niet is teruggekomen in CoD van die oorlog zoals:

- Engeland vs Japan in Maleisië/Myanmar/Singapore
- Nederland vs Japan in Indonesië
- China vs Japan
- Rusland vs Japan in Manchuria in het begin en eind van de oorlog
- VS vs Japan op de Filipijnen, Alutians, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway
- Zeeslagen e.d.


Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.


wat kut zeg. Grote kans dat ik m ook oversla dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of doe anders een Man in The High Castle setting oid :whistle:

Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Of doe anders een Man in The High Castle setting oid :whistle:

Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.

Bedoel je Wolfenstein? Dat is na de 2e wereld oorlog met de duitsers die hebben gewonnen (in 1950) als uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Deze week Assassin's Creed Valhalla uitgespeeld.
Dik spel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vrij recent de main story van the Witcher 3 uitgespeeld en ben begonnen aan één van de twee uitbereidingen. Ik weet dat 'Blood & Wine' fantastisch moet zijn met een nieuwe area, maar wil eerst Hearts of Stone gaan doorlopen.

Maar op de een of andere manier begin ik een beetje af te haken, misschien afgelopen maanden teveel gespeeld? Of komt het omdat de main story af is? Heb net die bruiloft gehad dat die geest in je lichaam zit (vgm geen spoiler toch xD).

Kan iemand mij motiveren om weer door te spelen zonder spoilers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blood & Wine heeft een spannend compleet nieuw verhaal waar je al een aantal uurtjes aan kwijt bent. Daarnaast is de nieuwe wereld waar je in terecht komt goud waard als het gaat om ontdekken en monster hunten. Ook vanwege zijn nieuwe monsters sta je steeds voor verassingen.

De nieuwe map kan je vergelijken met de wijn gebieden van Italie.

Ik liep na Blood & Wine tegen het probleem aan waar jij nu last van hebt dus Hearts of Stone heb ik nog niet gedaan :lol: Nadeel van The Witcher is dat ondanks dat de game ontzettend vet is je eenmaal stopt je er niet meer snel aan gaat wagen. In mijn ervaring kan je dan beter even doorzetten tot je weer in het verhaal zit met wat side quests en witcher opdrachten om alles te varieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet hoeveel je gespeeld hebt, maar die kikker verslaan helemaal aan het begin van het verhaal van Hearts of Stone was al een klus an sich, was daar al bijna gestrandt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Word volgens mij een warzone dingetje, geen aparte game.
Maar wel in WWII ja

In dit geval dus beide waarvan de warzone thema later komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2021 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Of doe anders een Man in The High Castle setting oid :whistle:

Vroeger had je ook zo'n game dat zich afspeelde in de jaren '60 maar dan als WOI nooit afgelopen was. Ben de naam kwijt.

Bedoel je Wolfenstein? Dat is na de 2e wereld oorlog met de duitsers die hebben gewonnen (in 1950) als uitkomst.


Nee het was een game van rond begin 00's denk ik. Beetje in de trend van Battlefield 1942 / Call of Duty.

Wolfenstein borduurt op de Duitsers die WOII hebben gewonnen, niet WOI ;).

EDIT: al gevonden... haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Er komt helaas geen singleplayer campaign in CoD Vanguard.


Nu ik het nieuws rond de release date van CoD lees besef ik mij dat ik hier geflaterd heb. CoD Vanguard krijgt WEL singleplayer. Het is de nieuwe Battlefield, Battlefield 2042, die geen single player campaign krijgt.

:x :x
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic