Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Het is echt alsof ze bij Activision hun best doen om Warzone te verprutsen zeg :lol: Hebben ze full auto pistols toegevoegd met een magazijn van 80 kogels, die qua time to kill binnen een kleine 10 meter zo ongeveer gelijk lopen met de FFAR (~470ms). Probleem bij pistols is alleen dat je ze akimbo kan gebruiken, en die TTK dus door de helft gaat. Doordat je alleen kan hipfiren raak je natuurlijk niet iedere kogel, maar het is niet onredelijk om aan te nemen dat de TTK van die dingen akimbo zo rond de 300ms ligt. Close range hebben ze nu ongeveer net zoveel tijd nodig als de R9-0 Dragon Breath destijds nodig had als je iemand twee keer vol raakte. Hopen dat ze snel met een nerf komen, want dit wordt echt drama.


Woensdag nieuw seizoen + nieuwe map, dus dan zal ook wel de nerf komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Horizon Zero Dawn (gratis in de store tot mei ergens). :D

Waarom kan ik nergens die "Play at Home" actie vinden in de store? :lol:
Ik wil Horizon Zero Dawn ook even binnen halen om later te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
_theon_ schreef:
Horizon Zero Dawn (gratis in de store tot mei ergens). :D

Waarom kan ik nergens die "Play at Home" actie vinden in de store? :lol:
Ik wil Horizon Zero Dawn ook even binnen halen om later te gaan doen.

Is ook niet te vinden in de store haha. Gewoon naar de game gaan en dan toevoegen aan je bibliotheek.

Lees nu trouwens dat de actie vanaf morgen in europa in gaat, ik dacht vandaag. Nog even wachten dus :P
https://blog.playstation.com/2021/03/17 ... is-spring/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette game maar helaas nooit weten uit te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na jaren XBOX te hebben gehad nu een paar weken een PS5. Eén van de eerste PS exclusives die ik nog een keer moest spelen van mezelf was The Last Of Us, inmiddels uitgespeeld en zoals verwacht een hele toffe game. Nu overweeg ik om deel 2 ook aan te schaffen, alleen lees ik verschillende meningen. Sommige reviews zijn lyrisch terwijl andere juist kritisch zijn. Hier mensen ervaringen met deel 2? Wel of niet kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vette game maar helaas nooit weten uit te spelen.

Ik raad hem nog steeds hard aan. Heb de DLC ook, maar die nog niet afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdje terug begonnen met Bloodborne en echt verslaafd aan geraakt. Voor het eerst in mijn leven zelfs een platinum trophy gehaald :cool:. Nu nog wachten tot de dlc weer op sale komt, die nog een aardig stukje moeilijker schijnt te zijn dan de main game.

Verder momenteel FF7 remake aan het spelen wat tot nu toe best tof is. Daarna ga ik Dark Souls 3 spelen, heb nu wel de smaak te pakken dankzij Bloodborne.

Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:

Heb je de disk versie? Dan kun je Miles Morales van mij lenen als ik klaar ben met de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Na jaren XBOX te hebben gehad nu een paar weken een PS5

Ben je blij met de overstap? Ik ben echt 1 vd weinige nog met een XBOX in mijn omgeving dus (ondanks dat crossplay steeds vaker mogelijk is) twijfel ik om toch ook maar over te gaan op PS.

Wel jammer want ik heb eigenlijk niks aan te merken op m'n XBOX, hij is in al die jaren nog nooit kapot geweest (heb zelfs nog dezelfde controller), hij is snel en switched super snel/gebruiksvriendelijk tussen de diverse apps/games.

Een voordeel van de PS5 is wel dat de controller erg op die van de XBOX lijkt, wat ook wel één van de redenen was om altijd bij XBOX te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bevalt mij tot nu toe zeer goed. Reden voor mij om de overstap te maken zat 'm grotendeels in de titels die exclusief uitkwamen op PS die ik heel graag wilde spelen. Ik kan nu ook gamesharen met Parvuz, waardoor games me nog maar de helft van het geld kosten, dus dat is ook chill. Verder liggen die consoles altijd heel dicht bij elkaar in mijn optiek, maar de controller was wel altijd een ding bij PS. Dat is wel echt een stuk beter geworden. Vind die van de PS5 wel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Fluxion schreef:
Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:

Heb je de disk versie? Dan kun je Miles Morales van mij lenen als ik klaar ben met de game.

Jazeker!

Dat zou misschien wel top zijn ja. :thumbup: Moet zeggen dat ik nooit echt interesse heb gehad in de Spiderman games (ondanks dat ik weet dat ze over het algemeen vrij goed ontvangen zijn), of eigenlijk nooit in superhelden games in het algemeen. Maar heb het ook nooit een kans gegeven en op deze manier kan het natuurlijk geen kwaad om het te proberen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Tijdje terug begonnen met Bloodborne en echt verslaafd aan geraakt. Voor het eerst in mijn leven zelfs een platinum trophy gehaald :cool:. Nu nog wachten tot de dlc weer op sale komt, die nog een aardig stukje moeilijker schijnt te zijn dan de main game.

Verder momenteel FF7 remake aan het spelen wat tot nu toe best tof is. Daarna ga ik Dark Souls 3 spelen, heb nu wel de smaak te pakken dankzij Bloodborne.

Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:


Een aantal DLC bosses halen absoluut het beste van de game naar boven, zeker spelen dus.
Ik zou overigens daarna niet met DS3 beginnen, maar gewoon eerst de eerdere games spelen.

Eerst DS Remastered, dan Dark Souls 2: Scholar of the First Sin en vervolgens DS3.
Mocht je vervolgens net als ik nog helemaal hooked zijn aan de speelstijl van de games, dan kun je vervolgens mooi verder met Nioh (+2) en Sekiro. Oh, en vergeet Demons Souls remastered uiteraard niet, maar daar moet ik zelf nog aan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 21:15 
 
Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Tijdje terug begonnen met Bloodborne en echt verslaafd aan geraakt. Voor het eerst in mijn leven zelfs een platinum trophy gehaald :cool:. Nu nog wachten tot de dlc weer op sale komt, die nog een aardig stukje moeilijker schijnt te zijn dan de main game.

Verder momenteel FF7 remake aan het spelen wat tot nu toe best tof is. Daarna ga ik Dark Souls 3 spelen, heb nu wel de smaak te pakken dankzij Bloodborne.

Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:


Die game is echt zo mega moeilijk!
Verste waar ik ooit ben gekomen is de 3de boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fluxion schreef:
Tijdje terug begonnen met Bloodborne en echt verslaafd aan geraakt. Voor het eerst in mijn leven zelfs een platinum trophy gehaald :cool:. Nu nog wachten tot de dlc weer op sale komt, die nog een aardig stukje moeilijker schijnt te zijn dan de main game.

Verder momenteel FF7 remake aan het spelen wat tot nu toe best tof is. Daarna ga ik Dark Souls 3 spelen, heb nu wel de smaak te pakken dankzij Bloodborne.

Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:


Een aantal DLC bosses halen absoluut het beste van de game naar boven, zeker spelen dus.
Ik zou overigens daarna niet met DS3 beginnen, maar gewoon eerst de eerdere games spelen.

Eerst DS Remastered, dan Dark Souls 2: Scholar of the First Sin en vervolgens DS3.
Mocht je vervolgens net als ik nog helemaal hooked zijn aan de speelstijl van de games, dan kun je vervolgens mooi verder met Nioh (+2) en Sekiro. Oh, en vergeet Demons Souls remastered uiteraard niet, maar daar moet ik zelf nog aan beginnen.


en als je deze af hebt kijk dan ook een keer naar salt&sanctuary en hollow knight
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fluxion schreef:
Tijdje terug begonnen met Bloodborne en echt verslaafd aan geraakt. Voor het eerst in mijn leven zelfs een platinum trophy gehaald :cool:. Nu nog wachten tot de dlc weer op sale komt, die nog een aardig stukje moeilijker schijnt te zijn dan de main game.

Verder momenteel FF7 remake aan het spelen wat tot nu toe best tof is. Daarna ga ik Dark Souls 3 spelen, heb nu wel de smaak te pakken dankzij Bloodborne.

Overigens nog steeds geen PS5 game bemachtigd terwijl ik hem al 4+ maanden heb. :lol:


Een aantal DLC bosses halen absoluut het beste van de game naar boven, zeker spelen dus.
Ik zou overigens daarna niet met DS3 beginnen, maar gewoon eerst de eerdere games spelen.

Eerst DS Remastered, dan Dark Souls 2: Scholar of the First Sin en vervolgens DS3.
Mocht je vervolgens net als ik nog helemaal hooked zijn aan de speelstijl van de games, dan kun je vervolgens mooi verder met Nioh (+2) en Sekiro. Oh, en vergeet Demons Souls remastered uiteraard niet, maar daar moet ik zelf nog aan beginnen.

Hmm, zelf heb ik juist gehoord dat starten met DS3 misschien handiger is omdat ik nu Bloodborne ben gewend en de overschakeling qua controls dan wat minder groot is. Doordat de controls daar beter zijn dan bij de vorige DS games. Maar ik was sowieso van plan om langs al die games te gaan ja. :thumbup:

Ik heb wel ooit Nioh al geprobeerd (die free bij PS+ ooit zat) maar dat was toen nog geen heel groot succes. :lol:

Danny Phantom schreef:
en als je deze af hebt kijk dan ook een keer naar salt&sanctuary en hollow knight

Hollow Knight heb ik ook een tijdje geleden een paar uur gespeeld, maar kon er nog niet helemaal inkomen. Wist niet precies wat ik nou moest doen en waar ik heen moest. Maar goed, dat heeft waarschijnlijk gewoon wat meer tijd nodig. Ga ik denk ik ook nog wel een keer opnieuw proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star Wars: Knights of the Old Republic krijgt een remake :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Danny Phantom schreef:
en als je deze af hebt kijk dan ook eeb keer naar salt&sanctuary en hollow knight

Hollow Knight heb ik ook een tijdje geleden een paar uur gespeeld, maar kon er nog niet helemaal inkomen. Wist niet precies wat ik nou moest doen en waar ik heen moest. Maar goed, dat heeft waarschijnlijk gewoon wat meer tijd nodig. Ga ik denk ik ook nog wel een keer opnieuw proberen.


Dat is juist een beetje de charme. Ik heb hem toevallig laatst weer gespeeld en het blijft soms gewoon lekker dwalen door die omgevingen, om per ongeluk weer bij die ene power te komen die je verder kan helpen op de andere plekken. Protip is om wel gelijk je maps te kopen, en dan blijven gaan naar waar je map aangeeft waar je nog verder naartoe kunt. Klinkt kut maar ingame loopt dat echt heel natuurlijk naar mijn idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2021 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zit wat in Fluxion, wellicht is de stap vanaf BB idd dan wat te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheHunter en The Long Dark maar weer eens gestart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Witcher 3 inclusief alle expansions voor de Switch gekocht.

Misschien qua graphics niet de volledige ervaring, maar zo'n game op handheld spelen is echt bizar. Als je mij dit 10 jaar geleden had gezegd dat dit mogelijk was had ik je niet geloofd :lol:

Had hem uberhaupt nog nooit gespeeld dus genieten geblazen :oh:

Heb er denk ik 5 uurtjes in zitten en merk nu al aan alles dat het helemaal mijn game is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Witcher 3 inclusief alle expansions voor de Switch gekocht.

Misschien qua graphics niet de volledige ervaring, maar zo'n game op handheld spelen is echt bizar. Als je mij dit 10 jaar geleden had gezegd dat dit mogelijk was had ik je niet geloofd :lol:

Had hem uberhaupt nog nooit gespeeld dus genieten geblazen :oh:

Heb er denk ik 5 uurtjes in zitten en merk nu al aan alles dat het helemaal mijn game is.


Echt een uitzonderlijk goed spel! Ook op de switch geweldig om te spelen. Naar mijn mening misschien wel het beste verhaal ooit in een game :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik dacht altijd dat dit next level ingewikkeld zou zijn qua RPG elementjes enz, daarom heb ik hem al die tijd links laten liggen. En vgm gaat het ook wel redelijk diep maar is het tot nu toe in grote lijnen wel heel duidelijk hoe alle mechanics werken.

Ook qua combat en verloop van het verhaal en hoe je de sidequests in rolt voelt het allemaal heel erg logisch en natuurlijk.

Ben een redelijke noob wat zulke games betreft (heb half BOTW moeten googlen :lol: ) maar dat heb ik bij the Witcher tot nu toe nog helemaal niet. Echt fantastisch. Denk dat ik hier echt heel wat uurtjes in ga stoppen :drool:

Alleen Gwent snap ik geen kut van, maargoed vgm is dat ook niet essentieel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, je kan de wereld prima zonder gwent door (tenzij je 100% de game wilt uitspelen).
Maar inderdaad niet cruciaal voor de gemiddelde gamer.

Heb zelf namelijk ook niets met Gwent.

Overigens, de uitbreidingen zijn ook echt super dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nee, je kan de wereld prima zonder gwent door (tenzij je 100% de game wilt uitspelen).
Maar inderdaad niet cruciaal voor de gemiddelde gamer.

Heb zelf namelijk ook niets met Gwent.

Overigens, de uitbreidingen zijn ook echt super dik.


Verhaal van Blood & Wine beter dan de main game, don't @ me -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nuracore schreef:
Nee, je kan de wereld prima zonder gwent door (tenzij je 100% de game wilt uitspelen).
Maar inderdaad niet cruciaal voor de gemiddelde gamer.

Heb zelf namelijk ook niets met Gwent.

Overigens, de uitbreidingen zijn ook echt super dik.


Verhaal van Blood & Wine beter dan de main game, don't @ me -.-


Het verhaal van Blood & Wine is echt fucking goed ja. Ook qua wereld, de kastelen, side-quests. Als alleen die uitbreiding een game zou zijn, zouden de meeste mensen nog tevreden zijn. Maar dit spel is met al zijn uitbreidingen wellicht het beste wat ik ook qua RPG’s heb gespeeld.
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic