Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik speel nog steeds met frisse tegenzin Warzone. Mi gado, the state of this game.


Heb echt exact hetzelfde. Heb aantal spellen liggen die ik wel weer opnieuw wil beginnen, maar Warzone blijf ik toch wel weer terugkomen (want met vrienden is het wel gezellig). Maar sinds Cold War erbij zit is het echt niet best geworden. Hoop echt dat de nieuwe map er wat verandering in kan brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik speel nog steeds met frisse tegenzin Warzone. Mi gado, the state of this game.


Heb echt exact hetzelfde. Heb aantal spellen liggen die ik wel weer opnieuw wil beginnen, maar Warzone blijf ik toch wel weer terugkomen (want met vrienden is het wel gezellig). Maar sinds Cold War erbij zit is het echt niet best geworden. Hoop echt dat de nieuwe map er wat verandering in kan brengen.


Ik zou gezellig niet als eerste woord gebruiken met stormbahnfuhrer Tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik speel nog steeds met frisse tegenzin Warzone. Mi gado, the state of this game.

Ik ook.
Nog steeds 0 wins (want mn vaste maat is echt ruk in dat spel) maar 't blijft verslavend.
Maar de AUG/FFAR meta is niet leuk nu. Ik kan met beide guns echt niet overweg en zonder die guns win je eigenlijk niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik struggle ook met de AUG. Loop gewoon rond met een FFAR en een RPG. Lekker noob maar ik lach me kapot bij iedere RPG kill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is het echt een aaneenschakeling van Nintendo games op de Switch momenteel. Na Mario 3D world te hebben uitgespeeld heb ik Captain Toad aangeschaft, echt zo'n originele leuke game, kan ik elke Switch bezitter aanraden :D Vooral met 2 personen heel leuk en uitdagend.

Heb mijn portie shooters ook wel gespeeld maar ik ben echt té slecht en té snel gefrustreerd. Speelde eigenlijk alleen League of Legends nog jarenlang fanatiek op redelijk niveau, maar nu met een baby van een paar maanden oud is een game die niet op pauze gezet kan worden helaas geen optie meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 17:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Valheim
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier dezelfde klachten met Warzone. Doe het deze season (zeker qua wins) echt wel prima, maar ik wil langzamerhand echt eens wat andere wapens dan de FFAR en de AUG gebruiken. Gisteren dan weer wel lekker 3 wins in 9 potjes weten te halen, dat is volgens mij een persoonlijk record. Ben normaal al lang blij als we één win op een dag binnen slepen. Die computers waar je Foresight kan kopen zijn echt zwaar overpowered, ben blij dat de meeste mensen er nog niet echt van lijken te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Voor mij is het echt een aaneenschakeling van Nintendo games op de Switch momenteel. Na Mario 3D world te hebben uitgespeeld heb ik Captain Toad aangeschaft, echt zo'n originele leuke game, kan ik elke Switch bezitter aanraden :D Vooral met 2 personen heel leuk en uitdagend.

Heb mijn portie shooters ook wel gespeeld maar ik ben echt té slecht en té snel gefrustreerd. Speelde eigenlijk alleen League of Legends nog jarenlang fanatiek op redelijk niveau, maar nu met een baby van een paar maanden oud is een game die niet op pauze gezet kan worden helaas geen optie meer :lol:


Ik heb Mario ook gehaald afgelopen weekend maar kan niet echt wennen aan hun vorm van 3D. Vind het heel moeilijk om de diepte in te schatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel simpel, let op je schaduwtje. Was idd even wennen maar op een gegeven moment heb je hem door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Ik struggle ook met de AUG. Loop gewoon rond met een FFAR en een RPG. Lekker noob maar ik lach me kapot bij iedere RPG kill.


Probeer eens de Strela P ipv RPG. Dat ding is niet normaal, heeft zijn doel geraakt voordat je met je ogen kan knipperen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 08:44 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik struggle ook met de AUG. Loop gewoon rond met een FFAR en een RPG. Lekker noob maar ik lach me kapot bij iedere RPG kill.


Probeer eens de Strela P ipv RPG. Dat ding is niet normaal, heeft zijn doel geraakt voordat je met je ogen kan knipperen :lol:


Blijf de Kar ook heel chill vinden om mee te spelen, geeft zoveel voldoening als je headshots schiet met dat ding.
Hoop wel dat de nieuwe map de boel wat opfrist, game begint wel wat stale te worden nu (ondanks dat blijf ik wel terugkomen tho, blijft toch mooi om met groepje vrienden wat aan te kloten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik struggle ook met de AUG. Loop gewoon rond met een FFAR en een RPG. Lekker noob maar ik lach me kapot bij iedere RPG kill.


Probeer eens de Strela P ipv RPG. Dat ding is niet normaal, heeft zijn doel geraakt voordat je met je ogen kan knipperen :lol:

RPG heeft een gigantische splash damage. Als mensen in een auto rijden met een trophy erop, schiet je gewoon een meter voor de auto. Altijd prijs. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel herkenbare dingen wat betreft Warzone :P Vooral met de wapens loop ik al een hele poos te kutten. Probeer van alles maar val uiteindelijk bijna altijd terug op Kar98K + M13 of A-MAX + MP5. Ik vertik het om met die tering AUG te spelen waar ik me alleen maar dood aan erger bij iedereen.

En blijft idd lachen om met vrienden te spelen en te kutten (vooral na een paar bier).

Inmiddels iets tussen de 55 en 60 wins. Blijft toch elke keer weer een geluksmomentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kar + M13, standaard. Pak zo af en toe een FFAR op van een ander, al heb je dan soms het ongeluk dat dat ding echt alle kanten uitschiet. Gisteren ook met een AUG, met als gevolg dat je mensen achter een steen voor geen meter kunt raken, waar je ze met de M13 zonder probleem zou afknallen. Sta nu op 39 wins en zo'n 500 keer 2e of 3e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds kort ook maar eens de KAR op de load out gezet nadat ik al tijden met de HDR gespeeld heb. Daarnaast ook de FFAR er sinds dit weekend maar eens op gezet, kijken of dat een beetje bevalt. Verder eigenlijk over het algemeen vaak wel KILO of de GRAU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja grau/kar of mp7/kar standaard hier, heerlijke wapens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FFAR en AUG hebben gisteren trouwens weer een nerf gehad. Hoop dat het dit keer genoeg is om ze van de troon te stoten. Zeker in het geval van de AUG verwacht ik dat mensen dat er vanaf gaan stappen, al vermoed ik dat iedereen straks gewoon de M16 erbij pakt en we nog steeds min of meer dezelfde meta hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
FFAR en AUG hebben gisteren trouwens weer een nerf gehad.

FFAR nerf + wat bugfixes, 52GB.


BEZOPEN gewoon, wat achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe groot is dat spel onderhand in zijn totaliteit wel niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, verandert niet echt volgens mij. Heb nu 256GB aan MW+Warzone op mn PC staan en een kleine 100GB voor Cold war xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Heb gemengde gevoelens, ziet er op sommige vlakken goed uit maar als men aangevallen word (met name de pijlen en animaties) ziet het er nog behoorlijk gedateerd uit.

Ben wel enthousiast verder maar wil graag eerst meer zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

First Class Trouble, erg vermakelijk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is echt alsof ze bij Activision hun best doen om Warzone te verprutsen zeg :lol: Hebben ze full auto pistols toegevoegd met een magazijn van 80 kogels, die qua time to kill binnen een kleine 10 meter zo ongeveer gelijk lopen met de FFAR (~470ms). Probleem bij pistols is alleen dat je ze akimbo kan gebruiken, en die TTK dus door de helft gaat. Doordat je alleen kan hipfiren raak je natuurlijk niet iedere kogel, maar het is niet onredelijk om aan te nemen dat de TTK van die dingen akimbo zo rond de 300ms ligt. Close range hebben ze nu ongeveer net zoveel tijd nodig als de R9-0 Dragon Breath destijds nodig had als je iemand twee keer vol raakte. Hopen dat ze snel met een nerf komen, want dit wordt echt drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag een PS5 met Spider-Man kunnen kopen bij Amazon DE. Vrijdag geleverd, mooi op tijd voor het weekend maar nog niet veel tijd voor gehad. Wel door Astro's Playroom heen gegaan. Vermakelijke platformer en techdemo voor de controller. Als ze de toolkit van Astro breder maken, denk ik dat ze daar echt wel een prima platformer en misschien wel tegenhanger van Mario van kunnen maken. Van de week beginnen aan Spider-Man remastered, Miles Morales, daarna Rachet & Clank 2016 en Horizon Zero Dawn (gratis in de store tot mei ergens). :D

En een uur nadat ik de PS5 bij Amazon had gekocht, een mailtje gekregen van de MediaMarkt dat ze de pre-order lijst, van de geannuleerde orders, gaan afwerken dus ik kan volgende week zaterdag m'n andere PS5 bundel ophalen. xd
Die gaat naar een maat van me.
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic