Deel 2 inmiddels uitgespeeld. Wat een emotionele achtbaanJustinhafc wrote:Na jaren XBOX te hebben gehad nu een paar weken een PS5. Eén van de eerste PS exclusives die ik nog een keer moest spelen van mezelf was The Last Of Us, inmiddels uitgespeeld en zoals verwacht een hele toffe game. Nu overweeg ik om deel 2 ook aan te schaffen, alleen lees ik verschillende meningen. Sommige reviews zijn lyrisch terwijl andere juist kritisch zijn. Hier mensen ervaringen met deel 2? Wel of niet kopen?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Wat zijn nou van die echte games die je moet gespeeld hebben voor de xbox?
Tegenwoordig niets meer omdat het ook een pc release krijgtimmuunm wrote:Wat zijn nou van die echte games die je moet gespeeld hebben voor de xbox?
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 hours ago
Games die je sws eens gespeeld moet hebben dan 
-
A
Nieuwste Tony Hawk is mijn goty
Poging 3 met Horizon Zero Dawn. Maar dan op de pc met een goede controller ipv ps4 controller 
-
MHardtraxx Veteran
- 14179 posts member since 2013
Had m ook weer gedownload, poging 2 voor mijNuracore wrote:Poging 3 met Horizon Zero Dawn. Maar dan op de pc met een goede controller ipv ps4 controller
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ghost of Tsushima uitgespeeld. Verhaal is wat dunnetjes, maar combat en grafisch respectievelijk erg goed en waanzinnig. Absoluut geen spijt dat ik dit spel heb bewaard alvorens ik een Oled had.
Ik vond het verhaal voor een open wereld game nog best wel behapbaar en goed in elkaar zitten. Maar uiteraard zit de grootste kwaliteit in de grafische pracht, de sfeer en het gevoel van het kapot hakken van de Mongolen.Firetrap wrote:Ghost of Tsushima uitgespeeld. Verhaal is wat dunnetjes, maar combat en grafisch respectievelijk erg goed en waanzinnig. Absoluut geen spijt dat ik dit spel heb bewaard alvorens ik een Oled had.
Mongolen slaan altijd +1Parvuz wrote:Ik vond het verhaal voor een open wereld game nog best wel behapbaar en goed in elkaar zitten. Maar uiteraard zit de grootste kwaliteit in de grafische pracht, de sfeer en het gevoel van het kapot hakken van de Mongolen.Firetrap wrote:Ghost of Tsushima uitgespeeld. Verhaal is wat dunnetjes, maar combat en grafisch respectievelijk erg goed en waanzinnig. Absoluut geen spijt dat ik dit spel heb bewaard alvorens ik een Oled had.
-
MHardtraxx Veteran
View on YouTube
Heel veel zin in deze release. Ziet er ook echt dik uit
.
Gisteren ook de Ezio Collection op Ps4 gekocht voor 15€. Mooi even 300 extra game uren in gaan stoppen hoppa.
Heel veel zin in deze release. Ziet er ook echt dik uit
Gisteren ook de Ezio Collection op Ps4 gekocht voor 15€. Mooi even 300 extra game uren in gaan stoppen hoppa.
Valheim, aardig wat uurtjes zitten.
Deze game samen met Spotify luisteren naar Danheim, Wardruna en Gealdric mijn god wat een setting
Deze game samen met Spotify luisteren naar Danheim, Wardruna en Gealdric mijn god wat een setting
Wat een argumentVolgens Morgan is de integratie van commercials in games belangrijk, omdat adverteerders groepen jonge gebruikers niet meer bereiken via tv.
Mooi om te zien dat het een onderdeel van onze samenleving is die we moeten naleven, aldus volgens Morgan.
Zo interpreteer ik zijn argument
stel je voor, ads houden op met bestaan 
Cyberpunk 2077 komt steeds meer dichterbij, met al die ads overal.
Zo interpreteer ik zijn argument
Cyberpunk 2077 komt steeds meer dichterbij, met al die ads overal.
Zin in Ghost of Tsushima Director’s Cut op PS5 
-
MHardtraxx Veteran
Zo jammer dat dat een Playstation exclusive is, lijkt me echt zo vet om te spelen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Komt vanzelf op PC, gezien huidige tendens.
Krijg je weer zo'n kut port net als horizon zero DawnFiretrap wrote:Komt vanzelf op PC, gezien huidige tendens.
Valt best mee hoe kut die nu is, heb er al 45 uur in zitten op de PC en nog geen bug tegengekomenHenk-Jan wrote:Krijg je weer zo'n kut port net als horizon zero DawnFiretrap wrote:Komt vanzelf op PC, gezien huidige tendens.
-
MHardtraxx Veteran
Was een kut port @ launch, maar is nu een stuk beter ja. Nixxes Software zit overigens nu ook bij Playstation Studios, en die staan bekend om PC ports.Nuracore wrote:Valt best mee hoe kut die nu is, heb er al 45 uur in zitten op de PC en nog geen bug tegengekomenHenk-Jan wrote:Krijg je weer zo'n kut port net als horizon zero DawnFiretrap wrote:Komt vanzelf op PC, gezien huidige tendens.
Was meer de controls waar ik echt moeite mee hadNuracore wrote:Valt best mee hoe kut die nu is, heb er al 45 uur in zitten op de PC en nog geen bug tegengekomenHenk-Jan wrote:Krijg je weer zo'n kut port net als horizon zero DawnFiretrap wrote:Komt vanzelf op PC, gezien huidige tendens.
Maar misschien maar weer eens proberen dan
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 hours ago
Als je dan een controller aansluit op je pc?