Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:05 

Hardtraxx Veteran

Heb de demo eventjes gespeeld toen, vrij saai spel imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 17:00 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 17:13 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Can’t wait to get my head caved in with a rock and also get dragged around on a leash while violently tapping X to scream “It burns us”

:lol: :lol:

Serieus, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 17:26 

Hardtraxx Elite

Ja staan wat pareltjes onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 11:56 

Hardtraxx Veteran

Zojuist kwamen er weer PS5 bij de MediaMarkt online. Heb in ieder geval kunnen betalen maar is het nog wachten of ik hem daadwerkelijk mag ophalen in een store :x

@Stan heb jij hem al binnen?

Edit: en alweer geannuleerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 12:07 

Hardtraxx Veteran

Meantime... nog steeds geen series X te bekennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 12:22 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Zojuist kwamen er weer PS5 bij de MediaMarkt online. Heb in ieder geval kunnen betalen maar is het nog wachten of ik hem daadwerkelijk mag ophalen in een store :x

Edit: en alweer geannuleerd xd

Wat een chaos weer bij MediaMarkt. Zelf vorige week via een collega eentje op de kop getikt :thumbsup: Hij had hem via Amazon FR besteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 12:30 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Yes, zaterdag die van BCC - redelijk onverwacht - binnengekregen, helaas door drukte nog nauwelijks mee kunnen spelen. Mijn bestelling bij MediaMarkt ook laten staan, die komt vanavond binnen. Die gaat naar een maat (sorry).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 09:48 

Hardtraxx Veteran

Zijn die dingen nog steeds zo schaars? xd

Hoe zit dat met videokaarten tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 10:12 

Hardtraxx Veteran

Die markt is helemaal verpest. Je betaald minimaal anderhalf keer teveel, als het uberhaupt op voorraad is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 11:07 

Hardtraxx Veteran

Ik hou PS5 voorraden beetje in de gaten maar wacht denk ik gewoon op pre-order lijst van de mediamarkt waar ik op sta ook na het 19 maart issue...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 12:16 

Hardtraxx Veteran

Het is nu ook niet dat er al veel games zijn die je nu mist wanneer je geen PS5 hebt, dus dat scheelt.

Ik heb zelf nu wel bijna de PS Plus Collectie doorlopen, althans de games die ik nog niet gespeeld had.
Dat is wel echt een prima service gebleken.

Verder ervaar je de voordelen van snellere laadtijden, en het kunnen "runnen" van meerdere games tegelijkertijd wat zeker nice is, maar je mist niet súperveel als je nu nog geen PS5 hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 13:24 

Hardtraxx Veteran

Gisteren is dus mijn PS5 bezorgd, bundel van €600+ euro achter gelaten door de bezorger toen er niemand thuis was. Wel achter de auto, uit het zicht, maar geen briefje in de brievenbus en de handtekening die ik via track & trace zie, is 1 streepje. Ben ik een lul als ik ga melden dat ik niets heb ontvangen? Vind het eigenlijk wel fijn als ze een pakketje achterlaten, maar niet als het zo duur is aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 14:19 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Gisteren is dus mijn PS5 bezorgd, bundel van €600+ euro achter gelaten door de bezorger toen er niemand thuis was. Wel achter de auto, uit het zicht, maar geen briefje in de brievenbus en de handtekening die ik via track & trace zie, is 1 streepje. Ben ik een lul als ik ga melden dat ik niets heb ontvangen? Vind het eigenlijk wel fijn als ze een pakketje achterlaten, maar niet als het zo duur is aub.

Haha er gebeuren nog vaak rare dingen met leveringen inderdaad. Of opeens zien dat je volgens PostNL of DHL niet thuis was terwijl je verdomme al half jaar thuis werkt. Haha

Ik zou in iedergeval aangeven dat je deze manier van werken niet bepaald kan waarderen. Liegen dat je niets hebt gehad weet ik niet of dat zo slim is. Nja liegen, de waarheid je anders herinneren is ook een optie. En dan naar eer en geweten de PostNL te woord staan.

PS5: Bezorgd elders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 20:05 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Ja dat ben je dan, klacht achterlaten mag toch volstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 11:21 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chroman schreef:

Ja dan ben je een lul idd, want dan breng je die bezorger in de problemen terwijl hij z'n best heeft gedaan om het op de minst slechte manier alsnog te bezorgen.

Je kan ook een briefje met bezorg instructies achterlaten (of sommige bezorgers hebben uberhaupt mogelijkheid bezorg instructies door te geven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 11:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Firetrap schreef:
Chroman schreef:

Ja dan ben je een lul idd, want dan breng je die bezorger in de problemen terwijl hij z'n best heeft gedaan om het op de minst slechte manier alsnog te bezorgen.

Je kan ook een briefje met bezorg instructies achterlaten (of sommige bezorgers hebben uberhaupt mogelijkheid bezorg instructies door te geven).

Weet het net zo nog niet. Ja je brengt hem in de problemen maar het kan niet de bedoeling zijn dat een bezorger zelf maar de condities van een levering gaat bepalen terwijl er vanuit het bedrijf een beleid word gehandhaafd

Desniettemin, nu is er niets aan de hand maar zodra het mis gaat bij wie ligt dan het probleem? Er is geen handtekening van levering gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 12:58 

Hardtraxxer

Gewoon een klacht indienen inderdaad, nu is het misschien goed afgelopen, maar kan zo maar zijn dat de volgende bestelling gewoon weggehaald gaat worden (a la porch pirates in de VS).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 13:28 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Hoe zit dat met videokaarten tegenwoordig?

Dat tekort houdt voorlopig nog wel aan en de meeste RTX 3080 kaarten zijn inmiddels boven de €1300, vaak hoger. 3090s gaan soms al voor zo'n €3000. Het is echt bizar. Duurt waarschijnlijk nog dik een jaar voor de prijzen weer enigszins op marktprijs liggen. Ben toch wel heel blij dat ik begin november mijn 3080 heb binnengekregen voor €850. Had destijds een maximale prijs van €900 wat ik er aan uit wil geven, daar kun je nu max. een 3060 voor krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 14:07 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chroman schreef:

Ga inderdaad het inderdaad alleen even melden. Veel bekenden vinden dat ik moet zeggen dat het pakket weg is, maar dat zou ik niet kunnen, ben ik te eerlijk voor ;)
Stond wel in de mail dat pakketten boven de 100 euro altijd persoonlijk worden overhandigd of bij een pakketpunt worden gebracht. Maar wil ook niet dat die bezorger problemen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 16:34 

Hardtraxx Veteran

Hoezo weet een pakketbezorger of het pakket >100 euro is of niet? Lijkt mij ook gevoelig voor diefstal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 20:08 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Hoezo weet een pakketbezorger of het pakket >100 euro is of niet? Lijkt mij ook gevoelig voor diefstal

Lijkt mij dat de verzender dat gewoon aan kan geven op het label of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ze zien info als ze barcode scannen. Zoals of het bij buren mag worden afgeleverd of niet. Kan me voorstellen dat dat er ook bij staat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 20:57 

Hardtraxx Elite

Bezig nu met Cyberpunk 2077, ongeveer 20 uur in de game nu.
Weinig last van bugs alleen dat er af en toe uit het niets ineens lichamen uit de lucht vallen xd
Wel een erg toffe game trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:39 

Hardtraxx Veteran

Ik speel nog steeds met frisse tegenzin Warzone. Mi gado, the state of this game.
Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic