dawasiknie schreef:
Dysphoria schreef:
Heeft iemand hier een handleiding voor? Of bepaalde instructies? Want ik wil het ook wel is proberen.

Jep.
Haal 5-htp bij De Tuinen.
Slik een paar dagen achter elkaar 2 capsules voor het slapen gaan.
En enjoy voor de komende paar nachten

Ik ken het.. De meest vage dromen krijg je dan. Ik kan ze (na een aantal jaar goed oefenen) tegenwoordig ook dus beheersen en controleren. Vergt wat oefening en héél veel geduld. Maar dan heb je ook mega vette dromen

.
Mellow schreef:
Slaapverlamming, dat heb ik al een paar keer gehad.. Echt freaky als je erover nadenkt maar op het moment dat het gebeurd is het niet eng.. 1 keer gehad dat een schim aan m'n voeteneind stond voor een paar minuten en een beetje heen en weer wiebelde. Doordat ik dus alleen mijn oogleden kon bewegen bleef ik maar gewoon kijken, totdat de schim zich naar mijn voeten bewoog en ze dus vastpakte ofzo? Toen kon ik ineens weer bewegen. Vage shit..
Zéér freaky idd als je er niet mee weet om te gaan. Maar controleer het, en wees niet bang. Dat het bovennatuurlijke bestaat is een feit, wees er je alleen van bewust dat er ook niet zo fijne entiteiten zijn. Indien iets niet prettig aanvoelt. Direct, maar dan ook DIRECT afkappen.