Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:47 

dawasiknie schreef:
Dysphoria schreef:
Heeft iemand hier een handleiding voor? Of bepaalde instructies? Want ik wil het ook wel is proberen. :D

Jep.
Haal 5-htp bij De Tuinen.
Slik een paar dagen achter elkaar 2 capsules voor het slapen gaan.
En enjoy voor de komende paar nachten :cool:

Heh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:48 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Dysphoria schreef:
Heeft iemand hier een handleiding voor? Of bepaalde instructies? Want ik wil het ook wel is proberen. :D

Jep.
Haal 5-htp bij De Tuinen.
Slik een paar dagen achter elkaar 2 capsules voor het slapen gaan.
En enjoy voor de komende paar nachten :cool:

Ik ken het.. De meest vage dromen krijg je dan. Ik kan ze (na een aantal jaar goed oefenen) tegenwoordig ook dus beheersen en controleren. Vergt wat oefening en héél veel geduld. Maar dan heb je ook mega vette dromen :D.

Mellow schreef:

Slaapverlamming, dat heb ik al een paar keer gehad.. Echt freaky als je erover nadenkt maar op het moment dat het gebeurd is het niet eng.. 1 keer gehad dat een schim aan m'n voeteneind stond voor een paar minuten en een beetje heen en weer wiebelde. Doordat ik dus alleen mijn oogleden kon bewegen bleef ik maar gewoon kijken, totdat de schim zich naar mijn voeten bewoog en ze dus vastpakte ofzo? Toen kon ik ineens weer bewegen. Vage shit..

Zéér freaky idd als je er niet mee weet om te gaan. Maar controleer het, en wees niet bang. Dat het bovennatuurlijke bestaat is een feit, wees er je alleen van bewust dat er ook niet zo fijne entiteiten zijn. Indien iets niet prettig aanvoelt. Direct, maar dan ook DIRECT afkappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:54 

Hardtraxx Elite

Ik durf me aan de uitspraak te wagen. Heb er onderhand genoeg ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:55 

Maar het is dus ook gewoon mogelijk zonder hulpmiddelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:56 

Hardtraxx Elite

Ja, alleen zal je er iets meer geduld en moeite voor moeten hebben en doen. Met 5-htp zoals Daan zegt gaat het een stuk makkelijker en sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Jeff3rd schreef:

Dat het bovennatuurlijke bestaat is een feit

Hoho dat vind ik toch een redelijk gewaagde uitspraak :P

Maar hij klopt wel, heb het zelf meegemaakt en daarvoor heb ik geen extra hulpmiddelen voor nodig gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 00:17 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Ja, alleen zal je er iets meer geduld en moeite voor moeten hebben en doen. Met 5-htp zoals Daan zegt gaat het een stuk makkelijker en sneller.

Of je moet geluk hebben dat je ergens 's ochtends te vroeg wakker wordt. Gisteren had ik dat dus, ik werd rond half 8 wakker maar kon uitslapen. Ff wezen plassen, weer terug mn nest in, na een half uur in slaap gesukkeld en daarna die enorm vage droom gehad. Normaal gesproken heb je in een droom weinig controle over jezelf (voel me altijd verlamd in een normale droom) en vergeet je ze ook zo weer, maar luïcide dromen zijn zo realistisch dat je ook de volledige controle over jezelf hebt. Gewoon baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 00:24 

Wil het het liefst gewoon zonder hulpmiddelen doen. Is dit dan een handige guide?

Draidy schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:20 

Aan het typen...

Dat klinkt als bullshit, je moet gewoon proberen je bewust te zijn van dingen in dromen. Letten op dingen die normaal gesproken niet kunnen. Zo ga je soms ineens van de een na de andere locatie, als je op zo'n moment door hebt dat dat niet kan, ben je je er van bewust dat je droomt. Invloed uitoefenen gaat dan ook nog niet direct, maar je kun wel de droom wanneer je maar wil beëindigen door je ogen open te doen, terwijl je ze in de droom al open hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:50 

Hardtraxx Elite

Ik droomde vannacht dat ik mijn halve familie in brand ging steken. Had benzine over ze heen gegoten en wilde ze gaan aansteken, maar kreeg toen spijt en liet ze toen ff douchen...... wtf :x . Daarna gingen we lekker met z'n allen op het terras zitten.. alsof er niks aan de hand was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:00 

Hardtraxxer

Die afbeelding vind ik ook onzin eigenlijk.. Wat het heel makkelijk maakt is gewoon in je droom kijken op je horloge en kijken of die goed loopt. Als ie achteruit loopt weet je dat je aan het dromen bent :D En kun je zoveel onzin erbij verzinnen als je wil. Zo moeilijk is het nou ook weer niet, of ik ben een natuurtalent, dat kan ook.

The Indicator schreef:
Ik droomde vannacht dat ik mijn halve familie in brand ging steken. Had benzine over ze heen gegoten en wilde ze gaan aansteken, maar kreeg toen spijt en liet ze toen ff douchen...... wtf :x . Daarna gingen we lekker met z'n allen op het terras zitten.. alsof er niks aan de hand was.

Verborgen gevoelens? xd kidding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:01 

Hardtraxx Elite

Haha geen idee, vind dat deel van mijn familie best chill, snap niet waarom die droom kwam haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ooit als tip gekregen van iemand die veel van dromen afwist / er mee bezig was dat als je wilt leren om dromen te herkennen moet je een bepaalde actie steeds herhalen bijvoorbeeld: elke keer dat je door een deuropening loopt op je telefoon kijken hoe laat het is. Maar dan ook altijd. Op een gegeven moment ga je dat dan ook in je dromen doen, en als je dan ziet dat bijv het scherm van je telefoon anders is of vervormd of wat dan ook kan je dus herkennen dat je aan het dromen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:22 

Dus ik moet gewoon in mijn bed gaan liggen en wachten tot ik ga dromen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:14 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
Dus ik moet gewoon in mijn bed gaan liggen en wachten tot ik ga dromen? xd

Ligt dr aan wat je wil doen / hebben

Voor slaapverlamming moet je stil blijven liggen en jeuk enzo negeren, waardoor je lichaam denkt dat je slaapt.
Hoe het verder werkt weet ik ook niet heb het nog niet geprobeerd. Maar ik zou gewoon de stappen van die 9gag post volgen. En zorgen dat je je ogen niet te vroeg open doet :P
Lucide droom is lastiger dan moet je je bewust gaan worden dat je aan het dromen bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat het een feit is dat je gemiddeld zeven keer per nacht droomt maar ik droom nooit, zeg maar.
Als ik wakker word herinner ik me helemaal niks meer, dus hoe kan ik dan ooit merken dat ik droom? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Je kan dat oefenen. Je zou bijv, de keren dat je wakker word en je weet dat je een droom hebt. Gelijk kunnen opschrijven wat je gedroomd hebt. omdat je anders 90% daarvan binnen 10 min bent vergeten.

Ook zou je af en toe eens je wekker rond een uur of 3/4 kunnen zetten, en dan 10x opschrijven en zeggen dat je je droom gaat onthouden en weer verder gaan slapen. Dan is de kans vrij groot dat je dan in de ochtend wakker word en je je droom nog weet, die je dan weer het beste kan opschrijven.

Als je dit vaker doet wordt je je bewuster van je dromen.

(Ik spreek dit niet uit ervaring maar heb dit van vele bronnen gehoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:07 

Kraak... Piep...

Ik droomde dat jullie allemaal dood waren :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:40 

ik droomde dat jij te ver ging.... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 20:02 

Kraak... Piep...

biscuit schreef:
ik droomde dat jij te ver ging.... -.-

ach meid
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Iedere slaapcyclus droom je. Als je niet wakker wordt tijdens je droom, zul je je er nooit bewust van zijn dat je droomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:21 

Hardtraxx Elite

Oh... ik heb eigenlijk altijd in de gaten als ik aan het dromen ben, kan de meeste ook gewoon goed onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Oh... ik heb eigenlijk altijd in de gaten als ik aan het dromen ben, kan de meeste ook gewoon goed onthouden.

Dromen vinden plaats tijdens je lichte slaap en dan ben je je ook het meest bewust ervan. In principe droom je tijdens je REM slaap. Dit is de laatste fase van de slaapcyclus.

Bij mij komt het een enkele keer voor. Altijd wanneer ik 's ochtends rond een uurtje of 5 wakker word. Dan slaap ik verder tot 6 uur en dan ben ik mij bewust van het dromen gedurende dat kleine uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:28 

Hardtraxx Elite

Klopt, laatst had werd ik om half 11 wakker van de wekker die ik meteen weer heb uitgezet. Ben toen weer in slaap gevallen en droomde toen heel erg zwaar(net alsof ik er ook echt in zat). Toen ik wakker werd had ik het gevoel alsof het half 2 smiddags was, maar het was gewoon 20 minuten later(10 voor 11)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Klopt, laatst had werd ik om half 11 wakker van de wekker die ik meteen weer heb uitgezet. Ben toen weer in slaap gevallen en droomde toen heel erg zwaar(net alsof ik er ook echt in zat). Toen ik wakker werd had ik het gevoel alsof het half 2 smiddags was, maar het was gewoon 20 minuten later(10 voor 11)

Dan ben je wakker geworden tijdens je REM slaap, je lichte slaap ingegaan en je droomt door tijdens je lichte slaap en toen werd je weer wakker. Precies gestopt voor je diepe slaap, want als je tijdens die slaap wakker word, voel je je moe, uitgeput en je voelt je niet uitgerust.

Ik herken het, haha! :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic