Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:43 

Kraak... Piep...

Zo ook iets vreemds meegemaakt :P
Lag nog half te slapen in een ochtend, en ik hoorde gitaar geluiden.
Ik dacht dat het mijn droom was maar toen ik even later wakker werd lag mn gitaar opeens aan de andere kant van mn bed op de grond (Interplaats van achter het bed in de houder)

Ook geen idee hoe dat kwam of dat ik dat heb gedaan terwijl ik half sliep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:03 

Hardtraxx Veteran

Half geslapen, half gitaar gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:08 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Half geslapen, half gitaar gespeeld?

Dan riepen mn ouders wel dat ik mn smoel moest houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Je hebt gewoon die gitaar gepakt, helemaal in slaap gevallen, half wakker geworden, door je kamer gegooid, bed in gekropen en weer helemaal in slaap gevallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:11 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
D-Nemacyst schreef:

Je hebt gewoon die gitaar gepakt, helemaal in slaap gevallen, half wakker geworden, door je kamer gegooid, bed in gekropen en weer helemaal in slaap gevallen ^^

Kan, maar waarom ben ik dan niet wakker geworden van de gitaar die op de grond donderde. Want dat maakt een best lawaai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Omdat je maar half wakker werd!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:32 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Omdat je maar half wakker werd!

Afbeelding

Impssibru!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:24 

Hardtraxx Addict

Vannacht echt een leipe droom gehad.

Het ene moment was ik nog aan het werk in de fabriek en het andere moment in een zwembad en later weer een pretpark en helemaal op het einde een groots festival (geen idee welk, onbestaand volgens mij xd )

Dus hetgeen dat ik mij nog herinner is dat ik met een collega bezig was met wat documenten in orde te brengen ofzo, komt er ineens een soort van Federale politiemacht (net als SWAT in Amerika) binenn gestormd en zegt dat we ons moeten overgeven...
Nuja, geen idee hoe, maar wij haalden ineens een 2 automatische machinegeweren boven en knalden ze allemaal overhoop in nog geen 5 seconden. De tijd leek net vertraagd ofzo, het leek net of de wereld in slowmotion bewoog.

Nadat ze overhoop waren geknald holden wij een of ander bureau uit en voordat ik het wist stond ik al in dat zwembad met allemaal leipe mensen daaro xd

Wat ertussen allemaal gebeurd is, joost mag het weten, maar in ieder geval was ik op een gegeven moment op dat supergroot festival en zag dat het er echt wel nice was, maar op de een of andere manier voelde ik mij er niet goed, alsof er iets mis was met dit hele gedoe...
En inderdaad, want bij het afsteken van dat vuurwerk was alles magnifiek enkel was het gek dat er een raket (!) ofzo ook gelanceerd werd daar vlakbij en iedereen zei en dacht dacht dat dit echt een show was, maar dat was het niet...
Ik met nog een paar mensen kwamen erachter dat het hele gebeuren 1 groot complot was om de mensen onder controle te houden met een of ander wapen (satteliet ofzo) dat die raket bij zich had.

Al snel werd het grote chaos en niet lang daarna wer ik wakker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik droom van een Hardtraxx zonder cencuur en één dag waar de modjes alles toelaten, mits er niet keihard geschreeuwd en gejankt wordt zodat mensen zelfmoordneigingen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:04 

Donateur

Ik ging in mijn droom vanochtend samen met 2 vrienden, een vriendin, haar vriend, George Clooney en de Psyko Punkz meedoen aan opnames voor een TV programma. Ik zat in de jury voor een zangwedstrijd ofzo en die werd gehouden in Gran Canaria. Uiteindelijk gaven we een feest in het plaatselijke zwembad maar dat werd geen succes omdat iedereen op het strand lag.

Toen ik wakker werd was ik ook nog zeker 5 minuten lang er van overtuigd dat we daar echt waren :P Was wel weer een goeie haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:14 

Aan het typen...

En waren de Psyko Punkz door naar de volgende ronde? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:16 

Hardtraxx Elite

Je bedoelt de 13 in een dozijn kampioenschappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:34 

Donateur

Lyst schreef:
En waren de Psyko Punkz door naar de volgende ronde? :lol:

Hopelijk kom ik dat vannacht te weten in mijn volgende droom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:42 

Aan het typen...

Ik heb dat lucide dromen ook verder uitgeprobeerd. Lukte wel aardig, ik dacht wat kan in het echte leven echt niet, dus ik ging horizontaal aan een lantaarnpaal hangen en slingerde mezelf zo omhoog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:34 

Lyst schreef:
Ik heb dat lucide dromen ook verder uitgeprobeerd. Lukte wel aardig, ik dacht wat kan in het echte leven echt niet, dus ik ging horizontaal aan een lantaarnpaal hangen en slingerde mezelf zo omhoog xd

Hoe werkt dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:28 

Hardtraxxer

Nee dat komt door een of andere 9gag post

Van dat 30 minuten stil liggen waardoor je een slaapverlamming krijgt. Als dan te vroeg je ogen open doet kan je je lichaam niet bewegen en kan je enge dinge zien ofzo. Maar als je ze lang genoeg dicht houd kan je hallucinaties krijgen dacht ik

Maar lucide dromen anders, dan ben je bewust dat je aan het dromen bent. Waardoor je met wat oefening je komen kunt gaan besturen.

Kan het overigens zelf niet heb het een tijdje geprobeerd, begon wel steeds meer dromen te onthouden.
Maar het is me nooit gelukt om tijdens een droom te beseffen dat ik aan het dromen was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:42 

Aan het typen...

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het werkt, was me al bewust van dat ik droomde, voordat ik ooit van de term had gehoord. Maar het enige wat ik kon doen was mn ogen open, zodat ik op ieder moment kon stoppen met dromen, wanneer ik maar wilde. Maar schijnbaar kun je dus veel meer :P Kan het ook niet op commando doen, heb denk ik 1-2x per week door dat ik droom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Toen ik in groep 4 zat, zijn we verhuisd naar Someren. M'n ouders vertelden me dit aan het begin van dat schooljaar, en zonder dat ik ooit maar iets had gezien van Someren, droomde ik die nacht dat ik op het schoolplein liep van m'n nieuwe basisschool, waar ik aan werd gevallen door Duitse vliegtuigen.

Kom ik een halfjaar later daar echt op school, ziet het er gewoon precies hetzelfde uit als in m'n droom :/ . WTF?

Heb ook een keer gedroomd dat ik bij Qlimax was, en dat er geen show was, alleen house werd gedraaid, en dat ik wegwilde, maar ik mocht niet naar buiten:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:02 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Maar het enige wat ik kon doen was mn ogen open, zodat ik op ieder moment kon stoppen met dromen, wanneer ik maar wilde. Maar schijnbaar kun je dus veel meer.

De film inception ooit gezien ?
Wat daar gebeurt kan dus ook, dromen in een droom.
Het kan dus dat je na een lucide droom wakker word omdat je wekker gaat je stapt je bed uit enz maar je bent dat dus eigenlijk aan het dromen. Maar voor zo iets kan gebeuren moet je volgens my een best ervaren lucide dromer zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:57 

Hardtraxx Crew

Het klinkt echt bizar, maar op de een of andere manier ook heel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:58 

Heeft iemand hier een handleiding voor? Of bepaalde instructies? Want ik wil het ook wel is proberen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

Ik droomde dat ik op defqon extended was met mijn maten en dat ze op donderdag al van de camping afgekickt waren omdat ze teveel bier hadden gedronken terwijl ik meer had gedronken. Echt bizar dat soort dingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:10 

Dit?

Draidy schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:27 

Donateur

Dysphoria schreef:
Heeft iemand hier een handleiding voor? Of bepaalde instructies? Want ik wil het ook wel is proberen. :D

Jep.
Haal 5-htp bij De Tuinen.
Slik een paar dagen achter elkaar 2 capsules voor het slapen gaan.
En enjoy voor de komende paar nachten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:39 

Hardtraxxer

Davy schreef:
Van dat 30 minuten stil liggen waardoor je een slaapverlamming krijgt. Als dan te vroeg je ogen open doet kan je je lichaam niet bewegen en kan je enge dinge zien ofzo. Maar als je ze lang genoeg dicht houd kan je hallucinaties krijgen dacht ik

Slaapverlamming, dat heb ik al een paar keer gehad.. Echt freaky als je erover nadenkt maar op het moment dat het gebeurd is het niet eng.. 1 keer gehad dat een schim aan m'n voeteneind stond voor een paar minuten en een beetje heen en weer wiebelde. Doordat ik dus alleen mijn oogleden kon bewegen bleef ik maar gewoon kijken, totdat de schim zich naar mijn voeten bewoog en ze dus vastpakte ofzo? Toen kon ik ineens weer bewegen. Vage shit..
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic