Vannacht echt een leipe droom gehad.
Het ene moment was ik nog aan het werk in de fabriek en het andere moment in een zwembad en later weer een pretpark en helemaal op het einde een groots festival (geen idee welk, onbestaand volgens mij

)
Dus hetgeen dat ik mij nog herinner is dat ik met een collega bezig was met wat documenten in orde te brengen ofzo, komt er ineens een soort van Federale politiemacht (net als SWAT in Amerika) binenn gestormd en zegt dat we ons moeten overgeven...
Nuja, geen idee hoe, maar wij haalden ineens een 2 automatische machinegeweren boven en knalden ze allemaal overhoop in nog geen 5 seconden. De tijd leek net vertraagd ofzo, het leek net of de wereld in slowmotion bewoog.
Nadat ze overhoop waren geknald holden wij een of ander bureau uit en voordat ik het wist stond ik al in dat zwembad met allemaal leipe mensen daaro
Wat ertussen allemaal gebeurd is, joost mag het weten, maar in ieder geval was ik op een gegeven moment op dat supergroot festival en zag dat het er echt wel nice was, maar op de een of andere manier voelde ik mij er niet goed, alsof er iets mis was met dit hele gedoe...
En inderdaad, want bij het afsteken van dat vuurwerk was alles magnifiek enkel was het gek dat er een raket (!) ofzo ook gelanceerd werd daar vlakbij en iedereen zei en dacht dacht dat dit echt een show was, maar dat was het niet...
Ik met nog een paar mensen kwamen erachter dat het hele gebeuren 1 groot complot was om de mensen onder controle te houden met een of ander wapen (satteliet ofzo) dat die raket bij zich had.
Al snel werd het grote chaos en niet lang daarna wer ik wakker