Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.
Inderdaad. Ook gewoon niet te verklaren hoe het werkt, das nog het vageThe Indicator wrote:Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.
Inderdaad. Ook gewoon niet te verklaren hoe het werkt, das nog het vageThe Indicator wrote:Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.
Er zijn wel verklaringen en er is genoeg onderzoek naar gedaan...Zenda wrote:Inderdaad. Ook gewoon niet te verklaren hoe het werkt, das nog het vageThe Indicator wrote:Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.
Ja, dat zeker..The Indicator wrote:Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.
Er is inderdaad een hoop onderzoek gedaan. Maar toch blijft het brein (waar ook de oorsprong van het dromen waarschijnlijk ligt) een van de slechtst verklaarde organen van het menselijk lichaam. Het is inderdaad wel heel intrigerend, dat zeker.Olijfboompje wrote:Er zijn wel verklaringen en er is genoeg onderzoek naar gedaan...Zenda wrote:Inderdaad. Ook gewoon niet te verklaren hoe het werkt, das nog het vageThe Indicator wrote:Haha, wel prachtig dat slapen en dromen.![]()
Haha, ja, dat heb ik vaak als ik uit kan slapen.The Indicator wrote:Haha soms wil je ook niet wakker worden omdat de dromen zo spannend zijn. Lijken soms wel films etc.
Daar heb je wel gelijk in.Zenda wrote: Er is inderdaad een hoop onderzoek gedaan. Maar toch blijft het brein (waar ook de oorsprong van het dromen waarschijnlijk ligt) een van de slechtst verklaarde organen van het menselijk lichaam. Het is inderdaad wel heel intrigerend, dat zeker.
Het wil dan wel eens helpen om je wekker bijvoorbeeld om 6 uur al te zetten en vervolgens mog een half uur te doezelen. Als je voor je remslaap wakker bent, kom je al veel makkelijker je bed uit. Bovendien is het idee dat je nog een half uurtje kan blijven liggen vaak een pluspuntjeCruelty wrote:Ik slaap bijna altijd rond 24.00 en word om 6.30 wakker, bijna altijd precies in die REM slaap of zo. Als ik wakker word weet ik eigenlijk alleen wat ik heb gedroomd. Ik heb bv niet dat ik op het moment zelf er van bewust ben dat ik droom xD.
Cruelty wrote:Toen net die 9gag post geprobeerd, geen lucide droom, wel allemaal rare vormen die bewogen en zo en op een gegeven moment allemaal flitsen en toen gingen mn ogen tering hard trillen en toen werd ik 'wakker'
I don't know, haha.Draidy wrote:Kan geen kwaad toch?
Kleurtjes zie ik altijd voort slapen gaan. Meestal onplezierig, want in een bed wil ik slapen.Cruelty wrote:Boeie, die kleuren zien is best leuk.
Ik zei ook niet dat het erg was.Cruelty wrote:Een slaapverlamming is trouwens niet erg. Je kunt je voor tijdje alleen niet bewegen en je ziet soms dingen, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.
niceDraidy wrote:http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3468974_460s.jpg
Ok, maar wat is de realiteit voor jou nog straksChukkels wrote:Ik ben echt koning van de lucide dromen. Damn, wat waren mijn nachten in dromenland deze week geniaal!
Ja nou, leuk dat het bij jou wel vet is.Chukkels wrote:Ik ben echt koning van de lucide dromen. Damn, wat waren mijn nachten in dromenland deze week geniaal!