Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik had afgelopen maandag een training van Mark Huizinga en de nacht ervoor droomde ik over die training. Ik werd die maandagochtend wakker met spierpijn. Moet niet gekker worden. :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lyst wrote:Ik had afgelopen maandag een training van Mark Huizinga en de nacht ervoor droomde ik over die training. Ik werd die maandagochtend wakker met spierpijn. Moet niet gekker worden. :P
:lol: :lol: Lag je kussen ook aan de andere kant van de kamer?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
When you sport in your dreams, you sport for real! :corn:
roberttt wrote:Lag je kussen ook aan de andere kant van de kamer?
Dat had ik van de week een keer, maar ik had niet gedroomd (Voor zover ik me kan herrineren) :lol:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Iemand hier al ervaringen met Lucid Dreaming? Ik probeer het tegenwoordig elke nacht maar val elke keer te snel in slaap :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
XtD wrote:Iemand hier al ervaringen met Lucid Dreaming? Ik probeer het tegenwoordig elke nacht maar val elke keer te snel in slaap :lol:
Ja, dat is episch! Zie onder andere pagina 1 voor tips en trucs ^^
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik ben meestal wel er wel bewust van dat ik droom. Maar een droom beïnvloeden heb ik nog nooit geprobeerd. Wel kun je je ogen opendoen, terwijl je ze in de droom al open hebt en wordt je wakker. Ideaal voor nachtmerries xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Image
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Heujjjjj
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Hier staat dus dat je eruit kan komen door je adem in te halen. Das mooi voor degene die erin komen want ik heb al meerdere verhalen gehoord/gelezen over mensen die dan shadow people zagen. Duistere figuren met rode ogen. En dat het echt een fucking zieke nachtmerrie was die ongelooflijk echt leek.
K
Olijfboompje wrote:Heujjjjj

Denk dat jou dromen wel gaaf genoeg zijn ofniet :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Draidy wrote:Hier staat dus dat je eruit kan komen door je adem in te halen. Das mooi voor degene die erin komen want ik heb al meerdere verhalen gehoord/gelezen over mensen die dan shadow people zagen. Duistere figuren met rode ogen. En dat het echt een fucking zieke nachtmerrie was die ongelooflijk echt leek.
Valt allemaal reuze mee.

Je moet gewoon niet zo snel bang zijn en beseffen dat het gewoon niet echt is. Zelfs wanneer het toch nog zo echt lijkt.
kaboem wrote:
Olijfboompje wrote:Heujjjjj

Denk dat jou dromen wel gaaf genoeg zijn ofniet :$
Ik droom niet zo heel vaak en meestal over wat persoonlijke zaken die vaak in mijn dromen terug komen. Ik heb wel een tijdje last gehad van slaapverlammingen toen ik klein was en toen vond ik het eng, maar als ik daar nu last van heb, dan besteed ik er vrij weinig aandacht aan behalve dat het niet echt is.

's Ochtends droom ik het meest en dan gaat het negen van de tien keer over seks, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens een droom.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ik word dan altijd te vroeg wakker :(
S
Olijfboompje wrote:'s Ochtends droom ik het meest en dan gaat het negen van de tien keer over seks, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens een droom.
:lol:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Draidy wrote:Ik word dan altijd te vroeg wakker :(
Beter als net iets te laat.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
_theon_ wrote:
Ik vat em niet. Sorry :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Draidy wrote:
_theon_ wrote:
Ik vat em niet. Sorry :P
't geeft een hoop rommel :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ohhh xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
_theon_ wrote: 't geeft een hoop rommel :P
Daar heb je een goed punt. xd

Dat weet ik tegenwoordig te voorkomen d.m.v. preventieve interventies. xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Slaapverlammingen zijn wel grappig als je ze niet te vaak hebt. Dat iemand in een droom een bal naar je gooit en je die keihard op je kop krijgt en vervolgens met een fucking vage schok in je kop wakker wordt in bed >.<
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Ik heb soms wel eens met dingen dat ik denk.... was dat nou echt zo, of heb ik het gedroomd?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ramon038 wrote:Ik heb soms wel eens met dingen dat ik denk.... was dat nou echt zo, of heb ik het gedroomd?
Ja idd
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Had een paar weken geleden net een paar uur geslapen en toen schrok ik wakker, toen heb ik wel 5 minuten naar m'n wekker gestaard om te kijken hoe laat het eigenlijk was en welke dag het was. Lomp spacend
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Bart0ving wrote:Had een paar weken geleden net een paar uur geslapen en toen schrok ik wakker, toen heb ik wel 5 minuten naar m'n wekker gestaard om te kijken hoe laat het eigenlijk was en welke dag het was. Lomp spacend
:lol: :lol:
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
hmm ik droomde vorige week dat ik met heady of een Feest te draaien hahaha..
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Hmm, ik droomde vannacht en toen hoorde ik telkens iemand fluisteren He's dead, He's dead. Toen werd ik wakker en hoorde ik dat geluid nog steeds.. Wel telkens tegelijk met het gefluit van een vogel. Toen ging ik op mn andere oor liggen en toen was t weg. En om het verhaal nog wat spannender te maken, vannochten hebben ze de hond van mijn oma laten inslapen :P