Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 08:41 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Heb der eens verder op zitten googlen en nee, dat lijkt me niet leuk, haha. Lijkt mij niet echt gezond als je daar heel vaak last van hebt. Beter maar dat het nu minder is dan. Was het daarvoor in een periode dat je meer serotonine verbruikte dan?

Ja, ondoordachte dingen gedaan in die periode.
Je probeert iets, vindt het leuk, doet het vaker, begint te beseffen wat voor impact het heeft en in principe is het al te laat.

Het is in principe niet veel schadelijks, alleen een teken dat alles niet op orde is in de hersentjes.
Als je het zo hoort, klinkt het wel ernstig als er iets niet in orde is daar boven xd

Ja, het is inmiddels zelfs weg, al zo lang geen last meer van gehad.
Tegenwoordig denk ik wel beter na gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:34 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
@ hardaddict

Ik vind het best wel kut, ben altijd een beetje schrikkerig dan :P
En je valt net lekker in slaap en bent weer opnieuw wakker dus das ook niet fijn

Het ligt er ook maar net aan hoe hard je valt/schrikt. Soms stelt het niks voor maar heb wel eens gedroomd dat ik van heel hoog viel, dan schrik je wel hard wakker :P

herkenbaar! Dan schud ik met mijn lichaam ook nog van wtf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:09 

Olijfboompje schreef:
Bij mij zijn het echt zaps geweest.
Ik sliep niet eens en opeens een totale schok door mijn lichaam.
Net of je geëlektrocuteerd word en keihard neervalt.

Eerst vond ik het wel grappig totdat het vaker gebeurde.
Nu gelukkig al ruim een jaar geen last meer van.

Dat heb ik echter regelmatig, dan heb ik een enge droom gehad oid en dan wordt je wakker. Ik noem maar ff een scenario, maar je wordt opgegeten door een dino. Je schrikt wakker, en kijkt ff om je heen, je gaat liggen en het lijkt net alsof je je droom terug "ingetrokken" wordt. Je gaat dan idd (met je hoofd) trillen je kan geen ademhalen en er ook niet uitkomen. Het lijkt dan echt alsof je aan het vechten bent tegen het in slaap vallen. Echt een kut gevoel maar gelukkig gaat het na een paar seconden over. Echt heeeeel erg raar geval is dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:17 

Hardtraxxer

Net op de bank half om half in slaap gevallen, en toen "viel ik van de trap af". Was weer even schrikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:59 

maarten1410 schreef:
Het ligt er ook maar net aan hoe hard je valt/schrikt. Soms stelt het niks voor maar heb wel eens gedroomd dat ik van heel hoog viel, dan schrik je wel hard wakker :P

Soms wel de beste manier om aan enge shit te ontsnappen :P
en dan is het zo van: SNEL!! RAAK DE GROND!!! IK WIL WEG!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook nog wel dat ik stuk of 8/9 jaartjes terug heel vaak dezelfde droom had, dat ik naar een kerhof liep, dat er helemaal achteraan een groot graf was waar ik dan naar keek, en dat daar heel veel water uit kwam, dat echt alles overstroomde, en er kwam een grote stenen reus uit de lucht vallen, ik dus wegrennen. na een tijdje rennen viel ik ergens en werd ik wakker, vervolgens, elke keer als ik diezelfde droom had liet ik mezelf weer vallen op dat punt en werd ik weer wakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Verdomme! Had ik net zo'n grappige droom, waarbij ik bijna een wedstrijd gewonnen had (of een ronde), word ik wakker gemaakt door m'n moeder :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Heb ik ook wel eens. Had laatst een fucking vette droom, ging m'n wekker.. Meestal als ik dan verder slaap droom ik ook verder, maar dat kon toen dus niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:52 

Hardtraxx Veteran

Ik had gisteren echt iets vaags, ik droomde dat er iemand mijn kamer binnen kwam op dat moment, en op een stoel in m'n kamer iets neerlegde en zei: hier heb je 2 miljoen euro, dus werd wakker, stond op, pakte wat er op die stoel lag, legde het naast me in mn bed en ging verder slapen.

Dus ik werd wakker met m'n Hardnation poster en wat blaadjes van school in m'n bed..

Like, WTF.

En vandaag had ik een spannende mafia achtervolging, niet met auto's, maar met trams, en dan de wissels bedienen ipv sturen, ik snap er niks meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:56 

Hardtraxx Veteran

Ik had gister gedroomd dat ik met een aantal kinderen zwom in één of andere tropische rivier.
Wij hoorden wat geluiden dus we wilden zo snel mogelijk naar het vaste land.
Werden er één voor één kinderen naar beneden getrokken foetsie. En daarna werd ik wakker.

En ik droom regelmatig over een oud ploeggenoot van mij die vorig jaar is verongelukt, dat ik met hem praat enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 08:46 

Hardtraxx Veteran

Ik droomde pas dat ik ging slapen, ging m'n wekker! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 09:51 

Josh-T schreef:
Ik had gisteren echt iets vaags, ik droomde dat er iemand mijn kamer binnen kwam op dat moment, en op een stoel in m'n kamer iets neerlegde en zei: hier heb je 2 miljoen euro, dus werd wakker, stond op, pakte wat er op die stoel lag, legde het naast me in mn bed en ging verder slapen.

Dus ik werd wakker met m'n Hardnation poster en wat blaadjes van school in m'n bed..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:00 

Hardtraxx Addict

Overlaatst een echte mindfuck van een droom gehad.

Ik droomde dat ik aan het autorijden was, echt heel vaag, zonder carroserie enzo, maar wel volle bak bochten pakken, leek net een kart voor meedere personen xd
Anyway dus ik slipte is te veel en vloeg een ravijn in, echt heel leuk was dat >.<
Werd ik wakker, zat ik plots op school, terwijl ik niet meer op school zat wtf ?? Dus die leekracht zei tegen onze klas, veel succes met examen... OMG ??? Examen ??!!
En zo faalde ik dus grandioos op dat examen, had ik 40% ofzo, en even daarna begon zo een of andere gast te vechte tegen leerkracht, en op gegeven moment deed de helft van de klas mee en kwamen er steeds meer ruziezoekers tegen ons of leerkrachten vechten; en ondertussen deed de andere helf van de klas lekker door met examen, LOL ??
Dan werd ik betrokken en kreeg een stoel op mijn hoofd ofzo, ging ik neerliggen, stond even later weer op, ging volle bak in die vechtpartij in, en ja niet lang daarna werd een hele groep mensen opeens omvergestampt het raam uit (4 verdiepingen, ja weeral, echt fkin leuk joh...) en bam dik tegen de grond, maar toen werd ik écht wakker..

Was helemaal bezweet, normaal heb ik dat nooit :/

Die droom was echt idioot gek :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:58 

Ox_Ite schreef:
vloeg

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:46 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ox_Ite schreef:
vloeg

:lol: :lol:

ja dialect sorry hoor, das al de derde keer hier, stop nu is met dat uitlache :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger, toen ik ongeveer 5 was denk ik. 2 dromen had die heel vaak terugkwamen.

1. Ik liep over straat. Gewoon in de buurt / parkachtige omgeving. En liep naar het kerkhof. Ik kwam bij de ingang van het kerkhof en keek daar naar binnen. En alles zag er heel geordend uit. Alle graven waren hetzelfde en stonden allemaal precies in rijen netjes over het kerkhof. Op 1 graf na, wat helemaal aan de achterkant, in het midden stond. Dat graf was ook een stuk groter.
En opeens kwam er van boven heel veel water, een soort waterval die landde op dat grote graf. En het hele kerkhof overstroomde. Toen kwam er een soort reus, transformer achtige gast van boven vallen midden op het kerkhof en die achtervolgde mij. Dus ik rennen en rennen tot ik ergens zomaar op mijn knieen neerval en wakker word.
Na een paar keer deze droom te hebben gehad had ik hem door en liet ik me steeds vallen als die reus kwam en werd ik wakker.

2. Ik stond op uit mijn bed en ging mijn kamer uit, waarop ik de trap naar de zolder zag. Die helemaal donker was, niks te zien op die trap. Ik ging daar naar boven en toen ik daar aankwam was alles helemaal anders en eng. Dus ik schreeuwen maar er kwam geen geluid uit. Ik rende naar beneden en kwam op de begane grond uit. Waar het gewoon licht was, door de ramen viel licht naar binnen. Maar toch had het een hele donkere sfeer, heel apart. Ik was daar helemaal alleen. Dus ik weer heel hard schreeuwen maar geen geluid. Bleef maar schreeuwen totdat ik huilend wakker schrok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:42 

Hardtraxx Addict

Nachtmerries vroeger > Beetje winnie the pooh stijl met die paarse olifanten e.d en keihard fluisterende stemmen. Fucking eng...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:10 

Hardtraxx Crew

Twee dingen toen ik jong was:

1.

2.

Nachtmerries man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

ik dacht vroeger dat kabonkel in de hoek van me kamer zat.. kon alleen met lamp aan slapen xd

EDIT: had laatst ook een space droom.. was met me broer, broertje en een vriend in een luchtballon. we sprongen eruit en door de lucht werden we terug de ballon in geblazen.. maar opeens was er geen lucht en dat wist ik niet dus ik spring uit die luchtballon en ik flikker naar beneden en toen ik in me droom op de grond kwam schrok ik wakker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 4 maanden lang stage gelopen bij The Amsterdam Dungeon. Ik ga er binnenkort ook werken, maar elke week droom ik er wel een keer over. en dan ziet het er totaal niet uit zoals het er in werkelijkheid is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Addict

dromen, daar heb ik echt bizarre dingen van!

* Er zat nog een zakje drugs in me broekzak tijdens een schoolreis
* Baan als moppen verteller bij de winkel om klanten te vermaken Wwaar ook een engelse comediant was met een grap: Why does a marine drop dead, because he is Blue!) nog steeds geen idee waar die hele grap op slaat, maar de hele winkel lag dubbel in mijn droom.
* Festival waar niemand naar huis mocht, terwijl er niks aan was!

En vanacht had ik gedroomd dat er plassen lagen op het voetbalveld, en er niet gevoetbald kon worden aangezien er een nieuwe vissoort was ontstaan in de plassen :lol:

Fuck yea, dromen is bruut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:47 

Donateur

Fucking vage shit. Ik droomde ooit dat ik ging shoppen in een winkelcentrum met mijn (toen nog niet) ex. Maar ik was nog nooit in dat winkelcentrum. Echt al een tijdje geleden...

Vandaag liep ik door het winkelcentrum van Schiedam waar ik voor het eerst was en ik herkende dat hele winkelcentrum uit die droom terug :/ Alle roltrappen, de manier waarop de passages verliepen, zelfs de Bart Smit waarin ik stond leek op bijna dezelfde plek te staan. Voelde aan als een deja-vu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:48 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Fucking vage shit. Ik droomde ooit dat ik ging shoppen in een winkelcentrum met mijn (toen nog niet) ex. Maar ik was nog nooit in dat winkelcentrum. Echt al een tijdje geleden...

Vandaag liep ik door het winkelcentrum van Schiedam waar ik voor het eerst was en ik herkende dat hele winkelcentrum uit die droom terug :/ Alle roltrappen, de manier waarop de passages verliepen, zelfs de Bart Smit waarin ik stond leek op bijna dezelfde plek te staan. Voelde aan als een deja-vu...

Herkenbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 02:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Herkenbaar!

Heb zo vaak van die dingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:19 

Donateur

Zulke dromen heb ik ook wel is.. Maak ik iets mee, denk ik .. Dit heb ik verdomme al is gehad :lol:

Heel bizar maar wel leuk
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic