Aangezien we in het funny pics topic offtopic raakte, quote ik even het een en ander uit het funny topic, kunnen we er hier mooi op doorgaan:
Olijfboompje schreef:
Dat laatste is een brainzap.
Je wilt denk niet weten hoe het komt

pepepe schreef:
Pommer schreef:
Wil ik eigenlijk wel
Ik heb altijd het gevoel dat ik dan half aant dromen ben ofzo, en dat ik bijvoorbeeld ergens voor weg ren en dan struikel oid.
Ik ben er ook wel benieuwd naar!
Heb de laatste tijd wel eens het gevoel alsof ik in een put val ofzo als ik bijna in slaap val

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Wil ik eigenlijk wel
Ik heb altijd het gevoel dat ik dan half aant dromen ben ofzo, en dat ik bijvoorbeeld ergens voor weg ren en dan struikel oid.
Hypnic jerk heet dat

Zie wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerkHeeft dus niks met drugs te maken... Kan door spanning, angst, stress, etc komen. Niet alles heeft met drugs te maken jongens.
Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Wil ik eigenlijk wel
Hypnic jerk heet dat

Zie wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerkHeeft dus niks met drugs te maken... Kan door spanning, angst, stress, etc komen. Niet alles heeft met drugs te maken jongens.
Het heeft ook wel zeker met drugs te maken in hun geval.
Als ze niet gebruikte, oke, maar ze gebruiken dus wel en het heeft er dus wel mee te maken

pepepe schreef:
Haha dacht ik al.
Komt dus in ieder geval niet door de drugs waar ik in de 1e instantie bang voor was.
/troll
Dude, toen ik er onderzoek naar deed was dat precies het eerste waar ik ook aan dacht

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Misschien dat drugs het versterkt ofzo of een mede-veroorzaker is, maar ik had het ook al voordat ik af en toe eens wat gebruikte
Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Olijfboompje schreef:
Ah zo ja. Ik had in mijn onderbewust zijn gelezen dat hij ook viel maar als je alleen aan het rennen bent heeft het niks met hyper jerking te maken.
Dan heeft het wel met serotonine te maken, want dit herken ik ook

Cool, weer wat geleerd.
Maar, voor we hier een pagina mee vol storten (en ik wil niet partypoopen) maar: Zullen we weer ontopic gaan

True

Het hoeft alleen niet altijd perse aan zooi te liggen ofzo hoor.
Je serotonine fluctueert over de tijd.
Olijfboompje schreef:
stefaneke schreef:
Hypnagoge schokken, had ik erg veel last van na Rebirth. Net zoals random "elektrische schokken" die door m'n lichaam schoten. Waardoor ik in een keer rechtop op mijn stoel stond

.
Logisch

Niks om je druk over te maken overigens, maar beter ga je hierover verder in een ander topic.
Maak anders een ''Gezondheids'' topic aan