Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:53 

Jorann schreef:
hardstylelover1997 schreef:
Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd

Je moet echt minder tv kijken xd

was ik ook al achter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:46 

Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd

james bond en star wars gezien ofwa? :huh:

ik verandere in een cavia :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:55 

biscuit schreef:

james bond en star wars gezien ofwa? :huh:

ik verandere in een cavia :lol:

nee alle twee niet en tja die droom was te vreemd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:08 

Hardtraxxer

Dat ik een auto ongeluk kreeg, er levend uit kwam, en heel me rijbewijs opnieuw moest behalen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

ik zou mezelf nou echt nooit zien als een killende feeën zombie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:

ik zou mezelf nou echt nooit zien als een killende feeën zombie :lol:

Wut Da Foeck :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:06 

Donateur

Chukkels schreef:
stefaneke schreef:
Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.

Wazig...

Pfff... In een droom zou ik juist die Eekhoorn uit je moeders hand pakken, snel opeten en doorslikken om vervolgens te zeggen: "Nou mam, dat merk je over een klein half uurtje wel" ^^

Jij niet alleen in je droom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 17:02 

Hardtraxxer

Vannacht gedroomt over de aankomende winter al die feeste en de line ups :love: :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:36 

Hardtraxxer

Geen grapje, ik droomde ooit eens dat ik niet kon slapen...

Ik lag dus gewoon in mn bed, ''wakker'' en zo tot in de ochtend.

De volgende ochtend bij het ontbijt tegen mijn moeder gezegd dat ik niet heb kunnen slapen, maar mijn moeder werkt in nachtdienst, en toen ze thuiskwam midden in de nacht was ze nog op mijn kamer geweest om iets terug te leggen wat ze geleend had. en toen lag ik dus volgens haar gewoon te slapen...

Dat heb ik in mijn droom in ieder geval niet meegekregen xd heel raar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Aangezien we in het funny pics topic offtopic raakte, quote ik even het een en ander uit het funny topic, kunnen we er hier mooi op doorgaan:

Olijfboompje schreef:
Dat laatste is een brainzap.
Je wilt denk niet weten hoe het komt ;)

pepepe schreef:
Pommer schreef:
Wil ik eigenlijk wel :D
Ik heb altijd het gevoel dat ik dan half aant dromen ben ofzo, en dat ik bijvoorbeeld ergens voor weg ren en dan struikel oid.

Ik ben er ook wel benieuwd naar!
Heb de laatste tijd wel eens het gevoel alsof ik in een put val ofzo als ik bijna in slaap val :P

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Ik heb altijd het gevoel dat ik dan half aant dromen ben ofzo, en dat ik bijvoorbeeld ergens voor weg ren en dan struikel oid.

Hypnic jerk heet dat :) Zie wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerk

Heeft dus niks met drugs te maken... Kan door spanning, angst, stress, etc komen. Niet alles heeft met drugs te maken jongens.

Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Pommer schreef:

Heeft dus niks met drugs te maken... Kan door spanning, angst, stress, etc komen. Niet alles heeft met drugs te maken jongens.

Het heeft ook wel zeker met drugs te maken in hun geval.
Als ze niet gebruikte, oke, maar ze gebruiken dus wel en het heeft er dus wel mee te maken ;)
pepepe schreef:
Haha dacht ik al.
Komt dus in ieder geval niet door de drugs waar ik in de 1e instantie bang voor was.

/troll

Dude, toen ik er onderzoek naar deed was dat precies het eerste waar ik ook aan dacht xd

Olijfboompje schreef:

Pommer schreef:
Misschien dat drugs het versterkt ofzo of een mede-veroorzaker is, maar ik had het ook al voordat ik af en toe eens wat gebruikte

Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Olijfboompje schreef:

Ah zo ja. Ik had in mijn onderbewust zijn gelezen dat hij ook viel maar als je alleen aan het rennen bent heeft het niks met hyper jerking te maken.

Dan heeft het wel met serotonine te maken, want dit herken ik ook xd Cool, weer wat geleerd.

Maar, voor we hier een pagina mee vol storten (en ik wil niet partypoopen) maar: Zullen we weer ontopic gaan :)

True :)
Het hoeft alleen niet altijd perse aan zooi te liggen ofzo hoor.
Je serotonine fluctueert over de tijd.

Olijfboompje schreef:
stefaneke schreef:
Hypnagoge schokken, had ik erg veel last van na Rebirth. Net zoals random "elektrische schokken" die door m'n lichaam schoten. Waardoor ik in een keer rechtop op mijn stoel stond :$.

Logisch ;)

Niks om je druk over te maken overigens, maar beter ga je hierover verder in een ander topic.
Maak anders een ''Gezondheids'' topic aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
maarten1410 schreef:
Pommer schreef:

wil dat ook wel is mee maken ik hoor het mensen altijd zeggen, of is het egt kut?

Dat heb ik dus bijna dagelijks. Op moment dat je bijna in slaap valt, lijkt het alsof je valt. Je droomt dan vaak heel licht. Ik heb vaak dat ik denk dat ik van een kast val, van een scooter, over een stoep struikel en precies het moment waarop je droomt dat je de grond zou raken, schokt je lichaam. Het heeft dus met spier aan- en ontspanning te maken.

Kut... hmm tsja. Soms lijk je zo hard te vallen dat je zo hard je spieren aanspant dat je het wel voelt. En je schrikt er wel van maar je went eraan haha. Mijn vriendin heeft het vaak nog heftiger, als ze naast me ligt met een arm over me heen trekt ze die helemaal samen. Dus ook haar hand dus dat knijpt lekker. Maar dat duurt dus maar een miliseconde en je bent daarna ook meteen weer half wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:20 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Dat heb ik dus bijna dagelijks. Op moment dat je bijna in slaap valt, lijkt het alsof je valt. Je droomt dan vaak heel licht. Ik heb vaak dat ik denk dat ik van een kast val, van een scooter, over een stoep struikel en precies het moment waarop je droomt dat je de grond zou raken, schokt je lichaam. Het heeft dus met spier aan- en ontspanning te maken.

Kut... hmm tsja. Soms lijk je zo hard te vallen dat je zo hard je spieren aanspant dat je het wel voelt. En je schrikt er wel van maar je went eraan haha. Mijn vriendin heeft het vaak nog heftiger, als ze naast me ligt met een arm over me heen trekt ze die helemaal samen. Dus ook haar hand dus dat knijpt lekker. Maar dat duurt dus maar een miliseconde en je bent daarna ook meteen weer half wakker.

Hmm hoor mijn moeder er ook wel is over, het is blijkbaar niet fijn dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:24 

ik had vannacht een leipe nachtmerrie :P het komt zelden voor dat ik een droom zo goed herinnen en laat staan dat ik er van wakker wordt, maar deze was echt faking eng :P
ik was samen met iemand ofzo die ik moest beschermen in een of andere donkere ruimte [dat kan ik me dan niet zo goed herinneren], maar dr waren allemaal zombies die ik steeds vermoordde, maar dr bleef 1 wezen over:
zon freaky halfdood wijf, zegmaar zoals in de FEAR series, en ik maar houten palen door de lichaam heen boren en door de hoofd, maar ze bleef maar komen
en toen werd ik wakker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
maarten1410 schreef:

Hmm hoor mijn moeder er ook wel is over, het is blijkbaar niet fijn dus.

Het is niet fijn maar echt erg is het niet vind ik, maar mischien is het bij iedereen anders? ik heb het zelf ook niet zo vaak, heel af en toe maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

ik ben laatst een keer in 1 nacht wakker geworden uit angst.. om 6 uur sochtends ofzo, toen weer in slaap gevallen, nieuwe droom.. en in die droom werd ik wakker uit woede.. nog nooit zon kutnacht gehad zeg ><
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:50 

Bierkoning

@ hardaddict

Ik vind het best wel kut, ben altijd een beetje schrikkerig dan :P
En je valt net lekker in slaap en bent weer opnieuw wakker dus das ook niet fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
@ hardaddict

En je valt net lekker in slaap en bent weer opnieuw wakker dus das ook niet fijn

Het ligt er ook maar net aan hoe hard je valt/schrikt. Soms stelt het niks voor maar heb wel eens gedroomd dat ik van heel hoog viel, dan schrik je wel hard wakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:02 

tommetjeuh schreef:
ik ben laatst een keer in 1 nacht wakker geworden uit angst.. om 6 uur sochtends ofzo, toen weer in slaap gevallen, nieuwe droom.. en in die droom werd ik wakker uit woede.. nog nooit zon kutnacht gehad zeg ><

tip: naar de wc gaan als je dan wakker bent geworden :)
helpt bij mij iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Of afsjorren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:09 

maarten1410 schreef:
Of afsjorren.

welkom terug op ht btw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Haha danku. Lees nog steeds heel veel mee hoor maar zit vooral in dj's corner, releases en livesets. Werd me iets te veel onzin neergeplemd in offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:28 

maarten1410 schreef:
Haha danku. Lees nog steeds heel veel mee hoor maar zit vooral in dj's corner, releases en livesets. Werd me iets te veel onzin neergeplemd in offtopic.

daar ben ik het wel mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, doe je niks aan hè. Maar ik blijf dromen over die goeie ouwe tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
@ hardaddict

Het ligt er ook maar net aan hoe hard je valt/schrikt. Soms stelt het niks voor maar heb wel eens gedroomd dat ik van heel hoog viel, dan schrik je wel hard wakker :P

Bij mij zijn het echt zaps geweest.
Ik sliep niet eens en opeens een totale schok door mijn lichaam.
Net of je geëlektrocuteerd word en keihard neervalt.

Eerst vond ik het wel grappig totdat het vaker gebeurde.
Nu gelukkig al ruim een jaar geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 01:29 

Hardtraxx Veteran

Heb der eens verder op zitten googlen en nee, dat lijkt me niet leuk, haha. Lijkt mij niet echt gezond als je daar heel vaak last van hebt. Beter maar dat het nu minder is dan. Was het daarvoor in een periode dat je meer serotonine verbruikte dan?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic