Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ramirez wrote:En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont? :P
dude....
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Alles kan toch in een droom in een droom? Fartception! :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik werd wakker, en dacht: 'What the FUCK heb ik zojuist gedroomd (Nachtmerrie) :sick:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Project 141 wrote:
Ramirez wrote:En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont? :P
:lol: ik lach me kapot :lol:

Maar droomde laatst over Hardtraxx :$ Dat mijn inlognaam veranderd was en toen niemand meer wist wie ik was :P
Niet veel weten dat ik Trainfreak was ;P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had :cry:

WTF? :huh:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
RAW-vizion wrote:had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had :cry:

WTF? :huh:
:')
H
ik droomde dat de nederland, belgie en engeland overwaren genomen door zombies en het verspreidde zich door naar andere landen. Er waren vet weinig overlevende ik zat er tussen met nog een vet knap iemand (heb geen idee wie dat was). Maar toen moesten we ons in veiligheid brengen door door de zombie menigte heen te gaan er lag overal bloed en lichaamsdelen. Toen kwamen we ook nog bij een trein station en we werden bijna gepakt. Allmost killed kwamen we vast te zitten in een watertank want we waren omgeven door zombies. En toen werd ik wakker. xd
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ben het alweer vergeten morgen ff sneller opschrijven :P Vet topic btw.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.

Wakker.
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
D-Nemacyst wrote:Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.

Wakker.
lol, waarom heb ik nooit zulke dromen :cry:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
D-Nemacyst wrote:Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.

Wakker.
View on YouTube xd
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel :lol:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Rawbin wrote:Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel :lol:
True story bro, me buurjongetje zat het nog te vertellen vanmiddag :O
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Rawbin wrote:Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel :lol:
Hardtraxxdromen, hoe erg is het dan >.< Haha.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Iris93 wrote:
Hardtraxxdromen, hoe erg is het dan >.< Haha.
Hahaha, als je de hele dag niks anders doet gebeurt dat wel ja. :')
Gister met die regen geen fuck te doen gehad, hele dag The Office gekeken. Droomde er vannacht ook over.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Intieme droom over mij en Inemiene :loving:
C
droomde over mijn kamer dat het in een keer villa volta taferelen kreeg... alleen toen alles op z'n kop hing viel in naar beneden en belande ik weer in bed.
etc. etc.

soort esscher taferelen met het never-ending water gedoe
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
mrazura wrote:Intieme droom over mij en Inemiene :loving:
Hahaha jij bent een gekke kerel :D
G
Inemiene wrote:
lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:
Intiem rukken over Inemiene

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Inemiene wrote:
Jizzed in his pants :cool:
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
KSwoosh wrote:
Inemiene wrote:
lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:
Intiem rukken over Inemiene

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahaha :D :lol: :lol: :lol:
S
Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.

Wazig...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
stefaneke wrote:Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.

Wazig...
Pfff... In een droom zou ik juist die Eekhoorn uit je moeders hand pakken, snel opeten en doorslikken om vervolgens te zeggen: "Nou mam, dat merk je over een klein half uurtje wel" ^^
H
Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
hardstylelover1997 wrote:Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd
Je moet echt minder tv kijken xd