Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:00 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont? :P

dude....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:02 

Hardtraxx Veteran

Alles kan toch in een droom in een droom? Fartception! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Ik werd wakker, en dacht: 'What the FUCK heb ik zojuist gedroomd (Nachtmerrie) :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:23 

Artiest

Project 141 schreef:
Ramirez schreef:
En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont? :P

:lol: ik lach me kapot :lol:

Maar droomde laatst over Hardtraxx :$ Dat mijn inlognaam veranderd was en toen niemand meer wist wie ik was :P

Niet veel weten dat ik Trainfreak was ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had :cry:

WTF? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had :cry:

WTF? :huh:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:39 

ik droomde dat de nederland, belgie en engeland overwaren genomen door zombies en het verspreidde zich door naar andere landen. Er waren vet weinig overlevende ik zat er tussen met nog een vet knap iemand (heb geen idee wie dat was). Maar toen moesten we ons in veiligheid brengen door door de zombie menigte heen te gaan er lag overal bloed en lichaamsdelen. Toen kwamen we ook nog bij een trein station en we werden bijna gepakt. Allmost killed kwamen we vast te zitten in een watertank want we waren omgeven door zombies. En toen werd ik wakker. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Ben het alweer vergeten morgen ff sneller opschrijven :P Vet topic btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:26 

Kraak... Piep...

Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.

Wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:26 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.

Wakker.

lol, waarom heb ik nooit zulke dromen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:30 

Aan het typen...

D-Nemacyst schreef:

Wakker.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:38 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel :lol:

True story bro, me buurjongetje zat het nog te vertellen vanmiddag :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:48 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:

Hardtraxxdromen, hoe erg is het dan >.< Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:35 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Rawbin schreef:

Hardtraxxdromen, hoe erg is het dan >.< Haha.

Hahaha, als je de hele dag niks anders doet gebeurt dat wel ja. :')
Gister met die regen geen fuck te doen gehad, hele dag The Office gekeken. Droomde er vannacht ook over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

Intieme droom over mij en Inemiene :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:59 

droomde over mijn kamer dat het in een keer villa volta taferelen kreeg... alleen toen alles op z'n kop hing viel in naar beneden en belande ik weer in bed.
etc. etc.

soort esscher taferelen met het never-ending water gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:02 

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Hahaha jij bent een gekke kerel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:37 

Inemiene schreef:
mrazura schreef:

lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:
Intiem rukken over Inemiene

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
mrazura schreef:

Jizzed in his pants :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:40 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Inemiene schreef:
mrazura schreef:

lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:
Intiem rukken over Inemiene

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahaha :D :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 07:26 

Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.

Wazig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 07:33 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.

Wazig...

Pfff... In een droom zou ik juist die Eekhoorn uit je moeders hand pakken, snel opeten en doorslikken om vervolgens te zeggen: "Nou mam, dat merk je over een klein half uurtje wel" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 09:47 

Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:43 

Hardtraxxer

hardstylelover1997 schreef:
Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry :x ) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... xd

Je moet echt minder tv kijken xd
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic