dude....Ramirez wrote:En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Alles kan toch in een droom in een droom? Fartception! 
Ik werd wakker, en dacht: 'What the FUCK heb ik zojuist gedroomd (Nachtmerrie) 
Niet veel weten dat ik Trainfreak was ;PProject 141 wrote:Ramirez wrote:En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont?ik lach me kapot
![]()
Maar droomde laatst over HardtraxxDat mijn inlognaam veranderd was en toen niemand meer wist wie ik was
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had 
WTF?
WTF?
:')RAW-vizion wrote:had laatst gedroomd dat ik me nieuwe Adidasjes in 1 dag helemaal verneukt had
WTF?
-
H
ik droomde dat de nederland, belgie en engeland overwaren genomen door zombies en het verspreidde zich door naar andere landen. Er waren vet weinig overlevende ik zat er tussen met nog een vet knap iemand (heb geen idee wie dat was). Maar toen moesten we ons in veiligheid brengen door door de zombie menigte heen te gaan er lag overal bloed en lichaamsdelen. Toen kwamen we ook nog bij een trein station en we werden bijna gepakt. Allmost killed kwamen we vast te zitten in een watertank want we waren omgeven door zombies. En toen werd ik wakker. 
Ben het alweer vergeten morgen ff sneller opschrijven
Vet topic btw.
Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.
Wakker.
Wakker.
lol, waarom heb ik nooit zulke dromenD-Nemacyst wrote:Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.
Wakker.
View on YouTubeD-Nemacyst wrote:Een keer de droogste kortste droom ooit gehad. Was in een of ander park. En daar zat een eendje inde vijver en opeens zegt een stem dit is het lelijke eendje. En toen ontplofte ie.
Wakker.
Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel 
True story bro, me buurjongetje zat het nog te vertellen vanmiddag :ORawbin wrote:Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel
Hardtraxxdromen, hoe erg is het danRawbin wrote:Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook wel
Hahaha, als je de hele dag niks anders doet gebeurt dat wel ja. :')Iris93 wrote:Hardtraxxdromen, hoe erg is het danRawbin wrote:Echt de gekste droom ooit gehad vannacht. Er komen opeens 5 agenten mn huis binnenstormen en arresteren mij. Dus ik dacht WTF. Helemaal naar een hokje met een advocaat. Scheen het dus dat ik aangeklaagd werd door de vader van een 11 jarig jongetje, die een schokkende post van mij op Hardtraxx had gelezen. En ik maar vragen welke post en kreeg ik als antwoord, dat weet je zelf ook welHaha.
Gister met die regen geen fuck te doen gehad, hele dag The Office gekeken. Droomde er vannacht ook over.
Intieme droom over mij en Inemiene 
-
C
droomde over mijn kamer dat het in een keer villa volta taferelen kreeg... alleen toen alles op z'n kop hing viel in naar beneden en belande ik weer in bed.
etc. etc.
soort esscher taferelen met het never-ending water gedoe
etc. etc.
soort esscher taferelen met het never-ending water gedoe
Hahaha jij bent een gekke kerelmrazura wrote:Intieme droom over mij en Inemiene
-
G
lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:Inemiene wrote:Hahaha jij bent een gekke kerelmrazura wrote:Intieme droom over mij en Inemiene
Intiem rukken over Inemiene
Jizzed in his pantsInemiene wrote:Hahaha jij bent een gekke kerelmrazura wrote:Intieme droom over mij en Inemiene
HahahaKSwoosh wrote:lol omdat hierboven die quote van pommer en dat rukken stond, las ik:Inemiene wrote:Hahaha jij bent een gekke kerelmrazura wrote:Intieme droom over mij en Inemiene
Intiem rukken over Inemiene
![]()
![]()
![]()
![]()
-
S
Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.
Wazig...
Wazig...
Pfff... In een droom zou ik juist die Eekhoorn uit je moeders hand pakken, snel opeten en doorslikken om vervolgens te zeggen: "Nou mam, dat merk je over een klein half uurtje wel"stefaneke wrote:Ik droomde dat ik lag te pitten, m'n moeder kwam binnen en ging het mandje op mijn nachtkastje doorzoeken op zoek naar "iets". Kwam ze een groene eekhoorn tegen, vraagt ze: "wat is dit?". Ik zeg: "Weet ik niet" en gooide het ding door m'n raam. Niks aan het handje.
Wazig...
-
H
Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry
) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto.... 
Je moet echt minder tv kijkenhardstylelover1997 wrote:Ik had een fucking vreemde droom. Ik droomde dat biscuit in een cavia veranderde (sorry) en getrouwd was met een vliegende eenhoorn. (vreemd) En dat ik door Daniel neer geknalt werd en toen lag iris dubbel van het lachen. En toen veranderde ravenwood in een feeën zombie en probeerde iris te killen maar, dat lukte niet want de kleine cavia biscuit die kwam haar redden in een goude auto....