Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 08:39 

Ik had vannacht in mijn droom THUIS MDMA op :oh:. Ook herinner ik me dat ik op een gegeven moment langs een beekje kwam met modder en allemaal beha's onder de modder. Zogenaamd een kunstproject :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 08:45 

Bierkoning

Ik had vannacht ook een drugsdroom :oh: maar ik vertel em vanmiddag want ik moet nu naar school :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 12:03 

stefaneke schreef:
Ik had vannacht in mijn droom THUIS MDMA op :oh:. Ook herinner ik me dat ik op een gegeven moment langs een beekje kwam met modder en allemaal beha's onder de modder. Zogenaamd een kunstproject :P

:lol: :lol: :lol:
ook vrouwen in de modder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:30 

Bierkoning

ojah ik zou et ook nog ff vertellen:

Ik droomde vannacht dat ik op een feest was en dat ik één of andere superpil nam (hij was roze volges mij) en dat ie echt meteen insloeg, ik zag overal kleuren en iedereen om me heen veranderde in pratende bomen :huh:
Even later verliet iederen de zaal en bleef ik in me eentje achter, en ging ik rondjes door dat gebouw lopen en zag ik nog meer vage dingen.
En toen schrok ik wakker

echt supervaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:02 

Hardtraxx Elite

Hoe ik vannacht heb gedroomd heb ik nog nooit gehad, stelde eigenlijk niets voor, maar het was gewoon precies als de realiteit. Het was gewoon een droom met daarin het dagelijkse leven zeg maar. Gewoon thuis zitten etc. etc. En gewoon alles zag er precies hetzelfde uit als in het echt. Dus het huis, keuken, slaapkamer alles.
Vaag joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:07 

Artiest

Hele simpele droom, ik genoot van pizza döner >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:09 

Donateur

hele rare droom, ik was een klein prinsesje :huh: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:10 

Hardtraxx Veteran

Ik was in India op vakantie met ouders en broertjes, en overal werden aanslagen op gepleegd, dikke oorlog oppeens, was echt een hel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:12 

ik had vanochtend echt eeen rare droom xd
en hij duurde maar een kwartier :P
ik werd om kwart voor 9 wakker, uit een andere droom, die niet relax was
toen ging ik weer slapen omdat het te vroeg was
toen was ik met me ouders op vakantie op een of andere camping, waar iedereen best dicht op elkaar stond, en blijkbaar ook nog huisjes waren en een zwembad en strand.
ineens kwam ik daar allemaal mensen tegen die ik kende.
toen gingen we de supermarkt in om wat dingen te halen [wtf? xd]
en toen we dr uit kwamen giingen we sleutels stelen voor de huisjes, waardoor we ze in konden gaan.
1 huisjes was speciaal, die had de deur aan de buitenkant van het blok, en die sleutel moesten we heel sneaky wegkapen.
dat was gelukt, en toen vonden we een garage, met daarin een blauwe Lamborgini.

daar gingen we toen met zn vieren in zitten, en reden we langzaam langs het zwembad {wtf?! XD] de camping af

eenmaal van de camping af reed ik stukjes, af en toe keihard soms weer zachter, tot we bij een of ander weiland/bos kwamen
daar stapten parkeerde we de lambo in het weiland en gingen we in een of andere sloot met oranje water zwammen xd waardoor we smerig waren xd
toen kwamen we wat andere mensen tegen, en gingen we weer de lambo in

wat bleek, we werden achterna gezeten door de politie! iemand anders reed odnertussen.
dus wij in het dorpje [waar overigens niemand liep als ik er zo aan terug denk] keihard rijden en tussen alle huizen en straatjes door knallen
politie kwijt
en toen kwamen we op het parkeer terrein van de camping aan

einde droom :P

en ik weet nog dat de lambo helemaal niet fijn reed :P heel zwaar in de bochten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Hmm, al een tijdje geen 5-HTP gehad, dus geen dromen :(

Ga denk ik volgende week weer beginnen met 5-HTP :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 00:12 

Donateur

ga vanavond weer dromen over het gene waar ik het liefst over droom :love: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ga vanavond weer dromen over het gene waar ik het liefst over droom :love: :lol:

Sekshebbende tienermeisjes? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 04:59 

Kraak... Piep...

KSwoosh schreef:
ik had vanochtend echt eeen rare droom xd
en hij duurde maar een kwartier :P
ik werd om kwart voor 9 wakker, uit een andere droom, die niet relax was
toen ging ik weer slapen omdat het te vroeg was
toen was ik met me ouders op vakantie op een of andere camping, waar iedereen best dicht op elkaar stond, en blijkbaar ook nog huisjes waren en een zwembad en strand.
ineens kwam ik daar allemaal mensen tegen die ik kende.
toen gingen we de supermarkt in om wat dingen te halen [wtf? xd]
en toen we dr uit kwamen giingen we sleutels stelen voor de huisjes, waardoor we ze in konden gaan.
1 huisjes was speciaal, die had de deur aan de buitenkant van het blok, en die sleutel moesten we heel sneaky wegkapen.
dat was gelukt, en toen vonden we een garage, met daarin een blauwe Lamborgini.

daar gingen we toen met zn vieren in zitten, en reden we langzaam langs het zwembad {wtf?! XD] de camping af

eenmaal van de camping af reed ik stukjes, af en toe keihard soms weer zachter, tot we bij een of ander weiland/bos kwamen
daar stapten parkeerde we de lambo in het weiland en gingen we in een of andere sloot met oranje water zwammen xd waardoor we smerig waren xd
toen kwamen we wat andere mensen tegen, en gingen we weer de lambo in

wat bleek, we werden achterna gezeten door de politie! iemand anders reed odnertussen.
dus wij in het dorpje [waar overigens niemand liep als ik er zo aan terug denk] keihard rijden en tussen alle huizen en straatjes door knallen
politie kwijt
en toen kwamen we op het parkeer terrein van de camping aan

einde droom :P

en ik weet nog dat de lambo helemaal niet fijn reed :P heel zwaar in de bochten :lol:

er is geen 4deurs/zits lambo op de markt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:36 

Bierkoning

ik heb altijd dat als ik 's morgens wakker wordt om een uurtje of 8 ofzo, en ik val dan weer in slaap, en als ik dan droom, dat ik die goed kan onthouden.

vanmorgen ook weer, ik was met vrienden in egypte oid, en het nederlands elftal was er ook, en toen werden we gebombardeerd, maar het was een mega B-front die in een bulldozer zat en alle moskeen platgooide >.<
ik rennen voor me leven samen met een maat en robin van persie xd en zo ging het nog ff door
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

Haha dat heb ik ook tijdens het snoozen xd
Vanochtend ook ik ging toen vrachtautorijden en daarna had ik een eigen pillenlab xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha dat heb ik ook tijdens het snoozen xd
Vanochtend ook ik ging toen vrachtautorijden en daarna had ik een eigen pillenlab xd

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:40 

Donateur

roberttt schreef:

transse..... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:02 

Donateur

frankhardenberg schreef:
roberttt schreef:

transse..... :x

:cool: kewl hè

Vannacht had ik een droom dat ik in de plaatselijke super was en dat ik dood werd geschoten. Toen werd ik wakker, Kijk teveel tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:57 

ik had vanacht en gister een supervette droom (iig sowieso vanacht, gister weet ik niet precies):
ik speelde een soort real life zombie shooter, waarbij ik 2 wapens droeg: 2 dikke machineguns of een soort laser guns
ik weet nog dat ie begon in een soort ruimte, waarin dik veel ammo lag, dus ik stopte in elke zak en ruimte maar ammo om te zorgen dat ik genoeg bij me had
ondertussen werd de nood deur van die ruimte aangevallen, waardoor ik zenuwachtig werd
de bewakers (ik zat blijkbaar vast fzo) stonden toe dat ik een beetje rond ging lopen
toen ging ik een ruimte naast die deur in, zodat ik de zombies kon zien die de deur aanvielen, door een of andere massive dikke glazen muur
toen braken ze de deur door (waarmee ook een dikke hoeveelheid water mee kwam xd (waarom weet ik ook niet), en zat ik dus vast in die extra ruimte waarin ik was gaan staan
op ee nof andere manier kwam ik daar weer uit en stond ik later in een gang in een hoek gedreven een hele horde zombies neer te knallen
toen waren ze allemaal dood (er lag een hele stapel) en kwam ik iemand van school tegen
wuuuuuuut

en toen werd ik wakker :D

zeer vette droom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

ik had eergisteren pas een vage droom:

ik stond in een arena. kleinere soort van colloseum en ik moest samen met Leonidas van 300 tegen gladiatoren vechten.
voelde me eerst heel bang en heel slecht in zwaardvechten enzo en toen ik eenmaal alle gladiatoren had neergehakt was ik heel blij enzo.
en toen de volgende ronde begon werd ik wakker :mad:

ik had vorige week ook een keer The Rite gekeken, en die nacht had ik ook een enge vage droom.
ik zat met 2 meisjes op een bankje en toen ging in tegen een ouderwetse lantaarnpaal trappen die schuin tegenover het bankje stond, en toen viel die lantaarnpaal om, tegen een van de meisjes dr hoofd. en toen ik naar dat meisje keek was die hele kaak uit de kom en gebroken, en had ze een heel scheef hoofd. (zoals dat filmpje uit The Rite)

best wel creepy om dat zo te zien XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

Ik had een nachtmerrie vannacht :cry:

Dat 2 vrienden van mij homo bleken te zijn, en dat ze voor mijn oog gingen zoenen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:35 

Donateur

Daveytl schreef:

Dat 2 vrienden van mij homo bleken te zijn, en dat ze voor mijn oog gingen zoenen >.<

THAFUCk!
dat nachtmerriede ik laatst ook! SERIEUS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Daveytl schreef:

THAFUCk!
dat nachtmerriede ik laatst ook! SERIEUS!

Afgrijselijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

En toen werden jullie wakker met jullie eigen vinger in jullie kont? :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic