Vannacht weer gedroomd. Hele rare droom eigenlijk, ik viel in slaap met de DVD van Qlimax op en de droom ging gek genoeg daarop voortborduren.
We zaten in een fucking groot hutjes-appartement en ik had de DVD van Qlimax 2010 opgezet. Er waren een stuk of 8 versterkers en het ging op volle toeren aan. Uiteindelijk was de DVD afgelopen en kreeg je dat (irritante) muziekje te horen van het menu. Nu moest ik alle versterkers handmatig uitzetten, maar dat lukte niet. Eerst met de afstandbediening, maar als ik 1 had uitgezet, ging de ander weer aan. Na een hele boel pogingen kwam ik erachter dat het misschien slim was om de DVD uit de DVD-speler te halen, maar ook dat had geen effect, omdat het een intelligente speler was en geheugen had, waardoor het geluidje bleef afspelen. Toen ben ik maar handmatig op alle knopjes gaan drukken van elke versterker, maar ook dat lukte niet.
Inmiddels was het tijd om te vertrekken uit het appartement, want er kwamen nieuwe mensen binnen. M'n pa zat al in de auto en ik ging daar uiteindelijk ook heen, terwijl het muziekje nog werd afgespeeld. Net vlak voor we weggingen, besloot ik om toch nog even terug te gaan om een laatste poging te ondernemen en excuses aan te bieden voor het geluid aan de nieuwe mensen. Die vonden het geluidje niet erg en redelijk sfeerverhogend. Uiteindelijk toch maar weg gegaan en na een paar keer in de sneeuw te zijn gevallen, bereikte ik de auto weer. Hier viel ik weer in slaap en toen werd ik uiteindelijk wakker.
En je raad het al, het muziekje stond nog steeds aan toen ik wakker werd. Dus toen mijn laptop maar uitgezet.
I

lucide dromen