Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

ik had vannacht wel zo vage droom.
ik liep als enige mens op de zon, tussen gele palmbomen daar en allemaal vage wezens die wouden dat ik iets ging redden ofzo.
toen was ik ineens weer op aarde en liepen die wezens steeds achter me aan. toen liep ik een winkel in om mn tante te helpen om een staatslot te kopen :huh:

het sloeg echt nergens op. ik droom altijd heel vaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
ik had vannacht wel zo vage droom.
ik liep als enige mens op de zon, tussen gele palmbomen daar en allemaal vage wezens die wouden dat ik iets ging redden ofzo.
toen was ik ineens weer op aarde en liepen die wezens steeds achter me aan. toen liep ik een winkel in om mn tante te helpen om een staatslot te kopen :huh:

het sloeg echt nergens op. ik droom altijd heel vaag xd

zit je nog steeds aan die verdovingsshit kevin ? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:04 

Hardtraxx Addict

Ik vergeet altijd wat ik droom -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 14:33 

Hardtraxxer

Jeuh, voor het eerst dat ik nog een droom weet :P

Was dus op Defqon in me droom, maar leek meer op Walibi world xd Maargoed, mochten naar binnen zonder kaartje, maar na 15min moest je weer eruit zijn voor de grote opening om dan wel je kaartje te laten zien. Super druk was het, iemand stoote me telefoon uit me hand, viel op de grond, iemand pakte hem op en rende er mee weg. Ik in paniek erachter aan sprinten, stond ik ineens binnen. Met me kapotte telefoon. Toen kwam bewaking en heeft me eruit gezet, zette me vervolgens op een trein. Ergens ben ik ontsnapt uit de trein, allemaal slaven die aan de weg bezig waren die daar stonden. Toen heel hard gaan renden en werd ik weer opgepakt. En toen ging de wekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 14:43 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:
Jeuh, voor het eerst dat ik nog een droom weet :P

Was dus op Defqon in me droom, maar leek meer op Walibi world xd Maargoed, mochten naar binnen zonder kaartje, maar na 15min moest je weer eruit zijn voor de grote opening om dan wel je kaartje te laten zien. Super druk was het, iemand stoote me telefoon uit me hand, viel op de grond, iemand pakte hem op en rende er mee weg. Ik in paniek erachter aan sprinten, stond ik ineens binnen. Met me kapotte telefoon. Toen kwam bewaking en heeft me eruit gezet, zette me vervolgens op een trein. Ergens ben ik ontsnapt uit de trein, allemaal slaven die aan de weg bezig waren die daar stonden. Toen heel hard gaan renden en werd ik weer opgepakt. En toen ging de wekker :P

Waarom gaat je wekker in het weekend :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 15:10 

Hardtraxxer

Sommige mensen moeten werken :P Met name ik dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:24 

ik had gedroomt dat ik bi robert thuis was, een lompe villa van 5 verdiepingen met dikke ladders en touwbruggen en alles xd wtf [kheb btw nog nooit robert zn huis gezien, noch zn ouders/familie xd]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 08:31 

Hardtraxx Veteran

Ik zat weet op het vmbo en Max Enforcer was mijn muziekleraar... :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:58 

Donateur

KSwoosh schreef:
ik had gedroomt dat ik bi robert thuis was, een lompe villa van 5 verdiepingen met dikke ladders en touwbruggen en alles xd wtf [kheb btw nog nooit robert zn huis gezien, noch zn ouders/familie xd]

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:23 

Artiest

Ik droomde voort laatst dat er dan iemand me kamer in komt en dan keeihaard begint te schreeuwen en over je hele bed heen hangt maar je kan niks doen niks bewegen enzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Geen lessen van niveau dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 08:50 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

geweldige droom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Vannacht na een lange tijd weer gedroomt. :D Ik droomde dat ik een acrobaat was die met een ontbloot bovenlijf allemaal stunts ging doen, en toen zagen 2 wijven mijn six-pack en rende op me af. xd Daarna begon ik met ze te lullen, toen liep ik weg en dat was het einde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:09 

Donateur

ik zat gister te dromen in de troubadour.....
(is zon ehm tja cafe/clubje hiero)
vond t weer eens niet veel aan
werd ik wakker gemaakt door 2 meiden.
in me droom waren de meiden iets bter op dat moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
oostzaner schreef:

Geen lessen van niveau dus :P

Niet?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 11:56 

Nando schreef:
Vannacht na een lange tijd weer gedroomt. :D Ik droomde dat ik een acrobaat was die met een ontbloot bovenlijf allemaal stunts ging doen, en toen zagen 2 wijven mijn six-pack en rende op me af. xd Daarna begon ik met ze te lullen, toen liep ik weg en dat was het einde. :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:01 

Bierkoning

ik droomde vannacht dat ik op hardbass was, en dat ik meeliep in een optocht door het stadion heen, en tegelijkertijd at ik M&M's, sloeg echt nergens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:29 

Hardtraxx Addict

ik droomde laatst dat ik 22 was al een fucking kind had :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Ik droomde dat ik te laat was op school, en dat mijn smoes was dat ik ziek was.
Toen ging de leraar bellen naar mijn ouders, en die zeiden dat ik me had verslapen.
Dus toen werd ik geschorst :cry:

Beroerde droom dus, maar wel lange tijd geleden dat ik m onthouden heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:24 

Hardtraxx Addict

Droomde pas dat Zany bij de buren op de koffie kwam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 11:46 

Hardtraxx Elite

Was fucking vaag vanochtend. Ik droomde dat ik wakker werd en op de wekker keek, dat het 08.38 was en me dus had verslapen. Kwam dus te laat op me werk in die droom (alleen heel ergens anders dan in t echie).

Toen werd ik dus echt wakker, keek ik op de wekker was het het 08.38. WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Was fucking vaag vanochtend. Ik droomde dat ik wakker werd en op de wekker keek, dat het 08.38 was en me dus had verslapen. Kwam dus te laat op me werk in die droom (alleen heel ergens anders dan in t echie).

Toen werd ik dus echt wakker, keek ik op de wekker was het het 08.38. WTF

haha keihard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Vannacht weer gedroomd. Hele rare droom eigenlijk, ik viel in slaap met de DVD van Qlimax op en de droom ging gek genoeg daarop voortborduren.

We zaten in een fucking groot hutjes-appartement en ik had de DVD van Qlimax 2010 opgezet. Er waren een stuk of 8 versterkers en het ging op volle toeren aan. Uiteindelijk was de DVD afgelopen en kreeg je dat (irritante) muziekje te horen van het menu. Nu moest ik alle versterkers handmatig uitzetten, maar dat lukte niet. Eerst met de afstandbediening, maar als ik 1 had uitgezet, ging de ander weer aan. Na een hele boel pogingen kwam ik erachter dat het misschien slim was om de DVD uit de DVD-speler te halen, maar ook dat had geen effect, omdat het een intelligente speler was en geheugen had, waardoor het geluidje bleef afspelen. Toen ben ik maar handmatig op alle knopjes gaan drukken van elke versterker, maar ook dat lukte niet.

Inmiddels was het tijd om te vertrekken uit het appartement, want er kwamen nieuwe mensen binnen. M'n pa zat al in de auto en ik ging daar uiteindelijk ook heen, terwijl het muziekje nog werd afgespeeld. Net vlak voor we weggingen, besloot ik om toch nog even terug te gaan om een laatste poging te ondernemen en excuses aan te bieden voor het geluid aan de nieuwe mensen. Die vonden het geluidje niet erg en redelijk sfeerverhogend. Uiteindelijk toch maar weg gegaan en na een paar keer in de sneeuw te zijn gevallen, bereikte ik de auto weer. Hier viel ik weer in slaap en toen werd ik uiteindelijk wakker.

En je raad het al, het muziekje stond nog steeds aan toen ik wakker werd. Dus toen mijn laptop maar uitgezet. :lol:

I (L) lucide dromen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:35 

Hardtraxx Elite

Lucide dromen zijn toch dromen waarin je er bewust van bent dat je aan het dromen bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een vage droom xd
Ik heb gisternacht en vannacht ook rare dingen gedroomd door de 5-HTP, maar ben het alweer vergeten :(
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic