maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
want ik hoef het niet te bestellen
maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
ooh ik ben sowieso niet van probeerseltjesHoofdcoach wrote:Is een stofje dat omgezet wordt in serotonine, dus je kan je dinsdagdip hiermee verhelpen. Een leuke toevoeging is dat je er heerlijk van gaat slapen met hele vette en levensechte dromen
Maar voordat je het zomaar gaat innemen zou ik je er nog wat meer in verdiepen.
En ik heb nog steeds geen antwoord, hoe je die vette link kan maken??Martin wrote:maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
want ik hoef het niet te bestellen
Haha dat soort vage dromen zijn leuk heChukkels wrote:Wat heb ik vanacht weer heerlijk gedroomd, viel geen touw aan vast te knopen![]()
We hadden een wedstrijd met de klas, met de meest rare onderdelen. Eerst crossen door de bergen en rare opdrachten uitvoeren. Vervolgens kwamen we bij een attractie, die helemaal vernieuwd was (een soort van Merlin's Magic Castle, alleen dan gaat ie wél echt over de kop) en ging ik eronder staan, want daar waren de wc's en moest je elke keer bukken als dat ding weer over je heen kwam.![]()
Verder nog gezwommen en gezigzagd, had ik eerst een grote voorsprong opgebouwd voor mijn team, maar we hadden 2 meisjes in het team, waardoor onze voorsprong op het einde verdween en als laatste moesten we een echte James Bond opdracht uitvoeren met veel explosies en bommetjes
Vond het wel lachen
Ik heb ook altijd van die onlogische dingen zoals wat jij verteld dat je moet bukken voor een attractieChukkels wrote:Wat heb ik vanacht weer heerlijk gedroomd, viel geen touw aan vast te knopen![]()
We hadden een wedstrijd met de klas, met de meest rare onderdelen. Eerst crossen door de bergen en rare opdrachten uitvoeren. Vervolgens kwamen we bij een attractie, die helemaal vernieuwd was (een soort van Merlin's Magic Castle, alleen dan gaat ie wél echt over de kop) en ging ik eronder staan, want daar waren de wc's en moest je elke keer bukken als dat ding weer over je heen kwam.![]()
Verder nog gezwommen en gezigzagd, had ik eerst een grote voorsprong opgebouwd voor mijn team, maar we hadden 2 meisjes in het team, waardoor onze voorsprong op het einde verdween en als laatste moesten we een echte James Bond opdracht uitvoeren met veel explosies en bommetjes
Vond het wel lachen
Nou ik kan je vertellen, ik moest een keer heel nodig naar de wc terwijl ik aan het dromen was, dus ik ging in mijn droom naar de wc en in die droom stond ik echt heel lang te plassen maar het gevoel ging niet wegSquirrie wrote:Wees blij dat je in je droom dan niet naar de wc gingKSwoosh wrote:Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.
Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.![]()
Maar ik heb vanacht HB beetje opnieuw beleefd.. Ik stond er weer, met dezelfde mensen, zelfde mate van wappie-niveau een flink feest te bouwen! Geweldig!!
Nee, nee...Hoofdcoach wrote:Nou ik kan je vertellen, ik moest een keer heel nodig naar de wc terwijl ik aan het dromen was, dus ik ging in mijn droom naar de wc en in die droom stond ik echt heel lang te plassen maar het gevoel ging niet wegSquirrie wrote:Wees blij dat je in je droom dan niet naar de wc gingKSwoosh wrote:Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.
Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.![]()
Maar ik heb vanacht HB beetje opnieuw beleefd.. Ik stond er weer, met dezelfde mensen, zelfde mate van wappie-niveau een flink feest te bouwen! Geweldig!!dus toen dacht ik in die droom hey ik moet echt naar de wc en toen werd ik wakker. (niet in bed geplast hoor
)
WTF, are you for real?KSwoosh wrote:ik zat net in de droom van robert, waarin hij op msn kwam terwijl hij al sliep, en met mij msnde.
dikke inception nomg!!!
is deze wereld wel echt...? *hoort ineens allemaal shit exploderen buiten*
Haha ik sliep ook echt .. Slaap msn wel vaker last vanKSwoosh wrote:ik zat net in de droom van robert, waarin hij op msn kwam terwijl hij al sliep, en met mij msnde.
dikke inception nomg!!!
is deze wereld wel echt...? *hoort ineens allemaal shit exploderen buiten*
waarom niet -->Pommer wrote:ik droomde vannacht over Hard Bass
Waren soms dromen maar werkelijkheid héChukkels wrote:Ik hou van de kermis!
En van de gokkasten, die opeens boven de 400 uitkomen in dromen!
Wat een gave droom!
Ik gister nacht.Pommer wrote:ik droomde vannacht over Hard Bass