Chukkels schreef:
Wat heb ik vanacht weer heerlijk gedroomd, viel geen touw aan vast te knopen
We hadden een wedstrijd met de klas, met de meest rare onderdelen. Eerst crossen door de bergen en rare opdrachten uitvoeren. Vervolgens kwamen we bij een attractie, die helemaal vernieuwd was (een soort van Merlin's Magic Castle, alleen dan gaat ie wél echt over de kop) en ging ik eronder staan, want daar waren de wc's en moest je elke keer bukken als dat ding weer over je heen kwam.
Verder nog gezwommen en gezigzagd, had ik eerst een grote voorsprong opgebouwd voor mijn team, maar we hadden 2 meisjes in het team, waardoor onze voorsprong op het einde verdween en als laatste moesten we een echte James Bond opdracht uitvoeren met veel explosies en bommetjes

Vond het wel lachen

Haha dat soort vage dromen zijn leuk he

ik had vannacht dat ik in een of ander huis zat maar ik mocht dat huis niet uit. dus ik ging de heletijd proberen te ontsnappen en toen vluchtte ik naar een dorpje ernaast en daar liepen echt heel veel mensen, veel mensen die ik ken

daar moest ik me verschuilen en zorgen dat niemand mij zou verraden dat ik daar zat

ik heb nog veel meer gedroomd vannacht maar dat ben ik allemaal vergeten

het enige wat ik wel nog weet is dat ik de heletijd met slippende banden in mijn auto reed