Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 03:33 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Martin schreef:
WTF is 5HTP? :P

http://tinyurl.com/pyrpxq xd

maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag :whistle:
want ik hoef het niet te bestellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 03:38 

Hardtraxx Veteran

Is een stofje dat omgezet wordt in serotonine, dus je kan je dinsdagdip hiermee verhelpen. Een leuke toevoeging is dat je er heerlijk van gaat slapen met hele vette en levensechte dromen :D
Maar voordat je het zomaar gaat innemen zou ik je er nog wat meer in verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 03:42 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Is een stofje dat omgezet wordt in serotonine, dus je kan je dinsdagdip hiermee verhelpen. Een leuke toevoeging is dat je er heerlijk van gaat slapen met hele vette en levensechte dromen :D
Maar voordat je het zomaar gaat innemen zou ik je er nog wat meer in verdiepen.

ooh ik ben sowieso niet van probeerseltjes :P ik doe alleen dingen waar in mijn omgeving goede ervaringen mee zijn geweest enzo :P daarom heb ik ook alleen nog maar wiet gerookt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:26 

Donateur

Martin schreef:
Hoofdcoach schreef:
Martin schreef:
WTF is 5HTP? :P

http://tinyurl.com/pyrpxq xd

maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag :whistle:
want ik hoef het niet te bestellen xd

En ik heb nog steeds geen antwoord, hoe je die vette link kan maken?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:30 

Hardtraxx Elite

http://lmgtfy.com/?q=heb+ik+vannacht+gedroomd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Wat heb ik vanacht weer heerlijk gedroomd, viel geen touw aan vast te knopen :lol:

We hadden een wedstrijd met de klas, met de meest rare onderdelen. Eerst crossen door de bergen en rare opdrachten uitvoeren. Vervolgens kwamen we bij een attractie, die helemaal vernieuwd was (een soort van Merlin's Magic Castle, alleen dan gaat ie wél echt over de kop) en ging ik eronder staan, want daar waren de wc's en moest je elke keer bukken als dat ding weer over je heen kwam. :lol:

Verder nog gezwommen en gezigzagd, had ik eerst een grote voorsprong opgebouwd voor mijn team, maar we hadden 2 meisjes in het team, waardoor onze voorsprong op het einde verdween en als laatste moesten we een echte James Bond opdracht uitvoeren met veel explosies en bommetjes xd

Vond het wel lachen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat heb ik vanacht weer heerlijk gedroomd, viel geen touw aan vast te knopen :lol:

We hadden een wedstrijd met de klas, met de meest rare onderdelen. Eerst crossen door de bergen en rare opdrachten uitvoeren. Vervolgens kwamen we bij een attractie, die helemaal vernieuwd was (een soort van Merlin's Magic Castle, alleen dan gaat ie wél echt over de kop) en ging ik eronder staan, want daar waren de wc's en moest je elke keer bukken als dat ding weer over je heen kwam. :lol:

Verder nog gezwommen en gezigzagd, had ik eerst een grote voorsprong opgebouwd voor mijn team, maar we hadden 2 meisjes in het team, waardoor onze voorsprong op het einde verdween en als laatste moesten we een echte James Bond opdracht uitvoeren met veel explosies en bommetjes xd

Haha dat soort vage dromen zijn leuk he :P ik had vannacht dat ik in een of ander huis zat maar ik mocht dat huis niet uit. dus ik ging de heletijd proberen te ontsnappen en toen vluchtte ik naar een dorpje ernaast en daar liepen echt heel veel mensen, veel mensen die ik ken xd daar moest ik me verschuilen en zorgen dat niemand mij zou verraden dat ik daar zat :P ik heb nog veel meer gedroomd vannacht maar dat ben ik allemaal vergeten :/ het enige wat ik wel nog weet is dat ik de heletijd met slippende banden in mijn auto reed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:13 

Donateur

ik droomde dat ik in bed lag met 3 dames, waren we bijna op het 'hoogtepunt' roept me ma wakker worden, GODVER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik heb ook altijd van die onlogische dingen zoals wat jij verteld dat je moet bukken voor een attractie :P .
Lastig uit te leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
KSwoosh schreef:
Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.

Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.

Wees blij dat je in je droom dan niet naar de wc ging :lol:

Maar ik heb vanacht HB beetje opnieuw beleefd.. Ik stond er weer, met dezelfde mensen, zelfde mate van wappie-niveau een flink feest te bouwen! Geweldig!! :D

Nou ik kan je vertellen, ik moest een keer heel nodig naar de wc terwijl ik aan het dromen was, dus ik ging in mijn droom naar de wc en in die droom stond ik echt heel lang te plassen maar het gevoel ging niet weg xd dus toen dacht ik in die droom hey ik moet echt naar de wc en toen werd ik wakker. (niet in bed geplast hoor xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:
KSwoosh schreef:
Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.

Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.

Wees blij dat je in je droom dan niet naar de wc ging :lol:

Maar ik heb vanacht HB beetje opnieuw beleefd.. Ik stond er weer, met dezelfde mensen, zelfde mate van wappie-niveau een flink feest te bouwen! Geweldig!! :D

Nou ik kan je vertellen, ik moest een keer heel nodig naar de wc terwijl ik aan het dromen was, dus ik ging in mijn droom naar de wc en in die droom stond ik echt heel lang te plassen maar het gevoel ging niet weg xd dus toen dacht ik in die droom hey ik moet echt naar de wc en toen werd ik wakker. (niet in bed geplast hoor xd )

Nee, nee... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:03 

Hardtraxx Veteran

Zo maar weer lekker dromen.... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:12 

ik zat net in de droom van robert, waarin hij op msn kwam terwijl hij al sliep, en met mij msnde.

dikke inception nomg!!!

is deze wereld wel echt...? *hoort ineens allemaal shit exploderen buiten*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik zat net in de droom van robert, waarin hij op msn kwam terwijl hij al sliep, en met mij msnde.

dikke inception nomg!!!

WTF, are you for real? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Had vannacht echt een vage droom xd
Ik kwam op school en had allemaal tentamens maar ik ging heletijd de leraren uitschelden en wegrennen. Toen was ik gezakt en moest ik dus het hele jaar opnieuw doen. Toen had ik een foto gemaakt en uitgeprint en in de trein was ik mijn camera kwijt en toen ging ik door de hele trein die camera zoeken :P
Maarja was nog veel meer rare shit gebeurd, maar ben ik vergeten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:43 

Bierkoning

ik droomde vannacht over Hard Bass :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 10:13 

Donateur

KSwoosh schreef:

dikke inception nomg!!!

Haha ik sliep ook echt .. Slaap msn wel vaker last van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 10:14 

Donateur

Pommer schreef:

waarom niet --> :cry:

Dat is toch super!!! :D Hardbass opnieuw beleven in je droom :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Ik hou van de kermis!
En van de gokkasten, die opeens boven de 400 uitkomen in dromen!
Wat een gave droom! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:53 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ik hou van de kermis!
En van de gokkasten, die opeens boven de 400 uitkomen in dromen!
Wat een gave droom! :loving:

Waren soms dromen maar werkelijkheid hé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ik gister nacht. :P Het was echt een kut droom. Ik droomde dat Hard Bass in een vrij kleine zaal was, en die was maar half gevuld met mensen. Niemand ging los, iedereen stond er maar een beetje. :P Toen ben ik op de tribune gaan zitten die vreemd genoeg meteen in de zaal stond, dus je hoefde geen trap op om te zitten. :P De rest weet ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Vannacht een droom over guldens en Pokémon kaarten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:48 

Hardtraxxer

Ik was een bodyguard van Obama, meer staat me niet echt bij... Al moet ik zeggen erg vreemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Ik had laatst gedroomd dat ik in het Vaticaan was, en dat er van die toeristen rondrit karretjes waren die reden maar zonder chauffeur erin :/ en daarna droomde ik dat ik mijn ogen niet meer open kreeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik had gedroomd dat ik een pinopak ging passen voor carnaval, maar dat tie te klein was. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic