Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:00 

Hardtraxx Elite

Had vanacht best een kut droom.
Was op vakantie in één of ander land ver weg en er was een sprinkhanen plaag. Moesten dus binnen in het hotel blijven. Toen moest iedereen naar buiten, omdat er binnen brand was. Eemaal buiten werden we dus bedolven onder de sprinkhanen. Wij dus gewoon naar binnen gerend en de boel proberen te blussen, maar het werd alleen maar erger en erger. Toen stond ik zelf in brand en werd ik wakker. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:03 

Donateur

vannacht gedroomt dat ik ging slagen voor me rijbewijs :) en is ook nog uit gekomen :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
vannacht gedroomt dat ik ging slagen voor me rijbewijs :) en is ook nog uit gekomen :thumbsup: :worship:

nice xd
de nacht voor mijn examen droomde ik dat het fout ging en dat ik ook in het huis van mijn instructeur was enzo xd heel vaag
maarja wegens de sneeuw ging het examen niet eens door :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Vannacht echt een belachelijke droom gehad! Ik kreeg een xqlusive in de hmh omdat we zon goeie salmonday mixen hadden gemaakt. Dus heel de hmh stond vol maar ik was er zelf niet. Ik moest namelijk draaien via een livestream en iedereen stond naar een webcam te kijken. Maar het was wel Supervet. En toen ging de droom verder dat ik jarig was en een kei groot feest gaf. En toen kwam headhunterz langs die net een boeking had gehad. Dus ik vragen of ik Please even in zijn cdmap mocht kijken en omdat het Mm verjaardag was mocht dat. Dus ik superblij in z'n map kijken, er zaten allemaal geheime vakjes in met cd's en allemaal vette nummers die ik al kei lang wilde ( weet alleen geen titels meer ). En toen raakte Hhz met iemand op het feest in gesprek en bleef kei lang weg dus uiteindelijk had ik die map! En toen ging ik weer terug naar het feest. Verder weet ik niet veel meer van de droom behalve dat er nog een of andere hippie een Kk dikke hasjjoint zat te roken in de tuin van m'n pa. En toen werd ik wakker en begon m'n dag met een ongelofelijke wtf!!!

Vet ofnie!!!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:47 

Gangsterdwerg schreef:
Vannacht echt een belachelijke droom gehad! Ik kreeg een xqlusive in de hmh omdat we zon goeie salmonday mixen hadden gemaakt. Dus heel de hmh stond vol maar ik was er zelf niet. Ik moest namelijk draaien via een livestream en iedereen stond naar een webcam te kijken. Maar het was wel Supervet. En toen ging de droom verder dat ik jarig was en een kei groot feest gaf. En toen kwam headhunterz langs die net een boeking had gehad. Dus ik vragen of ik Please even in zijn cdmap mocht kijken en omdat het Mm verjaardag was mocht dat. Dus ik superblij in z'n map kijken, er zaten allemaal geheime vakjes in met cd's en allemaal vette nummers die ik al kei lang wilde ( weet alleen geen titels meer ). En toen raakte Hhz met iemand op het feest in gesprek en bleef kei lang weg dus uiteindelijk had ik die map! En toen ging ik weer terug naar het feest. Verder weet ik niet veel meer van de droom behalve dat er nog een of andere hippie een Kk dikke hasjjoint zat te roken in de tuin van m'n pa. En toen werd ik wakker en begon m'n dag met een ongelofelijke wtf!!!

Vet ofnie!!!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:11 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:

Vet ofnie!!!

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 08:57 

Hardtraxx Addict

Had gedroomd dat er ergens een feest was toen ging ik roken en toen kwam chukkels als bewaker en die had me de tent uit gegooid omdat ik binnen stond te roken super vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:04 

Hardtraxx Elite

Vannacht weer gedroomd, lijkt wel dat ik de laatste paar weken iedere dag een droom heb. :P

Was eigenlijk best wel vet. Vanaf wat ik me nog herrineren kan was ik met mijn vriendin op een heel vet feest op de bovenste verdieping in een of andere vage toren. Even later was ik op dat feest m'n vriendin kwijt. Bleek dat ze ontvoerd was.

Ineens toverde de droom om na een soort dragonball Z gebeuren :P. En dat was vet joh. Ik kon alle dingen uit die serie. Het bleek dat een of ander vaag figuur met ook die krachten m'n vriendin had meegenomen. Ik uit de toren springen en toen bleek dat ik alles kon behalve vliegen. Viel dus keihard op de grond, maar er was niks aan de hand. Daar stond dat figuur dus voor me en toen begon er een lang gevecht :P. Uiteindelijk won ik dus. Eind al goed. En toen zat ik ineens van het ene moment op het andere gewoon thuis achter de laptop, toen ineens alle lampen van 't plafond vielen en werd toen wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:27 

D-Ruz schreef:
Viel dus keihard op de grond, maar er was niks aan de hand.

apart, meestal wordt ik juist wakker als ik in een droom zo erg val :P

ik weet dat ik ook iets vetst had gedroomt, maar ben het weer vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:29 

Hardtraxx Elite

Komt misschien omdat ik wist dat ik aan het dromen was, in dromen kun je normaal gesproken geen pijn voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:40 

Hardtraxxer

We gingen een bank overvallen, oceans eleven style.... Kwamen me buiten, waren we onze vluchtmogelijkheid vergeten.. Dus iemand zei nee we wachten hier en toen alle politieautos er waren werd ik wakker.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Had gedroomd dat er ergens een feest was toen ging ik roken en toen kwam chukkels als bewaker en die had me de tent uit gegooid omdat ik binnen stond te roken super vaag

Hahaha, dat was geen droom, dat was echt. Fusion of Dance, remember? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:51 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
jeone schreef:

Hahaha, dat was geen droom, dat was echt. Fusion of Dance, remember? xd

Haha volgens mij had je geen bewakers petje toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ik weet nu weer een deel van mijn droom van vannacht

Ik ging voor het eerst coke snuiven xd en ik voelde me toen ook echt heel erg wazig enzo :woot:
Voelde echt levensecht! Kwam vast door die 5-HTP dat ik zo levensecht droomde :P

:lol:

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:13 

Artiest

Vannacht echt chill gedroomd:

Ik was met me ouders in duitsland ofzo en we gingen naar een game winkel, toen ik daar naar binnenging bleek het een hele grote gamebeurs te zijn, toen moesten we een trap op, en opende we een deur, toen kwamen we in een inmens groot Battlefield Bad Company 2 level terecht en kon je daar zegmaar als een echte soldaat spelen.
Met helikopters enzo, echt vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:24 

Hardtraxx Elite

Weer een vage droom gehad. Zaten ergens midden in de jungle op t'water met een vlot. begon de rivier fucking wild de worden. Sloeg het vlot om. Kwam er dus een waterval aan. En vanaf dat punt kan ik me niks meer herrineren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:44 

wtf gasten. ik sliep net in de bus. die pokkebussenvan veolia zijn zo warm als je na een dag op school naar huis gaat val je in slaap. ik droomde dus dat ik een track had gemaakt en op hyves gezet had. en later wilde ik die op een cd branden toen de cd ontplofte :/
maar toen werd ik auto wakker omdat ik bij de halte was waaar ik dr uit moest. nou ik kom dus thuis en zet mn laptop aan en log in op hyves. en nu 2 x raden: ik kom die track daar tegen :oh:
wtf. ik heb de rest van de dag niet eens aan mn laptop gezeten.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:53 

Hardtraxx Addict

Gister een hele vage droom gehad. ik was dus half wakker en droomde als ik me ogen dicht had.
maar zag allemaal bekenden volgens mij me pa en ma en nog wat maten maar die zaten allemaal achter een of andere dikke rook/mist
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:00 

Hardtraxx Addict

jeone schreef:
Gister een hele vage droom gehad. ik was dus half wakker en droomde als ik me ogen dicht had.
maar zag allemaal bekenden volgens mij me pa en ma en nog wat maten maar die zaten allemaal achter een of andere dikke rook/mist

Niet zoveel ruften dan als je ouders en maten binnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 10:21 

Hardtraxxer

die jeroen toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:23 

Hardtraxx Elite

Maar zo een keertje niet gedroomd vannacht. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

ik vannacht gedroomd dat ik op een onbewoond eiland liep op het strand en het was lekker weer, egt focking, en toen dacht ik dat ik een boom stam op het strand tegenkwam maar het was een focking grote rups :huh: en toen werd ik wakker... WTF? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:53 

Hardtraxxer

Heb gister oorbellen laten schieten, en daar ging natuurlijk men droom over >.<

'T begon allemaal heel vaag, we zaten met de kameraden in de keet flink bier te zuipen, toen er opeens een kleine groep dames binnen kwam. Al die dames stonden me toch raar aan te kijken en dacht echt WTF "roger wat heb jij gedaan". Ik heel simpel "oorbellen laten schieten". Toen kwam er een heel vaag stukjes en opeens werd kwam ik bij in mijn droom, en zat ik in een stoel vastgeketend. Opeens werd alles weer helder en had ik dus door dat ik vastgeketend zat in de keet, en al mijn kameraden waren weg. De groep dames waren er nog steeds en stonden met de rug naar me toe en waren iets aan het bespreken, ik kon niet horen wat.

Na een poosje draaiden de groep meiden zich om, en hadden allemaal messen in de handen en voordat ik het wist begonnen ze langzaam mijn oren eraf te snijden, toen mijn oren er helemaal af waren SCHROK ik wakker direct voelend aan mijn oren :')

TADAA mijn droom van vannacht
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic