Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:49 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Squirrie schreef:
Lowrenz schreef:
Leuk topic :D. Ik ben dus niet de enige met echt vage dromen :P. Ik post morgen wel een paar dromen die ik me nog goed herhinner maar echt vaag zijn :P

Dromen onthouden met behulp van 5HTP of gewoon uit je eigen geest? :P Anders moet je echt keer voor de grap een nachtje met 5HTP gaan! Je weet niet wat je met je dromen meemaakt :D En onthoud alles perfect :D

die dromen zijn raar jo, :lol:

Haha ja dat wel! Maar ik raad het iedereen aan om keer te doen:D Voorkom de dip met een geweldige nacht dromen ;) Wat wil je nog meer ! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:24 

Hardtraxx Addict

WTF is 5HTP? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:

http://tinyurl.com/pyrpxq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 01:01 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Martin schreef:

Kijk dat is het dus ;) Een lekkere capsule voor het slapengaan en welkom in dromenland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:48 

Donateur

Oke vannacht een rare droom gehad, en dit is toch wel het raarste wat ik ooit heb gehad.

Ik zat op een boot, ergens in de Atlantische oceaan. Tot op een moment er een dolfijn in me boot sprong daarna ook een orka. Die heb ik opgevoed en werden we vriendjes. :') Toen kreeg ik ook kieuwen en kon ik onder water ademen. En daarna nog meer crappy onzin :lol:

en toen was het tijd en ging me wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:54 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Martin schreef:

hahaha superdik!!

hoe kan je dat maken? :P en niet gelijk hetzelfde doen bij mij xd want zit namelijk op me werk en kan zowat niks openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:54 

Hardtraxx Elite

Woooo dat is wel heel vaag :lol: :lol: :lol:

Ik vond al raar dat ik wel eens kan vliegen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

In slaap gevallen voordat ik m'n 5-HTP heb genomen. Dus geen droom gehad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:54 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Jaa kijk dat is dus jammer..

Dan is er maar één manier en dat is vanavond gewoon weer proberen het dromenland op te zoeken en nu optijd nemen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Dan is er maar één manier en dat is vanavond gewoon weer proberen het dromenland op te zoeken en nu optijd nemen :woot:

Nee, want 5-HTP icm alcohol is een doodsteek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:58 

Hardtraxx Elite

Waarom zou je zo'n h5 dinges willen innemen. Ik ga niet voor de lol pillen slikken hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Waarom zou je zo'n h5 dinges willen innemen. Ik ga niet voor de lol pillen slikken hoor

...

Waarom die vooroordelen? Het is goed voor je, herstelt je lichaam sneller, net zoals Vitamine C en E. Het is gewoon gezond om dit spul zo af en toe te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:06 

Donateur

Chukkels schreef:
D-Ruz schreef:

...

Waarom die vooroordelen? Het is goed voor je, herstelt je lichaam sneller, net zoals Vitamine C en E. Het is gewoon gezond om dit spul zo af en toe te nemen.

klopt vitamine slik je ook niet voor de lol toch?? maar omdat het goed voor je is :thumbup: Dat zelfde geld voor 5-htp, en vooral na xtc gebruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:12 

Kun je dan niet beter vers sinasappelsap, boterham met banaan, fruitsalade pakken elke dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:23 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
D-Ruz schreef:

...

Is ook geen vooroordeel, slik gewoon niks voor de gein. Voel me gezond genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Dus jij pompt je eten altijd door een rietje via je reet je lichaam in? ;)

Kom op zeg, het is niet zo dat we dit voor de gein slikken, maar omdat het gezond is en het lichaam sneller herstelt. Dat je er leuke dromen van krijgt is mooi meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:28 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Kom op zeg, het is niet zo dat we dit voor de gein slikken, maar omdat het gezond is en het lichaam sneller herstelt. Dat je er leuke dromen van krijgt is mooi meegenomen.

Kijk zo is het mooi omschreven ja ;)!

De dromen zijn gewoon een vette bijkomstigheid waardoor je nog 1 nachtje extra neemt xd just for the fun! :D

Maar al met al is het gewoon een goed supplement om je lichaam even wat te helpen met z'n eigen stoffen aan te vullen na een goed x-feestje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:18 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Waar baseer je die eerste zin dan weer op?

Maargoed ik zou zeggen als het gezond is, ga je gang. Maar ik zou het zelf niet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Op dat je niks slikt voor de gein, gezien je eten ook niet hoeft te slikken, maar er ook andere manieren voor zijn :P Maar staat ook een ;) achter hé ;)

Maar inderdaad, het is gezond en daarom neemt men het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:24 

Hardtraxx Elite

Snap 'm nu :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 16:17 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Nee, want 5-HTP icm alcohol is een doodsteek :P

Is dat zo ja? :P Ik heb er vannacht niet echt bij nagedacht en hem gewoon lekker genomen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:23 

Hardtraxxer

Die dromen die ik me herinner zijn altijd van die zware kutdromen waar je niet lekker wakker van word :P Zou best wel is willen weten waarom dat dan altijd kut is. Kan me wel een droom herinneren die redelijk normaal is dat ik de trein miste (weet niet meer waarheen) en dat ik er gewoon achter aan rende totdat we bij een vet groot wit station kwamen die er modern uitzag in het midden van een weiland ergens. Daar heb ik toen zo'n kiosk broodje gehaald met kaas en tomaat en toen werd ik wakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Addict

noise schreef:
Die dromen die ik me herinner zijn altijd van die zware kutdromen waar je niet lekker wakker van word :P Zou best wel is willen weten waarom dat dan altijd kut is. Kan me wel een droom herinneren die redelijk normaal is dat ik de trein miste (weet niet meer waarheen) en dat ik er gewoon achter aan rende totdat we bij een vet groot wit station kwamen die er modern uitzag in het midden van een weiland ergens. Daar heb ik toen zo'n kiosk broodje gehaald met kaas en tomaat en toen werd ik wakker :P

De trein missen is vaak geen droom, dat is de ergste werkelijkheid die er bestaat en waar NS je graag een handje bij meehelpt ;) Wanneer je hem haalt zorgen zij namelijk wel voor de vertraging dat je de overstap wel weer mist :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:29 

Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.

Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:49 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ik droomde vanochtend dat ik vet nodig naar de wc moest.

Toen werd ik wakker en moest ik naar de wc.

Wees blij dat je in je droom dan niet naar de wc ging :lol:

Maar ik heb vanacht HB beetje opnieuw beleefd.. Ik stond er weer, met dezelfde mensen, zelfde mate van wappie-niveau een flink feest te bouwen! Geweldig!! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic