een droom die ik vroeger keer op keer beleefde was : ik ging naar de superdeboer en pakte een pak rijst (waarom weet niemand) en dan springt er een wolf uit en die gaf ik een knal en rende naar de deur ik deed een plak tussen de handvaten en ging met me rug er tegen aan staan dan brak de plank vrat hij me op en ik werd wakker
zoheb ik wel meer wat ik vroeger echt vaak droomde ik lag op mijn kamer en me moeder ging naar beneden (in de droomw as ik altijd 3 jaar ofzo) en achter me moeder liepen 2 groen/bruine wezens met een grote bobbel achter op de rug en die kietelde me dan dood en ik kon geen hulp roepen en toen werd ik wakker als dat wezen zijn hand in de droom op mijn ogen legde
en altijd die heb ik echt wel 8 jaar lang gedroomd en komt soms nog wel eens terug en komt iemand mijn kamer binnen en die gaat me slaan ,ik sla en schop terug maar ik raak hem nooit hi zweeft rond in de kamer en ik maar om me heen meppen en slaan en nooit kreeg ik hem en dat ging dan echt een avond door
zelfs een keer vroeger zou ik savonds naar me ouders want ik kon niet slapen en toen stond in de gang nog een oud houten "beeld" en die vond ik en eng toen ben ik voor de kast deur in de gang inslaap gevallen en toen in de droom kwam dat beeld tot leven en toen maakte me moeder wakker en moest ik naar de peuterspeel zaal maar ik zat in da gang te slapen
of dat je wakker wordt en dan liggen je dekens beneden je kussen om de douche of zolder ,dat is echt vreemd
en 1 keer ben ik in mijn slaap tv gaan kijken toen was ik 3 ofzo en toen hoorde mijn broer wat die is naar beneden gegaan en stond in midden in de kamer met mijn ogen dicht zogenaamd tv te kijken (als ik me broer moet geloven)
maar de laatste tijd droom ik vrij weinig ,ik slaap op mijn zij en dan droom ik nooit als ik op me rug in slaap val droom ik geheid die avond dat is best vaag