Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:16 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Ik droom vaak dat ik op een dak zit en dat ik er dan vanaf val. Daarna schrik ik wakker! :P

Heb ik ook wel vaker, maar dat ik dan in mijn droom opval of van de stoel val ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 08:49 

Hardtraxx Veteran

vannacht weer is een keer uber vage shit gedroomd (vond het wel leuk heb volgens mij in geen weken een leuke vage droom gehad)
details deel ik liever niet, beetje persoonlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 10:36 

Hardtraxx Elite

Was wel heel vaag vanacht. Ik was ergens aan het skiƫn, ineens was er geen bodem meer. Maar een zwart gat, viel dus naar beneden. Dit gebeurde een paar x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:42 

Vannacht echt fucking vaag gedroomd.

Dat ik met mijn vader naar het pannekoekenhuis ging na Qlimax... wij troffen headhunterz daar in de keuken.
Nadat wij pannekoek ophadden begon hij Tekno en Industrial te draaien met z'n pannekoekepannen..

Dus wij snel weg daar, politie achter ons aan en toen kwam die gast van die dominator 2010 film langs. wij zijn kleren afpakken en die op het raam van de politie gooie.
Terwijl het gooide kwam veranderde het in een staal-visnet... die heel die auto versnipperde..

Toen werden we aangehouden door het leger en moest ik met mijn vrienden terecht staan, terwijl mijn vrienden niks gedaan hadden.
Uiteindelijk kregen we 8 jaar celstraf, maar die werd verminderd als we nieuwe drugs testte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:46 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
Vannacht echt fucking vaag gedroomd.

Dat ik met mijn vader naar het pannekoekenhuis ging na Qlimax... wij troffen headhunterz daar in de keuken.
Nadat wij pannekoek ophadden begon hij Tekno en Industrial te draaien met z'n pannekoekepannen..

Dus wij snel weg daar, politie achter ons aan en toen kwam die gast van die dominator 2010 film langs. wij zijn kleren afpakken en die op het raam van de politie gooie.
Terwijl het gooide kwam veranderde het in een staal-visnet... die heel die auto versnipperde..

Toen werden we aangehouden door het leger en moest ik met mijn vrienden terecht staan, terwijl mijn vrienden niks gedaan hadden.
Uiteindelijk kregen we 8 jaar celstraf, maar die werd verminderd als we nieuwe drugs testte...

Wtf... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:53 

Donateur

Headhunterz in een pannenkoekenhuis haha.

Heb vannacht weer over mn pa gedroomd, maar vond het voor het eerst niet erg. Het gaat de goeie kant op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:54 

De meest vage droom ever!

Snap ook niet hoe ik er op kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:57 

Hardtraxx Elite

Vannacht had ik weer zo'n vage droom waar je geen touw aan vast kunt knopen.
Liep met wat vrienden op een rotsachtig landschap, toen kwamen er ineens allemaal grote gekleurde en lichtgevende buizen uit de grond. Wij besloten daar op te klimmen. Opeens konden we vliegen, en op de top
werden we aangevallen door vage dingen xD. Toe nstak zo'n ding me neer. En keerde ik weer terug. En zag ik op de een of andere manier dat ik nog twee levens had :P. Even later werd ik wakker heuj!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:02 

Hardtraxxer

Ik onthoud dus echt nooit een droom, heel even als ik wakker word, maar daarna is het meteen ook weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Natte droom heuj! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:29 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Natte droom heuj! :P

Jonguh, die was ik ver voor haha :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Vorige week schrok ik wakker omdat ik dacht te laat te zijn voor school. Ik schiet in recordtempo mijn kleren aan en... sta om 4 uur in de nacht buiten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Ik droomde vannacht dat ik bij een maatje in de auto zit. We stonden bij het stoplicht. En opeens rijd een auto met zeker 60 ons frontaal aan. Ik schrok gelijk wakker, badend in het zweet :P 5 minuten later sliep ik weer. Droomde ik dat ik weer in de auto zat, heel die voorkant naar de klote en wij gewoon doorrijden. Dus dat maatje van me geeft opeens volgas en plant die auto tegen een lantaarnpaal xd JA BOEIE, HIJ IS TOCH AL KAPOT zegt ie. Schrok ik weer wakker :P echt te vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Vorige week schrok ik wakker omdat ik dacht te laat te zijn voor school. Ik schiet in recordtempo mijn kleren aan en... sta om 4 uur in de nacht buiten :')

Haha ik heb wel een keer gehad dat ik droomde dat ik te laat was voor school en om 5 uur 's ochtends op zondag mijn kleren al aan had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:09 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:
Ik heb vannacht gedroomd: Ik wilde een jongen neerschieten met een MP40. toen kwam de politie, dus rende weg. ik brak die mp40 in stukken tijdens het wegrennen. Dat kon omdat die MP40 nogal roestig was en toen werd ik aangehouden. Toen had ik nog een groot stuk van die MP40 in me handen en toen vertelde ik dat ik dit bij de snelweg had gevonden. Toen werd die agent blij en zei 'dankje Yorick dit kan dienen als bewijs' en toen kreeg ik een shotgun van ze cadeau. :huh:

Hahaha, heerlijk hoe dromen nergens over kunnen gaan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:12 

Hardtraxxer

Hebben andere mensen ook vaak dat je iets droomt, wat er werkelijk om je heen gebeurt? ;)

Bijvoorbeeld dat in je droom de wekker afgaat ( terwijl die ook werkelijk afgaat dan!) of dat de tv
met formule 1 opstaat, en dat je zelf dan ook formule 1 aan het rijden bent! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:
Hebben andere mensen ook vaak dat je iets droomt, wat er werkelijk om je heen gebeurt? ;)

Bijvoorbeeld dat in je droom de wekker afgaat ( terwijl die ook werkelijk afgaat dan!) of dat de tv

zeker dat je dan aan het dromen bent? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:40 

Hardtraxx Addict

Nou ik heb laatst 5HTP voor het eerst geprobeerd... Als je ergens dromen bewust gaat beleven is het dat wel!

Dus ijscoboer, zet formule 1 aan, pak een capusle 5HTP and enjoy! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:41 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:

Zo stond ik een keer om 7.00 voor een gesloten school.. Uitgeput van het harde fietsen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:43 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
ijscoboer schreef:

zeker dat je dan aan het dromen bent? :P

Of ik moet verborgen coureur-talenten hebben? :P Maar ik denk dat ik vrij zeker kan zijn dat ik dan
aan het dromen ben! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Ik blijf meestal juist even liggen als ik weet dat ik laat ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:13 

Donateur

Leuk topic :D. Ik ben dus niet de enige met echt vage dromen :P. Ik post morgen wel een paar dromen die ik me nog goed herhinner maar echt vaag zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:41 

Hardtraxx Addict

Lowrenz schreef:
Leuk topic :D. Ik ben dus niet de enige met echt vage dromen :P. Ik post morgen wel een paar dromen die ik me nog goed herhinner maar echt vaag zijn :P

Dromen onthouden met behulp van 5HTP of gewoon uit je eigen geest? :P Anders moet je echt keer voor de grap een nachtje met 5HTP gaan! Je weet niet wat je met je dromen meemaakt :D En onthoud alles perfect :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:42 

Donateur

Squirrie schreef:
Lowrenz schreef:

Dromen onthouden met behulp van 5HTP of gewoon uit je eigen geest? :P Anders moet je echt keer voor de grap een nachtje met 5HTP gaan! Je weet niet wat je met je dromen meemaakt :D En onthoud alles perfect :D

die dromen zijn raar jo, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:43 

Hardtraxxer

een droom die ik vroeger keer op keer beleefde was : ik ging naar de superdeboer en pakte een pak rijst (waarom weet niemand) en dan springt er een wolf uit en die gaf ik een knal en rende naar de deur ik deed een plak tussen de handvaten en ging met me rug er tegen aan staan dan brak de plank vrat hij me op en ik werd wakker :huh:

zoheb ik wel meer wat ik vroeger echt vaak droomde ik lag op mijn kamer en me moeder ging naar beneden (in de droomw as ik altijd 3 jaar ofzo) en achter me moeder liepen 2 groen/bruine wezens met een grote bobbel achter op de rug en die kietelde me dan dood en ik kon geen hulp roepen en toen werd ik wakker als dat wezen zijn hand in de droom op mijn ogen legde

en altijd die heb ik echt wel 8 jaar lang gedroomd en komt soms nog wel eens terug en komt iemand mijn kamer binnen en die gaat me slaan ,ik sla en schop terug maar ik raak hem nooit hi zweeft rond in de kamer en ik maar om me heen meppen en slaan en nooit kreeg ik hem en dat ging dan echt een avond door :mad:

zelfs een keer vroeger zou ik savonds naar me ouders want ik kon niet slapen en toen stond in de gang nog een oud houten "beeld" en die vond ik en eng toen ben ik voor de kast deur in de gang inslaap gevallen en toen in de droom kwam dat beeld tot leven en toen maakte me moeder wakker en moest ik naar de peuterspeel zaal maar ik zat in da gang te slapen >.<

of dat je wakker wordt en dan liggen je dekens beneden je kussen om de douche of zolder ,dat is echt vreemd :huh:

en 1 keer ben ik in mijn slaap tv gaan kijken toen was ik 3 ofzo en toen hoorde mijn broer wat die is naar beneden gegaan en stond in midden in de kamer met mijn ogen dicht zogenaamd tv te kijken (als ik me broer moet geloven) :lol:

maar de laatste tijd droom ik vrij weinig ,ik slaap op mijn zij en dan droom ik nooit als ik op me rug in slaap val droom ik geheid die avond dat is best vaag >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic