Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 53  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Kevin-Raw schreef:
eetschema

Is dit echt 3500 calorieën? kan ik me niet voorstellen

.


Zal vanavond even het schema uploaden waar de waardes erbij staan erachter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
leuke site om makkelijk mooie porties vlees te bestellen die je eventueel makkelijker mee zou kunnen nemen naar werk of school:

http://www.musclemeat.nl


Wat is het voordeel van deze website?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja idd, koop een kg kip hier voor 5€. Snij ik het zelf wel in blokjes en kook ik het, ben ik ongeveer de helft goedkoper uit. Om nog maar niet te spreken over verzending (tijd/geld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja idd, koop een kg kip hier voor 5€. Snij ik het zelf wel in blokjes en kook ik het, ben ik ongeveer de helft goedkoper uit. Om nog maar niet te spreken over verzending (tijd/geld).


Hier bij de turkse slager in Delft zelfs voor 4,5 euro per kilo, heb je kip waar geen medicijnen inzitten of vocht want het moet Hallal zijn. Als ik het vraag snijd de turk het ook nog in kleine stukjes.
Eieren zijn er 2,75 voor 30stks en een kilotje biefstuk is ook rond de 10/12 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man ben ook op zoek naar zo'n adresje het liefst ergens in Den Haag noord ofzo. Neem nu vaak een kilo kip mee bij de jumbo naast de HHs, daar is de kip 9/10 x in de aanbieding (is in Laak haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja man ben ook op zoek naar zo'n adresje het liefst ergens in Den Haag noord ofzo. Neem nu vaak een kilo kip mee bij de jumbo naast de HHs, daar is de kip 9/10 x in de aanbieding (is in Laak haha).


Den Haag moet vol zitten met die turkse slagers, zijn vaak gewoon die turkse winkels waar veel fruit voor de deur staat. Daar zit 9 van de 10 keer ook een slager in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja moet ff theresiastraat proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Hier bij de turkse slager in Delft zelfs voor 4,5 euro per kilo, heb je kip waar geen medicijnen inzitten of vocht want het moet Hallal zijn. Als ik het vraag snijd de turk het ook nog in kleine stukjes.
Eieren zijn er 2,75 voor 30stks en een kilotje biefstuk is ook rond de 10/12 euro.

Dit is echt super chill.
Ik haal altijd gewoon plofkippen bij de AH
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja moet ff theresiastraat proberen.

ga eeens op onderzoek uit en laat het me weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dag 1

Biceps
Triceps
Buik

Dag 2

Rug
Lats
Buiks

Dag 3

Schouders
Borst

En dan eigenlijk herhalen en op zondag rust is dit ongeveer een goed schema?? Ik kan door een gebroken enkel niks aan benen doen ;) Kheb sinds kort Whey Protein, Aardbei/Kiwi smaakt echt lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso moet je borst ernog bij doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

ohja haha hele schema was verkeerd gekopieerd :huh: heb hem aangepast

Heb wel dat borst moeilijk gaat door een kleine spierblessure vooraan me schouders(waarschijnlijk door fitness in de zomer...) Maar heb gelezen dat platte bench press daar heel slecht voor is/oorzaak van is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 05:52 
 
Donateur

Spobbertiet schreef:
ohja haha hele schema was verkeerd gekopieerd :huh: heb hem aangepast

Heb wel dat borst moeilijk gaat door een kleine spierblessure vooraan me schouders(waarschijnlijk door fitness in de zomer...) Maar heb gelezen dat platte bench press daar heel slecht voor is/oorzaak van is

Ik heb ook last van een schouder blessure, en als je zwaar gaat drukken op de platte is dat indd niet goed, maar doe nu setjes van 20 x 3 en dan is het prima te doen. Gewoon lichter pakken dus. En lats en rug? Valt dat niet onder hetzelfde bij jou? Zou van lats trapezius maken dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik moest van de fysio me lats extra trainen, ik dacht dat trapezius boven rug was altijd maar is meer nek dus??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:01 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Dag 1

Biceps
Triceps
Buik

Dag 2

Rug
Lats
Buiks

Dag 3

Schouders
Borst

En dan eigenlijk herhalen en op zondag rust is dit ongeveer een goed schema?? Ik kan door een gebroken enkel niks aan benen doen ;) Kheb sinds kort Whey Protein, Aardbei/Kiwi smaakt echt lekker :P


Zou het anders doen.

Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: rug en biceps
Dag 3: Schouders en traps en eventueel onderarmen.

Buik kun je op een van deze dagen ook nog toevoegen. Nu pak je armen apart en borst met schouders is niet echt logische verdeling. Bij mijn verdeling krijgen je schouders ook beter rust na borst. Bij borst pak je voorkant schouders namelijk al flink mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dankje kga het proberen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 04:57 
 
Donateur

Dag 1. Borst & Biceps + Buik
Dag 2. Rug & Triceps + Trapezius
Dag 3. Benen & Schouders + Onderarmen

Dan zou ik het zo doen.
En vergeet de benen niet. Het is minder fijn om te trainen maar het is ontzettend belangrijk!

Zo heb je bij dag 1 meer kracht voor alle spiergroepen omdat ze niet echt worden gebruikt in de onderlinge oefeningen bij dag 2 precies zo en bij dag 3 wederom precies zo en is je borst al wat extra uitgerust wat wel fijn is als je je schouders nog moet trainen omdat je dan meestal nog wel spierpijn in je borst hebt. Enige nadeel is dat als je zwaar gaat deadliften bij het rug trainen dat het wat minder fijn benen trainen is de volgende dag maar nooit echt heel veel last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die een push/pull routine doet?
Ik doe zelf nu:
Ma: Benen
Di: Borst
Wo: Schouders
Do: Rug
Vr: Armen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
verhaal


Dankjewel :thumbsup: kan alleen benen (nog) niet doen door een enkelbreuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Dag 1. Borst & Biceps + Buik
Dag 2. Rug & Triceps + Trapezius
Dag 3. Benen & Schouders + Onderarmen

Dan zou ik het zo doen.
En vergeet de benen niet. Het is minder fijn om te trainen maar het is ontzettend belangrijk!

Zo heb je bij dag 1 meer kracht voor alle spiergroepen omdat ze niet echt worden gebruikt in de onderlinge oefeningen bij dag 2 precies zo en bij dag 3 wederom precies zo en is je borst al wat extra uitgerust wat wel fijn is als je je schouders nog moet trainen omdat je dan meestal nog wel spierpijn in je borst hebt. Enige nadeel is dat als je zwaar gaat deadliften bij het rug trainen dat het wat minder fijn benen trainen is de volgende dag maar nooit echt heel veel last van gehad.


Triceps en Biceps omdraaien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Dag 1. Borst & Biceps + Buik
Dag 2. Rug & Triceps + Trapezius
Dag 3. Benen & Schouders + Onderarmen


Ik zou zelf Biceps & Triceps omwisselen. Daarnaast zou ik schouders verdelen over dag 1 & 2 (achterkant bij rug, boven en voorkant bij buik)

Dit zou ik doen omdat als je benen fatsoenlijk traint, dus net zoveel oefeningen en net zo hard als de rest van je lichaam (dus als je borst en rug tot failure traint benen ook) dan heb je echt geen energie meer voor je schouders. Zo heb ik vandaag benen getraind, 2 setjes leg press, 3 sets squatten, 3 sets curls, 3 sets extensions, setje lunges en 3 sets standing en seated calf raises. Alles tot failure, nou, ik was blij toen ik klaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 01:50 
 
Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Iemand die een push/pull routine doet?
Ik doe zelf nu:
Ma: Benen
Di: Borst
Wo: Schouders
Do: Rug
Vr: Armen


Schouders na borst lijkt me niet een heel slim plan. Ook zou ik aanraden om een dag rust in te plannen na 2 trainingsdagen. Zelf doe ik:

Ma:Rug
Di: Borst, triceps
Do: Benen, biceps, kuiten
Vr: Schouders, traps

Eventueel buik en onderarmen nog op gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is een dag rust eigenlijk nodig?? Als je jouw schema doorzet belast je in principe de spieren niet erg snel achter elkaar...

Het is trouwens ook niet zo dat ik 7 dagen per week ga xd maar staat in veel fitness adviezen dat rust moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens het trainen maak je eigenlijk een soort van je spieren kapot, er komen kleine scheurtjes in. Deze scheurtjes moeten herstellen en door het herstellen worden ze groter en sterker. Dus rust is daarom belangrijk en voldoende eiwitten versnellen dit proces van herstel. In het geval van Sensive ze schema is het inderdaad onnodig om een dag rust te hebben. Want hij belast op dinsdag niet de spieren die hij op maandag hebt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Je moet supercompensatie kweken. Je maakt je spieren kapot, en je spieren willen dan voor de volgende keer niet kapot raken. Met rust laat je ze herstellen. Feitelijk heb je altijd een week rust voor die spiergroep als je een goed schema heb.

Afbeelding

Zo wordt je beginsituatie steeds hoger. En wordt je dus sterker. :D
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 53  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic