makrooy schreef:
Ik ga naar de Ron Haans (noordelijke keten) en ik kom altijd comfortabel toe aan mijn oefeningen. Ik ga meestal in het weekend (inclusief vrijdag) ochtends of doordeweeks avond laat (9u). Heb hele fijne ervaring met deze tijden. Vooral na 9u avond is het echt alle ruimte van de wereld. Maarja ik ben dan ook een avondmens, niet voor iedereen denk ik

Waarom heb ik jou dan nooit gezien haha, of ga je alleen naar die van Hoogezand. Ik zit zelf bij die van Martiniplaza. Je kan nu trouwens met dat nieuwe log-in systeem overal heen zonder dat je opnieuw je profiel moet aanmaken bij de balie.
Ik heb zelf wel dat als ik echt laat sport, dat ik moeilijker in slaap kom. Maar tbh, ik kan bij deze sportschool vaak wel gewoon mn ding doen 4x in de week, welke tijd dan ook. Er staan genoeg apparaten dat als ik een spiergroep met een oefening wil doen, ik wel keuze uit meerdere opties heb om hem te doen. Daarnaast doe ik ook nog aan wakeboarden/windsurfen, hardlopen/trailrun/obstacle run en golf (loop je ook 12 a 15km) voor zover je dat tot sport kan rekenen. Dus ik kan altijd wel wat doen.
tl;dr je beperken tot een sport of een machine voor een oefening maakt het ook dat je je ei niet kwijt kan. Je kan een spiergroep raken met meerdere oefeningen/machines dus zorg gewoon dat je die ook weet. Anders, zou ik toch echt wat bij kleinere scholen gaan rondneuzen.
LucG schreef:
In m'n eentje vind ik het minstens zo relaxed om thuis te sporten, lekker setje aanknallen en geen gedoe met reistijd, omkleden etc. (ja thuis sport ik vaak gewoon in m'n onderbroek o.i.d.

)
Ik heb dus juist dat ik thuis veel minder snel wil sporten, of bezig blijf met sporten. Ik heb wel wat spul staan maar na 3 setjes doe ik meestal alweer wat anders. Zeker omdat ik ook een deel thuis werk wil ik niet alles thuis doen ook om een beetje het huis als rustplek te houden.