Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:12 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Heeft iemand tips hoe je goedkoop(er) aan deze spullen kan komen zonder in te leveren op kwaliteit of veiligheid (uhum, decathlon materiaal is vaak net ondermaats) en vooral welke?

Marktplaats is hiervoor je grootste vriend. Heb in de coronatijd een bankje, halters, dumbells etc. op de kop getikt, gewichten zelf bij Decathlon bijgehaald. Er zijn genoeg mensen die zo'n set kopen en er uiteindelijk vanaf willen omdat ze er geen gebruik van maken.

Daarnaast heb ik ook een abbo bij Basic Fit, daar ga ik alleen naar toe als er iemand meegaat. In m'n eentje vind ik het minstens zo relaxed om thuis te sporten, lekker setje aanknallen en geen gedoe met reistijd, omkleden etc. (ja thuis sport ik vaak gewoon in m'n onderbroek o.i.d. xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 11:15 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Ik ga naar de Ron Haans (noordelijke keten) en ik kom altijd comfortabel toe aan mijn oefeningen. Ik ga meestal in het weekend (inclusief vrijdag) ochtends of doordeweeks avond laat (9u). Heb hele fijne ervaring met deze tijden. Vooral na 9u avond is het echt alle ruimte van de wereld. Maarja ik ben dan ook een avondmens, niet voor iedereen denk ik :P

Waarom heb ik jou dan nooit gezien haha, of ga je alleen naar die van Hoogezand. Ik zit zelf bij die van Martiniplaza. Je kan nu trouwens met dat nieuwe log-in systeem overal heen zonder dat je opnieuw je profiel moet aanmaken bij de balie.

Ik heb zelf wel dat als ik echt laat sport, dat ik moeilijker in slaap kom. Maar tbh, ik kan bij deze sportschool vaak wel gewoon mn ding doen 4x in de week, welke tijd dan ook. Er staan genoeg apparaten dat als ik een spiergroep met een oefening wil doen, ik wel keuze uit meerdere opties heb om hem te doen. Daarnaast doe ik ook nog aan wakeboarden/windsurfen, hardlopen/trailrun/obstacle run en golf (loop je ook 12 a 15km) voor zover je dat tot sport kan rekenen. Dus ik kan altijd wel wat doen.

tl;dr je beperken tot een sport of een machine voor een oefening maakt het ook dat je je ei niet kwijt kan. Je kan een spiergroep raken met meerdere oefeningen/machines dus zorg gewoon dat je die ook weet. Anders, zou ik toch echt wat bij kleinere scholen gaan rondneuzen.

LucG schreef:
In m'n eentje vind ik het minstens zo relaxed om thuis te sporten, lekker setje aanknallen en geen gedoe met reistijd, omkleden etc. (ja thuis sport ik vaak gewoon in m'n onderbroek o.i.d. xd)

Ik heb dus juist dat ik thuis veel minder snel wil sporten, of bezig blijf met sporten. Ik heb wel wat spul staan maar na 3 setjes doe ik meestal alweer wat anders. Zeker omdat ik ook een deel thuis werk wil ik niet alles thuis doen ook om een beetje het huis als rustplek te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 15:35 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik heb dus juist dat ik thuis veel minder snel wil sporten, of bezig blijf met sporten. Ik heb wel wat spul staan maar na 3 setjes doe ik meestal alweer wat anders. Zeker omdat ik ook een deel thuis werk wil ik niet alles thuis doen ook om een beetje het huis als rustplek te houden.

Het is wel zo dat je thuis eerder de neiging krijgt om wat halfbakken te trainen, als je ergens naartoe moet ga je wat meer dedicated je setjes aan. En samen sporten geeft ook vaak net dat extra beetje motivatie om een tandje bij te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ja dat samen sporten met de zelfde doelen kan echt heel hard gaan. Dat vond ik echt heel chill, lekker elkaar pushen om ff dat beetje meer in te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 19:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Waarom heb ik jou dan nooit gezien haha, of ga je alleen naar die van Hoogezand. Ik zit zelf bij die van Martiniplaza. Je kan nu trouwens met dat nieuwe log-in systeem overal heen zonder dat je opnieuw je profiel moet aanmaken bij de balie.

Hoogezand de gekste :cool: Moet wel wennen aan dat systeem, was laatst avond laat om 22:30 dat ik uit de gym wou, maar deur wou maar niet open met mijn qr code :lol: Stond daar beetje dom 5 min lang mn qr code te scannen tot ie het random wel deed.

Maar ik heb beetje hetzelfde met slaap. Ik heb 'geleerd' dat als ik in ieder geval nog 1.5 uur rust neem (lekker rustig douchen en dan eten lui op de bank) dat ik daarna nog prima in slaap kan vallen. Moet zeker niet te snel naar bed.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic