Lenny schreef:
Hmm, raar schema. Als je 3x in de week kan gaan zal ik zelf gaan voor: Borst, biceps, triceps. En dan Rug, schouders en benen. En dan nog 1x full body. En dan elke keer buik meepakken kan geen kwaad.
Vaak krijg je zo schema als peejay als je net begint

. Als je net begint met trainen laten ze je vaak eerst je metoriek opbouwen. Dus alles op een dag een beetje trainen zodat je spieren eraan wennen. Waarschijnlijk krijgt die over een paar weken dan wel een goed schema.
peejay56 schreef:
iemand nog een goed voedings schema?

Ik wil je best mijn voedingsschema geven maar dan moet je wel echt discipline hebben en het blijven volhouden. Als je net begint met trainen gewoon gezond eten.
Mijn voedingsschema laten maken bij een sportdietiste in Den Haag (dus op mijn lengte en gewicht) 187cm/ 88kilo. Dit schema is om vetpercentage te minderen zonder massa te verliezen. Hoog in eiwitten en laag in koolhydraten maar toch 3500 caloriën per dag.
8:00 - 75gr Brinta (met 500ml water)
- 30gr Whey Protiene
- Banaan
- handje rozijnen
10:00 - 6 eieren waarvan 4 zonder eigeel.
- 2 bruine boterhammen
12:00 - 250gr kip
- Groenten (doe zelf broccoli+snijbonen)
- 100gr basmati rijst
14:30 - 2 boterhammen pindakaas
- Appeltje
- Soms voor het trainen 250ml franse magere kwark
TRAINEN
na het trainen dextrose/fruit
17:30 - avondeten wat de pot schaft, (ik probeer wel koolhydraten laag te houden, dus niet te veel aardappels of pasta's maar juist veel groenten)
21:00 - 60gr brinta
- Casseine (slome eiwitten)
Daarnaast neem ik vaak 3keer per dag aminozuren (snelle eiwitten bij de maaltijd)
Omega 3 (visolie) dagelijks
Als ik honger heb in de tijd tussen me maaltijd eet ik vaak of een kwarkie of tomaatje/komkommertje.
Daarnaast drink ik alleen maar water of crystal clear als ik echt het schema volg. Ga in januari er weer mee beginnen zit nu in een winterdip

Toen ik net begon met het schema was ik in 3 maanden 5% vet kwijtgeraakt, en toch 1,5 kilo aangekomen.