Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Misschien moet ik eens een x van die straps aanschaffen, komt met name door t deadliften dat me onderarmen helemaal aan stront zijn haha :P
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Gister voor t eerst met deze grips (http://www.xxlnutrition.nl/strong-grips/xxl-nutrition) m'n rug getraind. Zeker een aanrader voor al je back en traps oefeningen. Gigantische spierpijn nu en met alle oefeningen een nieuwe PR gehaald.
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Sensive wrote:Misschien moet ik eens een x van die straps aanschaffen, komt met name door t deadliften dat me onderarmen helemaal aan stront zijn haha :P
komt waarschijnlijk dat je te hard knijpt in je handen.
de beweging moet komen vanuit je schouderbladen en je ellenbogen ;) .
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ellebogen en schouderbladen bij het deadliften?
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Draidy wrote:Ellebogen en schouderbladen bij het deadliften?
ik dacht dat hij voor het deadliften last had van zijn onderarmen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Je houdt je armen en shcouders compleet stil met deadliften dus die vat ik niet helemaal xd Ik heb eerlijk gezegd nooit last van mn onderarmen met deadliften. T is toch echt een oefening voor je hamstrings, billen en onderrug.
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
Ik hou de stang zo vast dat ik gewoon genoeg grip heb om 'm niet te laten vallen :P , net zoals iedereen I guess. Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Mixed grip proberen?
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
Altijd he ;)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Snap echt niet hoe jullie last van jullie onder armen enfin, als voormalig powerlifter heb ik nog nooit last gehad van mijn onderarmen en straps zullen die 'pijn' niet verhelpen. Dat is voor grip.
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
Sensive wrote:
Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
Welke pijn? Met straps schakel je als het ware een deel van de functie van de onderarmen uit, daarom denk dat ik dat ik dat wel kan gebruiken. ;)
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Toch vraag ik me af, of er hier ook hardtraxxers zijn die testosteron oid gebruiken/gebruikt hebben??
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ik gebruik mijn testosteron zeker. Maar niks om dat te stimuleren :P
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Sensive wrote:
Sensive wrote:
Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
Welke pijn? Met straps schakel je als het ware een deel van de functie van de onderarmen uit, daarom denk dat ik dat ik dat wel kan gebruiken. ;)
straps zijn allemaal leuk en aardig maar straps maken het probleem alleen nog maar erger op den duur. Sowieso leg ik hem na elke rep gewoon weer helemaal stil dus dan kan je gewoon weer opnieuw grip pakken.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Als je zonder straps doet zolang je kan en dan je laatste setje ofso straps gebruikt blijf je je onderarmen trainen en kun je je rug toch dat beetje extra geven
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
ik heb vandaag gewoon 140 gepakt zonder straps met mixed grip. no problem.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Oke dat kan, netjes, doe ik je niet na, met of zonder straps.
Gebruik zelf geen straps, maar snap goed waarom anderen het wel doen.

Morgen in ieder geval weer lekker spierpijn :yay:
G
Ramirez wrote:Mixed grill proberen?
fucking nice man
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Net schema gehoord van zo'n kerel bij mij in de klas die breed wil worden. 3x in de week trainen. Elke keer vol borst en dan nog een beetje andere dingen xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Draidy wrote:Net schema gehoord van zo'n kerel bij mij in de klas die breed wil worden. 3x in de week trainen. Elke keer vol borst en dan nog een beetje andere dingen xd
Als je zo breed wilt worden kun je beter in de McDonalds gaan zitten en je elke dag vol vreten.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Draidy wrote:Net schema gehoord van zo'n kerel bij mij in de klas die breed wil worden. 3x in de week trainen. Elke keer vol borst en dan nog een beetje andere dingen xd
Toevoeging: elke keer borst + biceps.
Ramirez wrote:
Als je zo breed wilt worden kun je beter in de McDonalds gaan zitten en je elke dag vol vreten.
xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Handig dit: eetdagboek op voedingscentrum https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/
Staat gelijk bij hoeveel energie alles bevat.

Ook eens bijgehouden wat ik op een dag eet. (vakantiedag weliswaar, kan dus eten wanneer ik wil.)
Image

Laatste 3 dingen zijn avondeten, wat mijn ouders dus voor mij maken, is elke dag anders. De rest is redelijk hetzelfde elke dag.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wat mis ik mijn 5 dagen in de week schema :cry:
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
iemand nog een goed trainings en voedings schema? wil afvallen en beetje spieren kweken.. ben 1.87, 80 kilo.

^^
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Denk dat je bedoeld dat je je vetpercentage naar beneden wilt brengen ipv afvallen? Met je gewicht is niets mis.