Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 56  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 14:43 

Hardtraxxer

Misschien moet ik eens een x van die straps aanschaffen, komt met name door t deadliften dat me onderarmen helemaal aan stront zijn haha :P
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:27 

Hardtraxx Addict

Gister voor t eerst met deze grips (http://www.xxlnutrition.nl/strong-grips/xxl-nutrition) m'n rug getraind. Zeker een aanrader voor al je back en traps oefeningen. Gigantische spierpijn nu en met alle oefeningen een nieuwe PR gehaald.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:38 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Misschien moet ik eens een x van die straps aanschaffen, komt met name door t deadliften dat me onderarmen helemaal aan stront zijn haha :P

komt waarschijnlijk dat je te hard knijpt in je handen.
de beweging moet komen vanuit je schouderbladen en je ellenbogen ;) .
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Ellebogen en schouderbladen bij het deadliften?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 06:48 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ellebogen en schouderbladen bij het deadliften?

ik dacht dat hij voor het deadliften last had van zijn onderarmen.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:47 

Donateur

Je houdt je armen en shcouders compleet stil met deadliften dus die vat ik niet helemaal xd Ik heb eerlijk gezegd nooit last van mn onderarmen met deadliften. T is toch echt een oefening voor je hamstrings, billen en onderrug.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:17 

Hardtraxxer

Ik hou de stang zo vast dat ik gewoon genoeg grip heb om 'm niet te laten vallen :P , net zoals iedereen I guess. Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:50 

Hardtraxx Veteran

Mixed grip proberen?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:16 

Hardtraxxer

Altijd he ;)
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:05 

Hardtraxx Veteran

Snap echt niet hoe jullie last van jullie onder armen enfin, als voormalig powerlifter heb ik nog nooit last gehad van mijn onderarmen en straps zullen die 'pijn' niet verhelpen. Dat is voor grip.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:22 

Hardtraxxer

Sensive schreef:

Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
Welke pijn? Met straps schakel je als het ware een deel van de functie van de onderarmen uit, daarom denk dat ik dat ik dat wel kan gebruiken. ;)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:00 

Hardtraxxer

Toch vraag ik me af, of er hier ook hardtraxxers zijn die testosteron oid gebruiken/gebruikt hebben??
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik mijn testosteron zeker. Maar niks om dat te stimuleren :P
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:33 

Hardtraxx Elite

Sensive schreef:
Sensive schreef:

Die 'last' van m'n onderarmen is gewoon de verzuring/pomp overigens.
Welke pijn? Met straps schakel je als het ware een deel van de functie van de onderarmen uit, daarom denk dat ik dat ik dat wel kan gebruiken. ;)

straps zijn allemaal leuk en aardig maar straps maken het probleem alleen nog maar erger op den duur. Sowieso leg ik hem na elke rep gewoon weer helemaal stil dus dan kan je gewoon weer opnieuw grip pakken.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

Als je zonder straps doet zolang je kan en dan je laatste setje ofso straps gebruikt blijf je je onderarmen trainen en kun je je rug toch dat beetje extra geven
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:38 

Hardtraxx Elite

ik heb vandaag gewoon 140 gepakt zonder straps met mixed grip. no problem.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Oke dat kan, netjes, doe ik je niet na, met of zonder straps.
Gebruik zelf geen straps, maar snap goed waarom anderen het wel doen.

Morgen in ieder geval weer lekker spierpijn :yay:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:11 

Ramirez schreef:
Mixed grill proberen?

fucking nice man
Bericht Geplaatst op 16 apr 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Net schema gehoord van zo'n kerel bij mij in de klas die breed wil worden. 3x in de week trainen. Elke keer vol borst en dan nog een beetje andere dingen xd
Bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Net schema gehoord van zo'n kerel bij mij in de klas die breed wil worden. 3x in de week trainen. Elke keer vol borst en dan nog een beetje andere dingen xd

Als je zo breed wilt worden kun je beter in de McDonalds gaan zitten en je elke dag vol vreten.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Toevoeging: elke keer borst + biceps.

Ramirez schreef:

Als je zo breed wilt worden kun je beter in de McDonalds gaan zitten en je elke dag vol vreten.

xd
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Handig dit: eetdagboek op voedingscentrum https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/
Staat gelijk bij hoeveel energie alles bevat.

Ook eens bijgehouden wat ik op een dag eet. (vakantiedag weliswaar, kan dus eten wanneer ik wil.)
Afbeelding

Laatste 3 dingen zijn avondeten, wat mijn ouders dus voor mij maken, is elke dag anders. De rest is redelijk hetzelfde elke dag.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Wat mis ik mijn 5 dagen in de week schema :cry:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:11 

Hardtraxxer

iemand nog een goed trainings en voedings schema? wil afvallen en beetje spieren kweken.. ben 1.87, 80 kilo.

^^
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:18 

Hardtraxx Addict

Denk dat je bedoeld dat je je vetpercentage naar beneden wilt brengen ipv afvallen? Met je gewicht is niets mis.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic