Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 10:35 

Hardtraxx Veteran

Oke klinkt logisch, bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 12:50 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Oke klinkt logisch, bedankt :)

Als je nog meer vragen hebt, you're welcome :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:41 

Hardtraxx Addict

Sensive schreef:
Draidy schreef:
Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.

Creatine is een lichaamseigen stof maar komt ook voor in vlees. De reden waarom mensen pauze tussen hun cycles nemen is zodat het lichaam niet gewend raakt aan de suppletie van de gebruikelijke 5g per dag. Er zou een kans kunnen zijn dat de natuurlijke aanmaak van creatine in je lichaam daarmee wordt belemmerd. :thumbup:

Dit is een fabeltje volgens mij. Er is zo ver ik weet geen enkel fatsoenlijk onderzoek dat dit bewijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:08 

Hardtraxx Veteran

Er zou een kans kunnen zijn ^^

Las trouwens iets op internet over Static contraction training. Iemand hier die er ervaring mee heeft? Het klinkt erg interessant namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Sensive schreef:
Draidy schreef:
Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.

Creatine is een lichaamseigen stof maar komt ook voor in vlees. De reden waarom mensen pauze tussen hun cycles nemen is zodat het lichaam niet gewend raakt aan de suppletie van de gebruikelijke 5g per dag. Er zou een kans kunnen zijn dat de natuurlijke aanmaak van creatine in je lichaam daarmee wordt belemmerd. :thumbup:

Dit is een fabeltje volgens mij. Er is zo ver ik weet geen enkel fatsoenlijk onderzoek dat dit bewijst.

Een fabeltje misschien, maar het zou een logische gevolgtrekking kunnen zijn, want dit geldt namelijk voor meer lichaamseigen stoffen waarvan de aanmaak wordt verstoord door een supplement wat ook lichaamseigen stoffen aanlevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 17:36 

Hardtraxx Elite

Dat is idd de reden dat mensen het cyclen. Weet niet of het echt waar is maar je kunt natuurlijk beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik doe altijd 6 weken creatine, 4 weken pauze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:23 

Hardtraxxer

Wow jullie zijn kaolokastoe, cyclestang deadsquat alsof het niks isssssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:55 

Hardtraxx Veteran

Wow, ik wou dat ik net zoveel humor had als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:47 

Hardtraxxer

Ik zit nou al maanden met benchpress vast rond de 10-15 kilo per kant...
Ik doe altijd 12-10-8 reps opbouwend met gewicht.. Dus 12x 10kilo aan beide kant en dan 10x 12.5 beide kant en den 8 keer 15 elke kant

Hoe kom ik over het punt heen dat ik meer GOED aankan..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Eerst dumbbells pakken en dezelfde oefening doen. Je spieren eerst op een andere manier trainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

Ach, ik ik blijf al weken rond hetzelfde gewicht hangen met bankdrukken xd bankdrukken interreseert me echt helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:19 

Donateur

Pak idd lekker de dumbbels dan zul je snel sprongen maken denk ik. Wat doe je nog meer allemaal voor je borst dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:34 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Pak idd lekker de dumbbels dan zul je snel sprongen maken denk ik. Wat doe je nog meer allemaal voor je borst dan?

Ik doe met dumbells flies,incline dumbel press en dumbell pullovers.
Ik doe ook altijd bankdrukken (afwisselend schuin/plat)
Ik doe cable crossovers
Ook gebruik ik 2 technogym apparaten voor het trainen van borst, maar dit doe ik meestal op het einde met mn laatste beetje kracht.

Ik moet ook zeggen dat ik echt een mooie (ecto) borstpartij heb inmiddels... Ik zou alleen graag wat meer vooruitgang in kracht willen zien.. Ik heb t gevoel dat ik zowel in kracht als omvang niet verder groei dan het punt waarop ik nu al maanden zit.

M'n borst trainingen zijn ook heel afhankelijk van mn stemming/fitheid.. de ene dag red ik t niet eens om 15kilo aan elke kant goed uit te voeren.. en andere dagen gaat dit probleemloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:48 

Donateur

Lager aantal reps met meer gewicht doen als je kracht wilt. 5x5 ofzo doen dan, en gewoon elke keer opbouwen met 2,5. Bankdrukken is trouwens inderdaad elke dag een ander verhaal. Ene dag druk ik 5kg lichter dan de andere terwijl ik lichamelijk (nog) niets anders gedaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Kijk ook even naar je voeding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:21 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Ik zit nou al maanden met benchpress vast rond de 10-15 kilo per kant...
Ik doe altijd 12-10-8 reps opbouwend met gewicht.. Dus 12x 10kilo aan beide kant en dan 10x 12.5 beide kant en den 8 keer 15 elke kant

Hoe kom ik over het punt heen dat ik meer GOED aankan..?

Dat kan aan 3 dingen liggen:
1. Je training (overtrainen, slechte uitvoering etc.)
2. Je voeding (te weinig koolhydraten bijv.)
3. Je rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:25 

Hardtraxxer

Voeding waarschijnlijk... dat gene waar ik eigenlijk nooit mee bezig ben...
Ik ben ecto en kom heel moeilijk aan en ik ben eigenlijk te lui om me in een goed voedingsschema te verdiepen.. Ik eet wel veel, maar gewoon waar ik zin in heb.

Maargoed, dan weet ik dus waar het waarschijnlijk aan ligt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:06 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Voeding waarschijnlijk... dat gene waar ik eigenlijk nooit mee bezig ben...
Ik ben ecto en kom heel moeilijk aan en ik ben eigenlijk te lui om me in een goed voedingsschema te verdiepen.. Ik eet wel veel, maar gewoon waar ik zin in heb.

Maargoed, dan weet ik dus waar het waarschijnlijk aan ligt...

Het kan ook zo zijn dat je gewoon een keer zwaarder moet trainen maar dan een lager aantal reps.
Je wordt alleen sterker als je spieren ook groeien ik weet niet of bankdrukken de enige oefening is voor je borst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik doe met dumbells flies,incline dumbel press en dumbell pullovers.
Ik doe ook altijd bankdrukken (afwisselend schuin/plat)
Ik doe cable crossovers
Ook gebruik ik 2 technogym apparaten voor het trainen van borst, maar dit doe ik meestal op het einde met mn laatste beetje kracht.

Ik moet ook zeggen dat ik echt een mooie (ecto) borstpartij heb inmiddels... Ik zou alleen graag wat meer vooruitgang in kracht willen zien.. Ik heb t gevoel dat ik zowel in kracht als omvang niet verder groei dan het punt waarop ik nu al maanden zit.

M'n borst trainingen zijn ook heel afhankelijk van mn stemming/fitheid.. de ene dag red ik t niet eens om 15kilo aan elke kant goed uit te voeren.. en andere dagen gaat dit probleemloos.

Frustratie. Gewoon om de zoveel tijd van oefening wisselen. Als iets even niet lukt gewoon voor wat anders gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:40 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand hier een voorbeeld geven van wat hij op een dag (normale en trainings) bijv eet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:04 

Hardtraxxer

100gr brinta
2,5 - 3L halfvolle melk
6 volkorenbroodjes met daarop 100gr kipfilet
3 eieren
bord rijst met 200gr kipfilet
500gr magere kwark
+ nog wat fruit =ongeveer 3600kcal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:21 

morgen weer sinds 3 weken fitnessen kijk mij goed bezig zijn dikke bodybuilder schema alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:57 

Hardtraxx Addict

mark-feyenoord schreef:
100gr brinta
2,5 - 3L halfvolle melk
6 volkorenbroodjes met daarop 100gr kipfilet
3 eieren
bord rijst met 200gr kipfilet
500gr magere kwark
+ nog wat fruit =ongeveer 3600kcal

Lekker gevarieerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:35 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Een fabeltje misschien, maar het zou een logische gevolgtrekking kunnen zijn, want dit geldt namelijk voor meer lichaamseigen stoffen waarvan de aanmaak wordt verstoord door een supplement wat ook lichaamseigen stoffen aanlevert.

Alleen werkt niet alles hetzelfde in het lichaam. Het klinkt misschien logisch maar dat maakt het nog niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:42 

Hardtraxxer

Heb t nu juist zo goed in de sportschool, dat ze gewoon me eigen setjes draaien daar :lol:
Traint lekker :yes:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic