Oke klinkt logisch, bedankt 
Als je nog meer vragen hebt, you're welcomeDraidy wrote:Oke klinkt logisch, bedankt
Als je nog meer vragen hebt, you're welcomeDraidy wrote:Oke klinkt logisch, bedankt
Dit is een fabeltje volgens mij. Er is zo ver ik weet geen enkel fatsoenlijk onderzoek dat dit bewijst.Sensive wrote:Creatine is een lichaamseigen stof maar komt ook voor in vlees. De reden waarom mensen pauze tussen hun cycles nemen is zodat het lichaam niet gewend raakt aan de suppletie van de gebruikelijke 5g per dag. Er zou een kans kunnen zijn dat de natuurlijke aanmaak van creatine in je lichaam daarmee wordt belemmerd.Draidy wrote:Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.
Een fabeltje misschien, maar het zou een logische gevolgtrekking kunnen zijn, want dit geldt namelijk voor meer lichaamseigen stoffen waarvan de aanmaak wordt verstoord door een supplement wat ook lichaamseigen stoffen aanlevert.Phase 2 wrote:Dit is een fabeltje volgens mij. Er is zo ver ik weet geen enkel fatsoenlijk onderzoek dat dit bewijst.Sensive wrote:Creatine is een lichaamseigen stof maar komt ook voor in vlees. De reden waarom mensen pauze tussen hun cycles nemen is zodat het lichaam niet gewend raakt aan de suppletie van de gebruikelijke 5g per dag. Er zou een kans kunnen zijn dat de natuurlijke aanmaak van creatine in je lichaam daarmee wordt belemmerd.Draidy wrote:Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.
TiMOTHYb wrote:Pak idd lekker de dumbbels dan zul je snel sprongen maken denk ik. Wat doe je nog meer allemaal voor je borst dan?
Dat kan aan 3 dingen liggen:Frazyr wrote:Ik zit nou al maanden met benchpress vast rond de 10-15 kilo per kant...
Ik doe altijd 12-10-8 reps opbouwend met gewicht.. Dus 12x 10kilo aan beide kant en dan 10x 12.5 beide kant en den 8 keer 15 elke kant
Hoe kom ik over het punt heen dat ik meer GOED aankan..?
Het kan ook zo zijn dat je gewoon een keer zwaarder moet trainen maar dan een lager aantal reps.Frazyr wrote:Voeding waarschijnlijk... dat gene waar ik eigenlijk nooit mee bezig ben...
Ik ben ecto en kom heel moeilijk aan en ik ben eigenlijk te lui om me in een goed voedingsschema te verdiepen.. Ik eet wel veel, maar gewoon waar ik zin in heb.
Maargoed, dan weet ik dus waar het waarschijnlijk aan ligt...
Frustratie. Gewoon om de zoveel tijd van oefening wisselen. Als iets even niet lukt gewoon voor wat anders gaan.Frazyr wrote:TiMOTHYb wrote:Pak idd lekker de dumbbels dan zul je snel sprongen maken denk ik. Wat doe je nog meer allemaal voor je borst dan?
Ik doe met dumbells flies,incline dumbel press en dumbell pullovers.
Ik doe ook altijd bankdrukken (afwisselend schuin/plat)
Ik doe cable crossovers
Ook gebruik ik 2 technogym apparaten voor het trainen van borst, maar dit doe ik meestal op het einde met mn laatste beetje kracht.
Ik moet ook zeggen dat ik echt een mooie (ecto) borstpartij heb inmiddels... Ik zou alleen graag wat meer vooruitgang in kracht willen zien.. Ik heb t gevoel dat ik zowel in kracht als omvang niet verder groei dan het punt waarop ik nu al maanden zit.
M'n borst trainingen zijn ook heel afhankelijk van mn stemming/fitheid.. de ene dag red ik t niet eens om 15kilo aan elke kant goed uit te voeren.. en andere dagen gaat dit probleemloos.
Lekker gevarieerdmark-feyenoord wrote:100gr brinta
2,5 - 3L halfvolle melk
6 volkorenbroodjes met daarop 100gr kipfilet
3 eieren
bord rijst met 200gr kipfilet
500gr magere kwark
+ nog wat fruit =ongeveer 3600kcal
Alleen werkt niet alles hetzelfde in het lichaam. Het klinkt misschien logisch maar dat maakt het nog niet waar.Olijfboompje wrote: Een fabeltje misschien, maar het zou een logische gevolgtrekking kunnen zijn, want dit geldt namelijk voor meer lichaamseigen stoffen waarvan de aanmaak wordt verstoord door een supplement wat ook lichaamseigen stoffen aanlevert.