Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor je reactie.
Dit is zeker geen dure, maar ik ben opzoek naar een naturel, dus geen smaak, en dus zonder smaak of zoetstoffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 15:54 

Hardtraxx Elite

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhe ... erfection/
bij smaak kun je naturel kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

http://www.xxlnutrition.nl/perfect-whey ... -nutrition
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:23 

Hardtraxxer

Zie tegenwoordig wel eens van die fitness elastieken! Voor 3/4 tientjes heb je al een hele set, is dit nog wat? En dan bedoel ik niet voor dagelijks, maar meer voor buiten de sportschool, als je eens niet kan of gewoon om de pomp erin te houden?
http://www.fitnesselastiek.nl/fitness-elastiek-kopen

Kun je toch een kleine 140 oefeningen mee doen, maar weetniet of het wel wat is vandaar mijn vraag of iemand ze toevallig ook heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Buiten de sportschool dingen doen is vaak niet zo handig omdat het wel belangrijk is om goede rustpauze's te houden. Een maatje van me die mist een paar vingers dus hij gebruikt deze methode voor heel veel oefeningen.
Opzich kun je op deze manier inderdaad een groot aantal oefeningen meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:49 

Hardtraxxer

Ja dat weet ik, maar ik bedoel de dagen dat je toch liever na de sportschool was gegaan maar t ff niet lukt, heb atlijd wel een setje dumbels maar die elastieken kun je toch wat meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 23:13 

Hardtraxx Addict

Vraagje wbt Whey Shakes.

Ik nam eerst 2 Whey Shakes per dag een in de ochtend maar kreeg als advies van de instructeur dat dat niet heel goed is omdat je dan weer meer kans op aankomen hebt omdat je teveel eiwitten opslaat.

Maar las nu ergens dat je het wel kan doen maar dan moet je de shake als maaltijdvervanger nemen in de ochtend bv. Iemand ervaring mee? Dus dat ik in de ochtend een whey shake met 500/600mg melk neem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 23:16 

Donateur

Waarom zou je dat doen, reken gewoon je eiwitbehoefte in je bulkfase uit (2x aantal kg's lichaamsgewicht). Avondmaaltijd zul je normaal gesproken rond de 40-45 zitten, shakie nog eens 30. De rest krijg je toch wel weg gegeten over de gehele dag? Maaltijden vervangen door slechts eiwitten is nooit een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:39 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Vraagje wbt Whey Shakes.

Ik nam eerst 2 Whey Shakes per dag een in de ochtend maar kreeg als advies van de instructeur dat dat niet heel goed is omdat je dan weer meer kans op aankomen hebt omdat je teveel eiwitten opslaat.

Maar las nu ergens dat je het wel kan doen maar dan moet je de shake als maaltijdvervanger nemen in de ochtend bv. Iemand ervaring mee? Dus dat ik in de ochtend een whey shake met 500/600mg melk neem?

Op alle verpakkingen staat altijd dat het GEEN maaltijdvervangers zijn dus ga ze ook niet zo gebruiken. Zie je shake als toevoeging en niet als vervanging.

Mijn eigen shake neem ik altijd vlak na mijn workout (15 min tot 30 min) en op een rust dag bij mijn ene laatste maal van de dag (laatste is dan mijn kwark)

Met melk erbij is het vooral om aan te komen en dan vooral volle melk, met water zoals vaak aangeven is het puur ter voeding voor je eiwitopname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:53 

Donateur

ErikZ schreef:
Richaaard schreef:
Vraagje wbt Whey Shakes.

Op alle verpakkingen staat altijd dat het GEEN maaltijdvervangers zijn dus ga ze ook niet zo gebruiken. Zie je shake als toevoeging en niet als vervanging.

Mijn eigen shake neem ik altijd vlak na mijn workout (15 min tot 30 min) en op een rust dag bij mijn ene laatste maal van de dag (laatste is dan mijn kwark)

Met melk erbij is het vooral om aan te komen en dan vooral volle melk, met water zoals vaak aangeven is het puur ter voeding voor je eiwitopname.

Indd, zijn absoluut GEEN maaltijd vervangers. Gezonde voeding helpt je meer als die supplementen.
Ik doe s'ochtends altijd 1 shake + ontbijt, Unleash voor ik train, Creatine na de training en s'avonds voor slapen nog 500 gram kwark + 1 shake.
Elke keer als ik weer 4 week zonder creatine/preworkout doe doe ik s'ochtends 1 shake, na de training 1 en weer voor slapen gaan + 500g kwark
Maar denk niet dat supplementen wondermiddelen zijn, dat dacht ik eerst ook maar dat is het absoluut niet. Kan alleen wel behulpzaam zijn als je al een poos traint en moeite hebt met op tijd herstellen en meer kunnen.
Kijk ook maar is op forum.dutchbodybuilding.com & check filmpjes op youtube van kanalen zoals: Strenghtcamp
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:54 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:56 

Hardtraxx Elite

Richaaard schreef:
Vraagje wbt Whey Shakes.

Of 2 shakes per dag te veel is, is zo niet te zeggen. ga eens uitrekenen hoeveel eiwitten je per dag eet. 1,8g-2g per kg lichaamsgewicht is ongeveer de richtlijn die je minimaal moet hebben. wat je extra aan eiwitten eet wordt gewoon bij de verbranding gebruikt. Opzich niet erg alleen eiwitten zijn een stuk duurder dan koolhydraten. Die instructeur lult maar uit zijn nek (zoals 90% van de ''instructeurs'')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:59 

Hardtraxxer

Zo, net eens bij een andere sportschool geweest, meteen aangemeld! Vorige sportschool was echt niet meer te doen.. bomvol met jongens die gewoon een uur bij t zelfde apparaat staan, telefoontje in de hand en als je vraagt hoeveel setjes ze nog moeten is het opeens nog maar 2, maar wel steeds met die telefoon blijven.. :thumbdown:
Daarintegen was het veelste druk je kon je kont haast niet keren, nu na een echte hardcore sportschool hier, en er word ook nog hardstyle en hardcore gedraait dus dat is helemaal lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 03:57 

Donateur

SiweZ schreef:
Zo, net eens bij een andere sportschool geweest, meteen aangemeld! Vorige sportschool was echt niet meer te doen.. bomvol met jongens die gewoon een uur bij t zelfde apparaat staan, telefoontje in de hand en als je vraagt hoeveel setjes ze nog moeten is het opeens nog maar 2, maar wel steeds met die telefoon blijven.. :thumbdown:
Daarintegen was het veelste druk je kon je kont haast niet keren, nu na een echte hardcore sportschool hier, en er word ook nog hardstyle en hardcore gedraait dus dat is helemaal lekker :)

Deed mijne dat maar :( maarja gelukkig kan ik de oordoppen ook mooi in doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:09 

Hardtraxxer

Ja heb t ook ng niet eerder meegemaakt maar zeker chill, beter als dat verdrietmuziek tijdens t sporten :sleep:
Anders kom je ook lekker in Almelo trainen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:13 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
RobertV schreef:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Bedankt :)

Wou eigenlijk voor deze gaan omdat ik niet zo van zoetstoffen en al die rotzooi ben maar vanwege de (extreem goedkope) prijs toch maar voor http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhe ... l-protein/ gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 08:54 

Hardtraxx Elite

Soja eiwit :x. Hoop dat je het wegkrijgt. Realiseer je ook dat goedkoper niet beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel eens gehoord dat je whey shakes het beste met water in kan nemen omdat melk de eiwitten inkapselt? Of is dat bullshit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Google is je vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 14:27 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat je whey shakes het beste met water in kan nemen omdat melk de eiwitten inkapselt? Of is dat bullshit?

Onzin indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:55 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:

Neem ze zelf ook met water, dat neemt sneller op als dan met melk volgens mijn sportschool.
Whey eiwitten zijn snelle eiwitten en in melk zitten langzame eiwitten dus neemt minder snel op.
zoiezo is water ook gewoon beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Ramirez schreef:

Neem ze zelf ook met water, dat neemt sneller op als dan met melk volgens mijn sportschool.
Whey eiwitten zijn snelle eiwitten en in melk zitten langzame eiwitten dus neemt minder snel op.
zoiezo is water ook gewoon beter.

Whey zijn normale eiwitten, caseine is langzaam wat in kwark/melk etc zit.
Isolaat zijn snelle eiwitten. Daarnaast is dat een fabeltje dat Whey met milk minder snel opgenomen word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 08:33 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Soja eiwit :x. Hoop dat je het wegkrijgt. Realiseer je ook dat goedkoper niet beter is.

Prima te doen, eerder te zoet zelfs. En goedkoper is inderdaad niet altijd beter maar dit leek mij uitgegaan van de beschrijving icm de aanbieding een goede prijs voor zoiets :)

Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 09:20 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Waarom nemen mensen creatine eigenlijk met pauzes tussendoor? Ik ben er met google niet achter gekomen.

Creatine is een lichaamseigen stof maar komt ook voor in vlees. De reden waarom mensen pauze tussen hun cycles nemen is zodat het lichaam niet gewend raakt aan de suppletie van de gebruikelijke 5g per dag. Er zou een kans kunnen zijn dat de natuurlijke aanmaak van creatine in je lichaam daarmee wordt belemmerd. :thumbup:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic